De Paalkoepel in Haren

do lunch vanaf 11:00
vr lunch vanaf 11:00
za lunch vanaf 11:00
zo lunch vanaf 11:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1192514393 85
1199489494 85
1206464596 85
1220414799 56
1283190712 59
1332016422 62
1366891930 69

1. Twee vriendinnen

Wij hebben vandaag het high five arrangement gedaan. Het was geweldig, de chefkok Larissa heeft ons met ieder gerecht verrast met heerlijke combinaties. Er werd gebruik gemaakt van echte streekproducten. Alles was vers en zelf gemaakt. Hierbij werden heerlijke wijnen geschonken door de vriendelijke en gastvrije bediening Annemarie. Wij hebben 3 uur lang genoten. Ook het uitzicht over het water was zeer bijzonder.

2. Hebben hier heerlijk gegeten. Lekker voorgerecht, super hoofdgerecht en een heerlijk toetje. De bediening was goed. Ze letten goed op wanneer je iets nodig had.

3. Een lange, lome, zonnige zomeravond op het terras van de Paalkoepel met uitzicht op de ondergaande zon boven het Paterswoldsemeer. Het eten was meer dan voortreffelijk. De keukenbrigade weet van een eenvoudig recept een sterrenrecept te maken. We hebben enorm genoten van deze avond. Het hoofdgerecht werd persoonlijk door de vrouwelijke chef-kok Larissa opgediend. Jammer dat bij zo'n fantastisch gerecht een goede wijnkaart ontbreekt, daarom een 9 voor drinken, het eten verdient een dikke 10!!
    De sfeer is uitstekend, zo ook prijs/kwaliteit, locatie is perfect.
    Wij komen zeker terug.
    Een aanrader voor Groningen en omgeving.

4. Net gegeten bij de Paalkoepel, we hadden een High Five arrangement, en het was echt súper!!
    De wijnen waren heerlijk en de hapjes ook. Maar vooral degene die ons bediend heeft (helaas hebben we haar naam niet gevraagd, lang blond, krullend haar met parel oorbellen) verdiend een dikke pluim. Ze was super vriendelijk met een geweldige uitleg bij de wijnen en Amuse's. Zo'n bediening zou je overal willen en het maakt zo'n etentje helemaal compleet, bedankt voor de heerlijke avond, wij komen zéker terug!

5. Loes 16 punten

Vanavond weer bij de Paalkoepel te Haren gegeten. Dit doen wij al sinds 1999, Iedere keer weer verbaast het ons hoe vriendelijk, gastvrij, hulpvaardig en attent de bediening is. Ook het eten was weer grandioos, We zijn veel gewend, maar dit is één van de beste restaurants waar we in het noorden v.h. land gegeten hebben. De kok verdient een grote pluim. De sfeer is lekker ontspannend en de prijs valt mee voor hetgeen je opgediend krijg. Bij de Paalkoepel zullen ze ons blijven zien.
    Loes.

6. We hebben heerlijk gegeten in de Paalkoepel. Mooie locatie aan het water!
    De zalmfilet was prima en de droge witte wijn smaakte er wonderwel bij. Wij werden ook goed en snel bediend, hing een relaxte sfeer. Een terugkomertje als we weer eens in de buurt zijn!

7. Zaterdagavond heerlijk gegeten, ik had de eendeborstfilet, deze was mooi rose en de sinaasappel jus smaakte er goed bij. Ook aan de groente, aardappels en salade was aandacht besteed. De bediening was vriendelijk en correct en de locatie is super.

8. High tea was redelijk. Niks bijzonders. Water in lelijke thermoskan ipv mooie theepotten. Het is het gewoon net niet. Bediening onvriendelijk en ongeinteresseerd, meer bezig met de mobiele telefoon dan met de gasten. Beneden bij de toiletten stinkt het vreselijk. Niet voor herhaling vatbaar. Enige positieve is de locatie.

9. Gisteren heerlijk gegeten! Vooraf de romige paprikasoep en als hoofdgerecht de zalmfilet met kruidenkorst die nog mooi rose van binnen was!

