Bezorgrestaurants in de buurt van Tennessee

3. Betalen Visa Master Card pin

1319684899 76
1333820912 76
1362092937 81

1. van der Kerff

Heerlijk gegeten, we waren wat vroeger dan afgesproken omdat we graag op het terras wilde zitten.
    Er werd op alle mogelijke manieren met ons meegedacht, super!

2. R. Kersten

Lekkerste ribbetjes ooit! Personeel is hartstikke goed! Wordt zelfs gevraagd of t vlees wel van t botje valt. En jaah… dat doet ie! Kort om… top tent!

3. Erg verouderd. Steak was lekker maar als ik daar kok was zou ik me diep schamen. Waarschijnlijk een kok op leeftijd als je als garnering een bolletje fabrieks huzarensalade geeft en een plakje komkommer. Nee hier eten we niet meer. Voor wegrestaurant kwaliteit te duur.

4. Rustige gezellige restaurant met snelle service en heerlijke spareribs.

5. Saskia Hop

Wij hebben heerlijk gegeten en zijn fantastisch bediend!

6. Boze klant

Urenlang wachten op een paar pizza's. Eenmaal bezorgd koude rommel.

7. Vandaag op tweede kerstdag gegeten. Je kon komen eten in 2 shifts. Gekozen voor tweede vanaf half 8. Vriendelijke vlotte bediening. Het vooraf bestelde broodmandje vergeten, voorgerechten kwamen dus als eerste. Jammer, maar geen drama. Goed grote portie gefrituurde champignons. Heerlijke knoflooksaus! Prima! Zo hoort het ook (wel pittig aan de prijs voor dit in feite goedkope gerecht, 9 euro nu met kerst...)!
    Verder lekkere gebonden wildsoep ook. Goed gevulde kom. Mag wel vast op de kaart.

Hoofdgerechten: we wilden het hoofdgerecht van het speciale kerstmenu, maar niet het gehele kerstmenu. Dat was geen probleem. Fijn! Want de speciale kerstkaart had een beperkt assortiment. Er zat voor 2 pers. van ons gezelschap niks bij waar we zin in hadden. Maar dus geen probleem. Wel zo prettig. Top dat er een saladebar is. Houden we van!

Enige minpunt was de champignonsaus: flauwe melige saus met een paar plakjes champignon. Niet lekker. Al met al verder lekker en smakelijk gegeten.

8. Heerlijk gegeten. Goede bediening !

9. Wij hebben hier vaker gegeten maar vandaag was het een dikke tegenvaller.

Eten was lauw en smaakloos. Wij hoopten het nog goed af te sluiten met een lekker toetje maar zelfs dat viel tegen. Zo zaten er in het vanille ijs stukjes lijkend of het eerder ontdooit geweest is.

10. laura

11. F

12. Het vlees was heel goed. We hadden een gerijpte entrecote van het Waardse Rund en dat was zeer smakelijk. De saladebar was niet zo interessant. Het dessert (wij hadden het varia dessert) was wel prima!

Alles bij elkaar een geslaagd etentje. Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Inclusief enkele biertjes en spa plus wat fooi waren we 75 kwijt.

13. M van Boxtel

Eerder al een keer verschrikkelijke patat gehad, dit keer zaten er stukjes hout in de burger. Zou het gewoon niet doen.

14. Na 1 1/2 uur wachten op fast pizza/spareribs, was de kwaliteit matig. Alleen de aardappeltjes waren erg lekker. Volgende keer bestellen we ergens anders.

15. Jess van Diermen

16. Brenda van den heuvel

Was samen met mijn lieve vriendje voor valentijn uit eten hier, heb het erg naar m'n zin gehad, gezellige eettent!

17. Schandalig kleine steaks, en dat voor een steakhouse! De rest, bediening en sfeer, is zeker oké.
    Helaas, ik kom er niet meer terug, er zijn betere steakhouses in de buurt.

