in de directe omgeving

Bezorgrestaurants in de buurt van D'Lish

1. Robbin v Leeuwen

Ik ben hier 2 keer geweest.
    Wat is het eten heerlijk, ik zou het aanraden aan al mijn vrienden!

2. Amanda en kevin

We kennen santiago al een tijdje. En we gaan er elke keer met plezier naar terug. Zowel afhalen als daar eten het eten is héérlijk! En de bediening is super. De eigenaar is ook altijd gemeend vriendelijk super tent!

3. Echt een tent waar je speciaal voor de spareribs komt, die zijn top! De rest vindt ik prijs/kwaliteit verhouding iets minder. 7, - Voor een fles spa blauw vindt ik wel heel makkelijk verdienen… Wat ik een minpunt van de zaak zelf vindt; zit je in de buurt vd deur dan trekt dat enorm als die open gaat en zit je achter in de zaak dan kunnen je kleren gelijk de was in vanwege de enorme lucht die uit de open keuken komt. Ondanks deze punten blijf ik terugkomen want de spareribs zijn om te smullen ;-)

4. P. Koekman

Slechtste restaurant ooit waar ik gegeten heb. Bij aankomst moest er ergens een tafeltje vandaan gehaald worden (ondanks onze reservering)en werd maar ergens neergezet. Heb daar iets over gezegd, en dit zou opgelost worden. Bijna aan het eind van ons diner, konden we een ander plekje krijgen. Gezegd...dat het dan nu ook niet meer hoeft. Geen compensatie ontvangen. Heb op hun site een klacht ingediend, maar na een week nog geen reactie. Echt slecht!

1,1
  5. Samanta van Raaij

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel

6. Alice Helminck

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant.
    We komen zeker terug!

7. De spareribs waren weer om te smullen! Het vlees kon je werkelijk van het bot zuigen.

8. Amber Jongerius

Het ontvangst was er snel en rommelig. We zaten nog niet aan tafel of er werd al een drankje gevraagd.
    Verder heerlijk sparibs gegeten en vriendelijk personeel.

9. Moniek Smits

Heel leuk en fijn restaurant.

10. Heerlijke spareribs gegeten.
    Vriendelijk personeel en goede service.

11. Jeffrey Boonstra

Goed gegeten. Redelijke prijs. Goede service. Vriendelijke bediening.

12. Worden weggestuurd van onze tafel zonder pardon.

13. Super lekker gegeten alles was echt top.
    Echter een puntje van kritiek de bediening zou wat vrolijker kunnen.

14. Haverhoek

Heerlijk gegeten. En vriendelijk bediend. Zeker een aanrader.

15. Henny Wolf

We hebben spareribs gegeten en die waren heerlijk. Goed gemarineerd
    Bediening vriendelijk Kortom
    het was een geslaagde avond

16. Rens wendy

Super lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel en een snelle bediening. Als we nog eens die richting uitgaan zien ze ons daar zeker terug!

17. Jammer maar niet goed gegeten. Gamba's zonder smaak. Als nagerecht Argentijnse cake genomen, deze was erg droog en niet lekker. Bediening deed erg hun best maar echt sfeer was ver te zoeken. Toiletten waren niet schoon. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

18. Luc Witteman

Goede sfeervolle tent met heerlijk eten. Personeel mag wel wat vrolijker kijken. De eigenaar zelf snapt het en maakt met bijna iedere klant een persoonlijk praatje, erg leuk!

19. Manissa

Personeel was erg onvriendelijk, wist niks van de producten die ze opschreef.
    Na 1uur op het hoofdgerecht gewacht te hebben was het verkeerd geserveerd. Wat van gezegd kreeg wel gelijk andere. Maar tot 3 keer toe als nog het verkeerde geserveerd. Toenadering naar de klant ter compensatie voor wat er gebeurd was dat was er niet. Ja je kon een bakje koffie krijgen maar meer kon er nier vanaf.
    Dus conclusie we hebben niet prettig gegeten.

20. We hadden het koud in het restaurant, maar het eten was goed!

21. Danique van Oort

De bediening was niet klantvriendelijk. Ze waren sommige gerechten vergeten te serveren.

