in de directe omgeving

Bezorgrestaurants in de buurt van D'Lish

1420341370 94
1423220506 93
1452011871 92
1492319781 93
1495198918 93
1518232009 92

1. J.H. Boshuis

Heerlijk gegeten. Doordat er verse producten gebruikt worden, is er een mogelijkheid dat je een ander gerecht moet kiezen. Maar de kok doet zijn uiterste best om er iets lekkers van te maken.

Prima bediening!

2. Na een hartelijke ontvangst hebben wij heerlijk gegeten. Mals vlees, heerlijk van smaak. Hier gaan wij vaker naar toe.

3. De cijfers zeggen het al. Heerlijk gegeten gisteren en geen op of aanmerkingen. Echt een aanrader en ga er zeker nog eens terug!!

4. Johan en Mirjam

Gisterenavond weer super lekker gegeten. Gezellig en vriendelijke bediening. Een aanrader!

5. Super gezellig. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Een aanrader. Wij komen terug

6. Op zoek en al wandelend door Harderwijk om een hapje te eten. Bij toeval D'Lish voorbij, op het bord buiten: Mixed Grill. Dat paste op dat moment wel bij ons. Leuke dame in de bediening, erg gastvrij, erg aardig, en voelde ons meteen thuis. Men geeft het vaak gemiste gevoel.

Wees welkom hier! Goede wijn, goede keuken, goed gegeten, voor een goede eerlijke prijs. Je voelt je thuis. Als ervaren horeca echtpaar (35 jaar in het vak ) kunnen we dit beamen.

7. Robin Juffer

Mijn ouders een etentje gegeven bij D'lish, ze hebben een super avond gehad, en een hele goede service!!

8. Peggy Maas

Heerlijk en eerlijk eten. Gezellige en vriendelijke bediening. Leuke sfeer en een betaalbare prijs voor dit alles. Een aanrader!

9. Peters en Hellmann

Overheerlijk dagmenu..tagliatelle (hadden eigenlijk wel "al dente "moeten zijn😉) met zalm. Zeebaars en spareribs ook overheerlijk. Vriendelijke bediening die luisterde naar extra wensen van ons. Beslist een aanrader...

10. We liepen zaterdag 13-08-16 door Harderwijk en hadden zin in een Mixed-Grill en voila, liepen we dit restaurantje voorbij die net een Mixed-Grill menu in de aanbieding had. Heerlijk vlees gegeten voor een hele fijne prijs, met super lekker zelfgemaakte patat erbij! De bediening was heel gastvrij en gezellig, we hebben genoten!

11. Carel woudenberg

Super restaurant, lekker eten, persoonlijke aandacht, goede sfeer. Regelmatig gegeten en stelt nooit teleur. Echte aanrader!

12. Afgelopen vrijdag met vriendinnen gegeten bij dit restaurant. We hebben ons heerlijk laten verrassen en dat bleek een goede keuze. Lekker eten, prettige bediening en een fijne sfeer.
    Jacob en Dominique, bedankt voor een fantastische avond!

13. Clint en Mandy

Op zaterdag 23-07-2016 hier gegeten. Wij hebben hier ontzettend genoten!! De gastvrijheid, de sfeer, de vriendelijkheid, de gezelligheid, het eten echt alles was super. Wat hebben wij een geweldige avond gehad!! Wij komen zeker een keer terug en denk wel vaker. Jacob en Dominique bedankt voor de top avond!!!

14. Ontzettend lekker gegeten. Limburgs stoofpotje is erg aan te raden. Vriendelijk personeel en mooie gerechten.

15. Door goede voorgaande recensies met hoge verwachtingen binnengestapt. Vriendelijk ontvangst. Waarschijnlijk door het roken voor de deur hing er een behoorlijke rookgeur. Eten werd met aandacht bereid. Kwalitatief haalde het niet het niveau van mijn verwachting. Niet qua smaak en niet qua presentatie. Door de rustige entourage en de vriendelijkheid van het personeel prima gegeten.

16. Elly Koemans

Alles vers gemaakt en bediening erg vriendelijk, dus zeker een aanrader!

17. Dorien&Ingrid

Zaterdagavond op "doorreis" in Harderwijk een tussenstop gemaakt om een hapje te eten. Daar stond Jacob voor d'Lish een grapje met ons te maken over het menu! We besloten ons te laten verrassen en dat is zeker gelukt. Wat een vriendelijke mensen, leuke locatie en niet onbelangrijk heerlijk eten. We bevelen dit restaurant echt aan en komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.
    Bedankt voor de gastvrijheid!