18. Jimmy en Wendy Stolk

Goed ontvangen door vriendelijk personeel. Gezellig plekje gekregen op het buitenterras. Snel geholpen, gerechten werden met voldoende tussentijd geserveerd. Prijs/kwaliteit verhouding is goed, pluspunt hierbij is de Amerikaanse saladebar. Eten smaakte erg goed, friet koelde wel snel af. Zeer nette toiletten overigens. Al bij al een aanrader!!!

19. borkent

We dachten , we proberen eens een pizza van ze. Dat doen we dus nooit meer. Slappe bodems en veel te veel kaas . We hebben ze na een stukje geproefd te hebben aan de prullenbak gevoerd , en zelfs daar waren ze eigenlijk te slecht voor. Als je een pizza liefhebber bent dan moet je niet hier zijn.

20. Een aantal keer hier wezen eten. Prima kaart, lekkere gerechten en goede prijs / kwaliteit verhouding. Het restaurant is gezellig. Wel jammer dat ze de kaart weinig veranderen.

De bediening is niet altijd even oplettend als het druk is. Dit merken wij de laatste paar keren steeds vaker op. Lege glazen die blijven staan, er wordt vergeten om een bestelling op te nemen. 20 minuten wachten totdat iemand je ziet en eens een keer komt vragen wat je wil bestellen is naar mijn mening toch iets te lang.

21. postbus123

Kijk, hier rijden wij nu dus gewoon voor om. Lekkere spareribs, schone toiletten, goede bediening, prettige prijs. Kortom. Wil je lekker eten voor weinig, kom dan naar Tennessee!

22. Weer heerlijk gegeten.
    Het restaurant was er weer goed bezet.
    Dit zegt genoeg denk ik.
    Keurig nette(nieuwe) toileten, alleen jammer dat er nog geen verschoonplank/tafel is voor de aller kleinste gasten.
    mensen ga zo door.

23. Van vrienden gehoord over dit restaurant in Harderwijk. De uitstraling van buiten en binnen is al geweldig. Heerlijk om mij weer even `thuis' te voelen!

Het eten werd mooi snel gebracht en het biefstuk en de mixed grill waren uitstekend te doen. Op de Amerikaanse stijl was de saladebar eenvoudig. Past bij het plaatje dus.

Wij zijn erg tevreden over dit restaurant!

24. Vorige week hier gegeten. Eten was prima! Ruime keuze op de kaart. Vooraf hadden we gezamelijk de nacho's met kaas besteld. Na een half uur/3 kwartier wachten toch maar even navraag gedaan en toen kwam het meteen op tafel. Wel een minpuntje dus, maar de nacho's waren lekker! Daarna kwam vrij snel het hoofdgerecht op tafel, had de Spare-ribs Tennessee gekozen. Echt heerlijk malse spare-ribs met een lekkere saus. Sfeer was prima, het is een grote ruimte, maar echt leuk ingericht! De toiletten werden momenteel verbouwd, maar dit werd prima aangegeven!

25. Bediening was niet allemaal even vrolijk, commentaar op mobiel die even piepte vanwege sms. Hoofdgerecht van 2 personen was gewoonweg niet goed tot slecht...nog erger is dat er niets gedaan werd om dit goed te maken...er werd ons een toetje beloofd...ik denk dat ze haar eigen toetje bedoelde. Wel een leuke tent om te zitten maar wij komen hier niet meer terug.

26. vos 201 punten

Super leuke zaak, leuke inrichting. Eten goed.

27. Altijd goed eten bij dit restaurant. De spareribs zijn (alhoewel niet zo lekker als ik ze zelf maak ( ;) ) voortreffelijk en ook de andere gerechten mogen er absoluut zijn.

De saladebar is karig en wel heel erg rauw en koud.

Drankjes zijn niet duur. Prijzen van de gerechten zijn zeker acceptabel.

Jammer genoeg zijn er wat zaken van de kaart verdwenen die wij erg lekker vonden. De keuze is redelijk beperkt.

Bediening kan beter. Zijn wat ongeïnteresseerd en beetje plichtmatig. Wel vlotte service. Zitten meestal niet al te lang te wachten.