22. Heerlijk gegeten, spareribs in 3 smaken, zie je niet veel. Eigenaar/gastheer zoals altijd zeer vriendelijk en komt altijd even een praatje maken. Bediening verder ook leuk! Het eten is de prijs meer!!! dan waard. Aanrader

23. Het was heerlijk zoals altijd.
    Zeer vriendelijke gastheer die altijd even naar je toe komt.

24. Helemaal top en heerlijkste spareribs gegeten tot nu toe. Leuk buffet met ruime keus en goede prijs. Een echte aanrader als men in Tiel is.

25. Heerlijk spareribs zeker de 3 verschillende smaken.. En met gekruide rijst er bij maakt het af. Kippensoep was beetje simpel.
    Desert (ijs San tiago) ook aanrader
    Gelukkig zaten we niet voorin, dar erg onrustig met deur en haltes.

26. Wij hadden om 19:00 gereserveer. De tafels zouden zo vrij komen. Naar 45 minuten wachten op ons tafel en er nog weinig vooruitzicht op een tafel.zijn wij weg gegaan. Ondertussen stonden er 10 mensen te wachten op hun tafel. jammer dat je klanten zo lang laat wachten!

27. We werden vriendelijk ontvangen en omdat we de eerste klanten waren van nieuwe jaar hadden ze een mooie aanbieding. We konden kiezen uit het 3-gangenmenu of het buffet voor 35 euro voor 2 pers. Wij kozen voor het buffet. Bij afrekenen moesten we de gewone prijs betalen 50 euro ipv 35. Omdat we geen AH kaart hadden. Daar heeft hij niks over gezegd, hij zei van wel. Nou echt niet. Ik voel me in de maling genomen en niet kunnen hoe hij met klanten omgaat. Ik was echt boos en zal er ook nooit meer komen.

28. Heerlijk gegeten.

29. Ik ben absoluut niet gecharmeerd van de service/het personeel. Ook de eigenaar is zo'n typische eigenaar die je vaak bij Gordon Ramsay ziet. De fooien worden in zijn zak gestoken, een gereserveerde tafel is uiteindelijk alsnog een tafel waar je vaak op moet wachten, terwijl dat juist de reden is waarom je reserveert: zodat je zeker weet dat er direct plek voor je is.
    Personeel maakt het niet extra leuk voor je, kan bijna geen lachje van af. Spareribs en eten is over het algemeen wel heel erg lekker.

30. Gezellig, lekker en goed!

31. Vlees was uitstekend, vis ronduit te gaar! Taai. Bediening matig, niet attent! Eigenaar trekt veel plooien recht maar personeel is slordig

32. Het eten was perfect, de dames van de bediening wat minder, ik kreeg het idee dat ze haast hadden. Eén van ons zat nog te eten toen de tafel al werd leeg gemaakt.

Verder was het goed, ik zou zeker het restaurant aan anderen aanbevelen.

33. Lia jansen

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug.

34. Het voorgerecht was heerlijk.
    Het gerecht was voortreffelijk.
    Alles was goed netjes verzorgd.
    Gewoon een aanbeveling.

35. Vanavond voor de eerste keer hier gegeten. Lijkt op eerste gezicht nogal prijzig maar krijgt ruim voldoende.
    Mixed grill was erg lekker, mooie grote knapperige frites erbij en een goede salade op je bord. Bediening oogt vrij jong maar doen erg hun best.
    Gaan er zeker nog een keer eten

36. Eerlijk is eerlijk, heerlijk eten (spareribs) maar de entourage was belabberd. Er kan ook afgehaald worden en wij zaten helaas aan de tafel bij de ingang. Heel wat afhalers waardoor het dringen was rondom onze zitplaatsen. Daarnaast gingen deze ook nog eens voor qua bediening waardoor de tafelgasten, en niet alleen wij, lang moesten wachten. Dan kun je vriendelijk lachen maar de sfeer is niet best. Ook de gereserveerde tafel was niet vrij maar dan moet je als eigenaar niet die gasten gaan pushen tijdens het nagerecht.

