• Biologisch

1389832087 93
1519596169 83
1622041498 85
1663019629 85

1. Gisteravond heerlijk gegeten op het terras achter Tommy's. Het terras is een sfeervolle plek met uitzicht op de oude stadsmuur maar ook wel een beetje een rommeltje. De achtergevel van het restaurant kan wel wat onderhoud gebruiken. Maar het zit er heerlijk intiem/rustig en het eten was superlekker! Vakmensen met hart voor hun zaak!

2. We hadden vismenu (vis vd dag, kabeljauw) en lamschenkel. Beide absoluut prima !!

3. Linda Sijtsma

We hebben hier zondag 11 december met z'n achten heerlijk gegeten via de ah actie. Wat 'n aangename verrassing! Het eten werd zeer aantrekkelijk gepresenteerd, was van goede kwaliteit. Kortom alles met zorg bereid. Hoeveelheden waren voldoende. Uiterst vriendelijk personeel! Ook werd de jarige in ons midden nog op 'n leuke wijze gefeliciteerd via het dessert!
    Deze gelegenheid is wat ons betreft echt 'n aanrader! Leuk, gezellig, goed eten en drinken, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding, wat wil je nog meer. We komen hier graag terug! Reuze bedankt en tot ziens!

4. Ellen Trouw

We hebben heerlijk gegeten. De borden waren mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening. En prijs kwaliteit is helemaal super. We kunnen het iedereen aanraden.

5. Was er nog nooit geweest, maar het was echt super leuk. Heerlijk gegeten en leuke sfeer! Eten was meer dan voldoende! Ga zo door!

6. Het was, zoals altijd, hartstikke goed! Het eten was lekker, het bier vloeide rijkelijk en de bediening was vriendelijk en top.

7. De sfeer achterin was slecht en met erg veel lawaai van voren uit het restaurant. Het eten was uitstekend voor een heel goede prijs.De voeten van de wijnglazen waren telkens ronduit vies. De tafel is slecht gedekt. En de bediening vergeet wel eens wat.

8. Afgemeten aan de vele goede recensies hier hebben we blijkbaar een slechte dag uitgekozen om bij Tommy's te gaan eten want onze ervaring is niet echt positief. Wij hadden gereserveerd via een Albert Heijn actie maar toen we wilden bestellen bleek dat de actie "2e 3-gangenmenu gratis" inhield dat je geen enkele keus had maar als voorgerecht alleen carpaccio, als 2e gang steak geserveerd werd en de 3e "gang" bestond dan uit koffie met iets zoets erbij. Ik kan dat geen 3 gangen noemen dus besloten we van de kortingsactie af te zien en gewoon a la carte te bestellen. Het begon er al mee dat er te weinig plaatsen voor ons gereserveerd waren en we zelf maar zien moesten hoe we dit oplosten. We waren al ruim een half uur binnen voor er iemand onze bestelling op kwam nemen en dus hebben we maar van een voorgerecht afgezien en gelijk een hoofdgerecht besteld wat ook weer lang op zich liet wachten. Op het eten zelf was niets aan te merken, maar de steaks die op deze woensdag (steakdag) geserveerd werden waren zo klein dat hij op was voor ik goed en wel de smaak te pakken had. Hetzelfde gold voor de heilbotfilet van mijn dochter en de saté van mijn schoonzoon: Smakelijk maar erg weinig. Ook werd niet gevraagd hoe we onze steaks wilden en deze werden 'rare' geserveerd, wat ik persoonlijk prima vind maar mijn vrouw prefereert toch echt 'medium'. Verder kregen we een heel klein schaaltje groenten en een even minuscuul schaaltje frites voor 4 volwassenen! We hebben gelijk frites bijbesteld maar toen het geserveerde eten al geruime tijd op was waren de extra frites er nog steeds niet, dus hebben we er maar van afgezien. En omdat alles zo lang duurde ook maar van een nagerecht afgezien. Eigenlijk hadden alleen de kinderen voldoende op hun borden. Verder vind ik het vreemd dat een zaak die correcte kleding vraagt zelf met papieren vodjes als servet werkt en de klanten aan niet al te schone houten tafels zonder fris tafellaken laat eten.

Voor ons een teleurstellende ervaring.

6,5
  9. Gerben Pastoor

10. Talitha

Het eten en de sfeer van het restaurant waren heel erg goed. Helaas werd de bestelling voor een persoon eerst verkeerd geleverd en duurde het vervolgens heel lang voor de juiste bestelling kwam. Het eten wat wel goed geserveerd was werd daardoor koud gegeten. Het is niet zo gezellig om na elkaar te eten. Geen excuses hiervoor. Verder was de bediening heel vriendelijk en voorkomend. Het eten was erg goed en ook de prijskwaliteit verhouding viel in de smaak.