Gaan er altijd met veel plezier heen en komen goed gevuld en voldaan weer terug.

28. Marijke

Ik heb hier met mijn vriend heel erg lekker gegeten!

De spare ribs waren erg lekker en de gevulde champignons ook.

Het personeel was vriendelijk en vlot.

Zeker een aanrader om te eten!

29. Geweldig eten, leuke sfeer en vriendelijke en oplettende bediening.

30. Conclusie : sfeervol, vriendelijk personeel, goede keuken, snelle bediening, TOP!

Ben op 30/12/10 met mijn vrouw en 2 kinderen bij Tennessee terecht gekomen omdat we eens wat anders wilden dan ons hotel restaurant.

We hadden niet gereserveerd en de keet zat eivol maar we werden al heel snel naar een tafel geleid.

Bediening is vlot maar met de nodige vergissingen die overigens even vlot weer werden rechtgezet. De spareribs zijn goed, de mixed grill eveneens. Saladbar is lekker en Amerikaans geïnspireerd.

Ik nam de Tiramisu als dessert maar die viel wat tegen, veel te zwaar en te zoet door de specloos. Dat kon beter.

Al bij al een aanrader.

Wij komen nog terug.

31. Marcel

32. Altijd goede herinneringen aan dit restaurant gehad. Dit jaar zijn we er weer een gaan eten en voor wat betreft spare ribs zijn ze echt de beste. We hadden niet gereserveerd en moesten daarom even wachten maar dat was het zeker waard.

33. Super de luxe. De allerbeste spareribs. Niemand kan dit beter!. Super gezellig. Prima service. Of je nu daar eet of je laat bezorgen. Het blijft een top restaurant. Een aanrader voor de supersmullers! We gaan nergens anders meer heen! Tennesee yippy hayee!

34. In de vakantie hier gegeten. Ruime parkeergelegenheid. Leuke ontvangst. Goed eten. Mijn zoon houdt van spareribs en die heeft nog nooit zulke lekkere spareribs gegeten. Ze vielen zo van het bot af. Verdere gerechten waren ook goed. Lekker uitbuiken op het overdekt terras met een lekker bak koffie.

35. Super gegeten. Leuke en zeer vriendelijke bediening, een echte aanrader. Komen zeker weer.

36. Ik was er deze week wezen eten met onze familie, 11 man, leuk dat we aan de ronde tafel mochten/konden zitten, dan kun je iedereen goed aankijken. Mijn dochter was jarig, dus werden er sterretjes in haar ijsje gedaan! Leuk dat de meiden die daar werken extra aandacht daaraan schenken! Het eten was top! Lekker biefstukje en uiteraard waren de spare ribs weer zoals altijd, heerlijk! Echt een aanrader, erg leuke en gezellige bediening!

Het restaurant was ook "kerst-klaar" gemaakt, met alle kerstverlichting, dan krijg je echt het idee dat je in een echt Amerikaans "steakhouse" zit!

Al met al een super gezellige avond gehad! Volgend jaar vast weer een avondje Tennessee!

37. Wij eten hier geregeld en laatst ook weer. Eten was erg lekker en wij werden/worden altijd goed en netjes bediend.

De sfeer is altijd super gezellig en een enkele keer wat langer wachten, maar dat komt omdat het dan heel druk is, dus ook wel een beetje logisch.

Wij vinden het een top restaurant in zijn categorie!

38. m.van.leeuwen

20-12-09 daar gegeten, was niet de eerste keer. Vond het deze keer echt slecht, lang wachten, biefstuk droog, ze vergaten alle orders op te nemen waardoor er twee moesten wachten terwijl de anderen al aan het eten waren. Personeel liet zich weinig zien. Zeer kleine porties. Al met al, voorlopig voor ons niet meer.

39. Toevallig afgelopen weekend nog gegeten, eten op zich was prima. Ook de bediening is goed, echter hadden wij een "hazelnoot-taartje" als nagerecht en dan verwacht je een klein taartje en geen punt taart.
    Minpuntje.

