Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hardinxveld Giessendam verdeeld zijn.

Hele goeie bediening, prettige sfeer en rustige muziek zodat je elkaar kan verstaan. Leuke avond gehad.

F. Groenendijk

Gemoedelijke ambiance in een leuke setting (oude stationshal)

Prima Restaria met voldoende aanbod.
    Kwaliteit is voldoende echter service kan op sommige momenten beter en sneller.

Zeer slecht voor het personeel, je mag niks fout doen vd chef. Dit is geen goede reclame voor de zaak, die ik niet meer ga bezoeken. Ik geef ze op de zaak wel een ander adres op.

Marja, Maja en Nico

Daar het erg warm weer was hebben wij heerlijk buiten gezeten. Het eten was heerlijk en de service was goed.

John

Altijd zeer gezellig, perfecte bediening door Theo en het eten van Cora is heerlijk.

Lekker knus sfeervol eetcafé!

Francien

Prima adresje! De ambiance is wel wat eenvoudig, maar de bediening is hartelijk en bijzonder gastvrij. De kaart is niet groot, maar er is voldoende keuze en de bereiding is van zeer goede kwaliteit! Verse producten die met zorg worden bereid.

Maartje den Boer

Een gezellige plek met vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.

Twee kipschnitzel schotels besteld. Friet was slap en flauw, schnitzels waren keihard verbrand en oneetbaar. Salade bolletje flauw, beetje sla, paar stukken augurk en tomaat en dat was t. Alles zo weggegooid.

Van Manen

Vriendelijk personeel.
    Eten was zeer goed klaargemaakt.
    Net en schoon restaurant.

Zaterdag 14-01-2017 uit eten geweest bij de Kampanje. Het was SUPER,en voor iedereen een AANRADER.
    Wij werden gastvrij ontvangen,onze tafelheer ( Thomas ) hield alles in de gaten en het eten was GEWELDIG.
    Dank jullie wel,zowel onze vrienden als wij hebben hebben een fantastische avond gehad.

Ouderwets uit eten met vroegere gerechten. Eten is heerlijk en de service erg goed! Ze doen er alles aan om een heerlijk avondje uit eten te ervaren! Ga zo door!

C.M. van der Waal

Op onze dag werd er een ander concept gehanteerd, dit viel ons wel wat tegen, ook de bediening was wat aan de slordige kant. Jong, te jong naar mijn mening waardoor er wat foutjes ontstonden. Ze waren wel vriendelijk maar daar red je het niet altijd mee.

Heerlijk gegeten! 3-gangen menu voor maar €22,50 en genoeg keuze om 3 lekkere gerechten te kunnen kiezen, echt een aanrader! Goed eten en leuke prijs!

Roeland ida

Om hier te eten is het voor herhaling vatbaar. We hebben heerlijk gegeten en de service is perfect

Monsieur

Smerige keuken, smerige manier van afwassen, slechte bezorging, smerig personeel. Smaak van het eten is wel goed, totdat je weet hoe het bereid word!

N.G van Scherpenzeel

Prima gegeten, vriendelijke bediening. Maar de details kunnen beter, zoals het inschenken van de wijn, kaarsje aasteken op tafel, vragen of men water zou willen (de glazen staan klaar). Waarom een Groupon menukaart en niet bv 'special van de chef' ofzo.

Smakelijk goedgevulde pizza's met goede bodem. Ook de kapsalons zijn goed te nassen. Het is een pizzaria met vriendelijk personeel.

Hans en Annemarie

Vandaag voor de 4e keer in Hardinxveld gegeten bij dit heel aardige stel! Weer was het uitstekend! Gerechten zijn goed uitgedacht en prijs is prima! Leuke bediening, vlot en je voelt je in de watten gelegd! Bij het afrekenen valt het steeds weer mee!
    Fijn tentje!!

Ontzettend lekker gegeten met elkaar, goed samengestelde menu's, leuke sfeer, ruim opgezet.
    Zeker tot een volgende keer.

Alex Verlek

Zeer lekker gegeten en een prachtige wijn erbij gedronken. Prima prijs/kwaliteit verhouding! De sfeer was beter geweest als meer mensen op deze dinsdagavond zich ook een lekker diner bij De Pepermolen gegund hadden. Aanrader!

Het eten is lekker maar laat het nooit bezorgen!! Wij zitten nu momenteel nog steeds te wachten op ons eten. Het is nu 19:30 en hebben het om 17:20 bestelt.. hebben gebeld (18:40) om te vragen waar het eten blijft, het stond al klaar maar geen bezorger hadden. Net weer gebelt. Het was net de deur uit werd er vertelt. Ben benieuwd of het dan nog warm is... Dit is ons al eerder gebeurd, dat ze een half uur te laat waren met bezorgen. Maar nu gewoon meer dan een uur, dus wij bestellen ons eten daar niet meer...

19:40 belt eindelijk de bezorger aan. Openen we het eten, hetgeen van mn partner was lauw... en dat van mij zag er niet meer uit omdat het volgens mij 5x opgewarmt was (zie foto). De sla was gewoon bruin geworden. Nu afwachten of ik er niet ziek van wordt.

In een heerlijk ontspannen sfeer de Wijn en Spijs-avond "genoten", georganiseerd door Daphne Verlek. Was heerlijk! Combinatie van wijn proeven, heerlijke hapjes samen met informatie van Daphne als ervaringsdeskundige uit de streek waar ze woont en werkt, was erg verrijkend!

Vrijdag 22-01-2016 hebben wij een paar vrienden uit eten meegenomen die nog nooit bij Kampanje waren geweest. Zij waren enorm verrast door het warme welkom van de gastheer, de goede en vriendelijke bediening en het toverwerk uit de keuken. Wij hebben genoten van variërend en vooral heerlijk eten.
    Onze vrienden hebben een super avond gehad en zij zeiden dit is absoluut een aanrader! Wij en onze vrienden komen hier zeker terug, zij raakten niet uitgepraat. Kampanje bedankt, onze avond was geslaagd!

A. Overduin

Onze dochter heeft deze recensie doorgestuurd. Wij, haar ouders, hebben geluncht bij u.

Wij hebben een goede ervaring gekregen van De Pepermolen en komen zeker wel een keer terug.

Daphne Verlek

We hebben er tweede kerstdag gegeten. Heerlijk menu met veel variatie. Flexibel als het gaat om veranderingen (zowel vooraf als tijdens het diner). Top oplossing gevonden voor 1 persoon van onze groep met een speciaal dieet. De bediening is uiterst vriendelijk en met een gevoel voor humor. Daar houden wij van. Goede kwaliteit voor een nette prijs. Eveneens goed advies m.b.t. de bijpassende wijn.

Heerlijk gegeten! Als er meer groente bij had gezeten zou het een 9 zijn!

Het eten en drinken is ontzettend goed. Het eten is mooi opgemaakt op de borden. De service is ook prima. Ik vroeg om een ander sausje bij het vlees en dat kreeg je gewoon. Super! Het is leuk en gezellig ingericht (alleen de schilderijen vind ik niet bij het geheel passen). De prijs en de kwaliteit is prima gecombineerd. Het was een heerlijke en gezellige avond. Bedankt!

Jaap Kooijman

Heerlijk gegeten en kunnen ontspannen tijdens het tafelen.

Gezellig met familie kunnen genieten van een goed verzorgde, smakelijke maaltijd. Niet teveel poespas maar gewoon lekker!