18. Gisteravond wezen eten in dit leuke gezellige restaurant. Een aanrader, alles vers, je ziet de kok het klaarmaken, super gezellige bediening, alles kan. Ben je in de buurt van Harderwijk, ga eten bij D'Lish. Daar ben je nog echt gast!! Dank je wel!

19. Via google dit restaurantje gevonden. Op goed geluk naar Harderwijk toe voor een gezamenlijk diner samen met onze vrienden. Het werd een heel geslaagde avond. Eten is uitstekend en de bediening en de chef-kok waren gastvrij, gezellig en nog leuk en humoristisch ook. Wij 4'en hadden allemaal een verschillende keuze van de kaart gemaakt en ieder was blij met zijn keuze en heeft met smaak gegeten. Als je intiem, heerlijk, smaakvol en tegen een zeer redelijke prijs wilt eten is D'Lish een absolute aanrader.

20. Henny de Troije

Heerlijk gegeten, de uiensoep was werkelijk voortreffelijk. Bediening en ambiance prima in orde. Prijs/kwaliteit top. Leuke tent.

21. Als gewoonlijk heerlijk gegeten bij Jacob! Zeer gezellige eetafspraak met m'n vriendin in D'lish tijdens mijn verblijf in Nederland... Heel lekker gegeten met als afsluiter die zalige huisgemaakteTiramisu... Even lekker bijkletsen. Even lekker de aangename "no-nonsense-sfeer" proeven daar, puur en eerlijke ouderwetse gezelligheid! Daar doen we 't voor!

Voor ons een dikke tien waard en natuurlijk ga ik zeker terugkomen daar als ik weer in nederland ben... Een grand merci aan Jacob en medewerkster! Tot een volgende keer :-)

22. Erica Fidder

Wij hebben op Valentijnsdag gedineerd bij D'Lish. Al weer een poosje geleden. Jacob had een Valentijns verrassingsmenu samengesteld. Als starter amuses. Stokbroodje en een passend wijntje. Hoofdgerecht lamskoteletje en beef met heerlijke huisgebakken friet en groentes. Als dessert tiramisu en creme de brulee. Tussendoor voorzag Jacob ons van uitleg en werden we helemaal in de watten gelegd. D'Lish is echt een aanrader als je wilt eten in een intieme gemoedelijke sfeer. Het is er echt gezellig mede door Jacob en de bediening. Prijs/ kwaliteit is top. Wij gaan er zeker nog eens eten.

23. Superleuk restaurant en personeel. Het eten is top! Zelf heb ik een gluten en lactose allergie, daar werd heel goed rekening mee gehouden. Heb nog nooit in een restaurant gezeten waar ze er zo goed rekening mee houden. Ik raad iedereen aan om hier te eten. Leuke sfeer en een mooi restaurant. Ik ben in de beste restaurants in heel Nederland geweest, deze hoort daar zeker bij.

24. Gezellige knusse sfeer. Heel gastvrij. Goed eten. Zeker de moeite waard om binnen te stappen. Ook een aanrader om een borrel te drinken aan de sfeervolle bar.

25. Wat gezellig. Heerlijk verrassings menu. Het was een heerlijke afsluiting van een vreselijke regenachtige koude dag. Het maakt de dag weer goed. Bedankt.

26. Peter Pennings

Leuke en gezellige eetgelegenheid. Vriendelijke ontvangst, goede uitleg en aandacht. Prima kwaliteit gerechten, vers en smakelijk bereid. Prima kwaliteit/prijsverhouding.

Zeer aanbevelenswaardig en met recht op plaats 1 van de aanbevolen restaurants in Harderwijk

27. We hebben heerlijk gegeten. Alles was heerlijk vers en goed bereid en voldoende. De bediening was vriendelijk. We komen hier zeker nog eens terug.

28. Onderweg naar huis gegeten in dit mooie zeer sfeervolle intieme restaurantje. De zaak wordt gerund door de eigenaar die je zowel bediend als voor je kookt. Heerlijk gegeten, vers en kwalitatief zeer goed, wensen mbt de kaart worden aangepast, als ik al een kritiekpunt moet bedenken dan zou ik graag iets meer groente bij het eten hebben gehad.

Echt een aanrader!

