Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Harderwijk verdeeld zijn.

Chris Berger

Erg kleine portie hoofdgerecht. Het hoofdgerecht leek wel een voorgerecht. Voor wat je kreeg behoorlijk prijzig. Smaken lekker. Bijpassende wijn prima. Maar waarom zulke kleine porties?

2. Snackbar Harderwijk

Heerlijk gegeten, mooi en schoon sfeer, zeer vriendelijk ontvangst, voor herhaling vatbaar.

Tijdens een middagje Harderwijk kwamen we toevallig uit bij deze verrassende zaak. Bijzonder leuk aangekleed, heerlijk georganiseerde chaos, je ontdekt overal weer iets anders. We hebben lekker gesmuld van de nachos en borrelplankje. Jammer dat we niet dichterbij wonen, anders hadden we een nieuwe vaste stek gevonden. Goede kwaliteit/prijs-verhouding. Wij vinden het een aanrader!

4. Nederlands Harderwijk

Lia Goené

Al eerder hier gegeten en dat was heerlijk. Dus opnieuw gereserveerd voor de verjaardag van mijn man. Lang gereden met de auto, verkleumd door Harderwijk (hagel, natte sneeuw, storm), en een klein kwartiertje voor openingstijd (18.00 uur) bij De Basiliek aangekomen. Helaas! we werden weer de kou in gestuurd, letterlijk werd gezegd: gaat u nog maar een rondje lopen want we zijn nog niet open. Pardon? Beteuterd liepen we de Vischmarkt weer op. Toen teruggegaan en de reservering geannuleerd. Is dit de gastvrijheid van (Michelinsterrenrestaurant) De Basiliek? Dan hoeft het dus niet meer.

Henk van de Beek

Uitstekend van begin tot eind.
    Dit is een geweldig restaurant waar alles tot in de puntjes is geregeld met de nadruk op de beste verzorging van de gasten. Wij hebben genoten van de atmosfeer, de wijnkeuze en het heerlijke menu. Wat een plezier en wat een lieve mensen. De sfeer wordt nog versterkt door de locatie op de historische Vischmarkt.
    Een echte aanrader.
    Henk van de Beek
    Lelystad

Rob van Twuijver

Een van mijn favoriete restaurants in Harderwijk, het eten is heerlijk!

Gert en Lisa

Je komt binnen en het gevoel is lekker. Warme verlichting en temperatuur was heerlijk. Er staat bij reserveren een krijt bordje op de tafel met de familienaam :-) leuk!

Vandaag hier heerlijk gegeten! Pizza's zijn iets duurder dan dat wat we gewend zijn, maar zijn het geld zeker waard.
    Ook het dessert smaakte heerlijk, verse producten.

Onze dochter mocht bij vertrek een cadeautje grabbelen en ging zingend de deur uit! 'Hier wil ik weer heen!'. Voor herhaling vatbaar dus 👍

Tot 3x aan toe koud vlees gehad. Eigenaresse erbij gehaald. Volgende keer beter zegt ze. Duurde weer een kwartier voor je je vlees krijgt. Bordje wordt al weggehaald voor je uitgegeten bent. Er werken onervaren jonge meisjes. Cubanita in Almere is 10 x beter. Daar kan Cubanita in Harderwijk nog wat van leren.

10. Nederlands Harderwijk

Wij hebben 27 dec een smaakvol verrassings menu van 7 gangen mogen eten. Het was ronduit fantastisch. Met heerlijke wijnen champagne vooraf. Echt een grote verrassing… de hele avond heeft ook veel indruk gemaakt op mijn Zwitserse broer en moeder. Heel hartelijk dank voor deze culinaire ervaring. Wij komen terug!

