Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Harderwijk verdeeld zijn.

1. Als vaste klant bij een concurrent toch hier maar is wat afgehaald.
    Eten smaakte goed, maar toch met een paar opmerkingen de kip kerrie vond ik waterig.
    De nasi smaakte anders dan gewend.
    Heb het idee dat de babi Pangang uit een steamer kwam, en de saus er later overheen gedaan is.
    De bestelling was bij thuiskomst niet compleet, mini loempia’s zaten er niet bij.
    De daging smoor ook niet en de garnalen zaten er ook niet bij.
    Dit alles is goed opgelost en en er is een extra gerecht bij geleverd toen in de vergeten spullen weer kwam ophalen.
    Ik zeg goed eten, en het zal wel goed komen bij jullie.
    Ik blijf bij me eigen Chinees restaurant op de boulevard.

2. Gisteren voor het eerst bij de Nieuw Xing Jie Chineese maaltijden en Japanse Sushi besteld.
    Ze zijn nog maar een paar maanden open, maar doen het goed.
    We hadden al veel goede berichten gehoord, maar nu nog zelf ervaren.
    Het eten was werkelijk voortreffelijk en de Sushi in één woord super.
    We hoeven voor een goede Chineese maaltijd vanaf nu niet meer naar Putten.

Johan en Mirjam

3. Johan en Mirjam

4. Vandaag tapas besteld bij la Cubanita Harderwijk. We hebben er heerlijk van gegeten! Keurig op tijd, alle warme tapas waren super op temperatuur, echt een aanrader!!

5. Richard Heek

Zowel de spareribs maar ook de proeverij van de Green Egg. Deze gerechten waren geweldig!
    Zeer goed op smaak, ruime variatie.
    Ook de handgeschreven teksten op de dozen zijn erg leuk en maken het een persoonlijke beleving.
    We zijn ook in deze tijd van thuis bezorgd zeer tevreden!

6. Anouk de Graaf

Om 16:00u een bestelling geplaatst met bezorging om 18:00u. Om 18:30u nog geen bezorger aan de deur dus ik besluit te bellen. Meerdere keren geprobeerd, maar de telefoon werd niet opgenomen. Toen ik nogmaals naar de site ging zag ik dat afhalen en bezorgen ineens niet mogelijk was. Nog steeds geen contact met hen mogelijk. 19:05u wordt er aangebeld met de bestelling. Deze heb ik terug laten sturen, want ik heb inmiddels gegeten. Ik ging er vanuit dat de zaak gesloten was gezien er geen contact mogelijk was en de waarschuwing op hun site. Nogmaals geprobeerd te bellen en een dame nam op. Ze vertelde dat het erg druk was en dat ze daarom alle lijnen dicht hadden gegooid. Ze overlegde met de bedrijfsleider over geld teruggave. Op de achtergrond hoor ik het gesprek en de toon en woorden van de bedrijfsleider zijn zeer klantonvriendelijk. Geen enkele intentie om mij tegemoet te gaan komen. Terwijl zij de klant niet even op de hoogte brengen van een eventuele vertraging, maar gewoon compleet van de radar verdwijnen. Dit is geen manier om met je (vaste) klanten om te gaan. Ronduit onbeschoft!

7. Goed eten, en vriendelijke eigenaar.
    Alleen jammer dat de bezorgers op de stoep staan te schelden met kanker...

8. Chinees-Indisch Harderwijk

Afgelopen zaterdag eten gehaald nr.35, de babi pangang was taai, de saté zat een raar smaakje aan , loempia was prima. Was géén sukses helaas.

9. Sushi besteld, maar zonder soja saus, wasabi en stokjes. Normaal zit dit er altijd standaard bij. Heb ze gebeld en kwamen ze het alsnog brengen. Sushi verder goed.

6,7
  10. Geweldig. De bediening was fantastisch: vrolijk, vlot en accuraat. Het eten was ook gewoon erg lekker en goed verzorgd. Wat mij betreft een van de betere -echte-Aziatische restaurants in de regio.

11. Aart van de kamp

Het was allemaal super.
    Het eten was Heerlijk

12. Nederlands Harderwijk

Warme chocolademelk met tosti's gegeten en later in de middag een borrelplank. Was heerlijk. Is niet een groot restaurant maar ze hebben wel een invalidetoilet. Ik vind dat heel netjes. Het personeel is vriendelijk.

13. Nederlands Harderwijk

Heidy Varkevisser

14. Vandaag 13 september 2020 wilden we wat op het terras drinken. Wij schreven ons keurig in, zagen dat een ander stel via de uitgang zonder inschrijven naar binnen gingen. Zij werden door de bediening van de tafel gehaald zodat ze zich alsnog gingen inschrijven. Wij gingen aan het tafeltje zitten waar die mensen weggehaald werden. Tot onze verbazing moesten wij weg van deze tafel omdat de heer zijn sigarendoos op de stoel had gelegd. Je kan dus illegaal naar binnen gaan en een tafel claimen. Na een discussie met de bediening die vond dat zij recht op de tafel hadden en wij daar dus weg moesten, hebben we direct De Boterlap verlaten. Wat een ontzettende slechte behandeling hebben wij, die ons netjes aan de regels houden, gekregen.

15. Vies en onbeschoft. Als je hier heen gaat is je dag verpest! Kibbeling is gebakken beslag, zit geen stukje vis in, en zo vet. Bah.