29. Zeer nieuwsgierig gemaakt door de zeer goede recensies, besloten hier te gaan eten met het gezin en mijn ouders. Bij binnenkomst rook het of er binnen gerookt was. De muziek stond erg hard. De bediening was aardig en het eten was helemaal niet slecht. Mijn vrouw had een tournedos die mooi rood was van binnen en erg mals. Mijn ribeye was lekker van smaak maar bevatte te veel zeen. De hoeveelheid groente/salade was wel erg weinig. Maar door de gehele sfeer zou ik hier niet snel weer terug komen.

30. Zondag weer bij Jacob gegeten; dit keer met de kinderen. Ook al is het een open keuken, dan nog is niet te doorgronden hoe chefkok Jacob in z'n eentje 6 maaltijden tegelijk weet te goochelen. En van hoge kwaliteit. Alsof het een identieke tweeling betreft staat Jacob tussendoor gerust aan je tafel te praten of loopt even met de rokers het terras op. Gemoedelijkheid, eten en drinken precies naar wens; nergens ben je zo op je gemak terwijl je de prachtigste gerechten krijgt voorgeschoteld. Voelden we ons thuis? Was het thuis maar net zo!

31. Heerlijk gegeten en wat een gezellig klein maar toch intiem restaurant.

32. We hadden gekeken wie er in Harderwijk eruit sprong qua kwaliteit. Nou, die hebben we gevonden.

Deze eenzame kok gooit zijn liefde in het eten. Waarom eenzaam? Hij kookt hier helemaal alleen. Wat je hier voorgeschoteld krijgt is het geld meer dan waard.

Het is daar niet groot en een bepaalde tijd open, maar daar moet je toch gebruik van maken om hier te komen eten.

Een compliment voor de kok.

33. Wij hebben perfect gegeten met een uitstekende bediening.
    Wij gunnen de uitbater veel meer klandizie, want dat verdient hij.

34. Roy Abels

Lekker gemoedelijk sfeertje. Klein restaurant. Lekker eten en goede bediening.

35. Niels den Herder

Saté gegeten, nog nooit zo lekker gehad!!

36. Ik ben een Nederbelg uit Leuven, maar heb mijn reclamebureau in Harderwijk. Ik woon als ik in Nederland ben in de Rabbistraat en dat is net om de hoek. D'lish feteer ik vaak en graag. De kaart is beperkt, maar eigenaar Jacob weet niettemin de nodige variatie aan te brengen in het menu.

De zaak is klein maar fijn en dat zorgt voor een intieme sfeer. Niet alleen als ik daar met mijn Vlaamse vrouw ga eten, maar ook met mijn relaties. Het parkeerterrein op de Strandboulevard is vlakbij en dat maakt het parkeren ook eenvoudig en aantrekkelijk.

De prijs/prestatieverhouding is goed, het eten bijzonder smakelijk. Mijn zakelijke gasten vinden dat ook fijn, ze hebben niet het gevoel dat ze worden 'ingepakt' door hoge prijzen en ál te exquise gerechten. Niettemijn kent kok en eigenaar Jacob Brink de nodige truuks en vaardigheden om de gerechten toch iets extra's mee te geven, reden waarom ook kritische Vlamingen die best wel wat gewend zijn de neiging hebben de kok overdadig te prijzen voor zijn werk. Gasten voelen zich onmiddellijk op hun gemak en dat is te danken aan de gastheer zelf. Die is mondain genoeg voor een aangenaam gesprek, zonder opdringerig te worden.

Een aanrader in een leuk straatje. Eén punt van kritiek: wat mij betreft mag de kaart vaker worden aangepast, maar dat is een wens van iemand die het etablissement vaker frequenteert. Het mag geen naam hebben. Aanrader dus, waar niemand spijt van krijgt. Of het moest wel een heel grote kniesoor zijn.

37. Goed eten goede service!

38. Ot Leendertse

39. Heerlijk gegeten. Er werd prima ingespeeld op een dieet. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Alleen de salade die bij menu hoort, werd vergeten. Voor kind werd een pannenkoek gebakken. Super!

40. van Wijngaarden

Heerlijk gegeten! Prijs kwaliteit verhouding erg goed.

41. Heerlijk gegeten bij D'lish. Kwaliteit was prima. Zeker aanrader.

42. Goede kwaliteit van eten voor de prijs die je betaald. Gezellige en knusse sfeer en aardig personeel.