Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haren verdeeld zijn.

Eten was wel oké maar niet super. Te duur voor wat je krijgt. Vooral de bediening zeer onbeleefd. Ik kom hier niet vaker!

2. Internationaal Haren

H van der Helm-Petter

We hebben heerlijk gegeten!
    Het was steeds weer een verrassing wat we voorgeschoteld zouden krijgen (AH-bon).
    We hadden een fijn plekje in de serre (?) en de verlichting was precies goed.
    Het eten was uitstekend en de bediening ook.

3. Internationaal Haren

Gisteren met 15 volwassenen en 5 kinderen gegeten bij kaap hoorn. Wat opvallend was dat we uitkeken op een tv die reclame toonde. Op ons verzoek is deze uitgezet. We waren om half 5 vroeg aan tafel ivm kleine kinderen uiteindelijk kregen we ons voorgerecht om 6 uur, ons hoofdgerecht om half 8 en om half 9 nagerecht. 4 uur daar eten was echt te lang, zeker voor de kleintjes. Eten was opzich prima, maar niet culinair hoogstaand. Bij het afrekenen bleek er 8 maaltijden teveel aangeslagen. Dit is wel met een sorry gecorrigeerd. Maar al met al maakt het geen professionele indruk. Personeel moet beter gecoacht worden, want individueel waren ze aardig en vriendelijk, maar er was geen structuur.

4. Italiaans Haren

Hadden gelukkig gereserveerd want ook op woensdag is bij Sa Capanna elke tafel bezet. De sfeer was uitstekend. De bediening vlot en aardig. De slibtong zowel als de gefileerde zeebaars waren prima bereid en van goede kwaliteit. We waren er voor de eerste, maar zeker niet de laatste, keer.

5. Internationaal Haren

Familie Baas

Zondagavond 20 aug met 5 personen genoten van de goede service bij Kaap Hoorn. Het 3 gangen diner was voortreffelijk. Complimenten voor de bediening. Zeer genoten. Eten was voortreffelijk en de bediening uitmuntend.

6. Snackbar Haren

Harrie de Jonge

Kapsalon besteld, kleine portie met taai, vet vlees, dit alles gedrapeerd met een velletje kaas. Patat was goed.
    Dit kan 10 x beter, zo lopen de klanten weg. Op het terras werd ook niet opgeruimd.
    Veel succes voor de toekomst. Vr. Groet.

7. Internationaal Haren

Mooie locatie, maar het eten was erg teleurstellend. Het broodplankje vooraf bestond uit 2 grote hompen ovenbrood die je zelf moest snijden, met een kant-en-klaar kruidenbotertje en een ondefinieerbaar smakeloos smeerseltje. Het hoofdgerecht was een te hard gegrilde ongekruide biefstuk met veel te rauwe, smakeloze groente en een bakje friet. De pittige tomatensalsa was wel lekker. Als toetje de Eton Mess, op zich smakelijk maar de meringue (toch een hoofdbestanddeel van het gerecht) moest met een vergrootglas worden gezocht. Het was meer een bord pudding met slagroom, geserveerd met een paar aardbeien en wat kruimels meringue. Uiteindelijk 45 euro betaald voor een erg matig diner… de wijn was lekker, daarom nog een 5 voor de maaltijd en geen 4.

8. Internationaal Haren

Door de harde wind konden we niet buiten zitten. Op vriendelijke wijze naar binnen geloodst naar een mooie tafel aan het raam met prachtig uitzicht over het meer. We hadden een AH arrangement en dan ga je even kritisch afwachten, maar het werd een belevenis, een proeverij van allerlei gerechten in ruime mate en hoeveelheden aanwezig geserveerd door vriendelijke en vakkundig personeel. Voorgerecht met gerookte zalm en worstsoorten, hoofdgerecht met heerlijke gebakken zalm op de huid, malse spareribs en een prima kip saté met goed geblancheerde groentes. Allemaal erg prima. Toetjes assortiment waar je u tegen zet en iedereen aan tafel ruim verzadigd achterlaat. Niks niet opgedrongen, relaxte sfeer en prima ambiance!

