Beachclub Kaap Hoorn in Haren

1432071534 48
1561937421 47

1. Jette Aukes

De sfeer was prima.
    We moesten wel vaak echt iemand roepen om iets te bestellen, werd niet echt op ons gelet maar goed het was ook heel erg druk dus begrijpelijk.

2. Wij hebben met 4 meiden een high tea bij kaap hoorn gedaan. De service was erg slecht en kwamen niet bij je tafel of alles nog naar wens was. Voor wat je moet betalen en wat je krijgt qua eten, drinken en service komt dit totaal niet overeen. Ten slotte maar 1 ronde met een paar zoetige hapjes en een paar hartige hapjes. Erg weinig. Het was het absoluut niet waard!

2,1
  3. Wij hebben heerlijk gegeten. Ik heb een darmziekte en ze hebben echt goed uitgezocht wat ik kon eten en dat speciaal gemaakt. Super vriendelijk personeel. Echt een avondje uit geweest. In 1 woord super. Klein puntje niet heel veel keuze op de kaart. Maar wij gaan zeker weer.

4. Gea vollink

We hebben samen als nichtjes een heerlijke fam middag gehad!
    Werkelijk lekkere sandwiches en verse zoetigheden!
    Ook fijne bediening kwamen niets te kort!
    Ik zou dit na nare ervaringen elders zeker aan bevelen!

5. Wij komen al jaren bij Kaap Hoorn voor een wijntje met bitterballen en af en toe een hapje eten. Maar dit keer was werkelijke alles slecht! De bediening was zeer onervaren en niet vriendelijk, het vlees van de burger was gewoon een kant en klare hamburger van de Makro (en daar betaal je dan €18,50 voor). En bij het afrekenen kregen we een enorm hoge rekening gepresenteerd omdat de gerechten van onze voorgangers ook op onze bon stonden (foutje van de onervaren bediening werd ons gezegd). Mooie locatie maar het eten is er echt heel erg op achteruit gegaan!! Zonde.

1,4
  6. Gisteren echt met onze collega’s besloten dat we hier nooit meer heengaan. Het enige wat goed is aan Kaap Hoorn is de ligging. Borrelarrangement mega duur, je krijgt net niks. Bediening niet vriendelijk en traag. Plekje op het terras al 3 week terug gereserveerd, krijg je een plek toegewezen zonder parasollen.
    Na meerdere slechte ervaringen rijden wij in het vervolg wel een stukje verder.

2,6
  7. Te vlotte bediening, die tegelijk met het eerste drankje gelijk brood op tafel zette zonder dat dit was besteld.
    Hoofdmenu flauw en vlak van smaak.
    Het hoofdmenu nog maar amper op of ze wilden ons aan het dessert.
    Het gaat duidelijk om de centen en minder om de gasten.

2,8
  8. Jammer dat ze het voornamelijk van hun ligging moeten hebben. Bediening is matig en afgelopen maandag kregen we kipsate vol met zenen en amper gaar. Wordt afgedaan met twee drankjes van het huis…
    Ambiance is nu oo niet alles. Dus maar weer wachten op het mooie weer.

9. Lotte de Laan

10. Susanne

Prachtige locatie, mooi nieuw terras achter. Vandaag heerlijk gegeten, ook als vega kom je goed aan je trekken. Bediening was supersnel, top! Aanrader.

11. Wat een ongelofelijke bagger tent.
    Ga op terras zitten, medewerker zegt meneer er komt zo iemand bij u, ben na 20 minuten naar bar gelopen en gezegd dat ik al 20 minuten zit te wachten.
    Toen kon ineens alles, nou Kaaphoorn de groeten!

2,5
  12. Meest waardeloze service van heel Groningen, zelfs als het rustig is. Verkeerde bestellingen, bestellingen van anderen of gewoon helemaal niets. Bediening te traag en ongeorganiseerd voor woorden.

13. Anita Loonstra

Helaas was op het meeste wel wat aan te merken. Dat kwam waarschijnlijk door de drukte, maar dat is geen excuus.
    De brochette was keihard, het boerenbrood was "kaal". De Italiaanse burger was te massief, smaakte nergens naar. Zo jammer. Het was dat we gezellige vrienden bij ons hadden en het weer uitstekend was. Maar voor mij geen maaltijd meer bij dit restaurant. Voor mij de volgende X een biertje en bitterballen want die zagen er goed uit!!

2,5
  14. Wederom zeer slechte ervaring gehad.
    Eerste ervaring was dat na het voorgerecht we zeker anderhalf uur hebben gewacht op ons hoofdmenu. Ze waren ons vergeten...
    Verder werden er geen woorden aan vuil gemaakt. Geen excuus of niks. Gewoon belachelijk.
    Omdat de locatie perfect is toch nog een tweede poging gedaan. Met vier personen gaan eten. Mijn eten was nog gewoon rauw. Mee terug gegaan. Er werd een andere gemaakt. Heeft zeker 3 kwartier tot een uur geduurd. De rest van de mensen had het eten al op. Wat logisch was. Ronduit slecht!!!! Komen er nooit weer. En het extra bestelde portie frietjes ( wat gewoon hoort bij het hoofdmenu want de 2 zeer kleine bakjes voor 4 personen slaat nergens op) moesten we ook nog extra betalen.
    Zeer slechte service. Advies ga er niet heen.

3,4
  15. Vro 13 punten

Erg lang moeten wachten op ons eten, dame die ons bediende deed heel hard haar best en heeft het tijdens het eten aardig goed gemaakt. Was zich zeer bewust van het feit dat er veel mis ging. Eten was in verhouding met de prijs niet echt om te juichen, koud en smaakloos. De meneer die ons later ging bedienen leek dronkend, liet veel vallen gaf het drinken aan van hierooo en moet echt zijn broek opheisen.
    Ook erg raar als je naar binnen gaat dat er een meneer staat die steeds roept we zitten vol, bevordert het welkoms gevoel niet erg zeker als je dan binnen bent en je afvraagt hoezo vol????