37. Leuke relaxte sfeer, super goede spareribs!

38. Prettige en persoonlijke ontvangst. Vlotte bediening. Heerlijk gegeten. Dat geldt voor het hele gezelschap van 4 personen.

39. Het was echt heel goed, het eten was smakelijk en het personeel heel vriendelijk en lief, goed verzorgd allemaal. We komen zeker terug, ik zal vrienden zeker daar naar toe sturen.

40. Lag met schip in Tiel en zocht een restaurant. Rook heerlijk naar gegrild vlees en werd vriendelijk ontvangen. Had de spareribs pikant afhaal gekozen, heerlijk!! Royale portie en lekkere bijgerechten zoals friet salade brood en 2 saus. Zeker voor herhaling!

41. M.J. van Eck

Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten bij San Tiago in Tiel. Tijdens het eten kreeg mijn vrouw van de eigenaar een rode roos vanwege valentijnsdag hoop ik. Heel attent en leuk voor mijn vrouw natuurlijk. Een minpuntje vond ik de open keuken met onvoldoende afzuiging en wij daardoor als een gerookte paling de deur uitgingen. We hadden via eet.nu gereserveerd om 18:30 uur. Gek genoeg kregen we een mailtje van eet.nu of we om 16:30 wilde komen. Na telefonisch contact met de eigenaar van San Tiago bleef de reservering van 18:30 staan. Prima restaurant waar je de perfecte biefstuk kan gaan eten. We gaan zeker nog een keer eten bij San Tiago, maar dan wel buiten en in de zomer.

42. Gisteren met 6 personen gegeten. De spareribs en de Mixed grill San Tiago nummer 35 op de menukaart zijn super. Zeker voor herhaling vatbaar.

43. Erik + Nazan

Heel hartelijk ontvangen, aardige bediening en ontzettend goed gegeten. Ik kan dit restaurant echt aanbevelen. Eigenaar zeer betrokken bij zijn zaak en toont interesse naar zijn klanten.

44. Gisteravond wezen eten. Het voorgerecht garpaccio was 9.95 euro, het duurste voorgerecht, was de prijs absoluut niet waard. Geen dressing, alleen een bakje strooikaas. Er zat geen smaak of kraak aan. Het hoofdgerecht, gegrilde zalm was heerlijk. Op de kaart stond dat er alleen frietjes bij geserveerd werden, dus bestelden we er een heerlijke salade bij. De serveerster vergat te melden dat er bij het gerecht wel een grote salade geserveerd werd. We hadden dus veel te veel salade. Frietjes waren heerlijk. Het ijs met verse vruchten toe was lekker. Helaas waren de verse vruchten alleen appel en peer met schil.

We voelden ons door de salade van 6.95 euro en de 2 voorgerechten van 2x 9.95 euro een klein beetje opgelicht. Zou de volgende keer alleen een hoofdgerecht pakken. Van de ah actie van het 2e gerecht gratis deden ze alleen 16.95 van 1 van de hoofdgerechten af. Beetje een kater aan over gehouden.

45. Gisteravond gegeten met 11 man. Eigenaar kwam zijn afspraak met betrekking tot de AH restaurantactie niet na. Dit scheelde 80 euro. Wat een boeventent.

46. Margot Griede

Heel goed eten, prima sfeer, veel aandacht voor jou als klant. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Een goed restaurant om gasten mee uit te nodigen, dan weet je zeker dat ze tevreden weggaan.

47. Helen Piotrowski

Goede ervaring, klantvriendelijk en heerlijk eten. Komen zeker daar terug.

48. De spareribs bij San Tiago zijn goed gemarineerd en heerlijk mals. Het restaurant was stampvol door Appelpop dus kan je het de bediening niet kwalijk nemen dat het wat onrustig en meer dan gemiddeld rumoerig is. Voor de spareribs komen we zeker nog een keer terug.

49. Zondag 23 augustus gereserveerd voor half 7 's avonds. Bestelling van het voorgerecht en hoofdgerecht redelijk snel opgenomen. Om 7 uur werd het voorgerecht gebracht. Om 8 uur gevraagd of het hoofdgerecht nog lang zou duren. Het antwoord was "het komt zo". Vervolgens om kwart over 8 de rekening gevraagd. Deze bestond uiteraard uit de voorgerechten en drankjes. Niemand die vroeg waarom wij weggingen zonder het hoofdgerecht te nuttigen.

