Nieuwste foto's in Harderwijk

1. Marc Hekman's profielfoto
    Marc Hekman heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Fuego
    Internationaal Harderwijk

Marc Hekman

Gewoon gezellig en heerlijk gegeten. Wij komen hier al jaren en nog nooit tegengevallen. Personeel altijd vriendelijk en correct. Tapas precies genoeg. Toptent!

2. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Kok Experience

Prima gegeten maar de bediening was niet vriendelijk.

3. Geziena's profielfoto
    Geziena heeft een recensie geschreven voor De Boterlap

Geziena

Makkelijk verdiend voor de boterlap. 2 boterhammen met twee dunne worstjes en 2 blaadjes sla, smakeloos en dat voor 10 euro. Dit moet echt beter. Geen broodje van de week waardig.

4. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Hu Bin
    Chinees-Indisch Harderwijk

11 juni (een warme zomerdag, dus zat ik alleen in het restaurant) tomatensoep en geroosterde pekingeend gegeten. Beide gerechten vond ik goed smaken. Maar bij het afrekenen stond de tomatensoep op de kassabon voor 6,50 euro. Dat leek mij aan de hoge kant, maar na een dag hard werken was ik moe, dus heb ik het niet aangekaart. Zonet toch maar even gebeld, de soep kost 2,90 euro. Maar omdat ik de kassabon niet mee heb genomen, kan ik (terecht) niet reclameren. Ik weet niet of er met opzet of per vergissing teveel in rekening is gebracht.

5. Astrid Kok's profielfoto
    Astrid Kok heeft gereageerd op een recensie van Broodje Kok
    Astrid Kok

Hi Anne,

Precies, dat is de miscommunicatie geweest.
    Ik ga het met het team bespreken. Zou ik je naam op het bord schrijven?
    Dan heb je nog twee glutenvrije broodjes tegoed. Dit is standaard met brie of carpaccio.

Ik hoor het graag!

Groetjes, Astrid

6. anne's profielfoto
    anne heeft gereageerd op een recensie van Broodje Kok

Ik vraag me dan wel af waarom dit niet vermeld word voordat de broodjes bereid worden en en noet daarna wanneer ook alles al betaald is. Een miscommunicatie kan natuurlijk maar ik ben wel benieuwd hoe het kan dat ik maat de helft krijg in vergelijking met een regulier broodje en wel de volle pond betalen mag?

7. Astrid Kok's profielfoto
    Astrid Kok heeft gereageerd op een recensie van Broodje Kok
    Astrid Kok

Beste Anne,
    Ik den dat er wat mis is gegaan in de communicatie. Wij hebben sinds kort glutenvrije broodjes op de kaart staan.
    Wij bieden twee glutenvrije broodjes aan bestaande brie en carpaccio.
    Je mag uiteraard zelf beleg kiezen, maar bij de brie en carpaccio bieden wij de zekerheid dat het glutenvrij is. Wat vervelend dat je een vervelende ervaring hebt gehad en we hopen dat je de volgende keer wel tevreden bent.
    Groetjes,
    Astrid

8. anne's profielfoto
    anne heeft een recensie geschreven voor Broodje Kok

anne

Glutenvrij is hier een optie. Als leek een broodje besteld, gevraagd hoe groot het broodje was en dit bleken 2 kleine broodjes te zijn, samen ong. 1 Pistolet. Bestelling gedaan; broodje met beleg, denkend dat ik dan 4 kleine broodjes zou hebben. Beleg was geen probleem.Bestelling was klaar, bij het ophalen werd vermeld dat ze niet zeker wisten of het beleg glutenvrij zou zijn maar de broodjes zeker wel. Aangegeven dat ik bij bestellen vroeg of het beleg kon en dit bleek geen probleem te zijn. Nu is het bereid en word het op eigen verantwoording gegooid. Nou zo gelaten aangegeven dat ik het ga proberen omdat nu toch al belegd was. Eenmaal in de auto had ik 2 kleine broodjes met beleg, waar ik de volle prijs voor betaald heb! Niet verzadigd wel veel geld kwijt, ik had de helft van wat mijn man had en voel me belazerd. Eerste en laatste keer broodje kok! Bah wat een aanfluiting, ken je vak!

9. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor 't Nonnetje

Op Aaltjesdag wilden we op het terras bij het 't Nonnetje een drankje nemen op hun terras. Werden we weggestuurd. Je bent alleen welkom wanneer je naast je drankje ook een lunch of menu neemt. Nouja zeg. Over klantvriendelijk gesproken… Wat een bekakte tent. Heb dit nog nooit meegemaakt bij een restaurant.

10. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Engel & Engel

De eigenaar van dit cafetaria gaat zelfs zo ver in zijn service dat hij mijn zwaar autistische zoontje hielp door voor hem het juiste ijsje te gaan halen, terwijl wij bij een ander restaurant zaten te eten. Over 3 weken wonen wij in Harderwijk, dan komen we graag bij u eten! Wat een ontzettend aardig! Dank!

11. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor Lotus Lounge

Chantal

Dit is Champions League sushi eten! Gewoon vragen om wat lekkers te maken, geen gedoe met de kaart. Helaas was het niet zo druk gisteren. Het is stevig aan de prijs, maar het is het zeker waard!

12. Sharon's profielfoto
    Sharon heeft een recensie geschreven voor Engel & Engel

Wij kwamen binnen de tv stond heel hard we konden elkaar niet eens verstaan!
    Eet hier geen Kibbeling! Te smerig voor woorden! Kortom wij komen hier nooit meer!

13. Karin de Rijke's profielfoto
    Karin de Rijke heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Karin de Rijke

Heerlijk gegeten, de service was goed! Ik zou het zeker aanbevelen!

14. Mart Bart's profielfoto
    Mart Bart heeft een recensie geschreven voor Twins Corner

Niet gastvrij, bediening belt tijdens opnemen bestelling. Slechte koffie uit automaat

15. Marco Rietvelt's profielfoto
    Marco Rietvelt heeft een recensie geschreven voor Mushi Sushi

Marco Rietvelt

Na een erg slechte ervaring enkele maanden geleden wederom geprobeerd een bestelling te plaatsen bij Mushi Sushi. De dame die ik aan de telefoon kreeg had erg veel moeite om met me te communiceren. Dit was precies hetzelfde probleem als enkele maanden geleden. De eigenaar van Mushi wilde niet aan de telefoon komen omdat hij te druk was.. Hoor/wederhoor was daardoor niet mogelijk........Het eten bij Mushi is prima in orde. Service is erg slecht.

16. Anoniem wegens eigen veiligheid's profielfoto
    Anoniem wegens eigen veiligheid heeft een recensie geschreven voor De Boterlap

Anoniem wegens eigen veiligheid

Op een avond duwde een serveerster alle mensen in boterlap keihard omver. Uit het niets, dit zorgde ervoor dat er veel mensen bijna omvielen. Toen ik er iets van zei dat ze niet zo hoefde te duwen, kreeg ik een hele harde duw van de serveerster uit het niets waardoor ik op andere mensen viel. Even later werd ik boterlap uitgezet omdat ik hier niets van had mogen zeggen. Dit is daadwerkelijk belachelijk! Ik vind niet dat je zo (als serveerster nog wel) met mensen om moet gaan, en dat ik als de persoon wat voor iedereen daar opkwam, ondertussen eruit werd gezet. Kortom: ik kom hier nooit meer terug.

17. Vd berg's profielfoto
    Vd berg heeft een recensie geschreven voor Da Gabriële

Heerlijk gegeten.
    Prachtige borden.
    Goede service.

18. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor 't Nonnetje

T’ Nonnetje bestaat alweer 20 jaar, daar hoort natuurlijk een jubileum menu bij. We waren wat eerder vertrokken om nog een wandeling langs de geheel vernieuwde boulevard te maken, die erg mooi geworden is. Voordeel was ook dat de enthousiaste chef Michel van der Kroft de bereiding van zijn nieuw ontwikkelde zuurdesembrood uitgebreid kon demonstreren, leuk.

Het was zomers dus streken we neer op het terras waar sommelier Edger Groeneveld een heerlijke Cava presenteerde. De Mim Brut Reserva, heerlijk aroma, vol en lang. Ernaast een krokant souffleetje met vulling van crème fraise en toefje pikante crème, een fijne start.

De amuse was een flinke, eigenlijk meer een klein gerecht. Witte en groene asperge met een quenelle aardappelsalade, sorbetijs en krokantje van peterselie, een ring van lintasperge gevuld met Hollandaise en een vinaigrette waarin stukjes hardgekookt ei. Lekker licht, verfijnd en zomers.