16. Nina

17. Manoe Romeijn

18. Service en bediening zoals gebruikelijk matig. Ontvangst afgemeten zakelijk en weinig klantvriendelijk. Kwaliteit van eten is niet in verhouding tot de prijs. Je gaat hier puur naartoe voor het plekje.

5,1
  19. H van der Helm-Petter

We hebben heerlijk gegeten!
    Het was steeds weer een verrassing wat we voorgeschoteld zouden krijgen (AH-bon).
    We hadden een fijn plekje in de serre (?) en de verlichting was precies goed.
    Het eten was uitstekend en de bediening ook.

20. Gisteren met 15 volwassenen en 5 kinderen gegeten bij kaap hoorn. Wat opvallend was dat we uitkeken op een tv die reclame toonde. Op ons verzoek is deze uitgezet. We waren om half 5 vroeg aan tafel ivm kleine kinderen uiteindelijk kregen we ons voorgerecht om 6 uur, ons hoofdgerecht om half 8 en om half 9 nagerecht. 4 uur daar eten was echt te lang, zeker voor de kleintjes. Eten was opzich prima, maar niet culinair hoogstaand. Bij het afrekenen bleek er 8 maaltijden teveel aangeslagen. Dit is wel met een sorry gecorrigeerd. Maar al met al maakt het geen professionele indruk. Personeel moet beter gecoacht worden, want individueel waren ze aardig en vriendelijk, maar er was geen structuur.

5,7
  21. Familie Baas

Zondagavond 20 aug met 5 personen genoten van de goede service bij Kaap Hoorn. Het 3 gangen diner was voortreffelijk. Complimenten voor de bediening. Zeer genoten. Eten was voortreffelijk en de bediening uitmuntend.

22. Mooie locatie, maar het eten was erg teleurstellend. Het broodplankje vooraf bestond uit 2 grote hompen ovenbrood die je zelf moest snijden, met een kant-en-klaar kruidenbotertje en een ondefinieerbaar smakeloos smeerseltje. Het hoofdgerecht was een te hard gegrilde ongekruide biefstuk met veel te rauwe, smakeloze groente en een bakje friet. De pittige tomatensalsa was wel lekker. Als toetje de Eton Mess, op zich smakelijk maar de meringue (toch een hoofdbestanddeel van het gerecht) moest met een vergrootglas worden gezocht. Het was meer een bord pudding met slagroom, geserveerd met een paar aardbeien en wat kruimels meringue. Uiteindelijk 45 euro betaald voor een erg matig diner… de wijn was lekker, daarom nog een 5 voor de maaltijd en geen 4.

23. Door de harde wind konden we niet buiten zitten. Op vriendelijke wijze naar binnen geloodst naar een mooie tafel aan het raam met prachtig uitzicht over het meer. We hadden een AH arrangement en dan ga je even kritisch afwachten, maar het werd een belevenis, een proeverij van allerlei gerechten in ruime mate en hoeveelheden aanwezig geserveerd door vriendelijke en vakkundig personeel. Voorgerecht met gerookte zalm en worstsoorten, hoofdgerecht met heerlijke gebakken zalm op de huid, malse spareribs en een prima kip saté met goed geblancheerde groentes. Allemaal erg prima. Toetjes assortiment waar je u tegen zet en iedereen aan tafel ruim verzadigd achterlaat. Niks niet opgedrongen, relaxte sfeer en prima ambiance!

24. Leuke locatie, maar daar is alles mee gezegd. Vieze kussens (vogelpoep ) in loungebanken en die ook blijven liggen in de regen. Veel water eronder, wat je past merkt als je een poosje hebt gezeten. Bij het melden hiervan een erg nonchalante reactie van bedieningsmedewerker. Dezelfde die ik een poosje heb geobserveerd tijdens het lange wachten bij de bar om koffie te kunnen bestellen. Een erg mopperende en gestreste jongeman. Wat uiteindelijk ook ten koste ging van een vol dienblad. Wat onprofessioneel gedrag in bijzijn van klanten. Hij vond zichzelf geloof ik ook erg stoer. Rommelige communicatie tussen het personeel.
    Helaas had dit terras bezoek absoluut geen toegevoegde waarde aan mijn leuke fietstocht. Hier kom ik niet weer.

25. Goed eten, ontspannen sfeer en prijs redelijk goed.
    Helaas waren de toiletten absoluut geen visite kaartje en waren te vies om te gebruiken…

26. Prijs/ kwaliteitverhouding onder de maat. Slechte bediening: geen oog voor smerige kussens op terras/leeg serviesgoed, blijft te lang uit, onverschillig/geen aandacht voor de gast, iemand met zijn broek op half 7. Kortom gastheer/- vrouw zijn is niet onder de aandacht gebracht door het management maar aan deze situatie is management vooral debet aan, wie stuurt hier eigenlijk aan, gauw ontslaan voordat ze dit restaurant ten gronde richten. En maak het gewoon weer zo gezellig als het vroeger was, dit is te groots maar schijnbaar is verdienmodel belangrijker. Zou Kaap Hoorn niet aanraden voor diner.

2,6
  27. Helaas zeer slechte ervaring.
    De club-sandwich Vega was echt niks.
    Net een slaatje van de patattent tussen je broodje gestopt.
    De avocado en walnoten heb ik niet teruggevonden.
    De patat was trouwens wel lekker.
    En dat voor zo'n prijs.