16. Prima concept. Een overzichtelijke kaart. En allemaal goed klaargemaakte tapas. Dat je moet wachten met opnieuw bestellen totdat iedereen aan tafel (we waren met 4) de bordjes leeg heeft vonden we wat minder geslaagd.
    Met 3 rondes waren we tevreden. En de staf is uitzonderlijk hartelijk en snel!

17. West-Europees Harderwijk

Johan en Mirjam

18. West-Europees Harderwijk

Johan Beijer

Onder de oude naam Veluvia. Een pracht locatie en een plaats waar je welkom was om wat te eten of te drinken. Inmiddels gerund onder een andere eigenaar en nu onder een andere naam : BIJ OOST!

Deze keer gekomen voor een drankje, maar de huidige eigenaar gaat werkelijk gebukt onder het corona virus en reageert dit dan ook af op de mensen die hier wat komen drinken. Werkelijk belachelijk! Bij deze aan een ieder: Er zijn voldoende goede restaurants te vinden die wel gastvrij zijn, maar gastvrijheid heeft hij niet uitgevonden. In het verleden ook met hem gezellig aan een tafel gezeten om wat te drinken en te eten, maar de corona is hem mijns inziens naar het hoofd gestegen.

Let op: wie het kleine niet eert is de toekomst niet weert. Jammer jongen. Groeten Johan Beijer Harderwijk.

19. Na de corona lijkt het wel achteruit zijn gegaan.
    En de prijzen lijken wel behoorlijk opgedikt. Best jammer.. je hebt een mooi uitzicht zit aan de boulevard. Maar blijkbaar hebben ze niet door dat hun prijzen aan de hoge kan zit.. een pizza dat begint vanaf 14 of zijn schotel vanaf 18 euro.. is het niet waard. Er zijn maar beperkt aantal schotels en hun duurste zit op 25,95 wat je er voor krijgt 1 kotelet is klein ossehaasje en een kipstokje.. daarvoor verwacht je wel wat voor terug. En kwa vis moet je hier niet echt zijn. Er is maar 1 zalm meer niet.. zit je aan een boulevard zon zee boten maar 1 vis? Hoop dat ze hier wat tegen doen.. anders blijven we voorlopig wel even weg.

3,1
  20. Douglas Holmes

Dit is de beste steakhouse op de kaart van Nederland, het vlees komt bij de lokale boeren vandaan. Dit proef je, beleef je, merk je aan heel de uitstraling. Dit is een dikke vette aanrader, plus de enige steakhouse die macallan 12 years triple cask single malt whiskey schenkt. Chapeau voor heel deze steakhouse, met personeel en al.

21. Fam. Hofman

Eten was zeer goed, de bediening erg vriendelijk en een leuke sfeer. Kortom we zijn erg tevreden.

22. Het eten was heerlijk. Alles vers en mooi geserveerd. Ook de bediening super vriendelijk en geeft een toelichting over de gerechten. Gaan zeker nog een keer en is zeker aan te bevelen.

23. Lisa Wieldraaijer

Eten was verrukkelijk! Bediening niet opdringerig en heel vriendelijk. Een aanrader!

24. Chinees-Indisch Harderwijk

Bestelling gedaan had zin in Chinees maar wat een spijt babi Pangang taai. Kroepoek oud, vlees veel te zout. Klacht ingediend wordt gewoon genegeerd onbeschoft. Dit was eens en nooit meer.

25. Chinees-Indisch Harderwijk

We hadden een grote bestelling gedaan voor 8 personen. Tot onze ontdekking, meerdere harde stukjes/splintertjes met scherpe randjes in onze babi pangang/babi ketjap. Meerdere personen hadden dit in hun babi pangang. Ik vond dit niet oké en heb contact opgenomen met dit restaurant en telefonisch was ik netjes te woord gestaan. Ik kon naar het restaurant komen en kijken met de baas naar de opties. Ik ben naar het restaurant gegaan en heb het verhaal uitgelegd. Daarbij meerdere stukjes als bewijs mee gegeven. Helaas werd ik door deze mevrouw (ik neem aan de baas) niet netjes te woord gestaan. Geen excuses en het eten werd zo uit mijn handen gerukt. Ze kon alleen geld terug geven van de niet gegeten bakjes babi pangang, maar ook dit ging moeizaam.
    Hoe kunnen wij weten dat er harde stukjes in zitten als we het niet proeven?? Al met al, totaal ontevreden en helaas ook niet klantvriendelijk geholpen. Dit was de eerste maar tevens ook de laatste keer voor ons...

26. Heel lekker gegeten en de eigenaren zijn heel leuk!

27. Fam de Water

Voor het eerst na de corona periode uit eten geweest. La Cubanita harderwijk heeft zijn zaak prima op orde en het voelde niet als "eten op gepaste afstand" wat wij overigens heel prettig vinden. Personeel is aardig en werkt hard en ook de eigenaar is erg prettig in de omgang. Eten zoals vanouds gewoon goed…

28. De Opschepper

29. Hallo, wij kwamen zeer bedrogen uit van ons tripje naar de snackbar. Samengevat; friet niet boven de 100 graden geweest, zompig, vol olie. Vlees aangebrand (zwart) en koud. Satesaus aangelend met water 1 op 100.