Bezorgrestaurants in de buurt van Pizza di Mama

1520084513 76
1560193561 82
1570220823 65
1620357133 73

1. We hebben eten besteld. De bestelling was niet compleet. De tricolore dips miste. De lasagne was vooral saus en amper pasta. Dit was ontzettend jammer. Verder ook kleine porties voor de prijs.

2. Heerlijk gegeten, fijne sfeer, snelle en goede service! Wij komen de volgende keer zeker terug als we weer in de buurt zijn.

3. Vol goede moed hier naar binnen. Manlief was er ontzettend positief over dus ik wilde er naar toe om de vakantie af te sluiten.

We werden aller vriendelijkste ontvangen en kregen een leuke plaats in de serre. Drankjes kwamen vlot en we moesten wat uitkiezen.
    Mijn man had als voorgerecht mossels en garnalen en dat was erg lekker. Onze dochter en ik hadden stokbrood met groene pesto, rode pesto en knoflooksaus. De pesto smaakte als of het uit een potje kwam. We moesten erg lang wachten op ons eten, tafels die na ons kwamen kregen het eten al geserveerd. Dochter had een kindermenu met frikadel, die was OK. Mijn man had de capaccio-pizza (basispizza met capaccio!!!! en ik kon geen capaccio als voorgerecht krijgen????) hij heeft 1/3 opgegeten, de capaccio die er op lag was rubberig. De pizza zou lauwwarm zijn, maar was warmer dan mijn pizza. ik had een pizza met champignons en ham en heb de helft op. Er waren wel kruiden over de pizza gestrooid maar de smaak was ontzettend vlak. Tomatensaus zat geen smaak aan. Het was echt niet lekker. Er zat geen liefde in het eten. Wij komen hier niet meer.

4. C.Stuurman

Wij kwamen er vroeger vaak en graag. Destijds goed eten de pizza had nu weinig smaak wat voorheen niet het geval was. De tagliatelli met zalm smaakte vlak. Jammer. Niet echt Italiaans meer.

5. Zeer matig, eigenlijk was de calzone te vies om over te schrijven. Service was goed maar ik heb nog steeds een gore smaak van veel te veel vleessaus in Mn mond en alles leek uit de vriezer te komen.

6. Afgelopen woensdag hier gegeten. Personeel was zeer vriendelijk. Pizza was goed belegd en smaakte uitstekend. Ik ben hier al wel 10 keer geweest en vind het nooit tegenvallen.

7. Soep uit een pakje, pizza calzone met bolognese saus!?

Vriendelijk personeel, maar voor ons eenmalig.

8. Wir waren zu früh. Kein Problem. Wir bekamen einen Platz und schon einmal Getränke. Essen und Service waren klasse. Pizza Colombo sehr schmackhaft und gut belegt.Nette zuvorkommende Bedienung wie immer. Es war das dritte Mal, dass wir bei di Mama gegessen haben und nicht das letzte mal.

Vrije vertaling Eet.nu
    We waren te vroeg, maar was geen probleem. We kregen een plek toegewezen en ook wat te drinken. Eten en service was uitstekend. Pizza Colombo was zeer smakelijk en goed belegd. Nette en voorkomende bediening, zoals altijd. Het was de derde keer dat we bij Pizza Di Mama hebben gegeten en zeker niet de laatste keer.

9. Gerda koning

Pizza's laten bezorgen keurig op tijd en dat op zondag ze waren lekker warm en smaakte prima.
    Alleen het oog wil ook wat, ze zager er niet verzorgd uit. Weinig beleg, extra olijven besteld kost 1,25 euro en er zaten er 10 op duur betaald!!
    Hadden er meer van verwacht, want hebben geregeld in het restaurant gegeten en toen was alles een dikke 8.

10. We are a tourist couple, came ro visit the Dofijnarium and had the dinner at Di Mama. It was the worst experience.

First, we dont feel welcome. We came before other people but we got helped the last. The boy, waiter, obviously making fun of us (they would slam the grass on the table while serving I dont understand this) and let us waited very long to order and also long for the food even though it was not that busy.

Besides bad service, also the food, we got fire coals in our pizza (see pictures). I dont know how clean the oven is, but quite sure must be alot of dust coals in that oven.

If this place is not welcome tourist or personally having discrimination issue please make the sign in front of restaurants so nobody has to experience this again.

