1194138042 92
1207632581 92
1302094357 79
1362819784 83

1. Heijnen

Heerlijk gegeten met een persoonlijk tintje.

2. Heulène de Werdt

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en eten op eigen tempo.

3. Wat hebben wij heerlijk gegeten bij Gallura in Harderwijk! De bruchetta met tomaat, knoflook en peterselie! Wat kan gewoon toch heerlijk zijn. De verse pasta vongole en pasta marinara waren overheerlijk, alsof we in Italië op een terrasje zaten! De tiramisu maakte de maaltijd af. Al met al heerlijk gegeten in dit Italiaans-familiebedrijf, met de warme persoonlijke Italiaanse bediening en ook erg betaalbaar. Zeker een adresje om voor terug te komen!

4. Last minute: met 6 personen (gevarieerd in leeftijd en geslacht) deze Italiaan overvallen.
    "Is er nog plek?"
    Ja, maar we hebben weinig tijd.
    Wij ook: wij hadden zin in eten en we spraken af dat wij tijdig ruimte zouden maken voor reserveringen.
    Het eten was super: geen wanklank aan tafel en ook zaken die niet meer op de kaart staan, konden toch nog besteld worden.
    Geen overgrote porties, maar normale eenheden en, gelukkig, geen gedoe met bijzaken die toch niet gegeten worden.

Aan het eind van de maaltijd schrok ik van de prijs.
    Voor nog geen € 20,- p.p. eten en drinken bij een goede Italiaan.
    Echt: een aanrader!!!

5. Fam. van Leussen

We waren met een groep van negen personen en hebben allemaal heerlijk gegeten.
    Gezellig restaurant en een spontane vriendelijke gastvrouw

6. Wij hebben echt super lekker gegeten. Ik ben zelf kok en heb erg genoten van deze maaltijd. Ook de bediening was erg scherp en gastvrij. Ik zou er zo weer gaan eten!!

7. Wij hebben hier met z'n 6-en gegeten. Alleen waren we deze keer alleen niet te spreken over de hoeveelheid eten die we kregen. Het was echt te weinig. Ondanks het hoofd- en nagerecht. Dit was jammer, want bij eerdere ervaringen zaten we hier wel "bom" vol als we hier vandaan kwamen.
    De smaak en kwaliteit van het eten echt niets op aan te merken, maar het gebeurt niet heel vaak dat wij alle zes (meiden) ons bord tot de laatste sla-snipper leeg gegeten hebben. Misschien een tip om mee te nemen. We waren blij dat de mannen er niet bij waren, want die hadden sowieso nooit genoeg gehad.

8. Afgelopen zaterdag samen met m'n vriendin heerlijk gegeten bij Gallura.. Helaas geen wijnkaart, wat ik toch wel een winst zou vinden.. Eten was puur en erg lekker. Prijzen voor en hoofd gerechten wel erg uit elkaar.. Zelf had ik gegrilde vis als hoofd.. Echt ontzettend heerlijk. De keuze voor groente was ik ook erg goed over te spreken! Service prima.. Al zaten we wel wel aan tafel bij het raam en moesten we soms ff zwaaien .. Sfeer prima in orde.. De eenvoud is hier de winnaar!

9. Heb hier al meerdere keren gegeten, wordt met liefde gekookt door Emanuel heerlijk eten en Celeste zijn vrouw geeft je het gevoel dat je erg welkom bent. Een echte aanrader heb nog geen italiaans restaurant gehad dat aan hun kwaliteit kan tippen.

10. Eef

11. Gisteravond heb ik hier voor het eerst gegeten met de kinderen en kleinkinderen (die waren hier al vaker geweest). Het eten was subliem de bediening heel attent en buitengewoon vriendelijk de sfeer was ontspannen. Iedereen die van het Italiaanse eten houdt moet hier zeker eens naar toe gaan!

12. Wij hebben hier afgelopen zondag gegeten en waren erg tevreden. Omdat het binnen bijna vol zat (de rest van de tafels waren gereserveerd) hebben wij buiten gegeten; ik denk dat het binnen gezelliger is maar wij vonden het geen probleem om buiten te zitten. De pizza's zijn super lekker en de tiramisu was ook heerlijk. Echt een aanrader!

13. Zeer goed restaurant. De eigenaren zijn echte Italianen, bij het personeel loopt soms een Nederlander in de bediening. Als je ook Italiaans bent kan je ook rustig Italiaans praten (vinden ze erg leuk en vragen dan waar je vandaan komt enz). Zeer goed eten!!!

14. Ik weet niet wat men bij een italiaan verwacht maar ik ben zelf italiaans en weet dus wat lekker eten is.

En dit is absoluut de beste italiaan in de omtrek. En de gastvrijheid en de service is er prima.

