Ratatouille in Harderwijk

Aan de boulevard of in één van de vele parkeergarages.
    Bijvoorbeeld parkeergarage Vuldersbrink ca. 50 meter. of parkeergarage Houtwal ca. 100 meter.

ma Gesloten

1520630165 91
1663193329 90
1682201751 90

1. angelique

2. Wij waren voor de eerste keer met Kerst dineren bij Restaurant Ratatouille, het was in een woord FANTASTISCH! Alles klopte, hartelijk ontvangst, het menu de verrukkelijke wijnen, zeer vriendelijk en smaakvol geklede bediening.
    Wij komen zeker weer!

3. Jos wolters

Wij hebben fantastisch gegeten in jullie sfeervolle restaurant en de service was geweldig.
    Wij komen zeker terug.
    Namens de kili dames

4. Henk van de Beek

Uitstekend van begin tot eind.
    Dit is een geweldig restaurant waar alles tot in de puntjes is geregeld met de nadruk op de beste verzorging van de gasten. Wij hebben genoten van de atmosfeer, de wijnkeuze en het heerlijke menu. Wat een plezier en wat een lieve mensen. De sfeer wordt nog versterkt door de locatie op de historische Vischmarkt.
    Een echte aanrader.
    Henk van de Beek
    Lelystad

5. Robert Helleman

6. willemijn

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Mooie locatie op de vischmarkt.

7. Vandaag als toerist op het terras gaan zitten! We zaten er als enige en werden al snel geholpen. Bediening was prima, niet spontaan, maar prima.
    Echter schrokken we toen we af moesten rekenen voor Een water, spa rood, cola light, appelsap en een tonic.. €21!!!
    Een blik op de bon legde dit aan ons uit.. Spa rood €5,50 en spa blauw ook!
    Enorm duur... Ik mag niet meer omrekenen, maar bijna 12 gulden voor water met of zonder prik?!? Zonder ijsklontje, zonder citroen, zonder uitleg... Gewoon een bon. We hebben betaald en er om gelachen! Maar de volgende keer gaan we naar het grote plein of de boulevard!

3,3
  8. John van Rossum

9. Jop

11. Een fantastische avond gehad. We gingen voor het speciale 10 gangenmenu en dat was een ware lust voor het oog en de smaakpapillen! De attente, vriendelijke en kundige bediening kon van alles over de gerechten en de prima bijpassende wijnen vertellen. Misschien lijken 4 tienen wat veel, maar ik kan niets vinden waar iets op aan te merken was, dus de maximale score!

12. Met het gezin wezen eten om onze trouwdag te vieren.

Echter men weet niet wat share dining betekent. In ieder geval geen afgepaste porties. Zo kun je toch niet sharen met je tafelgenoten!! Ook misten we een lepel in de schaaltjes, niet zo fris om steeds met je vork of lepel in een schaal te zitten. Met het brood was men ook zeer zuinig, dit was men echter niet met de drank/wijn. En waarom moet het eten zo ontzettend zout zijn, dit kwam de smaak van de pure gerechten niet ten goede.

De keuze op de kaart vonden we zeer beperkt, we hebben ons dus maar laten verrassen. Dit viel niet tegen moet ik zeggen. Minpunt de gerechten zijn aan de kleine kant zeker gezien de prijs die je er voor moet betalen.

5,5
  13. Inge van der Stok

Voor mijn man's verjaardag, hadden we gekozen voor Ratatouille. Dit was een heel goede keus. Het diner met een drietal amuses was verrukkelijk, een ware smakexplosie. De bediening was zeer vriendelijk en attent. We komen zeker terug!

14. Vanaf binnenkomst tot vertrek een groot feest. Persoonlijke ontvangst en begeleiding uitstekende bediening met uitgebreide info bij alle gerechten. De smaken komen goed samen. De koks besteden aandacht aan het product dat zie en proef je. Van half negen tot elf uur genieten! Minimaal 1 michelinster waardig Die gaat dit jaar komen! Het volgend feestje staat al in mijn agenda ingepland.

15. Gisteren heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu + amuse's waren inderdaad verrassend lekker. Het personeel heeft ons een gezellige avond bezorgd. Complimenten voor zowel de witte- als de zwarte brigade. Prijs/kwaliteit is prima, als het tegenvalt heb je gewoon teveel besteld.
    (Even voor de ober: Jonge kabeljauw wordt gul genoemd. Skrei is de naam die hij krijgt in de periode tussen december en april)
    Tot ziens.