1,1
  11. Astrid de Kan

Wij komen hier niet vandaan maar waren een heerlijk weekendje in Harderwijk. Vorige keer goeie ervaringen en nu was het wederom heerlijk!!! We komen vast nog een keer terug!

12. Met een grote groep hebben we daar gezeten. Sfeer was prima, en het meeste eten was lekker. De Pizza Calzone is daar verschrikkelijk. Deze pizza is helemaal uit balans en de ongebruikelijke combinaties passen niet. Ik hoop dat dat recept wordt aangepast maar ik kom hier niet weer uit mijzelf.

13. Goed eten, zeker de pizza's zijn heerlijk.

14. Jim 

15. leuk en gezellig restaurant! goed eten! Borden erg mooi opgemaakt.De bediening is erg vriendelijk. echte aanrader

16. Een gezellig restaurant met goede pizza's en pasta's en vriendelijke bediening. Meer is er niet nodig om te zeggen.

17. Pizza Borromea gehaald, ik vond hem flink tegenvallen. De ham was echt van slechte kwaliteit, ik denk van de kiloknaller of zo? Tja, als je op de ingrediënten gaat bezuinigen krijg je nooit een echt lekkere pizza natuurlijk. Verder miste ik het typisch Italiaanse kruidenaroma. Op enkele plaatsen proefde ik anijskruiden, dat ben ik op een pizza nog nooit tegengekomen en ik vond het geen combinatie, anijs hoort volgens mij in de zoete keuken thuis, niet op een pizza.
    Na afloop een paar uur pijn in de keel en kriebelhoest, ik vraagt me af wat zou er nog meer in gezeten hebben?
    De bediening is vriendelijk, misschien nét iets te gelikt.
    Maar de pizza was echt onvoldoende, ik ga er niet weer heen.

18. Hele fijne pizzaria. Ik woon zelf in Harderwijk en als ik uiteten ga, ga ik 9 vd 10 keer hier heen. Aardig personeel, heerlijk eten, leuke sfeer. Erg goed restaurant.
    Absolute aanrader!

19. Gisteravond hier weer eens een soepje en een pizza gegeten. Allebei heerlijk. Verwacht geen luxe restaurant maar wanneer je een liefhebber bent van pizza: zeker een keer proberen. Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Met kleine kinderen zeker een aanrader (heb ik niet meer, maar wel gehad).

20. Hey lezers, Pizza di Mama is de beste italiaan in de buurt. Eerst gezellig parkeren op de Harderwijkse boulevard en dan stukje lopen naar het restaurant, begint al goed dus. Het personeel denkt altijd goed mee en het eten is helemaal goed! Zeker voor de prijs.
    Het is inmiddels ons vaste italiaanse restaurant en we wonen meer dan 25km er vandaan.

Succes!

21. M. Vrancken

Wij waren met 7 volwassenen en 2 kinderen. Goed eten en drinken (wijn), prijs kwaliteit goed, kindvriendelijk. Prettig en vriendelijk personeel. Leuke sfeer.
    Wat ons betreft een dikke 8.

maart 2012
    fam uit Maastricht.

22. Doorsnee pizzeria.

23. Leuk restaurant. Vlotte bediening. Aardige bescheiden eigenaren en leuk personeel die de moeite nemen voor een praatje en een grapje.

Lekker eten, misschien iets pretentieloos, maar daarom is het ook een pizzaria en geen Italiaans restaurant.

Komen er al jaren met veel plezier. Helaas de laatste jaren wat minder, hetgeen niet met de kwaliteit van het restaurant te maken heeft, maar als we er tegenwoordig al eten dan is het nog altijd even goed.

Prijzen zijn zeer acceptabel en de kwaliteit is gewoon goed. Niets mis mee!

24. Hier bij Pizza Di Mamma eet of haal je de beste Pizza's van Harderwijk.

Het is er gewoon goed al jaren dezelfde eigenaar dus zeker ruime ervaring en ook steeds de eigen vaste mensen weten te behouden in de keuken.

Ook in het restaurant gewoon lekker knus maar goed en netjes en een snelle bediening zoals het hoort in een italiaans restaurant.

Ook altijd voor de bezorging goeie acties meestal een 3keer in de week dat men een bezorg actie heeft en met een half uur heb je een warme Pizza in huis.

Ook de andere gerechten smaken goed hier met klasse en liefde bereid.

Als toerist of als je hier aanlegt met je bootje moet hier zeker een bezoek brengen en ik durf te wedden dat je er nog een keer terug gaat.