15. We hebben er kort geleden gegeten en het was echt een tegenvaller deze keer. De spaghetti marinara was droog. De tagliatelle met kreeft was droog. Op zo'n manier dat je er nou nét niet iets van zegt.

Men kwam niet vragen hoe het smaakte.

De eigenaresse keek verveeld. Ze groette niet toen wij de zaak verlieten.

We hebben bij de ober aangegeven teleurgesteld te zijn; Hij zou het doorgeven.

Gallura heeft een goede naam in Harderwijk. Ik vraag mij af: wordt men arrogant?

16. Complimenten voor dit restaurant. Deze Italiaan beheerst de kunst van het verzorgen van de juiste maaltijden. Dit uit zich in heerlijke gerechten met een authentieke smaak door gebruik te maken van heerlijke ingredienten. De bediening was ongedwongen en persoonlijk. Een voorbeeld voor vele restaurants. De kracht zit hem vooral in de kwaliteit en eenvoud. Een aanrader voor hen die van genieten houden. En dit alles tegen een betaalbaar niveau. Kortom een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

17. Gisteren weer bij Gallura gegeten. En weer is bevestigd: toprestaurant met eenvoudige, authentieke gerechten, top bediening en uitgebalanceerde (wijn)kaart. Ook leuke en afwisselende gerechten buiten de kaart om, zoals gisteren een fenomenale ravioli met truffel. Voor ons is de pizza rucola inmiddels een onmisbare klassieker als voorgerecht. Heerlijk! Veruit beste Italiaanse restaurant uit de regio.

18. Nu een paar keer gegeten bij dit geweldige restaurant, het eten is er erg lekker en niet TE ingewikkeld, echte lekkere pure smaken... ook de bediening is er erg vriendelijk.

Echt een aanrader dus!

19. Gallura a la Shaffy.

’t Is woensdagavond ……..

……….. ’t is stil in de stad.

Geen mens te bekennen.

……..Restaurants liggen plat.

En dan de verbazing.

…..had IK maar zo’n zaak.

Gallura zit vol … vol met vermaak..

20. Ik wil Emanuele en Celeste feliciteren met het artikel.

In 'de Smaak van Italië '. Een pluim en een duim!

21. Ik eet hier graag. En wie kom je hier tegen? Véél oude gasten die bij de vroegere echte Gabriele kwamen.

Zo gaat dat..

Weliswaar niet de mooiste tent. Een beetje krap maar wél gewoon goede italiaanse grechten, italiaanse eigenaar.

Je voelt het verschil.

Je proeft het verschil.

Gallura mag verhuizen naar de Vismarkt.

22. Klein sfeervol restaurant, nette bediening. Voor een gezelschap met zeven personen was het een beetje krap aan de kleine tafel maar het eten maakt alles goed: Heerlijke bruchetta en pizza's. Voor de visliefhebber: probeer de spaghetti met verschillende vissoorten, erg lekker. Voortreffelijke tiramisu. Aanrader!

23. Ben net terug van een 18 dagen Cuba en daar was het eten dus een complete ramp..! Ik maakte me elke dag blij door te denken aan een afspraak met mijn dochter, dat als ik terug was we zouden gaan eten bij Gallura.
    Nou, wij naar Gallura en erg veel verhalen en erg veel te bespreken.. Dus aan Emanuel en Celeste gevraagd "maak maar wat, als het maar lekker is". Emanuel "Watte bedoel je, lekker...! hee?". Nou dat hebben we geweten zeg, heerlijke Tonijn, Roomzacht vlees, frisse wijn, pasta olio, nog meer wijn. Absoluut heerlijk verse Mosselen in een wijnsaus... man wat lekker. Nog maar wat wijn en koffie. We waren heel druk met praten en plannen maken voor de vakanties dit jaar, een bootje en lekker naar Vietnam en Bali.. Heerlijk ontspannen met een fantastische bediening en heel heel erg vol en happy. Dus ook om zaken te bespreken een perfecte plek om te genieten.. Paul.

24. Harry

25. Heerlijk echt Italiaans gegeten. Eens geen namaak Italiaans eten (vernederlandst). En dat voor een lage prijs! Enige punt ter verbetering was de sfeer.

26. Ik heb heerlijk gegeten, echt Italiaans. De bediening is goed en geeft goede adviezen. Zeker de moeite waard om vaker te gaan eten.

27. Viel iets tegen.

Eten op zich goed en smaakvol. Steeg echter niet boven de middelmaat uit.

De gerechten werden zo snel geserveerd en afgeruimd dat lekker rustig "tafelen" bijna niet mogelijk was.