2,7
  28. Locatie is top maar 80 % bediening is flop.
    Mevrouw tattoo doet alsof de zaak van haar is. Afgesnauwd worden door personeel kan toch niet de bedoeling zijn.
    High tea is maar karig en voldoet zeker niet aan prijs kwaliteits verhouding.

29. Martine

Met een aantal vriendinnen gingen we voor een high tea naar Kaap Hoorn. Na meer dan een half uur wachten verschijnt de high tea zonder uitleg op tafel. Ook moeten we zelf om bordjes en bestek vragen. Opvallend is dat we met vijf personen zijn maar dat er niet van alle hapjes vijf stuks zijn. Zo liggen er wel tien sandwiches en maar twee brownies. Het lijkt alsof er zomaar wat op de etagères is gelegd. Kwaliteit is matig tot slecht, het meeste lijkt regelrecht uit de diepvries te komen. Nadat we dit hebben aangegeven wordt er geen oplossing geboden. Personeel komt ook niet vragen of we nog meer thee of iets anders willen hebben. Al met al een behoorlijke teleurstelling voor 18.50 pp.

2,4
  30. Edward Kool van Langenberghe

Heb op 26 juni 2017 met een paar zakelijke relaties gegeten. Bediening was matig, wel vriendelijk maar erg nonchalant zodat de biefstuk terugmoest (verkeerd gebakken) en ze vergaten bestek. Smaak van eten was zeer matig. Kortom; als je geen fijnproever bent en je wilt hip worden behandeld, en een mooie plek wilt aan het water, moet je doen. Maar ik ga niet weer.

31. Robbertraoul

Zit je 20 minuten te wachten alleen al op bediening. Maar 3 mensen in bediening op een mooie dag van 26 graden. Lunch kon niet want was tot half 4. Heeft in 30 minuten 8 klanten weg zien lopen vanwege geen hapje konden eten en bediening die zelf liep te drinken en niet ging helpen. Ohja in de keuken stonden 4 chefs. Laatste x voor mij hiero.

1,1
  32. Eveline

Het terras is heerlijk om
    Te zitten en makkelijk met de zelf service. Maar als je in het restaurant gaat eten is het gewoon niet op smaak, flauw en zonde van het geld. Thuis kan ik het beter maken. We hebben tagliatelle met Parmaham waar geen smaak aan zat. Gelukkig stond er zout en peper oo tafel om het nog enigszins op smaak te maken. Vroeg me af of de kok het zelf geproefd had, denk het niet

2,2
  33. Lang wachten op een mooie dag is te verwachten. Maar dat we bijna 2 uur na het doorgeven van de bestelling nog steeds geen eten hadden sloeg nergens op. Op mijn vraag waar het fout gegaan was, was de reactie. Er is niets fout gegaan. Zeer slechte manager. Moet meer personeel inzetten op zo'n drukke dag. Wij zijn na 2u wachten maar vertrokken.

34. Zeer lang gewacht op de bediening. Een uur lang gewacht

35. Mooie locatie. Maar door de drukte slechte service. Erg lang moeten wachten, geen excuses. En vervolgens bij het afrekenen ongelofelijk arrogant behandeld worden. Was voor ons de eerste keer en tevens de laatste.

36. Anne 9 punten

Wij voelen ons totaal niet welkom! Bediening kijkt je niet aan en negeert je volkomen. Bestellingen duren eindeloos. Ga hier niet eten aub, deze tent is het echt NIET waard.

2,3
  37. Sandra van der Heide-Jansen

Toplocatie, maar dat is gelijk het enige positieve punt. Tafel vies, chaotische bediening, we moesten zelf ons bestek bij de bar halen. Lang gewacht op een tweede drankje, maar geen bediening meer gezien. Eten niet bijzonder en weinig, maar wel duur. Als het druk is, alle begrip dat we langer moeten wachten, maar zelf achter de bediening aan moeten is wel het andere uiterste. Erg slecht!! Laatste keer geweest.

2,8
  38. Hierboven staat " Ambiance Hip, kindvriendelijk, romantisch, rustig en zakelijk", welnu, met dat rustig valt het wel tegen: het lawaai van Kaap Hoorn is in de wijde omgeving te horen

6,5
  39. Vandaag voor Moederdag heen geweest voor een high tea. Het werd allemaal zo op tafel gegooid! Totaal niet klantvriendelijk! €18,50 per persoon zeer karig en niet vers. Veels te duur voor wat je krijgt. Kom er nooit meer!

1,1
  40. Mooie locatie. Zo jammer dat ze dienstverlening niet op orde krijgen na al die jaren en opmerkingen

41. Mooie locatie, bediening is traag. Jammer dat het na al die jaren nog niet is gelukt om klantvriendelijkheid uit te stralen.

42. Zandstra

Prachtig mooie locatie. Veel te weinig bediening buiten. Half uur in de rij wachten op een glaasje drinken. Vandaag geweest, mooi weer dus meer personeel in zetten!!

43. Door de "manager" begroet met een 'godverdomme let op die kinderen' waarna vooral geen sorry volgde maar een bitse uitleg hoe hij hier met thee hád kunnen lopen en dán was het zijn schuld natuurlijk. Op mijn reactie dat hier toch echt door hen zelf die speelkamer is neergezet kon hij niet beleefd reageren, slechts snauwend.
    Deze man is volstrekt ongeschikt als 'gastheer' maar dat kan niemand meer verbazen na zoveel slechte recensies.

