Hu Bin in Harderwijk

All You Can Eat

Hu Bin laten bezorgen?

Welkom bij het Chinees Indonesisch Specialiteiten Restaurant HU BING in Harderwijk.
Geniet bij ons van de sferen van het authentieke Harderwijk. In ons restaurant hebben we de oude stadsmuur in tact weten te houden. U eet bij ons dus in de bijzondere sferen van Harderwijk.Bij HU BING kunt u genieten van de oosterse keuken. Houdt u van de rijsttafel, of houdt u meer van het All You Can Eat concept? Bij HU BING zit u goed, we bieden u namelijk beide mogelijkheden aan. U mag bij ons zelf uw gerechten kiezen van de menukaart, A la Carte of u kunt kiezen voor het alombekende All You Can Eat.

Bij de Al La Carte optie betaalt u simpelweg de gerechten die u zelf heeft geselecteerd. Kiest u voor het All You Can Eat dan betaald u een vaste prijs en kunt u hiervoor onbeperkt genieten van onze specialiteiten.

Wij bezorgen ook aan huis, ook sushi! Dit doen wij tussen 17:00 uur en 21:00 uur. (We bezorgen vanaf €25,-. Bezorgkosten €2,50).

1193499676 79
1201268678 79
1209037679 78
1263420691 86
1512028746 54
1519797748 57

1. Eten van de afhaal: Zooooo zout! Ik hou echt van zout eten, maar hier leek op alle gerechten de zoutpot open te zijn geschoten. Tjaptjoy en nasi gewoon weg moeten gooien! Jammer van het geld!
    Voor ons geen hu bin meer :(

2. Stephany windhouwer

Totaal geen gezelligheid.
    Bediening is erg slecht.
    Heel erg lang wachten op het eten.
    Wat nog niet lekker was ook.
    Droog en overal het zelfde saus erop.

Het was geen all you can eat.
    Er stond Tot 4 jaar gratis op de kaart maar dit was niet het geval.

3. Nou, ik zal heel eerlijk zijn, na het lezen van de recensies ben ik toch wel een beetje geschrokken.
    Via thuisbezorgd heb ik besteld maar wat kreeg ik ongelofelijk veel eten voor weinig geld. Heb voor 25 euro besteld en heb gekregen voor 2 dagen voor 2 personen.
    Het was trouwens ook erg lekker.

4. Bami gekocht om thuis samen te genieten. Maar wat een teleurstelling! Bami smaakte melig en erg veel zout gebruikt door de kok, BAH!!!

5. 11 juni (een warme zomerdag, dus zat ik alleen in het restaurant) tomatensoep en geroosterde pekingeend gegeten. Beide gerechten vond ik goed smaken. Maar bij het afrekenen stond de tomatensoep op de kassabon voor 6,50 euro. Dat leek mij aan de hoge kant, maar na een dag hard werken was ik moe, dus heb ik het niet aangekaart. Zonet toch maar even gebeld, de soep kost 2,90 euro. Maar omdat ik de kassabon niet mee heb genomen, kan ik (terecht) niet reclameren. Ik weet niet of er met opzet of per vergissing teveel in rekening is gebracht.

6. Smakelijk gegeten met de kinderen. Bij aankomst aangeven dat we klein beetje bami apart (vegetarisch) wilden hebben voor m’n jongste dochter. Kregen netjes aparte bakjes. Helemaal goed

7. Eenmalig hier afgehaald, maar nooit meer. Bij binnenkomst via achterom oogde het al niet echt sfeervol, maar toch wat besteld. De chinese rijsttafel voor 1 persoon met tomatensoep en gebakken banaan.

Eenmaal in ons vakantiehuisje aangekomen hebben we de soep vrijwel meteen de wc doorgespoelt. Mierzoet en flinterdunne stukjes wat leek op kip die je amper weg kon slikken. Gebakken banaan was droog en smaakte raar. We hadden nasi besteld, maar kregen een bak rijst waarvan we niets genomen hebben. Het leek wel alsof het zo ongekookt de bak in was gegaan.
    Van de rijsttafel smaakte alleen het ei-gerecht. Kip waterig. Vlees van de andere gerechten erg droog en de saté echt bah.
    20 Euro weggegooid. Ik ben gek op de Aziatische keuken, maar hier nooit meer.

8. Zo juist eten afgehaald, tomatensoep heeft een blik smaak, de korst van de loempia is niet knapperig, bami zit geen groente of vlees in, is zelfs aangebakken, de babi pangang zit helemaal geen smaak aan, jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan.