Kortom: gefrustreerd na bijna 2 uur op het eten te hebben gewacht is er niemand die iets vraagt waarom je weggaat.
    Zeldzaam slechte service en zeer lange wachttijd op het eten.

Eens maar nooit meer.

50. Heerlijk gegeten. De spareribs waren fantastisch de entrecote was perfect. Echt een aanrader.

51. S.Khalil

52. Met z'n 4en hier gegeten en het was voortreffelijk! Toen we binnenkwamen waren er 2 tafels bezet dus heel erg rustig, maar ik vond het de sfeer niet verpesten (Vind je het gek, de dinsdag na Pasen?). We hebben met z'n allen a la carte besteld, dus niks te melden over het buffet. Het eten was heerlijk maar de spicy spare ribs waren blijkbaar te spicy voor onze grote held. Ik heb volop genoten van de biefstuk!
    Wij komen zeker terug!

54. Pamela Anderson

Eten is voortreffelijk en speciaal de Spareribs. Eigenaar en medewerkers geven een goede service. Echter één ding vind ik vreemd: als men leidingwater vraagt i.p.v. flessenwater krijgt men te horen dat dat niet geserveerd wordt. Heel vreemd, ze mogen van mij best wel wat voor rekenen, het hoeft niet gratis. Leidingwater is kwalitatief heel goed, beter dan het water in de flessen en is voor het milieu beter. Ik vind dat ze op dit gebied een betere service mogen verlenen. Als dat verandert dan is de service uitstekend! Wij komen regelmatig hier eten.

55. Al een paar keer hier gegeten met 7 personen. De meeste kiezen voor de spareribs want die zijn voortreffelijk. De friet trouwens ook. Maar we gaan ook voor de vegetarische schotel en die is ook lekker. De baas komt altijd informeren of we genoeg hebben (Ja met 4 grote knapen). Deze keer hebben we gekozen om zowel het voorgerecht als de spareribs af te halen. Alles is prima verpakt en erg lekker weer.

Dus een prima restaurant....

56. Paul Tijssen

Drama, tafel gereserveerd, niet beschikbaar bij binnenkomst en een half daarna nog steeds niet. Zijn vertrokkken naar een restaurant dat het principe van service wel begrijpt.

57. Eigenaar zeer gastvrij. Eten is heerlijk. Volgende keer gaan we voor het buffet.

58. Heerlijk gegeten. De spareribs en ossehaas zijn een genot. Je krijgt meer dan genoeg.

Zeker een aanrader.

59. Nooit meer weer hier, wat een asociale toko. Respect voor de medewerk(st)ers van dit restaurant met zo'n eigenaar. Hebben meer dan 2 uur moeten wachten op ons voedsel, wat ook nog niet compleet was. Geen enkele compensatie voor drinken, alleen meer eten (nadat je je eten op hebt). Tip: ga hier nooit heen. Ben nog nooit zo asociaal behandeld.

60. Nooit meer naar Restaurant San Tiago in Tiel! Met een groep was ik wezen eten bij San Tiago in Tiel. We hadden gereserveerd, maar bij aankomst was er geen tafel voor ons gereserveerd en moesten we maar wachten tot er een tafel vrij kwam. Vervolgens hadden we eten besteld en het duurde lang voordat we ons eten kregen, na enkele malen klagen werd ons gezegd 'nog 5 minuten' en na een half uur was het er nog niet. Wil het ook nog zo zijn dat ze ook nog mijn bestelling volledig vergeten waren, dus dat duurde nog eens 20 minuten. De groep voelde zich wel bezwaard, omdat ik nog niks had.