2,7
  44. Bij binnenkomst werd op de vraag of we onze wielrenfietsen ergens konden zetten gereageerd door de manager met een snauwend: 'dan heb je pech.' Naar mijn inziens een zeer klantonvriendelijk antwoord op een normale vraag. Een simpel: 'nee sorry, dat is niet mogelijk' was wat mij betreft genoeg geweest.

45. Het eten is goed, alleen het uit serveren van drinken gaat traag, contact met personeel zeer moeizaam voor het bestellen van drinken ( soms wel 10 min wachten) na het hoofdgerecht geen bediening meer aan het tafel. Het nagerecht maar elders anders in Groningen genuttigd.

46. MarliesM

47. Onervaren personeel. De leiding gaf de bediening in het restaurant in het zicht en gehoor van klanten een veeg uit de pan. Alles bij elkaar zeer teleurstellend. Wederom...

1,5
  48. Prima gegeten, alleen was de vis van mindere kwaliteit. Bij de bestelling gingen een aantal zaken mis, maar goed opgelost. Bediening was vriendelijk.

49. Half uur wachten op een glas sinas die je alleen uit de koelkast moet halen, daarnaast moeten we lang wachten op onze bitterballen en verder vragen we om een bakje mayonaise dat ook 20 minuten later komt en ook moeten we deze zelf ophalen, dikke flop dus.

50. Wat een teleurstellende horeca ervaring. Tijdens ons diner naar ons en klanten om ons heen toe zeker 20x "onze excuses" gehoord voor iets wat fout ging. Personeel heeft geen enkel idee wat de gerechten inhouden. Mijn vrouw wilde weten wat vegatarisch gerecht Roasted chilli-frittata | Met rucola inhield. Na overleg met keuken: "een eiergerecht". Het was ook niet meer dan dat. Een omelet met zuinig gebruik van wat Italiaanse kruiden begeleid met wat grof gesneden groente. Sloeg helemaal nergens op! Wat een gemakzucht. Op navraag werd door de keuken gereageerd met: "Thats it". Mijn vrouw heeft er nauwelijks van gegeten. Mijn Spare ribs waren kapot gekookt en en smaakte alsof het al 3x opgewarmd was geweest. Hele avond met een vervelend maag gevoel gezeten. Spareribs Aldi Diepvries is beter te verteren. Kaap Hoorn een gaarkeuken met ondeskundig personeel of te wel een groot verloop aan studenten lijkt het wel. Hoe zou dat toch komen dat grote verloop?

51. Duur, slechte kwaliteit, onbekwaam personeel, geen aansturing

2,2
  52. Voor de 3e keer op rij weer teleurgesteld. Voor mij was het 3 x is scheepsrecht. Ik kom nooit weer. Vind de bediening zwaar beneden peil. Overal dienbladen met lege glazen en halfopgegeten voedsel. Een glas rose mag de naam niet dragen, kleur rood was niet eens in het glas aanwezig. Op het moment dat de glazen ingeschonken zijn vraag ik nog of de rose wel goed is. Het antwoord was "dit is een hele lichte rosé". Het smaakte erg waterig, leek wel aangelengd met water.

Als je personeel vraagt om te bestellen krijg ik te horen dat wij dit zelf moeten halen, binnen. Dus ik moet met een dienblad met 2 rosé en 2 water dwars door de etende klanten manouvreren. En dan mag ik ook nog voor nog geen halfvolle glazen de volle mep betalen. Schandalig vind ik het.

Kaaphoorn ligt op een wonderschone locatie aan het water met fantastische loungezits, ligbedden, leuke bar. Maar inzet van voldoende personeel ho maar. De eigenaar wil wel vet verdienen maar vooral niet investeren.

Heel erg jammer maar na 3 pogingen en 3 keer een teleurstelling is het voor mij klaar. Ik kom niet weer. Denk echter niet dat ze daar mee zitten want de eerste keer is er ook niets met mijn feedback gedaan. Vriendelijke groet, Ina

53. Ongelooflijk dat hier zoveel mensen komen. Bediening niet vriendelijk en geen horeca ervaring, tent van binnen is goor incl. de toiletten... een bende!

Ik kom hier nooit meer!

54. Eten onder de maat verder wel sfeervolle tent

55. Waardeloos, Vergane glorie. Eten erg slecht. Entree vies, tafels vies, decor vies, lampen vol met dode insecten. Stampvol met patjepeers zonder smaak.
    Aanfluiting!

56. Locatie is top, maar de rest is dat absoluut niet. Geen bediening! Op zich wel mee te leven, maar de kopjes en glazen van de vorige gasten stonden er toen wij kwamen en stonden er nog toen wij gingen. Erg slordig. Vogelpoep op de kussens van de loungesets. En dit was niet vers, dus had al lang verwijderd kunnen worden!

Maar het toppunt kwam toen wij net onze drankjes en borrelhapjes besteld hadden. Er kwam een zeer onvriendelijk kijkende bediende ons, met een nog onvriendelijkere stem vertellen dat het hem spijt, maar dat we een andere plek moeten zoeken omdat de loungehoek gereserveerd is. Op dat moment zet hij het bordje gereserveerd neer! En we kregen nog even de mededeling dat de gasten van de reservering er al waren en dat een half uur te vroeg!

Ik kom hier werkelijk nooit meer en ik zal het ook zeker niemand aanraden dat wel te doen! Maar de recensies hier spreken voor zichzelf! Misschien dat ook de eigenaar zich eens flink achter het oor moet krabben.

57. Margreet

Hoe jammer dat meteen corrigerend werd opgetreden door de zaalbaas. Op zich wás het natuurlijk netjes geweest als we eerst gevraagd hadden of we tafeltjes aan elkaar mochten schuiven, maar mijn uitleg dat ik verwachtte dat het al besproken was werd niet als excuus geaccepteerd. Ook het verdienmodel waarbij lang op het eten wachten resulteert in tweemaal vragen of we wat willen drinken is niet prettig.