Op zaterdag 16 december j.l. was ik met mijn gezin (6 personen) bij de Graaf van Gelre voor een lunch. Het was erg druk. Mijn dochter en ik bestelden een broodje " Kipspek" Nadat het broodje gebracht was en na een paar hapjes bleek dat mijn kip uiterlijk er goed uit zag, maar van binnen nog erg rauw/koud was. Ik heb de serveerster geroepen en het broodje teruggegeven . Ze bood haar verontschuldigingen aan en zou een nieuw broodje laten maken. Het duurde vervolgens wel ruim 20 minuten voordat het broodje werd gebracht. Mijn gezin was al uitgegeten ik vond het niet meer leuk/gezellig om alleen te gaan eten. Tijdens het eten bleek dat bij het broodje van mijn dochter ongeveer één derde van het vlees rauw/koud was. We hebben ons beklag gedaan, de manager zou komen, maar vervolgens niets gezien/gehoord. Uiteindelijk telefoonnummer achtergelaten en ik zou worden gebeld, Nu, een week later, niets meer gehoord. Al met al helemaal niet afgehandeld zoals men zou verwachten. Wij gaan hier echt niets meer eten !!!!

Erg lekker gegeten, we waren met een groep van 11 en iedereen heeft genoten van zijn/haar gerechten. Bediening was ook top!

Wat ik wel bijzonder vond, is dat aardappels/friet bij besteld moesten worden en niet al standaard als bijgerecht erbij hoorden. Opzich geen probleem, alleen kon groente niet bij besteld worden en dat was jammer aangezien er niet veel groente op het bord lag. Verder helemaal top!

Danny Wajer

Astrid Kok

R. Kersten

Lekkerste ribbetjes ooit! Personeel is hartstikke goed! Wordt zelfs gevraagd of t vlees wel van t botje valt. En jaah… dat doet ie! Kort om… top tent!

16. Indiaas Harderwijk

Erg lekker gegeten. Keuze uit mild/medium/vrij pittig/zeer pittig. Alleen het dessert viel wat tegen. Daar maakt men zich iets te makkelijk vanaf. Paar bolletjes ijs, nepslagroom en iets chocoladesaus. Niet echt leuk aangekleed. Ook geen typische Indiase desserts op de menukaart terwijl die er best zijn. Maar we gaan hier zeker nog eens eten!

17. Indiaas Harderwijk

Hein & Margreet

18. Nederlands Harderwijk

H vd brink

Gezellige sfeer. Goed eten voor een uitstekende prijs

Gezellig klein restaurant, echt italiaans genieten!

EKDG

We waren te laat, wel een half uur. Ons tafeltje stond klaar en aangezien we beperkt de tijd hadden zorgde het vriendelijke personeel dat we redelijk snel onze eerste bestelling konden doen. Perfect geregeld. Muziek stond overigens niet hard. Wel geluid: je zit met veel mensen op een klein oppervlak. Gezellig!

Zeer goed gegeten voor een hele redelijke prijs. Echt de moeite waard om hier nog eens terug te komen.

Martine Keur

24. Nederlands Harderwijk

Bep van de berg

Was gewoon super slecht en niet te eten het was koud.

Heerlijk gegeten, maar de muziek staat echt loeihard, dit is niet leuk meer. Ik snap wel, dat, doordat de tafels erg dicht op elkaar staat dit een manier is om de gesprekken van anderen niet te hoeven volgen, maar het middel weegt niet op tegen de kwaal.
    Verder prima.

E.L. Stoffer

Gezellig en gemoedelijk! Erg leuke inrichting! Net weer even wat anders. Heerlijk gegeten! Meer dan genoeg!

27. Nederlands Harderwijk

Robert

Hanny Kwantes

Gisteravond heerlijk gegeten met de familie.
    Was goed bereid en ook voor mijn kleinzoon hadden ze een fijn menu. Vooral de surprise was erg leuk!
    We hebben genoten! Zeker voor herhaling vatbaar!

Verkeerde bestelling geleverd. Geen rekening gehouden met allergieën(wel aangegeven). 4 personen maar 2 om 2 gegeten i.v.m. verkeerde levering van bestelling. Volle prijs gerekend, wel gratis drankje aangeboden. Eigenaren bleken op vakantie, maar mag geen excuus zijn. Op deze manier een ‘zinkend schip’. Erg jammer!

Heerlijk gegeten!
    Vriendelijke bediening.
    Erg goed restaurant.
    Dessert hebben we gedeeld, was geen enkel probleem. We kregen gewoon 2 desertlepels erbij. Ook de karaf water zonder bijbetaling is erg fijn.
    Lekkere wijn ook!