Toen ik ein-de-lijk mijn eten kreeg bleek het ook nog eens incompleet te zijn, want de groenten miste. Nadat iedereen had gegeten werden er nog gratis spareribs aangeboden, maar dit sloegen wij af, aangezien wij vol zaten. Nog geen 2 minuten later kwamen ze weer aan de tafel met hetzelfde aanbod. Wij hebben gevraagd om een compensatie, maar de eigenaar weigerde dit. We zijn een discussie aangegaan, waarin wij duidelijk maakten dat dit zeer onacceptabel is en dat dit niet de manier is waarop je om gaat met gasten. De eigenaar zei daarop dat het hem niet uitmaakte of wij wel of niet terug kwamen, want zijn tent zat toch elke avond vol. We moesten alles betalen zonder enige compensatie en wegwezen. Vervolgens wenste hij niet meer in discussie te gaan, omdat hij anders boos zou worden. Hierop antwoordde ik 'Jij boos?! Wij zijn boos op de manier hoe je met ons om gaat!'. En toen liep hij weg. Wij komen hier echt, maar dan ook echt nooit meer ... ik ben nog nooit in mijn leven zo slecht behandeld als gast in een restaurant.

61. Maarten & joyce

Geweldig restaurant. Heerlijk gegeten; biefstuk & lamsvlees waren overheerlijk. Gastheer onthaalde ons warm; restaurant zat vol maar plek werd met een blij gezicht gecreëerd. Drankjes werden tijdig aangeboden. Wc schoon. Echte aanrader!

62. Max

63. Zondag 6 juli hier voor de zoveelste keer gegeten met 7 personen. Het eten was weer heerlijk. De spare ribs om weg te zuigen, de friet lekker knapperig en gekruid, de vegetarische schotel heel lekker en de kipschotel prima. Het was rustig dus voor ons prima. Wat wij erg op prijs stellen is dat de eigenaar altijd vraagt of we nog meer spare ribs lusten daar er 3 jonge mannen bij zijn :), geeft ons allemaal een hand bij het weggaan en bedankt je voor je bezoek. Voor ons een prima restaurant.

64. Max 45 punten

Alleen lekker als je van gegrild vlees houdt. Overige gerechten zijn niet aan te bevelen.

65. Rob Spreeuw

Uitstekende bediening; maar wat belangrijker is meer dan goede kwaliteit vlees. En op voortreffelijke wijze bereid. Het voorgerecht van gamba's was om je vingers bij af te likken.

66. Verschillende malen heerlijk gegeten. Jammer dat de bediening zo langzaam is. Als je van te voren weet dat er een ploeg van ~22 mensen binnen komt lijkt het me logisch daar het personeel op aan te passen. We moesten regelmatig erg lang wachten op ons drankje. (bier) Men is wel vriendelijk maar de sfeer loopt door dat lange wachten wel erg terug. Jammer ! Verder kreeg je vroeger bij Spare ribs 1 hele en een halve. Tegenwoordig nog maar 1 hele en een heel klein stukje. Verkeerde bezuiniging.

67. Prima tent. Lekker eten en vriendelijke bediening. Sam doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Bevalt je iets niet of heb je niet genoeg geef het aan dan doet hij zijn best voor je. Een echte aanrader!

68. Vlees is gewoon top. Mixed grill, t-bone zijn zoals ze horen te zijn. Voorgerechten vielen tegen, carpaccio was zeer slecht: vlees rond het vriespunt met onaangemaakte ijsbergsla en poederkaas (heel droog en flauw!) maar wel voor een volwaardige prijs. Hier wat van gezegd, dus hopelijk wordt carpaccio aangepakt.

69. J C de Vree

We hebben heerlijk gegeten, bediening vriendelijk en netjes.
    Een kleine opmerking, na ons voorgerecht werd er gevraagd, of wij hetzelfde bestek wilde gebruiken dan hoefde ze geen nieuw te pakken. Dat kan dus niet, je moet altijd schoon bestek neerleggen.