Verder was het brood van de clubsandwich oud en de salade met Jacobsschelpen, vis en 'friends' te zout.

Ongelooflijk dat dit restaurant zo druk is na meer dan twee jaar slechte recensies over onvriendelijke bediening. Ik had me erg veheugd op dit bezoek, maar zal een volgende keer een ander restaurant of andere gelegenheid aan het meer kiezen

58. L. Timmer

Gisteren, nog nooit zo slecht gegeten. Kwaliteit gaat hard achteruit. Saté vlees was half spek, salade bakje was half vol dressing. Locatie is prima, maar niet weer eten bij Kaap Hoorn.

2,5
  59. Deze tent gaat zeker achteruit. Slechte service en eten wordt steeds minder. Ik kwam er vaak om te eten maar dat ga ik zeker niet meer doen. Het is dat het mooi gelegen ligt maar om te eten hoef je er zeker niet heen te gaan.

2,6
  60. Super service!! Heerlijk op het verwarmd terras gezeten, ondanks dat het buiten slecht weer was hebben wij heerlijk vertoefd.

61. Deze tent gaat heel hard achteruit. Pand en inrichting is niets aan. Ook om het pand veel rommel. Club Sandwich "Kaap Hoorn" gehad. Droog brood, heel pakje Aldi kipfilet, slappe tomaat. Kortom oud, zout en boordevol conserveringssmaak. Vrouw had geitekaassalade, salade leek wel uit een blender. Wij gaan er maar niet meer heen.

1,3
  62. Top locatie, echter het eten en de bediening is een ramp. Wij hebben 1 uur en 5 minuten op onze bruschetta moeten wachten, op de drankjes "alleen" 15, terwijl het niet overmatig druk was. Bediening is arrogant en onvriendelijk. Aanbeveling: koop een fles wijn en bestel geen glas, er zit zo goed als geen wijn in het glas (voor €6,00!).

3,2
  63. Het uitzicht van Kaaphoorn is fantastisch, prachtige locatie. Maar de bediening is echt verschrikkelijk. Ze zijn arrogant en ongeïnteresseerd.

We hebben lang gewacht op bediening, maar uiteindelijk zijn we zelf naar de bar toe gelopen om een drankje te bestellen. We vroegen ons af of het hier misschien om zelfbediening ging, maar dat was niet het geval. Het personeel was gewoon aan het kletsen met elkaar en lette totaal niet op. Ze lopen tig keer langs je heen zonder contact te maken of een bestelling op te nemen. Ook tafels moesten worden afgenomen terwijl er al gasten aanzaten. Heel onprofessioneel.

Ik miste een eigenaar die de boel op orde hield en personeel aanstuurde, ik denk dat dat veel zal verbeteren. Want op dit moment word je bediend door ongeïnteresseerde, arrogante tieners. Daar kan een prachtlocatie helaas niet tegen op.

3,3
  64. De kwaliteit van de bediening was zeer onder de maat. Jammer want het is een pracht locatie. Na een half uur te hebben gewacht zondag dat iemand bij ons kwam (wel twee keer gevraagd of we de kaart mochten) zijn we maar vertrokken, zonde.

3,5
  65. Raar ontvangst bij binnenkomst. Bestelde metworst tappenade en de spareribs waren op. Bediening erg ongeïnteresseerd. Dessert kregen we op een smerig bord. Was echt een aanfluiting...

66. Wat een slechte bediening!!! Zeer onvriendelijke serveerster. Totaal ongeïnteresseerd en onaardig! Eten was ook zeer matig! Nooit weer!!

67. Jo 879 punten

Leuke locatie zeker in de zomer.

Op zondagochtend brunchen, bij binnenkomst alle tafels waar je een beetje mooi uitzicht hebt gereserveerd.
    Hapje gegeten op zich oké maar niet bijzonder. Na 5 kwartier weer vertrokken en geen van de gereserveerde tafels in gebruik genomen, het was sowieso erg rustig. Een doordeweekse dag omstreeks 12 redelijk druk en de vrije tafels... Je raad het al, gereserveerd. Toch ergens in een tafeltje gevonden. Na 15 minuten ik stond op punt van vertrekken maar toch bediening met excuses voor de late bediening. Weer meer dan 5 minuten wachten op de koffie, koffie goed niets op aan te merken. Na weer een poosje wachten (ik zat nu eenmaal in een hoekje dat niet gereserveerd was) 2e kop koffie besteld, deze was er vlot en ook goed. De lunch durfde ik niet meer te bestellen (ik weet niet hoe lang dat zou duren).

Locatie is leuk zeker in de zomer op het terras, om gewoon spontaan binnen te komen ongeschikt, met een reservering zal het allicht beter gaan.

4,7
  68. Leuk restaurant, goed eten fijne sfeer. Prima met kinderen ook.

69. High tea met vriendinnen.

Eén minibakje clotted cream voor zeven personen! Gevraagd om meer, maar was op. Raar omdat we twee weken van te voren hadden gereserveerd, mag je toch verwachten dat alles op voorraad is. Zalm moest je zoeken op sandwiches en was verder niet erg bijzonder.

Niet weer.

3,6
  70. Veel te duur broodje (Euro 9,95!!!) voor het geleverde, jammer een gemiste kans! Voor dit geld mag je wel wat meer verwachten.

Locatie is natuurlijk top en het personeel was vriendelijk en attent.