28. Chantal

29. Kris 64 punten

Ik vond het lichtelijk tegenvallen. Vooral het personeel is enorm laks en nonchalant. Verkeerde en te late bestellingen, fouten op de rekening en enorm warm binnen.

Op het eten weinig aan te merken al is het niets bijzonders.

30. Paul R. Daemen

Perfect keuken en mooie gerechten. Er wordt hier heel gewoon, eerlijk en minimaal gekookt. Geen overbodige zaken en smaakmakers maar smaken die je laten denken dat je in Italie bent. Wordt ook steeds beter en gaat dit jaar speciale dingen doen met vers, vis en wild. Speenvarken van de grill om maar even wat dingen te noemen. Heel leuk binnenplaatsje waar je intiem kan eten en genieten, een rustplek in de drukke binnenstad.

Gewoon proberen, maar je bent de klos want dit eten laat je niet meer los!

31. Hans en Ivonne

Goed eten, echt italiaans, geen Pizza-afwerkplek. Bediening is traag en vergeet een bestelling wel eens. Ambiance is zeer goed, maar de temperatuur is wel echt italiaans (1000 graden)

32. liselotte

Super!

33. de gambas zaten vol met eitjes en de matige bediening heeft deze klacht onbesproken gelaten tot dat wy zelf na de rekening wederom om een reactie vroegen! Jammer dat ze negatief reageerde en myn advies aan t restaurant is om vaker dagverse producten te nemen!

34. Roy & Renée

Deze keuken en dit restaurant is beter dan menig restaurant in de Toscane en ik kan het weten, want we zijn er drie weken lang bijna elke dag uit eten gegaan. Immanuel [eigenaar] is gewoon een kok in [Italiaanse] hart en nieren. Elke keer geniet ik weer van dit eten. Pasta, pizza, carne of pesce, het maakt niet uit. Is allemaal benissimo!

35. als je echt goed italiaans wilt eten is dit het beste restaurant! beter dan alle andere in de omtrek!

36. Rick Vlaming

Net terug uit Italie en dan toch dicht bij huis uit eten alsof je nog in Italie zit. Het beste italiaanse restaurant uit de omgeving. Wij hebben de verrassing van de kok genomen en ik kan jullie verzekeren dat je daar geen spijt van zal krijgen. Enige is dat je wel even de tijd moet hebben en ook een goede eter moet zijn. Welgeteld 7 gangen smikkelen en smullen.

37. Anita Nijdam

Super lekker gegeten en de kok kwam nadien nog even babbelen. Was ook erg leuk.

38. Enzo di Vahlto

Het predikaat 'vera cucina Italiana' is hier helemaal op zijn plek. Het eten is van volmaakte eenvoud, parmezaanse kaas ligt op verzoek gelijk op tafel en hier wordt de beste ristretto van Nederland geserveerd. De bediening is sympathiek en efficiënt. Mijn complimenten.

39. Het eten is zo puur en zo lekker. Intussen hebben wij hier redelijk vaak gegeten/genoten en hebben we er nog lang niet genoeg van! Altijd goed en altijd druk. TOP!!

40. Als je het echte italie wilt proeven dan moet je hier geweest zijn. Laat je door de kok verassen! Onvergetelijk

41. Vrijdag avond hebben we ons laten verrassen door de chefkok. En dat is uitstekend bevallen. Koude en warme gerechtjes wisselden elkaar in een prettig tempo af. Alles bereidt met verse en smaakvolle ingredienten.Het ijskoude (italiaanse)liquertje bij de koffie maakte het geheel helemaal af.
    Een aanrader!

42. eric van Gool

ik heb italiaanse familie en ga altijd naar italie op vakantie dit restaurant is echt super lekker eten gezellig en zeer goede bediening voor mij het beste italiaanse restaurant van nederland

43. Ben Kooyman

Vanavond mogen we weer! Echt italiaans eten voor een eerlijke prijs. De huiswijn is vlak, maar er is voor een redelijk bedrag heerlijke wijn te bestellen.

44. Heerlijk! Echt Italiaans.

45. Leuk restaurant waar je gewoon goed Italiaans eten kunt krijgen, met Italiaanse bediening. Nu reeds meerdere keren gegeten en het is nog nooit tegengevallen en een absolute aanrader!

46. Mooi, eerlijk en echt Italiaans eten..!!!Goede bediening en leuk verborgen terrasje aan de achterzijde
    Een plek voor een mooie avond, een gesprek bij een goed glas wijn, voor een zakenetentje, of gewoon even voor de voortreffelijke Pasta alla Vongole of Spaghetti Aglio Olio..!