70. Leuke tent! Hartelijke ontvangst en persoonlijke benadering!

Het eten is gewoon goed te noemen. Laatst heb ik spareribs gehaald en deze waren overheerlijk! Terwijl ik dit schrijf krijg ik weer zin om ze te eten! Portie voor afhalen is redelijk aan de prijs, 15,90 euro. Je krijgt genoeg voor het geld maar als je het niet opkrijgt is het ook zonde. Suggestie, maak een kleine afhaalportie voor net onder de 10 euro. Is vaak genoeg en wil je meer dan pak je een grote portie! Mijn vriendin was niet te spreken over de vis, maar ja, het is een gril vleesspecialiteiten restaurant. Dus ik vind dat dit niet tot een slechtere beoordeling zou mogen leiden.

Ga zo door!!!!

71. In 1 woord fantastisch, niet alleen het eten maar ook de bediening! Wij eten hier zeer regelmatig.. Niet twijfelen maar gewoon doen! Eet smakelijk.

72. Na een goede ervaring twee jaar geleden terug aan de gril. Het valt tegen. Ook met ferme klappen die uit de keuken hoorbaar zijn is van een briefpapier geen ossenhaas te maken. Slechte kwaliteit vlees en niet goed bereid met te veel kruiden. Hier komen we niet meer terug.

73. Wilma Berisha

Gezellige eetgelegenheid. Uitstekende service en het eten is buitengewoon lekker. Zeker een aanrader om daar eens een keer te gaan eten.

74. Gezellig sfeer, lekker eten en aardige mensen. Wat willen we nog meer ?!

75. Mijn vriend en ik komen hier regelmatig eten. Iedere keer opnieuw is de sfeer erg fijn. Het personeel is altijd vriendelijk en netjes. Sam loopt het vuur uit de schoenen voor je en doet er alles aan om je avond volledig naar wens te laten verlopen. Het eten is uitstekend en nooit zijn we iets tekort gekomen. Wij zijn fan van de mixed grill Pollo, kip op z'n best! Daarom zeker een aanrader voor wie van genieten houdt. Tot snel weer :)

76. Meer dan prima eten. Bediening zeer vriendelijk. Kortom echte aanrader. Martin

77. Het eten smaakte uitstekend. Daar heb ik niets op aan te merken, maar na ruim een uur wachten op onze bestelling was de stemming flink gedaald. Zeker omdat ons gezegd werd dat onze bestelling door iemand anders was meegenomen en we niet goed hadden opgelet. Maar volgens mij is er dan een bestelling over. Wat dus niet het geval was. Er werd geen excuus aangeboden en we moesten in de rij wachten om af te rekenen. Op dat moment was ik er wel klaar mee en wilde eigenlijk de handel laten staan. Het gebrek aan interesse van het personeel heeft mij het meeste gestoord. Dit was mijn eerste ervaring met uw restaurant en bij deze denk ik ook mijn laatste.

78. LV en FT

Wij komen hier geregeld eten, speciaal voor de spare ribs. Elke keer weer super lekker! De service is top bij San Tiago. Wij worden altijd hartelijk ontvangen, de gastheer doet echt z'n best en je voelt je zeker meer dan welkom. Je gunt het hem van harte!

Ga zo door!

79. Wij hebben afgelopen zaterdag hier gegeten.
    Super gezellige ambiance, heerlijk gegeten en super gezellig personeel, (vooral de kok)
    Wij komen zeker terug want je voelt je hier meer dan welkom....

JDH

80. Geachte heer,

Ik vind het jammer dat het op zo'n manier is gegaan, maar de bedoeling is om ons best te doen voor iedereen. Ook nog even over het eten.. Wij proberen altijd te werken volgens het HCCP, vandaar moeten we het vlees koud laten voor het wordt bereid.

Heel veel succes veder.
    sam

81. Afgelopen week wezen eten met z'n 2tjes voor het raam. Bij binnenkomst werden wij ontvangen door een hele jonge dame die er voor het eerst stond dus bij alle vragen was het: "uhhh, moet ik even vragen...". Als je glas bijna leeg is, dus niet helemaal!, haalt ze je glas al weg en komt elke 5 minuten vragen of je nog iets wilt drinken.

Wij kozen voor het buffet. Saladebar stond onder het plastic en moesten het zelf verwijderen. Vlees kies je uit en leg je op je bordje en geef je aan de kok. Die gaat het dan voor je bereiden. Legt ie het daarna weer op je bordje waar net rouw vlees heeft gelegen. De keuze is beperkt en hamburger en kip waren bevroren en kwamen toch warm op je bord. Frituren?