71. Jelte Platje

72. Ik kom hier wel vaker omdat het in de buurt is en een fijne locatie. Je kan er goed borrelen met een biertje en prima hapjes. Maar het avondeten is keer op keer een drama. Te koud/te laat/bediening is je vergeten/te weinig smaak aan het (dure) eten. In contrast daarmee wel sjieke namen op de menukaart en een dito prijskaartje. Beetje over het paard getild vind ik het daarom. Heb het een paar geer geprobeerd, maar nu is het klaar. Prima locatie, en ik kom er zeker weer, maar niet voor het avondeten.

73. Trea Komdeur

Vanmiddag met vriendinnen een high tea gehad. Het was redelijk druk en toch was de bediening prima.
    Gastvrij ontvangst en een vlotte bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar!

74. m.noomen

Slecht! Alles liep mis. Chaotische bediening, 45 min moeten wachten op een van tevoren gereserveerd tafeltje. Bestelling was niet doorgegeven aan de keuken. Besteld drinken was vergeten. Erge harde muziek. Ga ik nooit meer heen!

75. Gisteren met een stel collega's gegeten in Kaap Hoorn. Hoewel we ons als groep prima hebben vermaakt was blijkbaar het personeel deze avond not amused. Het mag dan een trendy tent zijn, het personeel is verre van dat. Chagrijnige, ongeïnteresseerde bediening (studenten) en totaal niet opgevoed. Wat dacht je van "wat wil jij drinken?" of deze: "wat wil jij eten?" Blijkbaar werkt het beloningssysteem niet goed bij Kaap Hoorn. We moesten erg lang wachten op ons eten en het werd uiteindelijk lauw opgediend. We kregen friet en een bak sla als bijgerecht. Prijs / kwaliteit verhouding is dan ook beslist slecht. Tip voor de uitbater: Doe daar iets aan.

2,8
  76. Erg slecht! Wij voelde ons niet welkom. Voorgerecht was redelijk. Erg lang wachten op ons hoofdgerecht, moest er zelfs naar vragen!! De spareribs kwamen zo uit de magnetron en de rode poon was simpel weg niet te eten. Prijs / kwaliteit verhouding super slecht! Ons zullen ze er niet meer zien!

1,3
  77. Vanavond met een groep gegeten in Kaap Hoorn. Na lang wachten op de drankjes werd het voorgerecht geserveerd. In de Baskische vissoep, volgens de kaart pittig en rijk gevuld met vis, heb ik geen vezel vis kunnen ontdekken. De basissoep was flauw en waarschijnlijk zo uit het pak. De Lady steak van 180 gram was taai en werd lauw geserveerd. Nadat het hoofdgerecht was geserveerd (overigens werd niet iedereen gelijktijdig voorzien) was het nog wachten op de salade. De schaaltjes salade werden geserveerd nadat het hoofdgerecht voor de helft was verorberd. Kortom: slechte kwaliteit en trage, ondermaatse en ongeinteresseerde bediening. Een restaurant om nooit weer te bezoeken!

78. S. Donker

Toplocatie. Prima bediening en goed eten!

79. Even bijkletsen met een vriendin. Glaasje wijn en een broodje. Wat kan daar aan misgaan. Glas wijn voor minder dan de helft gevuld en het broodje droog en smakeloos. Brood niet te snijden met een bot mes. Volgende keer toch maar een andere locatie zoeken!

1,5
  80. Goed gemutst besloten een avondje lekker zeetong te gaan eten bij Kaap Hoorn. Afgezien de mooie ligging aan het water zal ik de koks aanraden zich verre te houden van vis en schaaldieren. De bereiding van deze delicatessen is duidelijk niet aan hen besteed. Met name de bereiding van de zeetong is een regelrechte ramp. Na het terugsturen van een half gare "bloedende" zeetong werd ons door een 16 jarig meisje met het empatisch vermogen van een nertsenfokker met droge ogen verteld, dit een ader van de zeetong en de gewoonste zaak van de wereld was. Kortom 1x en nooit weer.

3,6
  81. laura splinter

Gisteravond in Kaap Hoorn gegeten, super locatie, vriendelijke bediening en lekker eten: salade met serranoham en als hoofdgerecht heilbotfilet. Een echte aanrader!

82. Deze locatie is geweldig! en dat is ook de reden dat we steeds terugkomen.
    Een cappuccino is meer een espresso met een schuimlaagje erop.
    ook wordt elke keer wel vergeten de drankjes te brengen en als je niet oplet mag je die wel gewoon betalen bij het afrekenen.
    De lunchkaart loopt tot 3 uur en als je half 3 wil bestellen ben je 'net op tijd'.
    Ook werd er de laatste keer gezegd dat ze geen broodjes met tapenade meer hadden, maar 20min later kreeg de tafel naast ons ze geserveerd... nouja, daar word je niet blij van.
    Ik denk dat ze de kosten van het personeel lekker laag willen houden ofzo, want met ander personeel zou het een toptent zijn!
    Het eten vind ik er trouwens wel lekker, maar qua prijs zou ik er meer van verwachten.

83. Heerlijk gegeten,mooi opgediend! smaak van alle gerechten was heerlijk!vriendelijke bediening,kortom prima!

84. Onze ervaring met kaap hoorn is echt goed, paar keer gegeten, was heerlijk. Ons trouwfeest gegeven wat echt een geweldig feest was + de barbecue van tevoren was ook heerlijk.

Verder prima plek om te loungen met een wijntje of feestjes als st tropez te bezoeken.

Bediening en service prima.