11. henrieke

Gisteren met zijn 4en gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. 2 van ons lusten geen vis. Hier werd met het voor-, tussen- en hoofdgerecht rekening mee gehouden. De amuses en proeverij hapjes bevatten wel vis (gamba en zalm), zelf zou ik als niet visliefhebber er nooit voor gekozen hebben, maar ik vond het zelfs lekker. Een hele verassing :-) Ook de rest van de gerechten waren lekker en zeker voor herhaling vatbaar.

12. Heerlijk gegeten in een leuke ontspannen sfeer.

Aanrader voor een lekker avondje uit eten!

14. Maikel Visser

15. Tijdens een dagje Harderwijk zijn we hier terechtgekomen voor de lunch, en deze was zeer smakelijk. Wel hadden we beiden het idee dat de ingrediënten niet helemaal overeen kwamen met wat op de kaart stond maar daar werden onze soep en salade niet minder smakelijk om. Een 6 voor de sfeer omdat we de enige gasten waren en er wat met een haperende muziekinstallatie werd geklungeld. Als het hier druk is lijkt het ons erg gezellig!

16. fam Hoekstra

Vanwege ons 30 jarig huwelijk hier gegeten. Prima eten en vriendelijk personeel. Op de rand van ons toetje hadden ze zelfs met chocola 'gefeliciteerd' geschreven. Voor herhaling vatbaar.

17. christien

Waren met 9 personen en hadden een keuze-menu, hadden toch voldoende keuze er was voor iedereen wel iets bij. Heerlijk gegeten. We vonden dat er wel iets meer groente bij kon, kleine schaaltjes salade en een klein beetje groente op je bord. Vlees en vis waren heerlijk mals.

18. Voor een niet al te uitgebreide maaltijd gingen mijn schoonzus en ik naar Tommy's. Niet gereserveerd, een uur of 18, maar konden toch terecht hoewel er veel tafeltjes met bordjes met het opschrift "gereserveerd" stonden.
    Eerst buiten in de gezellige tuin een drankje en een broodje vooraf genomen. Prima brood, lekkere zelfgemaakte boters, kruiden en een met italiaanse kruiden en chorizo worst, en olijfolie. Binnen onze maaltijd genuttigd, ik had vis van het seizoen, heilbotfilet, was hartstikke lekker, mooi gegaard! Mijn schoonzus had de pasta Pesto met reuzen gamba's, volgens haar ook prima!
    Gezellige ambiance, vriendelijk en voorkomende bediening, en de prijs niets over te zeggen! Kortom, dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Kleine kanttekening; Buiten was misschien wel een beetje onderhoud en wat meer zorg voor de tuin nodig. De tafeltjes met bloempotten erop hadden wat modder erop en de boel was echt uitgebloeid, maar ach wie verwacht nu nog buiten te kunnen zitten op 18 oktober, dus vergeef ze dat wel!

19. Rianne Klinge

20. Jeroen & Esther

Vanavond gegeten bij Tommy's; beter gezegd: gesmuld! Wát een feestje: álles was lekker en zag er daarnaast ook nog bijzonder mooi uit. En dat wil wat zeggen, verwend als we zijn. We konden heerlijk buiten zitten, waar achterin, bij de oude stadsmuur een leuke kinderspeelplaats was gemaakt. Ook de kinderen hebben met veel smaak hun lekkernijen verorberd. (Mam, kan je de kok ook inhuren?) De plezierige bediening maakte het helemaal af. Zeer zeker een aanrader, want ook de prijs is bijzonder budgetvriendelijk; helemaal als je kijkt naar wat je krijgt. En ook nog eens alles biologisch! Ondanks de afstand - voor ons een uur rijden - een plek waar ze ons nog weer zullen zien.

21. Rosalien Bauman

Ik kom vaak bij tommy's een drankje drinken, en heb het altijd erg naar mijn zin daar. De sfeer is er goed, en de bediening is top! Je word vriendelijk en snel geholpen, en voelt je er op je gemak. Laatst heb ik daar een verassings menu met mijn zus genomen, en ook dit is echt een aanrader want de chef besteed er veel aandacht aan. Wij komen graag terug!

22. lydia&marion

Wij komen heel graag bij Tommy's. Eten, drinken en service altijd top. Alles wordt er puur natuur op je bord gelegd en iedereen is altijd even vriendelijk. Zelfs als er iets is waar je geen fan van bent (fingerfood altijd wisselend), maakt de kok iets anders.