Het is een restaurant waar ze eten serveren. Niets meer of minder... Echt positief ben ik niet...

82. Ik heb het idee dat ik in een ander restaurant heb gegeten dan de anderen die hier schrijven. Meteen al toen ik binnenkwam voelde ik me niet echt welkom. De serveersters vond ik behoorlijk onverschillig. Er kon in het begin geen glimlach vanaf. Ook kwamen ze vaak met verkeerde maaltijden langs de tafel.

Ik had als voorgerecht een uiensoep, het was water met wat zout en uien erin, geen smaak gewoon. Bovendien voelde het alsof het in de magnetron opgewarmd was. Het stokbrood kwam 5 min erna pas. De hoofdgerechten werden niet allemaal in een keer gereserveerd, die van mij werd pas flink later geserveerd. Ik had garnalen in tomatensaus, ze dreven erin. Ik vond ze ook te pittig, wat alle smaak weg nam. Ik vond het niet vies, maar ook niet om over naar huis te schrijven. De friet was wel erg lekker.

Ik vond het maar matig en zal er niet speciaal naar terug komen. Helaas.

83. Al diverse malen heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en zeer snel. Constante kwaliteit voor een redelijke prijs. Ik mis alleen een kinderijsje op het menu.

84. Fam v Rooijen

Na veel positieve verhalen van anderen, vanavond zelf gaan eten bij San Tiago.

En, wij sluiten ons er helemaal bij aan. Het eten was zalig. De bediening was zeer vriendelijk en oplettend; bij een leeg glas werd er meteen gevraagd of er nieuw moest komen.

Ook voor de kids waren zij zeer vriendelijk en ze mochten zelf de smaken ijs van hun toetje uitkiezen.

We hebben een heerlijke avond gehad en gaan zeker terugkomen!

85. Ongeorganiseerd, niet berekend op meerdere personen en zeer rommelig. We waren met 6 personen, het voorgerecht kwam niet tegelijkertijd. Was er erg stoffig, je kon je naam op de tafels schrijven. De eigenaar wil het allemaal wel maar moet eerst zijn organisatie checken. De kok kan niet koken, bedienen en rondlopen. Had er veel meer van verwacht. Jammer.

86. Ik heb er met 9 personen gegeten en iedereen vind het fantastisch.

We hebben onbeperkt gegeten, je kan dan nemen wat je lekker vind ze hebben erg veel. De biefstuk was zo mals zo heb ik hem nog nooit gegeten. De spareribs waren fantastisch zowel de pittige als de zoete.

De bediening was geweldig erg vriendelijk, het is een open keuken, wat ik erg prettig vind, ik ga het mensen aanraden en dit is niet de laatste keer dat ik daar ben geweest ik ga zeker vaker terug.

De prijs is ook zo prettig.

Ga zo door ik gun het jullie.

Anita.

87. Al enkele keren heerlijk gegeten. Nog nooit zulke malse inktvisringen op!

88. evelien

Empanadas flauw, tonijn (tussen rood en medium besteld) was gaar en droog, worteltjes uit een blik... en koud gehad! Ik ga niet meer terug...

89. Matthijs van Wijk

Ik ben ondertussen al 5 keer geweest en dat is niet voor niets, het is er schoon, ook toilet en het eten is erg lekker de ossenhaas is erg mals en de bediening is erg gastvrij, deze mensen gun je het.

90. Heb er nu al een paar keer gegeten! En het is echt super. Alles wordt duidelijk uitgelegd wat je krijgt, en wat ze hebben. Het smaakt ook nog eens geweldig!

Een gezellige sfeer! Alles te overzien, open keuken! En goed hygienisch!

Kortom ga zelf eens een hapje eten en geef daarna je mening!

Hier kun je niet onderuit!