10. Helaas moet ik melden dat ik lange tijd niet zo slecht gegeten heb als gisteravond met mijn tante in de Paalkoepel. Ik ben niet zo dat ik dat direct meld. Vind ik moeilijk. De zalm was waterig en de sla was niet aangemaakt. De trio van rund bestond uit een taaie rib en een biefstukje dat kennelijk onder de salamander was opgewarmd. De rauwkost die erbij werd geserveerd was amper aangemaakt en bevatte taaie en muffe croutons. Er was ook niet gevraagd hoe ik mijn biefstukje (of wat het ook was) wilde hebben.

Daarnaast kon er niet gepind worden (vanwege blikseminslag). De toiletten beneden stonken afschuwelijk en naast de toiletten bevond zich de keuken. De bediening was ook ongeinteresseerd.

Ik woon in Scheveningen, maar kom door mijn studie in Groningen geregeld terug. Vroeger kwamen wij geregeld in de paalkoepel.

11. Wat een heerlijk dagje!. Eten was uitstekend en de bediening was erg gastvrij. Al met al een geslaagde dag.

12. Wij hebben afgelopen zondag een high tea gehad bij dit restaurant.

Hoewel ik het idee had, dat men niet op ons had gerekend (tafel was nog niet helemaal klaar) werden we erg gastvrij ontvangen.

Het duurde enige tijd voordat er iemand bij ons kwam aan de tafel met de thee, maar toen we voorzien waren, werd het een feest.

Wij hadden trek en waren al begonnen, toen er nog iemand kwam vertellen wat er allemaal op de schalen lag.

Hoewel de kwaliteit van alles erg goed was, vond ik toch dat de zoete smaak overheersend was. Persoonlijk had ik het niet erg gevonden als er wat meer hartige items geserveerd zouden worden.

Desondanks hebben wij een ontzettend leuke middag gehad en zullen we zeker een herhaald bezoekje overwegen!

13. High tea is erg lekker, helaas wordt tijdens de high tea niet verteld wat wat is, maar verder lekker!

Bediening slecht, kwam niet informeren of alles oke is, als we wouden bijbestellen dan werd dit als lastig ervaren en de mw. was niet vriendelijk. De jongeman overigens wel, deze was vriendenlijk en behulpzaam! Om 17.00 uur waren wij de enigen die er nog waren. Ze begonnen al met schoonmaken, vegen en het licht aan 1 kant van de ruimte werd uit gedaan, zeer ongastvrij. Ons waren de openingstijden niet bekend en staat ook niet op de website. Idee om aan te geven dat je bijvoorbeeld zo gaat sluiten, dan kunnen we afronden, ga niet gewoon alles schoon maken en vervolgens op een kruk zitten wachten totdat wij weggaan!
    Locatie daarentegen is wel top!

14. mitch

15. Heel goed eten, alleen zouden de smaken misschien nog iets verfijnd kunnen worden.

Maar de locatie is heel mooi, super uitzicht over het water, bediening is heel aardig en het eten is er heel smaakvol.

16. Vandaag 14-08-2010

Op het terras bij de paalkoepel, een keer nooit weer.

Half kopjes koffie, een zure klein glas sinasappelsap wat ook nog erg duur was. Huisgemaakte appeltaart droog klef duur onsmakelijk.

17. Wij kunnen ons niet helemaal vinden in de slechte recensies hieronder. Het eten was echt heerlijk, de bediening vriendelijk hooguit wat onervaren. Niet heel goedkoop, maar ook niet overdreven duur. Het duurde wel wat lang voordat we de kaart kregen. De wc was schoon, iets om je handen mee te drogen was echter prettig geweest. Prachtig plekje aan het water, leuk pand hoewel de voorgevel wel een goede opknapbeurt kan gebruiken. Al met al wat ons betreft een bezoek waard.

18. Heb het gevoel dat er eindelijk weer passie in de lunchgerechten zit. Eten is prima! Is er iets veranderd in de keuken? Andere kok? Bediening kan af en toe wel wat beter. Tja... studenten. Gaan waarschijnlijk liever op stap en maken zich niet druk om de volgende dag wanneer ze moeten werken. Tempo is wel goed hoor!

Al met al prima locatie om eens lekker op het terras te zitten met uitkijk over het Paterswoldse meer.