Ook vind ik dat je er vanuit mag gaan dat er standaard een saus bij een ribeye steak zit. Echter stond er op de rekening, 2euro voor een bakje champignon-saus. Nou, gaat het me niet om die 2euro maar je mag er toch vanuit gaan dat er bij een hoofdgerecht van 20euro+ een sausje zit, toch?
    Minpuntje2

Bezorgservice in het weekend is gewoonweg slecht, aangegeven tijden worden niet nagekomen. Zelfs niet als je zondagmiddag om 1600uur alvast besteld en bevestigd krijgt dat het eten om 1800uur bezorgd zal worden. Dan nog presteert men het om om 1925uur aan te komen.

Moet eerlijk toegeven dat ik, na een klacht ingediend te hebben, wel een korting heb gekregen van 6euro op de rekening. Maar ik ben zelf van mening dat je klanten beter geen tijdstip kan geven als je op voorhand weet dat je dit niet na kan leven.

Ook zijn de spareribs die bezorgd worden vaak wisselend van kwaliteit en heb ik het idee dat de minder mooie rib's gebruikt worden voor de bezorgservice en niet op een bord in het restaurant komen.

De beoordeling is voor het restaurant, voor de bezorging zou ik als volgt willen beoordelen : eten 6, service 4, prijs/kwaliteit 5

40. J 24 punten

Eten in het restaurant zelf is meestal goed.

Bezorgservice is slecht. Vaak duurt het erg lang en niet echt klantvriendelijk. Overigens zijn de spareribs van Tennessee niet lekker en ik kan het weten als kenner.

Wij bestellen dus niet meer bij Tennessee maar gaan er heel af en toe nog wel eens eten voor een lekkere steak of zo.

Saladebar kan wel beter.

41. Restaurant is in z'n soort prima, 't is geen chique restaurant dus dat moet je er ook niet van verwachten. Leuke ontspannen sfeer, goede bediening, lekker eten en meestal redelijk snel. Bezorgservice is prima, al duurt het soms ietwat lang.

Kwaliteit van het eten is wel wisselend te noemen. Tennessee staat bekend om z'n fantastische spareribs, maar de ene keer zijn ze beter dan de andere keer. Ben er een keer ziek van geworden, hebben een keer spareribs bezorgd gekregen met een hele dikke vetrand eraan, maar 8 van de 10 keer is het gewoon dik in orde. Lijkt wel of ze verschillende koks hebben en de ene kok de ribs beter kan bereiden dan de andere.

Blijft de nr 1 in spareribs!

42. Slechte service. We hebben een aantal keer laten bezorgen, maar de service ging steeds verder achteruit.
    Tot de laatste keer, ze ons hadden gezegd dat het 45 minuten zou duren. Na ruim 5 kwartier hebben we gebeld om te vragen of ze ons een nieuwe indicatie konden geven.
    Hier werd ons gewoon gezegd dat ze het 'zo druk hadden' en dat we niet moesten klagen. Pardon? We vroegen alleen hoe lang het zou gaan duren.
    Ze hebben je tel. toch niet voor nix?
    Uiteindelijk hebben we na 2 uur (!) nog een keer gebeld om de bestelling voor de kinderen af te zeggen, die hadden we maar vast een boterham gegeven, in bad gedaan en naar bed gebracht tijdens het wachten.

Toen we lieten blijken dat we dit niet vonden kunnen, zijn we heel grof te woord gestaan. Nooit meer. Belachelijk.

43. Kris 64 punten

Een lekkere vreetschuur in de goede zin van het woord. Heerlijk eenvoudig eten voor een goede prijs. Personeel is vriendelijk, kundig en is snel.

44. Ik eet hier meestal de spare ribs, zonder meer de lekkerste in de wijde omtrek. Het is, zeker in het zomerseizoen, altijd druk dus reserveren. Bezorgservice is ook uitstekend.

45. Eten is meestal prima, een enkele keer koud door drukte. Doordeweeks zeer aan te raden, in het weekend is het vaak te druk en moet je erg lang wachten.

46. super die spare ribs

47. J Schipper

Bekent van de spare-ribs.