Op dit adres zit nu: Holy Moly

1190792984 91
1201845494 93
1533420803 85
1699208458 85

1. heerlijk gegeten en geregeld door vriendelijk personeel en zeker weten dat we de volgende keer als wij in Harderwijk zijn om terug te komen

2. Heerlijk geluncht, de sandwich gegrilde kipfilet is een echte aanrader. Ook de bediening en sfeer is super.

3. Na vele goede recensies ook maar proberen. Voorgerecht was wat klein, en dat was niet veel anders bij het hoofdgerecht. Vergeleken met andere restaurants was dit toch wel echt aan de magere kant. Smaak was wel redelijk, kon beter.

Service was prima. Vriendelijk personeel. Snel geholpen. Sfeer was een beetje kaal en de muziek stond echt keihard. Moest schreeuwen om elkaar te verstaan. Mede vanwege een of ander muziek bandje dat buiten stond en een speaker in het restaurant had gezet.

Prijs hoeveelheid was in elk geval zwaar onvoldoende. Prijs kwaliteit vond ik gemiddeld ook niet echt.

6,1

5. Op donderdagavond hier tapas gegeten, goeie kwaliteit en zeker een aanrader! Bediening is attent en denkt mee.

6. Erik Fontijn

Hier op zaterdagavond gegeten, alles zat vol en hebben nog net een tafeltje kunnen vinden door de spontane bediening, we werden gelijk geholpen en de drankjes stonden ook binnen een paar minuten op tafel! Het eten was ook zeer snel en heerlijk van smaak, de kipsate was heerlijk mals en de salade en de frietjes waren ook super van smaak! Dit gezellige en sfeer volle restaurant op de markt in Harderwijk is een dikke vette aanrader! Alles klopt hier van bediening tot keuken dikke vette 10!!

Vriendelijke groet, Erik Fontijn

7. FemsReems

Samen met partner hier gegeten, beperkte kaart en interieur doet meer als kroeg aan. Tafeltje plakte als een gek en de toiletten waren ronduit smerig. Serveerster die bijna bij elke hap van ons of de tafels eromheen komt vragen of alles naar wens is, is zeer vervelend. €14 voor een 2 persoons tapasschotel is gewoon belachelijk duur voor hetgeen wat je krijgt. Voor ons geen 2e bezoek hier.

8. Lekker gegeten, goede kwaliteit. Als het alleen een hoofd gerecht was geweest had ik meer gelust, maar als je 3 gangen neemt ga je met een vol gevoel naar buiten. Keurige en attente bediening. Leuke sfeer en erg druk en daardoor ook rumoerig (alle tafels vol, er worden goede zaken gedaan lijkt het) maar wij hadden een rustig hoekje achterin. Rekening lager verwacht dus helemaal keurig.

9. Van de week heb ik hier samen met een vriendin van mij gegeten, mooie locatie, snelle bediening en genoeg keuze voor ieder wat wils.. zo hadden wij besloten tapas te gaan eten, even kort gevraagd of we dan alles in een keer kregen of dat we per ronde konden bestellen. Dit kon op beide manieren, dus per rondes gegeten. Heerlijk gegeten, goeie bediening en hier gaan wij zeker terug komen.

10. Hier in de middag gegeten met mijn vriend. We hadden broodjes kroket. Deze waren prima en de service was vriendelijk, maar ik vond het erg aan de dure kant. Wel fijn dat ze een uitbouw hebben waar je lekker naar buiten kunt kijken terwijl je warm en droog binnen zit.

11. Een dag van tevoren gebeld om te reserveren en de reservering werd ook gewoon aangenomen. Toen we de volgende dag kwamen was er niets bekend van een reservering. Gelukkig waren we vroeg en was er ruim voldoende plek. Bestelling werd redelijk snel opgenomen en het brood met aïoli kwam ook vrij snel. Helaas ging het met het hoofdgerecht een stuk minder snel. We hebben hier ruim een uur op moeten wachten (en dat op 3 kipsaté's). Na 3 kwartier toch maar even gevraagd waar het bleef, toen kregen we te horen dat het er echt ieder moment kon zijn, er was iets misgegaan met het doorgeven van de order. Na nog eens een kwartier gewacht te hebben kwam dan eindelijk ons hoofdgerecht en als goedmaker kregen we een gratis drankje. Jammer was alleen wel dat bij 2 van ons de kroepoek mistte. Gelukkig werd dit wel vrij snel en goed opgelost. De kipsaté was lekker en ruim voldoende. De bediening was ook erg vriendelijk en attent. Dit allemaal samen heeft ervoor gezorgd dat ik ondanks de lange wachttijd toch goede cijfers heb gegeven.

12. Afgelopen donderdag heerlijk gegeten, de biefstuk met gorgonzola saus en als vooraf de crostini met rundercarpaccio. Bediening is super en erg vriendelijk. De sfeer is super en de muziek maakt de avond af.
    Ik ga hier zeker terug komen.

13. Vanmiddag met vriendinnen geluncht.. Fijne sfeer om op zondag even te genieten van een broodje en een bak koffie. Broodje makreel gegeten. Was zeker lekker, maar mag wat dikker belegd.. Service prima in orde, snel en vriendelijk.. Weten van aanpakken en loopt goed door.. Prima !