9. Internationaal Haren

Leuke locatie, maar daar is alles mee gezegd. Vieze kussens (vogelpoep ) in loungebanken en die ook blijven liggen in de regen. Veel water eronder, wat je past merkt als je een poosje hebt gezeten. Bij het melden hiervan een erg nonchalante reactie van bedieningsmedewerker. Dezelfde die ik een poosje heb geobserveerd tijdens het lange wachten bij de bar om koffie te kunnen bestellen. Een erg mopperende en gestreste jongeman. Wat uiteindelijk ook ten koste ging van een vol dienblad. Wat onprofessioneel gedrag in bijzijn van klanten. Hij vond zichzelf geloof ik ook erg stoer. Rommelige communicatie tussen het personeel.
    Helaas had dit terras bezoek absoluut geen toegevoegde waarde aan mijn leuke fietstocht. Hier kom ik niet weer.

10. Internationaal Haren

Goed eten, ontspannen sfeer en prijs redelijk goed.
    Helaas waren de toiletten absoluut geen visite kaartje en waren te vies om te gebruiken…

11. Fusion Haren

WillemO

12. Internationaal Haren

Prijs/ kwaliteitverhouding onder de maat. Slechte bediening: geen oog voor smerige kussens op terras/leeg serviesgoed, blijft te lang uit, onverschillig/geen aandacht voor de gast, iemand met zijn broek op half 7. Kortom gastheer/- vrouw zijn is niet onder de aandacht gebracht door het management maar aan deze situatie is management vooral debet aan, wie stuurt hier eigenlijk aan, gauw ontslaan voordat ze dit restaurant ten gronde richten. En maak het gewoon weer zo gezellig als het vroeger was, dit is te groots maar schijnbaar is verdienmodel belangrijker. Zou Kaap Hoorn niet aanraden voor diner.

13. Internationaal Haren

Helaas zeer slechte ervaring.
    De club-sandwich Vega was echt niks.
    Net een slaatje van de patattent tussen je broodje gestopt.
    De avocado en walnoten heb ik niet teruggevonden.
    De patat was trouwens wel lekker.
    En dat voor zo'n prijs.

14. Internationaal Haren

Locatie is top maar 80 % bediening is flop.
    Mevrouw tattoo doet alsof de zaak van haar is. Afgesnauwd worden door personeel kan toch niet de bedoeling zijn.
    High tea is maar karig en voldoet zeker niet aan prijs kwaliteits verhouding.

15. Internationaal Haren

Martine

Met een aantal vriendinnen gingen we voor een high tea naar Kaap Hoorn. Na meer dan een half uur wachten verschijnt de high tea zonder uitleg op tafel. Ook moeten we zelf om bordjes en bestek vragen. Opvallend is dat we met vijf personen zijn maar dat er niet van alle hapjes vijf stuks zijn. Zo liggen er wel tien sandwiches en maar twee brownies. Het lijkt alsof er zomaar wat op de etagères is gelegd. Kwaliteit is matig tot slecht, het meeste lijkt regelrecht uit de diepvries te komen. Nadat we dit hebben aangegeven wordt er geen oplossing geboden. Personeel komt ook niet vragen of we nog meer thee of iets anders willen hebben. Al met al een behoorlijke teleurstelling voor 18.50 pp.

16. Internationaal Haren

Edward Kool van Langenberghe

Heb op 26 juni 2017 met een paar zakelijke relaties gegeten. Bediening was matig, wel vriendelijk maar erg nonchalant zodat de biefstuk terugmoest (verkeerd gebakken) en ze vergaten bestek. Smaak van eten was zeer matig. Kortom; als je geen fijnproever bent en je wilt hip worden behandeld, en een mooie plek wilt aan het water, moet je doen. Maar ik ga niet weer.

17. Internationaal Haren

Het was erg druk, op het terras met veel zon en hebben besloten om buiten in de schaduw te zitten. Het werd toch beetje fris en personeel vond het geen probleem dat wij van tafel wisselen ondanks de drukte.

Wij hebben hier met drie personen geluncht en gekozen voor de Plateau Fruit de Mer Rietschans. Het was ruim voldoende voor twee grote eters en onze zoon genoot van de bijgeleverde friet en brood. Van mij mocht er méér warme dan koude gerechten op het plateau komen :) Personeel kwam ook regelmatig langs of alles naar wens was.