91. Voorafgaand aan een theaterbezoek een gelegenheid gezocht om nog wat te eten. We kwamen terecht bij San Tiago Grill. Eigenlijk geen plaats meer, maar toch nog een plekje voor vier personen gekregen.
    Dat was maar goed ook, want wat ons voorgeschoteld werd loog er niet om. Vergezeld van allerhartelijkste vriendelijkheid in ontvangst en bediening, werd ons voortreffelijk eten voorgeschoteld met als klap op de vuurpijl een overheerlijke koffie special.

We hebben genoten en zullen zeker weer terugkomen als we nog eens in Tiel of in de buurt zijn.

Kortom het was geweldig en San Tiago Grill heeft er in Zwolle vier tevreden klanten bij!

92. Gisteravond wezen eten, gebruik gemaakt van het lopend buffet.

Eten was heel erg goed, lekker vlees en vers bereid (geen slappe hap die al een uur om zo'n warmhoudplaatje ligt).

Bediening is erg vriendelijk, leggen gepassioneerd uit wat alles is.

We komen absoluut nog een keer terug, aanrader!

93. Vanavond mixed grill gegeten, zoonlief koos de ossenhaas. Het eten was heerlijk, het vlees goed klaargemaakt en lekker mals. Bediening is zeer vriendelijk. De keuken is open en de kok maakt regelmatig een rondje door de zaak om te horen of alles naar wens is. Ik ga hier zeker vaker eten!

94. We hebben heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.

Zowel vis(tong) als de biefstuk zijn een aanrader.

95. Voortreffelijk gegeten. De biefstuk was heel erg mals, zo goed als ossenhaas en de spare-ribs waren geweldig. Ideale voor de grote eter is dat je op dinsdag en woensdag voor 21,90 onbeperkt kan eten. Zo hebben wij dus uiensoep, kippensoep, ossenhaas, zalm, verschillende spare-ribs en toetjes gegeten.

Absoluut een aanrader voor de spare-rib liefhebber! Gaia heeft ook hartstikke lekkere spare-ribs en tot vanavond nooit dezelfde spare-ribs gegeten die zo lekker waren, vandaag was de dag.

Bediening is erg vriendelijk en gul. Bovendien een mooi interieur.

Kortom we hebben een heerlijke avond gehad!

96. de Haasjes

Heerlijk gegeten. Marinade van de spare ribs was super. Rest van het vlees érg mals en subtiel maar lekker gekruid.

De tafels staan wat op elkaar en zijn wat klein, maar dat heeft ook weer z'n charme.

Ontvangst (jassen aannemen) en bediening erg netjes. Na het hoofdgerecht komt de kok aan je tafel om het over het eten te hebben en dit waardeer ik erg.

Voor ons was het de eerste keer bij San Tiago, maar we hebben er een vast adresje bij! Complimenten!

97. Een geweldig adres om heerlijk te eten, super vriendelijk personeel, niets is te veel voor deze mensen om het naar je zin te maken.

Maak vooral gebruik op dinsdag en woensdag van het buffet.

Een aanrader zijn de biefstukjes, geweldig.

Ook de spareribs in 3 verschillende kruiden, fantastisch.

De prijs van het buffet is 21,50 euro.

98. Een tijdje geleden hier gegeten met mijn vriendin, als voorafje een heerlijke maiskolf en als hoofdgerecht ossenhaas, je glijdt erdoorheen als een warm mes door boter. Het smaakt ook geweldig. Mijn vriendin had spareribs, die waren ook erg lekker. Zeker een aanrader.

99. We hebben hier 24 augustus gegeten met z'n vieren, gekozen voor het buffet, scherp geprijsd en je kan verschillende gerechten uit proberen.

Heerlijk gegeten, voldoende keus en de bediening was voortreffelijk, vooral de spareribs waren heerlijk.

Gaan hier zeker nog een keer eten.

100. Spare-ribs zijn uitzonderlijk goed. Bedienend personeel is uitermate vriendelijk. Gerechten zijn zeer gunstig geprijsd. Wordt zeker ons vaste spare-ribs adres.

101. Heerlijke Zuid-Amerikaanse grillgerechten, vooral de spareribs zijn top! Kan me niet herinneren wanneer ik ze zo voor het laatst op heb. Vriendelijke mensen. Gunstig geprijsd. Dat was zeker niet de laatste keer!