14. We hebben heerlijk gegeten. Het hoofdgerecht is rijkelijk voorzien. De varkenshaassate en kipsate was super mals en zeker niet te droog. Bediening is prima.

15. annemieke kieboom

Heerlijk plekje en als het fris wordt lekker onder de lamp.
    Allebei de salade met kipfilet besteld. Smaak was prima maar 3 stukjes kipfilet wel erg karig voor 15 euro.
    Dit aan de bediening gemeld en kregen in no time keurig een extra bordje kipfilet .
    Wat niet zo prettig is, is dat je bij de een besteld, de ander serveert en weer een ander rekent af.
    Dat maakt het ondanks de vriendelijke bediening wat onduidelijk en onpersoonlijk.

16. EV 20 punten

Het eten was erg lekker, varkenshaassaté was mals, niet droog, niet te rauw, prima!

Bediening was slecht. We moesten een kwartier op de rekening wachten, na deze 2x gevraagd te hebben (terwijl het niet zo druk was, we zagen de bediening gezellig staan kletsen met elkaar).
    Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had, geen bedankje, geen "tot ziens" of iets dergelijks. Heel raar weggegaan daar...

Erg jammer, want het eten was wel goed.

17. Aanrader, heel lekker gegeten. Leuk dat de tapas ook als voorgerecht worden geserveerd. De hoeveelheid tapas spareribs en kipkluifjes was royaal, 10 stukjes.

18. Hans en Grietje

Erg lekker gegeten, Goede muziek. Vriendelijk personeel, leuke sfeer. Aanrader.

19. Vanavond wezen eten. Toppie hoor! Goede bediening, keurig en vlot. Zeker een aanrader. Was wat te chilly voor buiten helaas, dus na eerste drankje naar binnen verkast. Aangenaam modern maar gezellig. Ruim voldoende personeel, altijd fijn.

20. Ben 7466 punten

Zo zie je dat eerst recensies lezen ook een voordeel kan zijn.

Een gemiddelde van hoger als 8,5 na 15 recensies kon niet fout lopen, dus we besloten hier te lunchen.

Heel gezellige lokatie met een modern uiterlijk. Zeer vriendelijk personeel en fijne gezellige lounge muziek.

We gingen allebei voor een salade:

De een 'n vissalade : heerlijke gebakken gamba's met gefrituurde inktvisringen, gemarineerde zalm en een kruidige mayonaise.

De ander een ossehaasalade waarbij de ossehaaspuntjes heerlijk gebakken waren in soja en sesamsaus met knoflookpaddestoelen en bosui.

Daarnaast lekker verse stukken stokbrood met roomboter.

Ook daarna op het terras was het zeer gezellig met een lekker glaasje wijn. Wij hadden wel even gewezen op de mindere goede kwaliteit bitterballen, melig met geen vlees.

Een volgende keer in Harderwijk, dan is dit een prima lokatie.

21. Margaretha

Stijlvol en toch geestig design-interieur, vriendelijke bediening en heerlijke lunchgerechten! Veel keus ook. Voor herhaling vatbaar!

22. d.vrinds

23. Zaterdagavond gezellige drukte, prima eten in stijl van een grand cafe. Wel staan de tafeltjes dicht op elkaar en is de verlichting niet top. Je kunt nauwelijks zien wat je eet.

24. Jos & Conny

Super leuk, gezellig (verwarmd) terras.

Vriendelijke, spontane bediening.

En ook niet onbelangrijk; lekker gegeten!

25. Super restaurant/grand cafe! Leuke spontane bediening en je krijgt je drankjes ook nog eens in een speed tempo! Kortom geweldig!

26. Super gezellig terras, met een leuke sfeer. Bediening is top en snel, niets op aan te merken.

27. Leuke meiden, lekker gegeten en met heel mooi weer.
    Kortom het was fantastisch!

28. Erug gezellig :=))
    Lekker eten voor weinig geld (de weekschotel), vooral leuke jongens in de bediening.

29. Kris 64 punten

Heerlijk eten, vlotte en snelle bediening. Ook als het terras vol zit! Goed om te dineren, maar ook om lekker te lunchen.

30. E 5 punten

Altijd goed om een borrel te drinken onder het genot van een hapje.

Eten goed, maar beperkte keus.

31. Goed restaurant en zeer goede bediening! Altijd gezellig daar, kom er ook graag om gezellig te zitten!
    Het eten vind ik persoonlijk te simpel en niet zo heel veel keuze.

32. danielle

na een jaar nog steeds geweldig!!!!!!!!

33. Vooral de nieuwe kaart is super! Veel variatie ook voor een vegetarier! Bediening altijd vriendelijk en alert. Heel gezellig.

34. echt allemaal heel goed voor elkaar ik kom er wel vaker, alleen sommige dingen op de nieuwe kaart zijn niet zo geweldig.

35. Een erg gezellig restaurant met een zeer fijne bediening. Eten was ook erg lekker, en relatief gniet duur.

36. Danielle

Iedere week kom ik hier wel een drankje en/of hapje doen. Ik vind 't een erg goed grand cafe! Alleen de sinds kort nieuwe kaart is helaas niet zo geweldig.

37. jochem van gelre

nieuwe kaart hij is geweldig

38. frederiek janssen

gezellig goede vriendelijke bediening

39. frans de jong

eten was fantasties herlijke luxe broodjes