85. Recentelijk met een groep van 12 personen gegeten. Tijdig via de mail gereserveerd, maar bij aankomst waren we geloof ik de verrassing van de avond. Gereserveerd? zoveel personen? lichtelijke paniek bij een zeer jong onervaren serveerster (later bleek dat ze er al 1,5 jaar werkte). Werden aan een tafel gezet tussen de keuken en de bar. Erg veel lawaai, onpraktisch en zeer ongezellig. Toen het menu. Ik bij binnenkomst de serveerster gevraagd naar menu 1. Kreeg de algemene kaart. Later weer gevraagd naar menu 1. Serveerster loopt zo weg zonder iets te zeggen. Krijgen we na heel erg lang wachten een menu niet overeenkomstig menu 1 op de website. Wederom gevraagd naar het juiste menu 1. Moest nog geprint worden, dus ook dat duurde erg lang. Ga je er vanuit dat iedereen direct zijn volledige keuze kan doorgeven, maar nee hoor, eerst nemen we de keuze van het voorgerecht op. Het menu blijft op tafel liggen en daar wordt dan de soep op gezet (let wel 3 kwartier na aankomst krijg je dat voorgeschoteld). Ook het uitserveren van de soep gaat in etappes, dus wie eerst krijgt eet zeer afgekoelde soep. Dan bestellen we de rest van het menu. Weer 3 kwartier wachten. En dan komt het eindelijk en dan krijg je alleen maar frieten en een bak sla als bijgerecht? En dat voor 23,50 p.p.? De vleesgerechten waren prima, de frieten en sla ook, niks op aan te merken. Gelukkig maar. Maar als Kaap Hoorn er niet voor zorgt dat het (studenten) personeel een betere begeleiding krijgt kwa bediening zien ze deze groep in ieder geval niet weer terug. Nu is de slechte bediening niet alleen op deze avond, het is altijd een drama of je nu voor de lunch komt of diner. En dan kun je als uitbater wel zeggen dat het draait op studenten maar deze kun je wel opleiden en begeleiden! Zo maar een kleine tip voor de uitbater. Ooh ja, nog een gratis tip: knap de buitenkant eens op! Het wordt zo langszamerhand een beetje vergane glorie. Heb 2 weken geleden buiten gezeten maar vond het erg ongezellig en een zooitje geworden. Deze 2 bezoekjes de afgelopen 2 weken hebben mij in ieder geval weer bevestigd waarom ik sowieso al nooit naar Kaap Hoorn ga. Ik ben voorlopig weer even genezen en laat deze houten barak voorlopig even links liggen!

86. Na een eerdere slechte ervaring van jaren geleden, Kaap Hoorn toch maar weer eens het voordeel van de twijfel gegeven. Maar jammergenoeg, wat een tegenvaller! (Weer!) Ik bestelde de eendenborstfilet met een rucola stamppotje, dadels en vijgen. Het vlees was hard, grijs gebakken en nagenoeg smaakloos (er was mij overigens niet gevraagd hoe ik deze gebakken wilde hebben). De dadels en vijgen moesten het nog enigszins smaak geven. Er zat door het stamppotje van rucola zoveel bosui (en zo weinig rucola) dat ze dat beter bosui-stamppot kunnen noemen. Erg fantasieloos. Hoe moeilijk is het!

Dan het dessert: mijn keuze viel op de warme Zeeuwse Bolus met vanille-ijs en karamelsaus. Na een tegenvallend hoofdgerecht verheugde ik me op een zacht warme bolus met heerlijk smeltende karamelsaus erover en vanillesaus 'on the side', wat kan er fout gaan denk je... Niks daarvan; een in de oven uitgedroogde bolus bovenop een plakkaat harde aangekoekte karamelsaus waar je he-le-maal niks meer mee kon. Keihard! Niet te eten, behalve het ijs dan. Nogmaals; hoe moeilijk is het!

Ik heb het gemeld bij de bediening en die zou het doorgeven aan de keuken. Ik geloof niet dat het ooit bij de keuken is aangekomen, waarom zou ze ook, het is maar een bijbaantje... Tenminste, zo komt het personeel bij me over. Ongeïnteresseerd drankjes in de bestelcomputer bliepen zonder de gasten überhaupt vriendelijk aan te kijken.

Nee, voor mij de eerste jaren geen bezoekje meer, of ze moeten morgen het keuken- en bedienend personeel inruilen voor mensen met passie voor het vak.

87. Slecht!
    Koude uiensoep met een kleffe kledder erin, zogenaamd met oude kaas... Zelden zulke oude, doorgekookte soep gegeten. Na een paar happen laten staan.
    Hoofdgerecht: koude te gare biefstuk op een enorm koud bord, geen steakmes, een stukje kleffe quiche met (te weinig) koude slappe frites en een bakje sla.
    Drie keer vragen om een karafje water, bij klagen over het eten de reactie " oh, jammer " en verder niets...
    En als klap op de vuurpijl een parkeerbon van 85€ omdat er op de parkeerplaats geen auto meer bijkon en er in de wijde omtrek geen andere parkeermogelijkheid is...
    kortom: absoluut niet voor herhaling vatbaar!

2,3
  88. P.Veldhuis

Gisteravond wezen eten met 4 personen.
    Prachtige ambiance.
    De kwaliteit van het eten was zonder meer teleurstellend.
    De carpaccio had te lang in de koeling gelegen, was uitgedroogd en daardoor redelijk smakeloos.
    De varkensmedaillon viel eveneens erg tegen.
    Bijlagen waren goed maar een extra bakje friet stond wel op de rekening.
    De medewerkers waren buitengewoon vriendelijk.
    Prijs/kwaliteitsverhouding: Voor het vriendelijke personeel, de mooie locatie en de teleurstellende menu's betaalde ik bijna € 150,=!!!

4,3
  89. Vandaag bij Kaap Hoorn gegeten. Een geweldige locatie maar je word er gek van de wespen. De bijgerechten waren prima maar mijn biefstuk was van slechte kwaliteit. En niet goedkoop.