Het broodje kwam met enige trots op tafel, keurig gepresenteerd in een linten strik, leuk.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd met kennis van zaken door de ervaren sommelier. Chardonnay 2016 uit Nieuw-Zeeland, de Craggy Range van Kidnappers, lekker fris met toets van hout en mooie mineraliteit. Op het bord een couscoussalade met mosselen, kokkels en Hollandse garnalen waarbij ziltige groentjes, dille en verschillende bereidingen van venkel, aan tafel afgewerkt met een jus van mossel en cava. Verfijnde smaken met sappige zilte toetsen die prima combinerden met de heerlijke wijn. (9,6)

De chef presenteerde verse paling met een goed verhaal over leverancier Dupan en hoe er duurzaam mee wordt gewerkt. Ernaast een Duitse rode wijn gemaakt van de voor mij onbekende Lemberger 2016 gemaakt door Rainer Schnaitmann. Heerlijk sappig met mooie zuren en aangename kruidigheid. Op het bord een stuk gelakte paling en een stukje aubergine die dezelfde bereiding heeft ondergaan (45 min. in de oven gepoft en om de 5 min. lakken met soja), zoetzure roos van rammenas, toefjes crème van aubergine waarop blaadjes oost indische kers, aan tafel afgewerkt met een vinaigrette waarin de “lak”. De paling was heerlijk met een textuur van buikspek en mooi aardse tonen die de wijn lekkerder maken. De wijn vulde het gerecht aan met zijn zuren en kruidigheid, een perfecte match, top! (9,8)

De chef gaf aan dat je niet bij t Nonnetje gegeten hebt als je zijn “ode aan zijn Portugese vrouw” niet hebt geproefd. Ravioli’s gevuld met een lopende Portugese schapenkaas (uit Serra da Estrela) met salieboter, wilde spinazie, grot champignons en jonge courgette. Het geheel was afgewerkt met zoetzure rode kool, bieslook en goudsbloemen. Op twee kilometer van het huis in Portugal maakt Dirk Niepoort de witte Conciso 2014, complex en geconcentreerd, die hierbij naadloos aansloot. Je waande je even in Portugal, genieten! (9,7)

Het pièce was een proeverij van het geitenbokje (Paul Damen – Exclubeef), dat kom je niet vaak tegen. Stoof van de nek (schouder), plakjes van de bout, kotelet en het haasje met een crème van kervelknol, asperge, meiknolletjes, bitterbal van geit aan tafel afgewerkt met een eigen jus geparfumeerd met kamille. Het vlees was keurig gegaard en delicaat van smaak, het deed mij aan melklam denken. Ernaast pure smaken en een mooie saus. De elegante Passetoutgrains uit de Bourgogne van Pierre d’ Heilly maakt de gang compleet. (9,75)

Voor bij het dessert was een een MR Moscatel van Telmo Rodriguez uit Malaga geselecteerd, gemaakt van ingedroogde druifjes, geconcentreerd met hele mooie zoet zuur balans, heerlijk. De passiesier presenteerde het dessert. Parfait en pannacotta van avocado waarbij verschillende structuren van rabarber en een quenelle yoghurtijs met rabarber, aan tafel afgewerkt met een rabarber vinaigrette met avocado olie. Mooie pure smaken met de rabarber als rode draad. (9,5)

Als afsluiter een krachtige Buscaglione espresso met de hemelse modder, die we van de lepel konden likken, grappig.
    Verder een “pasteis de nata” een Portugese specialiteit die prima gelukt was. Aroma van kaneel, lekker warm romig van binnen met krokante korst. Als laatste nog een drietal lekkere friandises.

Bediening was vandaag uitstekend verzorgd met een hoofdrol voor de enthousiaste chef Michel van der Kroft en de ervaren sommelier Edger Groeneveld.

Prijs-kwaliteitverhouding vond ik uitstekend.

Kortom een heerlijke beleving op het terras. Genoten van mooie kwaliteitsproducten, keurig bereid en van Portugese specialiteiten waarbij uitgelezen en zorgvuldig geselecteerde wijnen. Dit in een hele gezellige sfeer op het terras met uitzicht over de vismarkt. We voegen ze dan ook graag toe aan onze favorieten. Bedankt!

19. Wim Heideveld's profielfoto
    Wim Heideveld heeft een recensie geschreven voor Mamta
    Indiaas Harderwijk

Wim Heideveld

Wederom heerlijk gegeten bij Mamta, het eten is er heerlijk, prima sfeer en leuke bediening. TOP.

20. van der Kerff's profielfoto
    van der Kerff heeft een recensie geschreven voor Tennessee

van der Kerff

Heerlijk gegeten, we waren wat vroeger dan afgesproken omdat we graag op het terras wilde zitten.
    Er werd op alle mogelijke manieren met ons meegedacht, super!

21. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Alleman

Goedemorgen AS,

Dat is geen enkel probleem, fijn dat je het even meldt! Ik heb de 9 voor prijs/kwaliteit zojuist toegevoegd aan je recensie. Hopelijk is dit wat je bedoelde? Als je graag nog iets wilt wijzigen, laat het gerust weten via info@eet.nu en dan helpen wij je zo snel mogelijk verder!

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

22. AS's profielfoto
    AS heeft gereageerd op een recensie van Alleman

P.s en de prijs/kwaliteit óók n 9, zie dat ie dat niet heeft opgeslagen😉 AS

23. AS's profielfoto
    AS heeft een recensie geschreven voor Alleman
    Nederlands Harderwijk

AS

Neem je tijd, schuif aan en geniet van de goede sfeer, eten, drinken en de vriendelijkheid, maar vooral van de onbevangenheid van het personeel! Dank jullie wel allemaal en ga zo door👏

24. Hilda Riemer's profielfoto
    Hilda Riemer heeft een recensie geschreven voor Olympia

Hilda Riemer

De kwaliteit van het eten was goed.
    Vele tafels waren leeg, met daarop een bordje gereserveerd. Daarom konden we achterin een plaatsje krijgen. De verwarming werd hoger gezet. Na het desert werd ons meegedeeld dat we voorin konden zitten, wegens een afzegging. We stonden op het punt om weg te gaan. Zinlose actie dus. Tot onze verbazing waren de gereserveerde tafels nog steeds leeg.
    Zeer irritant dat men vijf keer vroeg of alles naar wens was. Dat is 4 keer te veel.

25. Anton's profielfoto
    Anton heeft een recensie geschreven voor Het Konijntje

Patat veel te kort gebakken.
    Frikandel special ook niet lekker.
    Berehap goed.
    Gehakt bal zeer goedkoop vlees 1 hap gehad rest niet op gegeten.
    Vriendelijke mensen maar moeten nog veel leren (net overgenomen)

26. peter Mannie's profielfoto
    peter Mannie heeft een recensie geschreven voor Olympia

peter Mannie

Heerlijk vegetarisch gegeten samen met mijn partner op 24 maart. Uitstekend Grieks restaurant waar alles vers is. Vlotte bediening (oprechte gastvrijheid) in een prachtig pand gelegen aan de nieuwe boulevard van Harderwijk.

27. Dikke Dirck 's profielfoto
    Dikke Dirck heeft gereageerd op een recensie van Dikke Dirck
    Dikke Dirck

Goedemorgen Arjan,

Hartelijk dank voor uw feedback naar aanleiding van uw bezoek. Kunt u aangeven op welke datum u ons restaurant heeft bezocht, evenals welke gerechten u heeft besteld? We streven er naar om klachten van onze gasten ter plekke op te lossen, het spijt ons dan ook te lezen dat dit in uw geval niet naar tevredenheid is gebeurd. U kunt ons ook contacteren via info@dikkedirck.nl.

Wij vernemen graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,
    Dikke Dirck

28. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Lekker gegeten maar bekrompen beleid met drinken inclusief. Voor 15 euro kan je drinken inclusief doen. Maar alleen per tafel. Want stel dat de ander een slokje bier van je neemt die geen all in heeft… nou dus niet voor all in gekozen maar op einde toch veel meer rekening drank dan 15 euro pp en toen kon achteraf de deal niet meer. Heel slecht. Ga liever naar de wok dat ik weet waar ik aan toe ben.

29. Arjan's profielfoto
    Arjan heeft een recensie geschreven voor Dikke Dirck

Ziet er heel leuk en gezellig uit.
    Bediening onvriendelijk en onkundig.
    Drankjes kwamen laat, of helemaal niet.
    Vlees was koud. Vis teveel verbrand.
    Kortom nooit weer.

30. B. Schippers's profielfoto
    B. Schippers heeft een recensie geschreven voor Kok Experience

B. Schippers

We gingen voor het eerst, na de diagnosestelling van glutenintolerantie, uiteten. Op de website stond naast de menukaart ook een uitgebreide glutenvrije menukaart. Personeel kwam het eten goed gescheiden brengen. Dus niet alles naast elkaar. Nee eerst het glutenvrije eten dan de rest. Er waren stickertjes geplakt wat glutenvrij was. Daardoor kon het personeel zich niet vergissen. Bij de rekening lagen snoepjes. Toen ernaar gevraagd werd of deze glutenvrij waren werd dat door de ober nagevraagd. Er werd een nieuwe zak geopend omdat ze dan wisten dat het glutenvrij was. Heel attent en zeer vriendelijk personeel. We gaan daar zeker naar terug.