16. Taco en sandra De Vries

Wat hebben we heerlijk gegeten. Wat een smaaksensaties in je mond. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu prima. Verrassend waren zeker de heerlijk bereide groenten de verrassende combinaties, de mooie presentaties, en een dessert amuse! De service was prima, vlot, attent met goede uitleg van de gerechten. De prijs en kwaliteit zijn goed in balans. We komen zeker terug.

17. Vanavond prima gegeten. De heren prima in de bediening. De dames zeer onzeker en erg jong. Dat eten een beleving is en dat je daarvan vervolgens naar betaald prima maar dat snappen de dames niet. Borden worden snel van de tafel gehaald zonder te vragen of het heeft gesmaakt. We komen zeker terug ook mede omdat we om de hoek wonen en de entourage prima blijft. Ik mis de passie. Misschien als er een bedrijfsleider aanwezig is die iets ouder is, dan wordt werk en prive beter gescheiden.
    Groet, Marco

18. Peter en Ina

Qua prijs/kwaliteit de beste in Harderwijk. De vele verrassende en heerlijke amuses maken het geheel compleet.

19. Onze zintuigen draaiden gisterenavond weer topuren van de eetbelevingen bij Ratatouille.
    Het was weer geweldig te mogen eten bij jullie en het valt ons steeds op wat een fijne bediening er aanwezig is met veel kennis van zaken.
    Dat hier met liefde wordt gekookt en gewerkt is duidelijk te merken.

20. Marco Hoeven

21. Wim Zwaart

22. Het verblijf en eten zijn hier zeker sterwaardig! Misschien dat het enige verschil dat opvalt de prijs is en dat maakt het deste interessanter.
    Mijn ervaring onderstreept de eerdere recenties, gewoon weg heerlijk, gezellig en zeer klantvriendelijk.
    Ik kan werkelijk niet bedenken waar ik over zou kunnen zeuren! Ga zo door...

23. Heerlijk gegeten. Zeer goed verzorgd, met extra amuses. We zijn door de goede recensies hier naar toe gegaan en het is volledig waargemaakt. Goede vrij jonge werknemers en gezellig netjes maar niet te stijf.
    Een aanrader

24. Martin

25. Arie & Sabina,
    Op Valenstijnsdag nog gereserveerd! Mochten zelf kiezen hoe laat we zouden komen. Eenmaal gearriveerd werd ons een plekje op de 2e verdieping aangeboden. Het personeel was zeker bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. De voorgerechten eend en de Dorade waren zeker verrassend en smaakvol. De shooting star was toch wel de stoofpotje van reegeit, echt een smaaksensatie. Dit was ons eerste bezoek aan Ratatouille maar er zullen er zeker meerdere volgen.
    Er zat wel geruime tijd (1,5 uur) voordat we ons voorgerecht op het tafel hadden staan. Dit is dan ook wel het enige minpuntje. Verder zeker een grote aanrader

26. Dit het restaurant wat gewoon een 10 waard is!! Alles is gewoon goed, natuurlijk betaal je wat meer maar dat is het helemaal waard. Genoten!! Heerlijk eten, alles is vol en puur van smaak en uitstekend op elkaar afgestemd. De bediening is super gemotiveerd.

27. Soms krijg je wel eens tips en die volg je op. Wat een tip was dit. Super. Heerlijk gegeten 23 november. Alles is zo puur wat je proeft. Super vers en biologisch. Was hier met een goede vriend op doordeweekse dag en alles zat vol. Zeer sfeervol, ook boven met een groep is heel intiem.
    Ook bediening erg betrokken.

28. Wij zijn hier gaan eten vanwege de recensies en het klopt allemaal. Heerlijk eten en drinken in een gezellige omgeving plus daarbij een zeer vriendelijke en goede bediening.
    Echt een aanrader!

29. Erik@beedesign.nl

In horeca nederland is dit een topper. Uitstekende en vriendelijke bediening. Lekker eten in combinatie met een prima sfeer. Het is dan ook onbegrijpelijk dat een gezelschap van 11 personen..! zonder af te bellen verstek liet gaan. We zijn hier nu meerdere malen geweest en het blijft voor ons een TOP restaurant.

30. Heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening. Aanrader omdat de kwaliteit goed is (goed gekozen, heerlijke wijnen bij de gerechten) en de verhouding met de prijs klopt. Nog wat plusjes er bij en een sterretje gloort.

31. Afgelopen vrijdag gegeten. In alle opzichten uitstekend!

Aardige bediening, heerlijk eten én wijn, ambiance klopt.

Mijn nieuwe favoriete restaurant.

32. Michel 191 punten

Met een gezelschap midden in de week zomaar binnen gelopen. Tot op vandaag zeker geen spijt van.

Personeel is zeer professioneel en weet waar ze het over hebben, en weten ze het niet komen ze daar eerlijk ook voor uit.

Prima geen gezwam. Het gehele gezelschap had een 5 gangen diner, en daar leek maar geen eind aan te komen. Echt een feest om hier te mogen eten.

Wil je indruk maken op iemand ga hier naar toe!

Een van de beste restaurants waar ik heb gegeten.

33. Suus 161 punten

Goed restaurant met zeer aangenaam personeel. Hebben er meerdere keren gegeten met onze kinderen (7 en 11) en daar zijn ze zeer gastvrij voor. De gerechten worden aangepast voor hun. Toen we een keer boven zaten met zeer luidruchtige medegasten, werd ons een tafeltje beneden aangeboden, waar we rustig het diner konden voortzetten. Echt een aanrader!

34. Theo & Ruth Schumacher

Gegeten bij Ratatouille op 28 oktober op aanraden van een vriend. Een beter begin van de vakantie hadden we niet kunnen bedenken. Eten op sterren-niveau voor een smakelijk prijsje en dat in een stijlvolle ambiance. Zeker een aanrader.

35. W.E. STAATS

Deze website lezende, acht ik het ook nodig om onze ervaring van vorig jaar 3 december 2009 op te schrijven.

Het restaurant : een plaatje.

De bediening : veel enthousiasme en zelden een zo goede en vriendelijke bediening meegemaakt.

Het diner : zeer smaakvol, goed in verhouding tot prijs en ontzettend lekkere amuses tussendoor.

We waren er toen we 33 jaar getrouwd waren.

Dit werd dan ook spontaan gevierd met speciaal aangeklede nagerechten voor ons.

Kortom, hier is het goed toeven. Herhaling verzekerd.

36. P. Schulpen

Zonder te reserveren op een zonnige dag in augustus kregen we meteen een plekje op het terras. Ondanks dat er nog maar een paar tafels bezet waren bleek dat we geluk hadden, want 't was de laatste tafel en er kwamen velen na ons die teleurgesteld moesten worden.

Zowel een 3 gangen menu als à la carte gedineerd. De bediening was overduidelijk gemotiveerd en ook degene met minder ervaring deed het prima! Na 't aperitif even een korte pauze alvorens de kaart werd gepresenteerd, prima. Kwaliteit was heel goed en de amuses tussendoor goed en gezellig. Uitstekende prijs/kwaliteit.

AANRADER!

37. Ons favoriete restaurant! Alles klopt.

38. Deze aanvankelijk (plezierige) Bistro met heerlijk terras op 't Vischmarktpleintje werd begin 2009 een restaurant. En echt, met enkele verbouwinkjes en inrichtingswijzigingen een nog plezieriger eetgelegenheid. Aanbevolen, zeker 's zomers op het fraaie terras!

39. Christel en Mark (België)

Fijn en verzorgd terras, bij een wolkbreuk binnen gevlucht waar we in een zeer mooi interieur heerlijk hebben gegeten(4-gangen) en genoten hebben van de aangename bediening voor een correcte prijs!

40. Lia Fraanje

Gisteren met vrienden voor de eerste keer wezen eten bij Ratatouille. We hebben o.a. gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu wat erg goed bevallen is. Je wordt echt van a tot z verzorgd. Tussendoor krijg je lekkere amuses en daardoor heb je echt een verwengevoel. Eerst op het terras gezeten en daarna in de wijnkamer verder gedineerd.

We hebben een heerlijke avond gehad.

Prijs-kwaliteit klopt helemaal.