Ik zou er niet weer gaan eten. Wel een drankje maar verder niks.

90. Paar weken terug met wat vriendinnen bij Kaaphoorn gezeten. We kregen heeeeeerlijke grote koppen muntthee met sinaasappel (dat laatste op verzoek maar een echte aanrader). Daarna een bordje vlees en kaas besteld. Dat was ook echt heel lekker. Wel heel weinig brood maar dat werd op verzoek aangevuld. De prijs vonden wij heel schappelijk. En natuurlijk een heerlijke plek om te zitten (hangen op de loungebank in ons geval). Wat minder enthousiast waren we over het personeel. Zoals eerder gezegd een tikje arrogant en je werd echt niet gezien, zelfs niet als je wild begon te zwaaien. Dat is toch wel erg irritant als je nog iets wilt bestellen. Dus, personeel opschonen en goed aansturen, dat scheelt al de helft als ik de kritiek hieronder lees!

91. Sinds kort een nieuwe kok van horen zeggen, dus de poging maar gewaagd, ondanks slechte recensies. Het eten was prima, de bediening goed, de sfeer gezellig en de locatie top. Kortom: het proberen meer dan waard!

92. W Bekedam

Kaaphoorn is een prachtige plek om te lounche. Daar is ook goed gebruik van gemaakt buiten. Echter is het wel zanderig, vies en rommelig. We kregen gebak maar dit leek wel van drie maand geleden. Was hard en niet lekker en de smaak was er vanaf. Erg teleurstellend! Ook de bediening is naar mijn mening van tijd tot tijd arrogant en niet klantvriendelijk.

3,9
  93. Voor een kopje koffie met een lekker stukje gebak binnengelopen.

De gebak kaart(?!) gaf een brede keuze en de verwijzing naar een lokale bakker. Vol goede moed 2 stuk kwark gebak besteld.

Eerst werd de koffie geserveerd - = op tafel gegooid- en wat later kwam het gebak. Absoluut niet vers meer uitgedroogd alsof eea al een week in de koeling had gestaan. Ik betwijfel of dit het product van een echte bakker is geweest. Ik vermoed de diepvries taart van de Makro. Niet te eten...

Toiletten en tafels vies!

Eenmalig en nooit weer!

1,9
  94. Sfeer is ok, locatie is super, personeel is beetje onbeschoft, eten is onder de maat (te weinig, vlees donkerbruin van buiten en rauw van binnen(well-done besteld), groenten... 5 peultjes in spek gewikkeld..., en een zure sla). Kortom, om te lounchen prima, maar ga voor het eten maar de stad in !

95. We waren met een groep van ongeveer 10 man en hebben eerst buiten in het zonnetje een drankje gehad vervolgens zijn we binnen gaat zitten, Dit was geen probleem.
    De bospaddestoelen risotto was zodanig dat ik het na 2 happen terug heb gestuurd naar de keuken. Het was droog en stijf, mijn vork bleef er rechtop in staan. Dit was zeker niet vandaag gemaakt, waarschijnlijk rechtstreeks vanuit de diepvries de magnetron ingegaan. De ober vroeg of ik iets anders wilde maar gezien de kwaliteit van dit gerecht en de lange wachttijd heb ik het aanbod afgeslagen. Mijn maaltijd werd netjes van de rekening gehaald.
    Dankzij het goede gezelschap heb ik toch een leuke avond gehad maar ik zal hier nooit weer eten.

96. fam Vos

Zeer leuke tent met goede sfeer en veel mogelijkheden.
    We hebben hier ons trouwfeest gehouden en is zeker een aanrader.
    Ondanks een stroeve aanloop met het maken van concrete afspraken, kwam alles toch goed.
    Eten was perfect, service goed, bediening vriendelijk.
    kortom een top avond..

fam Vos.

97. Verschrikkelijke service, onvriendelijke bediening.
    Vorig jaar in de zomer tapas schotel besteld. Niet te eten, echt heel erg slecht.
    Maand geleden tapas schotel weer besteld en toen was ie niet verkeerd. Maar als is kant en klaar en wordt zo op schoteltje gegooid. Dat kan ik natuurlijk thuis zelf ook wel doen.
    Maar wat anderen ook zeggen mensen blijven toch wel komen vanwege de prima locatie. Zonde..

2,5
  98. Ervaring op het gebied van de sfeer/service is erg slecht. En is op meerdere malen bezoek gebaseerd.

Vloer is plakkerig en vies. Interieur vertoont slijtage en is vies. Muren, lampen, tafels en de wc's idem dito.
    Eten is gemiddeld, te lang gebakken of gefrituurd en gezien de prijzen mag dit zeker beter.

3,4
  99. Agfelopen zaterdag na een wandeling op het terras beland. Mooie locatie en inrichting. Jammer dat het niet beter wordt bijgehouden. Het kwam vies over.
    Bij binnenkomst geen begroeting. De gastvrijheid ontbrak. Personeel had onderling veel lol maar geen oog voor klanten. Vanwege de onpersoonlijke sfeer hebben we besloten daar niet te eten.
    Een leuke hippe locatie maar de service en klantgerichtheid kan sterk verbeterd worden. Succes.

3,3
  100. In augustus wilden wij gaan lunchen. Na afloop van de lunch kregen wij pas het drinken voor bij de lunch. De serveerster was boos omdat wij zeiden dat wij de lunch ophadden en het drinken niet meer hoefden.

Misschien een tip: als er 4 personen zitten proberen de lunch zo snel mogelijk aan alle 4 de personen te geven en niet dat 2 personen een kwartier later de lunch krijgen.

Volgende pagina