Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Harderwijk verdeeld zijn.

1. Vanwege de slechte akoestiek I.c.m. een flinke groep een mindere ervaring. Ik kon mijn tafelgenoten slecht verstaan en werd steeds onrustiger. Wilde eigenlijk eerder weggaan. Bediening was aardig maar kon het niet bijbenen. Eten aardig, maar ken betere tapas in Harderwijk met drankjes toch wel aan de prijs

2. Het online bestellen wordt gepromoot.
    Op de afgesproken tijd was er geen bestelling klaar.
    Na 20 minuten wachten was het er eindelijk en een excuus voor het wachten? NEE HOOR!
    Vele anderen kwamen binnen, betaalden de bestelling en gingen meteen weer.

Slechte zaak!

3. Eten en drinken was superlekker.
    Bediening was erg goed.
    En erg attent.
    Sfeer was gezellig.
    En muziek was prima.

4. Brenda Kroondijk, denice burger

Vanavond weer heerlijk gegeten met ze 2e bij la cubanita in Harderwijk. Harderwijk staat wel stip op nr1 van de vestingen.

Bij binnenkomst word je vriendelijk welkom geheten. Personeel is heel gastvrij.

Leidinggevende gaf tips voor het kiezen voor verschillende soorten cocktails.
    Drankjes en eten kwamen snel. Eten was heerlijk, en werd heet gebracht.
    Je ziet dat het personeel met alle liefde hun werk doet. Bedankt voor de gastvrijheid en de gezelligheid. En de leuke attentie. Tot de volgende keer.

5. Heerlijk vlees eten voor eerlijke prijzen. Leuk en gezellig personeel!

6. Beste blauwe ijs en meer, altijd vriendelijk geholpen. Na de verbouwing piko o bello voor elkaar nette zaak, word ik blij van!

Top tent.

7. Van tevoren gebeld ivm gluten en lactose intolerantie. Nieuwe kaart was er nog niet. In restaurant gezegd wat ik wel en niet van de kaart kon krijgen. Ik had zalm met veggies en zoete aardappel puree en gebakken aardappelen. Laatste waren erg taai. De zalm was na paar happen genomen te hebben, niet gaar. Mee terug naar keuken en kreeg het restant opnieuw gebakken weer terug. Verse jus d orange erg aan de prijs. Ossenhaas experience was te ver gebakken en weinig champignons en spek . Patatje prima. Vond het dus matig. Prijs kwaliteit klopt niet helemaal.
    Erg harde muziek.
    Bediening was wel aardig en attent.

8. Heerlijk geluncht met mijn zoon bij la place. Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen, personeel was aardig en werkten vlot door. Het belangrijkste… het eten was heerlijk! Wij komen zeker weer terug!

9. Remo Prins

Gisteren na lange tijd weer eens een chicken wings menu besteld. De vorige keer was de kip niet gaar. Dat was 1,5 jaar geleden. Zou niet meer gebeuren werd gezegd. Nu kreeg ik gisteren mijn menu geleverd en de kip was werkelijk zo zout dat het nauwelijks te eten was. Ook opnieuw bestellen was geen optie daar ik weg moest.
    Laatste keer werd er een nieuw menu aangeboden, echter daar bedank ik voor. Als ze echt goede servide hebben bieden ze aan om het geld terug te storten. Je betaalt toch voor 9 wings met friet € 24,75. Best aardig geld.

10. H. Wilke

11. Om circa 18:00 uur komende uit de randstad, met een gezelschap van vier personen, op weg naar huis in Zwolle wilden wij nog iets eten. Goede keus leek ons een La Place Restaurant. In dit geval La Place A28 Harderwijk. Gastvrijheid en kwaliteit prijsverhouding van la Place vestigingen zijn ons bekend na voorgaande bezoeken.

Echter tijdens ons bezoek aan genoemde vestiging zo tegen 18:30 uur was de keus zeer beperkt. Notabene op normale etenstijd! Er waren nog twee maaltijden "Oerhammetje met frietes" en twee maaltijden "Kipsaté met frites en atjar". Tja, je moet iets dus met ons vieren deze laatste restmaaltijden maar besteld. Onze verbazing was groot toen wij dit op tafel hadden staan. De Oerhammetjes waren koud. De frietjes waren doordrenkt van olie en lauw. De satesaus was koud, donkerbruin en vol aangekoekte korsten. Kortom ons bezoek aan La Place was dit keer zeer teleurstellend.

Eerste reactie van ons, hier komen wij nooit weer! Dit in tegenstelling tot de kwaliteit welke wij normaal van La Place gewend zijn. Wij hebben totaal inclusief drankjes een bedrag van ca. € 65,00 afgerekend. De eerste de beste snackbar zou zich voor hetgeen La Place hier serveerde doodschamen terwijl de prijs niet van snackbar niveau was.

Ik de klantenservice afdeling van La Place per email op de hoogte gebracht van onze ervaring. Tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen. La Place, nee dank u! Wij gaan liever een deur verder om als klant behandeld te worden.