9. We waren de enigen deze avond en wat mensen die eten afhaalden. Boulevard ligt open, dus ongezellig. Verder prima.

10. Rond 18.00 heb ik telefonisch contact opgenomen met Hu-Bin met de vraag waar mijn bestelling blijft, hierin gaven ze aan dat mijn bestelling door een collega in ontvangst is genomen. Daarbij is mijn bestelling gemixt met een 5-tal personen uit een ander afdeling.
    Bij aankomst heeft de medewerker van Hu-Bin het pand zonder toestemming (i.v.m. betrouwbaar/gevoelig informatie van KPN etc..) toegetreden, en dus ook geen contact opgenomen met de “bestellers” zodat hij/zij de bestelling bij de ingang kan ophalen. Hierdoor heb ik mijn maaltijd half aangebroken en koud in ontvangst genomen.

11. Dit was te slecht voor woorden, en als we dit wilde aangeven bij de eigenaar werd hij kwaad. Hij liet ons niet weggaan voordat we hadden betaald... garnalen kwamen letterlijk uit de magnetron de sushi kwam uit de vriezer want het was gewoon nog bevroren!!

12. Niet te eten!! Nooit doen!!

13. Vorige week hier met een groep van 70 personen een lopend buffet gehad. Alles goed voor elkaar, eten lekker vers en er werd steeds goed en snel bijgevuld. Ook na de tijd een ijsje koffie of een lekkere Irish Coffee.

Een minpuntje: zorg dat je wel voldoende personeel hebt om de drankjes te serveren, navraag gedaan maar er was een persoon ziek en laat afgebeld. Dit is overmacht.

Verder een leuke en smakelijke avond gehad

14. Hans Visser

15. Vandaag heb ik er samen gegeten met mijn vriendin. Na een lange zonnige dag in Harderwijk op het strand zijn, kwamen we langs dit restaurant. Omdat we toch enigszins trek hadden, leek ons dit concept van All you can eat wel wat.

Na binnenkomst werden we naar een tafel geleid en werd ons niet uitgelegd hoe het werkte. Pas na zelf vragen en medegedeeld te hebben dat we hier niet eerder zijn geweest, volgde er een korte uitleg (je bestelt van de kaart en je geeft die kaart mee en dan geeft de ober dat door en krijg je je kaart weer terug voor de volgende ronde).

Het ging in de eerst ronde al fout, hele plakkerige zoetzure saus, alsof die van een paar dagen oud was en opgewarmd is. De gebakken banaan was ontzettend vettig, het druipte er gewoon letterlijk af. Dit was nog maar het begin. Ik had nog hoop dat de tepanyakki (gegrilde) visgerechten wel te eten waren.

Na heel lang wachten (want het duurde soms wel heel lang, aangezien ze tegelijk ook aan afhalen doen), kreeg ik eindelijk de zeer droge zalm. Ik kreeg deze met moeite door mijn keel. (En sinds wanneer wordt er mayonaise als saus geserveerd bij zalm?) Hetzelfde verhaal bij al de andere visgerechten (tilapia, pangasiusfilet) van de grill. Bestel je een salade, krijg je er ook een dikke klont mayonaise over heen. Ga aub niet op de afbeeldingen af van de kaart, van dat lijkt er totaal niet op.

Na al geklaagd te hebben bij de ober dat de vis echt ontzettend droog is (en bij de zalm zelfs aangebrand), gaf hij het door. Toen nog een champignonnensoep besteld, nou ik weet niet wat voor joekels van een champignons erin zaten, maar zo hoeft het voor ons niet.

Toen maar gaan afrekenen en tegen de eigenaresse verteld dat het niet heeft gesmaakt (behalve de drankjes) en we het niet respectvol vinden om te betalen voor iets wat zeker niet gesmaakt heeft. (Door haar wat gebrekkige Nederlands, begreep ze niet goed wat we bedoelden met 'droge vis' wat we niet door onze keel kregen). Ze bood uiteindelijk aan om de drankjes te schrappen van de bon, nou was dit toevallig net het enige wat wel heeft gesmaakt en waarvoor ik dus wel wilde betalen.

Kortom, om dit lange verhaal tot een conclusie te brengen, met een lege maag gegaan en met een lege maag en ruim 50 euro lichter de zaak uit gegaan. Mijn aanbeveling: Loop langs de zaak voorbij en niet erin. Er zijn genoeg restaurants daar in de omgeving die onmogelijk zo slecht zullen zijn!

16. Laatst hebben we Babi Pangang, Fou Yong Hai en Tjap Tjoy gehaald. Zonde van het geld. Het vlees was taai en de groenten kapot gekookt. De sauzen waren vettig en leken te veel op elkaar. De mihoen was plakkerig met slijmige groenten erdoor. Heel jammer. Onder de vorige eigenaar stond Hu Bin bekend als een van de betere chinezen van Harderwijk e.o. De zaak was helemaal leeg! Hier komen we dus niet meer.