25. Slechte service, vies brood, onhandig personeel. Absoluut geen aanrader!

26. Wat een leuk restaurantje!

We kwamen binnen en werden meteen hartelijk ontvangen. Klein restaurantje, maar zeker genoeg sfeer, typisch Italiaans.

De bediening was zeker vriendelijk, leuk personeel.

De pizza carpaccio was heel goed, ook de het ijs was lekker, maar niet typisch Italiaans ijs. Maar toch, voor deze prijzen!

Hier ga ik zeker vaker komen.

27. Heerlijk gegeten! Komen hier regelmatig en het blijft goed!

Zeker de tiramisu proberen!

28. Voor 4 personen gereserveerd omdat wij vorige keer 20 minuten moesten wachten, zo druk was het.

Het eten was heerlijk en de service is prima. Wij komen hier zeker voor de 3e keer naar toe.

29. Hier hebben ze echt de beste pizza's! Komen hier regelmatig op woensdagavond wanneer de pizza's €6.00 per stuk zijn. Erg vriendelijke en prettige bediening. Wat ons betreft echt een aanrader!

30. Hein&Nathalie

Heerlijk gegeten bij Pizza di Mama!

Gezellige tent, heerlijke pizza's, vriendelijk personeel!

Zeker een aanrader!

31. Wij gaan altijd naar Pizza di Mama of laten de pizza's thuis bezorgen. Als we een keer op vakantie zijn of zo, proberen we ook wel eens een pizzeria, maar nooit zijn de pizza's zo lekker als bij Pizza di Mama en we krijgen spontaan heimwee! De service is ook uitstekend, echt een aanrader.

32. Na een dagje Dolfinarium via "nuttige plaats" van TomTom hier gekomen. Heerlijke pizza gegeten; ongedwongen sfeer.

Ze moeten wel iets verzinnen voor die bromfietskoeriers die met vieze gele pakken elke keer de zaak doorsjokken.

33. Melany Hilarius

34. Diana 54 punten

Heerlijke pizza gegeten.

We wonen in Rotterdam, maar komen zeker nog een keer terug.

35. Ook heerlijk voor als je gewoon even geen zin hebt om zelf wat klaar te maken!

36. Vandaag heb ik bij Pizza di Mama gegeten met mijn hele familie als afsluiting van een familiereünie. Het was super!
    Ik had vooraf gereserveerd en een prijs afgesproken incl. drankjes. We hadden een speciaal menu, zodat het allemaal wat behapbaarder was. De bediening was erg aardig en 35 man kon tegelijk eten. Super! De pizza's waren ook nog eens erg lekker. Dat allemaal voor een hele redelijk prijs. Echt een aanrader.

37. Heerlijk gegeten op een gezellig terras. Bediening zeer vriendelijk en niet lang hoeven wachten op onze pizza. Ik vond het heel erg netjes dat de jongedame die ons onze pizza's bracht er echt even voor ging staan om ons smakelijk eten te wensen. Wij waren er tegen 17.30 en we konden nog kiezen uit tafels.

Een aanrader!

38. Anne Swinkels

Gezellig restaurant. Restaurant zat volgeboekt, dus wel reserveren vantevoren.

Aardig personeel en het eten was heerlijk!

39. De beste italiaan waar ik ooit heb gegeten!

Gezellig, aangenaam, leuk personeel, kortom helemaal super!

40. De beste Italiaan waar ik ooit gegeten heb. Werkelijk waar super, bediening vriendelijk en goed. Eten staat snel op tafel.

41. Harderwijk mag trots zijn op deze Italiaan. Je moet er even om zoeken; zeker als tourist; maar de aangename stadswandeling wordt bekroond met een prima plek om van de Italiaanse keuken te genieten.
    Gewoon goed hier. Enig minpuntje is het af en aan rennen van pizzakoeriers door het publiek. Maar ja; ook dat is erg Italiaans.
    De bediening is prettig professioneel en de gerechten staan volt op tafel.

42. N.J. Meeuwsen

Het meeste (goedkope ?)personeel is ongeschoold. De begroeting met Hallo is iedere keer vreselijk, ze leren het nooit. De bedrijfsleider is klasse. Eten zéér goed, prijs/kwaliteit goed. Wijn goed, maar te weinig.

43. Marliese

Enorm ruime keuze, eigen variaties mogelijk, zeer vriendelijke bediening. Ambiance schoon en zeer Italiaans uiterlijk. Kortom, absolute aanrader!