Persoonlijk vonden wij jammer dat voor onze 2 jarige niks te doen was, want schommelen kan hij nog niet, wel vond hij leuk om naar de levende kreeften te kijken.

Wij waren iets meer dan 100 euro kwijt en zouden niet snel weer de Fruit de Mer bestellen. Desniettemin, gingen wij wel tevreden naar huis.

18. Internationaal Haren

Robbertraoul

Zit je 20 minuten te wachten alleen al op bediening. Maar 3 mensen in bediening op een mooie dag van 26 graden. Lunch kon niet want was tot half 4. Heeft in 30 minuten 8 klanten weg zien lopen vanwege geen hapje konden eten en bediening die zelf liep te drinken en niet ging helpen. Ohja in de keuken stonden 4 chefs. Laatste x voor mij hiero.

1,1
  19. Internationaal Haren

Eveline

Het terras is heerlijk om
    Te zitten en makkelijk met de zelf service. Maar als je in het restaurant gaat eten is het gewoon niet op smaak, flauw en zonde van het geld. Thuis kan ik het beter maken. We hebben tagliatelle met Parmaham waar geen smaak aan zat. Gelukkig stond er zout en peper oo tafel om het nog enigszins op smaak te maken. Vroeg me af of de kok het zelf geproefd had, denk het niet

20. Internationaal Haren

Lang wachten op een mooie dag is te verwachten. Maar dat we bijna 2 uur na het doorgeven van de bestelling nog steeds geen eten hadden sloeg nergens op. Op mijn vraag waar het fout gegaan was, was de reactie. Er is niets fout gegaan. Zeer slechte manager. Moet meer personeel inzetten op zo'n drukke dag. Wij zijn na 2u wachten maar vertrokken.

21. Internationaal Haren

Zeer lang gewacht op de bediening. Een uur lang gewacht

22. Internationaal Haren

Mooie locatie. Maar door de drukte slechte service. Erg lang moeten wachten, geen excuses. En vervolgens bij het afrekenen ongelofelijk arrogant behandeld worden. Was voor ons de eerste keer en tevens de laatste.

23. Internationaal Haren

Anne

Wij voelen ons totaal niet welkom! Bediening kijkt je niet aan en negeert je volkomen. Bestellingen duren eindeloos. Ga hier niet eten aub, deze tent is het echt NIET waard.

24. Internationaal Haren

Sandra van der Heide-Jansen

Toplocatie, maar dat is gelijk het enige positieve punt. Tafel vies, chaotische bediening, we moesten zelf ons bestek bij de bar halen. Lang gewacht op een tweede drankje, maar geen bediening meer gezien. Eten niet bijzonder en weinig, maar wel duur. Als het druk is, alle begrip dat we langer moeten wachten, maar zelf achter de bediening aan moeten is wel het andere uiterste. Erg slecht!! Laatste keer geweest.

25. Internationaal Haren

Hierboven staat " Ambiance Hip, kindvriendelijk, romantisch, rustig en zakelijk", welnu, met dat rustig valt het wel tegen: het lawaai van Kaap Hoorn is in de wijde omgeving te horen

Het eten (vegetarische en een vispizza) waren verrukkelijk, zeer rijk belegd en vers. We voelden ons welkom en werden netjes en klantvriendelijk geholpen. Een heel grote aanrader!

27. Internationaal Haren

Vandaag voor Moederdag heen geweest voor een high tea. Het werd allemaal zo op tafel gegooid! Totaal niet klantvriendelijk! €18,50 per persoon zeer karig en niet vers. Veels te duur voor wat je krijgt. Kom er nooit meer!

1,1
  28. Internationaal Haren

Mooie locatie. Zo jammer dat ze dienstverlening niet op orde krijgen na al die jaren en opmerkingen

29. Internationaal Haren

Mooie locatie, bediening is traag. Jammer dat het na al die jaren nog niet is gelukt om klantvriendelijkheid uit te stralen.

30. Italiaans Haren

Tineke van Leeuwen

Goede pizzeria, al jaren lang. Altijd vol en lekker eten. Door de drukte schiet t gastheerschap er wel eens bij in.