17. Na een dagje Dolfinaruim. Wezen opfrissen in het hotel (van der valk Harderwijk) en daarna heerlijk gegeten in het restaurant. Fantastische All you can eat concept met de juiste porties! Daar kunnen ze hier in Rotterdam en omgeving wel wat van leren! Mochten we weer eens in de buurt zijn gaan we daar graag terug!

18. Hu bin heeft nu een nieuw all you can eat concept, maar ook nog de gewone kaart! Wij hebben hier al meerdere keren heerlijk gegeten. De sushi word steeds beter en de gerechten zijn echt super lekker.

De mensen die dit restaurant runnen zijn schatten! De service is perfect, niets is te veel gevraagd. Een tip: serveer flesjes frisdrank!

Wij komen snel weer terug!

19. Heerlijk eten. En geweldige nasi. De sfeer binnen kan beter. Maar het vriendelijk personeel maakt een hoop goed.

20. vismarktje

De ene keer geweldig en de andere keer koud, smerig gewoon. Net weer. Kom niet gauw meer terug en we bestellen toch gauw voor 70 euro, mag dan ook wel wat verwachten.

21. c.w.h.achterbuurvrouw.

Waarschijnlijk géén mich.ster maar wel héle lieve mensen die met hart en ziel de maaltijden bereiden! Vandaag een goede, lekkere loempia gehaald. Vorige keer; tjap tjoj kip. Ook prima!

22. Net hier eten afgehaald, koe loe kai, gepaneerde kipfilet met zoetzure saus, het waren grote vette gefrituurde ballen, met iets erin wat voor kipfilet moest doorgaan, echt niet smakelijk. Het andere gerecht gadogado, was een bak vol taugé, een paar sliertjes wortel, en 2 plakjes komkommer, bedolven onder een mega laag pindakaas. Ook niet lekker. Voor mij de laatste keer dat ik hier wat gehaald heb. Schande dat ze dit aan klanten meegeven.

23. Mario Biemans

24. Heerlijk gegeten na een dag Harderwijk.
    Een nieuw concept, all you can eat met Chineze hapjes. Gewoon zoals je ze kent vanuit de normale Chinees keuken alleen dan bestel je kleinere porties in zoveel rondes als je zelf wilt.
    De service was goed, niet afgeladen druk en het eten was Superrrrrr vers en zeer smakelijk!

Een aanrader!

25. Gister avond hier maar weer eens wat afgehaald. Het restaurant was druk, met heeft een nieuw all you can eat recept wat volgens mij goed aanslaat. Wat ik heb afgehaald smaakt weer als vanouds, gewoon weer goed. Prijs-kwaliteit lekker eten voor een goede prijs. Biertje smaakte goed. En van de eigenaresse krijg ik altijd een kroepoekje mee. Hu Bin staat gewoon weer goed op de kaart in Harderwijk. En de Babi Pangang is zo lekker bij jullie. Ga zo door !

26. Harderwijker

Na een romantische wandeling op het boulevard besloten ik en mij vriendin lekker een hapje te gaan eten. We keken wat rond en besloten chinees te eten bij Hu bin.

Eenmaal binnen werden we vriendelijk gegroet en mochten zelf bepalen waar we konden zitten. We namen plaats en namen een kijkje in het menukaart. Al snel wisten we wat we zouden nemen. Als voorgerecht namen we beiden chili soep. Dit was echt heerlijk, precies genoeg voor een voorgerecht. als hoofdgerecht namen we chinees rijsttafel. Dit was ook erg goed, echt heerlijk!

We hebben vaker chinees gegeten in Harderwijk bij andere restaurants en zelf in (andere)grote steden. Maar dit was oprecht één van de beste plekken waar we chinees heb gegeten. Niet alleen oog op smaak maar ook in service en prijs kwaliteit!

Kortom, we komen snel terug, top!

27. Hallo,

Vorig jaar heb ik hier ook geschreven dat de zaak was overgenomen door een andere eigenaar.
    Het eten kreeg een andere smaak en de bezoekersaantallen liepen terug in deze zaak.
    De oude eigenaar kreeg hier hoogte van en is enkele weken terug geweest wat er weer toe geleid heeft dat het eten weer de smaak als van voor heen heeft, het is er weer toppie.
    Ben er afgelopen donderdag avond nog wat wezen halen, maar het was gewoon weer ouderwets.
    Ook de grote zaal waar men meer de buffetten serveert heeft een opknapbeurt gehad.
    Voor mij is Hu Bin gewoon weer de Chinees in Harderwijk, zegt het voort!