2,9
  12. IM Verhulst

Zondag 24-9-2023 met 2 personen gegeten. De bediening was zeer matig, men was bij het hoofdgerecht de frietjes en groenten vergeten te serveren en later viel de appelmoes bij het serveren om. Na het eten vroeg ik om de rekening en ik wilde pinnen. De medewerker vertelde dat ik naar de bar moet gaan om te betalen. Ik wist niet waar de bar was, na zoeken vond ik hem. De kassier vroeg waar ik gezeten had en ik moest terug naar mijn plaats aan te wijzen. Ik wilde pinnen en ze moest eerst het pin app. halen. Ik vind dat heel raar, ik kom vaker bij van der Valk en dan kan ik aan tafel afrekenen, het is in Harderwijk toch geen derderangs restaurant om aan de bar afrekenen. IK weet niet of ik nog bij van der Valk nog ga dineren.

13. Chinees-Indisch Harderwijk

Heel erg vriendelijke bediening, meedenkend met mijn veganisme. Heerlijk gegeten.

Moeder en nichtje hadden Indische rijsttafel, het was heel veel en ze hebben gesmikkeld!

14. Erik van der Groef

Heerlijk gegeten.

We kwamen binnen om 17:30 uur en het was nog niet zo druk. Binnen een kwartier na bestellen hadden we ons eten en konden we heerlijk genieten van ons eten.
    Nog lekker een drankje bestel en afgesloten met een lekker toetje stonden we rond 19:00 uur weer buiten en konden we nog andere leuke activiteiten ondernemen. Prima geregeld!

15. We kregen een tafel in de kelder toegewezen, er was helaas geen keuze omdat de zaak (prop)vol zat. De tapas-gerechten waren redelijk van kwaliteit, prijs-kwaliteit verhouding niet optimaal. Akoestiek in deze ruimte slecht, je kan elkaar erg moeilijk verstaan. De bediening deed haar best, moeten continu via de trap naar boven lopen om de gerechten op te halen, de formule met de papiertjes om je keuze aan te geven is aan verbetering toe zo ook de wijze om het bedienend personeel op de hoogte te brengen dat er sprake is van een nieuwe ronde. Al met al een redelijke ervaring die we zeer waarschijnlijk niet zullen herhalen, zeker niet in de kelder-gewelven!

16. Nederlands Harderwijk

Lekker geluncht en 2x ontbijt toen we in Harderwijk waren. Gezellig zitten, vriendelijk personeel.

17. Niet te eten en veel te duur opgebakke ouwe zooi biertje 3.50 die zijn niet goed

1,5
  18. Saida Loukili

19. Gert

Een uur later bezorgd. Er zit totaal geen smaak aan alles smaakt hetzelfde.

1,6
  20. Gert

21. Nederlands Harderwijk

Leo Janssen

Wij hebben twee gerechten met brood besteld. Het ene met bruin brood was keihard gebakken en de andere met witbrood was oud brood. De zaak is het label restaurant niet waard.

22. Het eten is een voldoende. De bediening is gestresst en niet echt gastvrij. Verder zit je krap op elkaar en is het lawaaierig. Niet echt een relaxed avondje uit eten.

5,9
  23. Altijd goed eten voor een acceptabele prijs en gezellige sfeer. Je gaat er oa ook naartoe vanwege de veelzijdige inrichting. Genoeg parkeer gelegenheid etc etc.
    Echter!!!! Dit keer eens trek in een omelet. Serveerster neemt op dat ik deze wil zonder jaas, maar met ham, champions en groente op bruin brood. Als extra een potje whisky saus.
    Wordt geseveerd door iemand anders en bestond uit kaas, wit brood en geen potje whisky saus. We hadden een afspraak na de lunch en konden geen nieuwe bestellen. Ik accepteerde dus de maaltijd. Op zich gied eten ware het niet dat de omelet dreef in het vocht en daardoor de boterhammen drijfnat werden.
    Ham niet goed ontdooid in de magnetron?
    Serveerster op aan gesproken maar.de volledige rekening gewoon betaald.
    Komen wij nog een keer terug? Zeker wel want overall is het goed eten maar zou degene die in de keuken mijn bestelling doorgeeft aan de kok een andere baan moeten zoeken en de kok die vervolgens de maaltijd bereidt, eens naar een programma van Gordon Ramsy moeten kijken.

24. Chris

25. Chris

26. Na 15 min te wachten op cheeseburger gaan vragen waar hij bleef, oeps vergeten… het was super rustig man of 8 binnen, ze kunnen daar werkelijk niets… ballentent…

2,9
  27. Chinees-Indisch Harderwijk

Arno van den Engel

Heerlijk ouderwets Chinees gegeten en zeer vriendelijke bediening! Jammer voor hun dat het zo rustig was!

28. Weer super lekker gegeten bij Fuego.
    Heerlijke tapas.
    Een hele gezellig mooi restaurant met oog voor detail.
    Leuke bediening.
    Hier moet je een keer gegeten hebben!

29. Eten besteld om 22:08. Om 22:20 onderweg, toen om 23:10 nog niks. Toen gebeld en ze zeiden dat de bezorger het al bezorgd had. Wat niet zo was. Geen excuus kwam er van af of compensatie. Pas 23:20 bezorgd. De kip was rauw. Ik weer bellen en er word gewoon niet meer opgenomen. Hele slechte servive.

30. De Bank is toch elke keer weer top! Gezellig, lekker druk en een hele fijne prijs-kwaliteitsverhouding! De huidige kaart is daarbij ook verrassend met leuke en zeer smakelijke gerechten. Probeer zeker even de mosselen met garnalen!! Wij waren met een groep en zijn prettig geholpen Wij komen weer snel terug!!