19. Gister bij de Paalkoepel geweest om te dineren met mijn vriend. Zeer, zeer mooie locatie, prachtige uitzichten over het water. Verder was het personeel ook zeer vriendelijk. Het eten liet wel wat lang op zich wachten, maar we hadden gelukkig geen haast. Verder lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar! (plus betaalbare prijzen!)

20. Na meerdere slechte ervaringen heb ik het na 5 jaar weer een kans gegeven: na al die slechte recensies zou je zeggen dat ze er van kunnen leren.

Helaas, weer een teleurstelling. Het prachtige weer kon de irritatie niet wegnemen: ongeïnteresseerde bediening, lange wachttijden en een vraag stellen werd niet gewaardeerd. Het is bijna knap om zo klanten weg te jagen.

Ik kom er nooit meer.

21. Eerste en tevens laatste keer in dit restaurant.

Bediening zeer, zeer slecht, erg onvriendelijk. Een vriendelijk woord kan er echt niet af.

Soep stond op het menu, niet gekregen. Ja, sorry.

Restaurant inclusief de toiletten ronduit smerig.

Nee, hier kom ik never again!

22. Wat een mooie locatie, maar dit restaurant heeft diepte en hoogtepunten.

Zakelijke lunch met 4 personen loopt zowat op een drama uit. Te lange wachttijd voor een soep en salade. De drankjes laten 10 minuten op zich wachten! 45 minuten lunchtijd liep uit op 75 minuten ergenis. Waar is de klantvriendelijkheid gebleven bij de bediening.

Een lunch op zaterdag verliep voorspoedig. Broodje was smakelijk en de hond kreeg een bak water.

Ik mis enthousiasme en de schoonmaak van dit pand heeft al maanden staking. Ronduit smerig op de toiletten.

Jammer vn deze locatie.

23. K & J

24. Irene Kemper

In tegenstelling tot enkele andere reacties hebben wij hier vorige week heerlijk gelunched met een groepje.

Wij zaten op het terras met uitzicht op het paterswoldsemeer, wat mooi! Het eten was prima met betaalbare prijzen. Vriendelijke bediening, werden vlot geholpen.

Mooie locatie en zeker een aanrader.

25. J. de Vries

Zo geweldig als de locatie is, zo vreselijk slecht is de bediening. Onvriendelijke en arrogant. Hier kom ik nooit meer. Jammer dat hier mensen werken die geen gevoel hebben voor klantvriendelijkheid en service. Helaas, want van zo'n toplocatie valt veel moois te maken.

26. jos jansen

Vriendelijke ontspannen bediening. Gastvrij.

Het eten zag er lekker uit en smaakte prima en redelijk qua prijs. Alle tijd voor een goed tafelgesprek, tussen de gangen was geen haast. Leuke locatie.

Jammer dat het regenachtig guur weer was, zomers waarschijnlijk een toplocatie.

27. P.J. Abbringh

Behoorlijk voor elkaar daar maar zorg dat je geen verschil van mening krijgt. Ze blijven je eindeloos achter de vodden zitten tm een advocaat. Geen discussie mogelijk.
    Fouten maken is niet erg, ze door dik en dun ontkennen is zeer onprettig om te ervaren.

28. Mevr. S. Wolters

Ik miste passie in eten. Niet slecht maar ook niet echt bijzonder. Bediening was redelijk maar ook deze zonder enthousiasme.

29. E. van der Meer

niet altijd vers / niet altijd gaar
    lange wachttijden tussen de gangen, wellicht een verkeerd moment

30. Lekker lunchen met geweldig uitzicht.
    Prima prijzen voor erg goed eten. Prima bediening

31. wij komen hier al jaren en en het is uistekend

32. echt een goed bedrijf waar gezellig is en verantwoord eten

33. Jesper van Dalen

Mooie locatie, op eerste moment leuk. Helaas viel onze (dure) lunch tegen. Bediening arrogant en geen gevoel voor dienstverlening. Restaurant was smoezelig, toiletten ronduit vies. Jammer van deze locatie maar dit was nu al de derde keer dat we dit restaurant met gemende gevoelens bezochten.