28. kees vellekoop

Was op 2e pinksterdag in Harderwijk en had zin in Chinees. Bestelde een combinatie van Babi Pangang, Koe You Luk en Sate. Om mee te nemen. De bediening was vriendelijk en gastvrij! Het eten was zeer goed en naar mijn mening vers en heerlijk van smaak! Voor mij een aanrader!

29. Helmut Ruppert

The most horrible eating experience!

We had ordered the most expensive rijsttafel. We stopped after the starter and refused to eat further and to pay. After we showed them the burned bones which they called duck they agreed. The Spa rod was from the tap, the beer was warm, the glasses were dirty like the place settings.

Unbelievable.

30. Ouderwetse Chinees. Smakeloos eten, slechte kwaliteit vlees. Als dit de beste Chinees van Harderwijk is, hoe slecht moeten die anderen dan niet zijn! .

Dit was de eerste en de laatste keer dat ik hier ben geweest.

31. Vandaag div. dingen gehaald incl. loempia's, hoewel die de vorige keer niet zo lekker waren. Nog maar eens geprobeerd.

Nu waren ze nog veel slechter! Wat een gevarieerde groentevulling zou moeten zijn, was alleen glazige, slappe taugé. Er zat geen smaak aan. Aan de bami ook niet. We hebben een klein beetje gegeten om maagvulling te hebben en veruit meer dan de helft weggegooid. Voorlopig geen Hu Bin meer!

32. Zondag 15 aug.2010 eten gehaald, een paar maanden ook al, toen was het ook al niet zo lekker, ben niet zo moeilijk dus weer gehaald, voor over de 50 euro dus niet niks. Kip met kerrie was niet lekker, er zaten meer bamboescheuten in dan kip, smaakte naar niks, sate ging wel, maar niet bijzonder, kroepoek was taai en beslist niet vers, sorry aan de bami zat geen smaak. Alleen de garnalen waren wel goed, maar alles sloeg het voor de kinderen, de patat was koud, de kroketten waren verbrand, nee geen derde kans, sorry wij komen niet meer.

33. Goed en lekker. Ook hier de verschillende streekgerechten proberen zoals se chuan, kijk eens verder op de kaart.

34. Dit is de beste Chinees van Harderwijk! Hoewel het in het 'toeristen-gebied' zit dichtbij het Dolfinarium kun je hier toch altijd heerlijk eten. Alles is vers en er zijn ook voldoende bijzondere gerechten. Qua sfeer zou het iets luxer mogen, maar het heeft ook wel weer z'n charme dat je letterlijk 'in de stadsmuur' van het oude Harderwijk zit te eten.

Een echte aanrader als je van een goede Chinees houd!

35. Dit is een echt top Chinees restaurant.
    Of je nou in het restaurant komt, of zoals ik meestal bij de afhaal, het is echt perfect hier.

Goede kwaliteit/prijsverhouding.
    Leuke eigenaar en altijd in voor een praatje.

Echt een toppertje voor Harderwijk.

In het weekend altijd druk bij de afhaal, dus altijd vers.
    Dus wil je lekker eten : dan zeker naar Hu bin.

Een vaste klant,
    Groetjes,
    Jan.

36. Man 11 punten

Zelf kom ik af en toe eten en afhalen in dit restaurant!
    Het eten is super en de bediening is zeer vriendelijk.
    Dit met name de afhaal.

37. Kristian

Dit is echt een geweldige Chinees! Er zijn er geloof ik vier in harderwijk, als je hier hebt gegeten lust je het van de anderen niet meer.

Zonder gekheid, prima eten en bijzonder aardig personeel.

38. Kom al mijn hele leven hier ( 24 jaar) en het eten is nog altijd heerlijk en geweldig...de beste chinees van nederland!!

39. Toen we met de boot bijna tegenover dit restaurant lagen viel ons al op dat de Harderwijkers zelf de weg naar dit restaurant goed wisten te vinden. Dat zegt wat. Op de boulevard zijn vast wel gelegenheden te vinden waar de eigen bevolking nooit zal komen. Toch?
    Dus deze Chinees geprobeerd en het was prima. Dit jaar stonden we dus opnieuw voor de deur. Shit! Gesloten op dinsdag en dat midden in "de bouwvak". Kan gebeuren.

40. J.lorijnen

Heerlijk restaurant!Zeer goed eten! nette, schone keuken vriendelijk personeel,en een zeer luxe wachtruimte,met leren banken,en tv helemaal super!!!
    Echt een aanrader...
    DAAR WORD JE VROLIJK VAN!!!
    m.v.g. Fam. Lorijnen