23. Martijn

Ik heb nu al een aantal keer bij tommy's gegeten en het is erg lekker en ook helemaal niet duur. De borden zijn altijd erg mooi opgemaakt, het is duidelijk te zien dat hier extra aandacht aan wordt besteed.
    In de weekenden drink ik hier 's avonds ook graag een drankje.
    Kortom, het is echt een aanrader!

24. Op aanraden van vrienden afgelopen zondag avond met 6 mensen er gegeten. Alles duurde erg lang, meerdere keren vragen om drankjes en menu kaarten. Geen stokbrood bij de drankjes.Voorgerechten kwamen pas na ruim 1 uur. Vervolgens moesten we daarna ook nog weer eens ruim een uur wachten op ons hoofdgerecht. Er werden 4 hoofdgerechten gebracht en toen vond de ober het nodig om eerst een ander tafeltje te gaan helpen. Daarna werden de overige 2 hoofdgerechten gebracht. Alles was zo goed als koud, alleen de frietjes waren nog een beetje warm. Een hoofdgerecht "groententuin "voor 15.50 euro was ronduit onsmakelijk, een witte saus waar bovenop alleen wat rauwkost was gedaan . Verder niets. We wilde hier allemaal geen punt van maken omdat we iedere keer erg lang op alles moesten wachten. Dessert durfde wij ook niet meer aan, besloten om dan maar koffie te nemen, ook dat duurde een eeuwigheid, waardoor we zelf naar de kassa zijn gelopen om maar af te rekenen, en dan thuis maar koffie te drinken. De troostbon die we kregen geven wij aan vrienden want wij komen hier nooit meer terug, Slechte bediening en matig eten. Voor dat geld kan je heel wat smakelijker eten met wel een fatsoenlijke bediening.

5,1
  25. Fily lubberts

Heerlijk gegeten bij Tommy's. Vriendelijke en gastvrije bediening.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.

26. M. Ebben

's Middags een drankje en een bittergarnituur genuttigd. Vervolgens 's avonds besloten er ook te gaan eten vanwege de nette bediening en de kaart. Zeker geen spijt van. We hebben echt ontzettend lekker gegeten en een hele gezellige avond gehad. En onze zoon heeft daarnaast heerlijk gespeeld op het terras. Echt een aanrader!!

27. Hele leuke avond gehad met mijn vriendin. Het eten is lekker, de bediening is super en over de prijs valt ook niet te klagen.

28. Heerlijk gegeten bij tommy's afgelopen weekend. Prima menukaart, heerlijke gerechten voor leuke prijzen! Bediening erg vriendelijk met plezier in hun werk!

29. Gisteren hier wezen eten. Wat gezellig zeg voor door de week! En dat zal in het weekend alleen maar meer zijn. Top service heerlijk eten. Kan niet beter!

30. Verrassingsmenu was heerlijk en ... gewoon leuk! Bediening heel attent en zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit zonder meer goed. Dit restaurant is zeker een aanrader.

31. Absolute aanrader. Gezellig restaurant/kroeg. Prima bediening. Correct en kundig. Eten echt goed, mooie verse producten en soms verrassende smaakcombinaties. Wij gaan er absoluut vaker heen.

32. Het eten was geweldig!!
    Vooral de etagere is een uitblinker. Houd deze er vooral in.

33. Vorige week heerlijk gegeten en gezellig gezeten met mijn oud collega's.

Echt een aanrader

34. Kim Nelis

35. Betty Jansen

Zaterdagavond met z'n achten eten in het restaurant, het begon er al mee dat de mannen pullen Grolsch wilden drinken, maar ze waren niet gekoeld, ze stonden gewoon op de kaart en ook in het restaurant op een schap. Het eten was prima, maar na het voorafje moesten we erg lang wachten en ze kwamen maar steeds vragen wat we wilden drinken, opeens zeiden we dat we niks meer wilden drinken maar we wilden wat eten... we kregen ter compensatie wat finger food, ook omdat de kok dat wel eens deed, er was nog wat over. Het duurde erg lang allemaal en toen kwam een mannelijke bediener en bood ons koffie aan het eind van het eten aan ter compensatie. En na het toetje vroegen wij om de koffie, maar er werd heel moeilijk over gedaan en diezelfde bediener kwam weer en deelde ons mede dat we al finger food hadden gehad (ja dat was over van de kok!) en dat we geen koffie van het huis kregen. Nou hier baalden we allemaal behoorlijk van, niet zozeer dat we geen koffie kregen, maar de manier waarop we die avond behandeld waren, dat het allemaal zo lang duurde en wij maar drank kregen... zeer klantonvriendelijk. Nog even gezegd dat we deze afhandeling niet waardeerden, maar ze waren onverbiddelijk en wensten ons een goede avond.

36. Erg lekker gegeten en de bediening is heel persoonlijk, vriendelijk en vakkundig. Aanrader!