Nieuwste foto's in Harderwijk

Laatste updates in Harderwijk

1. Johan en Mirjam's profielfoto
    Johan en Mirjam heeft een recensie geschreven voor Nieuw Xing Jie
    Chinees-Indisch Harderwijk

Gisteren voor het eerst bij de Nieuw Xing Jie Chineese maaltijden en Japanse Sushi besteld.
    Ze zijn nog maar een paar maanden open, maar doen het goed.
    We hadden al veel goede berichten gehoord, maar nu nog zelf ervaren.
    Het eten was werkelijk voortreffelijk en de Sushi in één woord super.
    We hoeven voor een goede Chineese maaltijd vanaf nu niet meer naar Putten.

Johan en Mirjam

2. Michelle's profielfoto
    Michelle heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Vandaag tapas besteld bij la Cubanita Harderwijk. We hebben er heerlijk van gegeten! Keurig op tijd, alle warme tapas waren super op temperatuur, echt een aanrader!!

3. Richard Heek's profielfoto
    Richard Heek heeft een recensie geschreven voor Kok Experience

Richard Heek

Zowel de spareribs maar ook de proeverij van de Green Egg. Deze gerechten waren geweldig!
    Zeer goed op smaak, ruime variatie.
    Ook de handgeschreven teksten op de dozen zijn erg leuk en maken het een persoonlijke beleving.
    We zijn ook in deze tijd van thuis bezorgd zeer tevreden!

4. Anouk de Graaf's profielfoto
    Anouk de Graaf heeft een recensie geschreven voor Mushi Sushi

Anouk de Graaf

Om 16:00u een bestelling geplaatst met bezorging om 18:00u. Om 18:30u nog geen bezorger aan de deur dus ik besluit te bellen. Meerdere keren geprobeerd, maar de telefoon werd niet opgenomen. Toen ik nogmaals naar de site ging zag ik dat afhalen en bezorgen ineens niet mogelijk was. Nog steeds geen contact met hen mogelijk. 19:05u wordt er aangebeld met de bestelling. Deze heb ik terug laten sturen, want ik heb inmiddels gegeten. Ik ging er vanuit dat de zaak gesloten was gezien er geen contact mogelijk was en de waarschuwing op hun site. Nogmaals geprobeerd te bellen en een dame nam op. Ze vertelde dat het erg druk was en dat ze daarom alle lijnen dicht hadden gegooid. Ze overlegde met de bedrijfsleider over geld teruggave. Op de achtergrond hoor ik het gesprek en de toon en woorden van de bedrijfsleider zijn zeer klantonvriendelijk. Geen enkele intentie om mij tegemoet te gaan komen. Terwijl zij de klant niet even op de hoogte brengen van een eventuele vertraging, maar gewoon compleet van de radar verdwijnen. Dit is geen manier om met je (vaste) klanten om te gaan. Ronduit onbeschoft!

5. Koen's profielfoto
    Koen heeft een recensie geschreven voor Kwalitaria de Nieuwe Dukdalf

Goed eten, en vriendelijke eigenaar.
    Alleen jammer dat de bezorgers op de stoep staan te schelden met kanker...

6. Post's profielfoto
    Post heeft een recensie geschreven voor Hu Bin
    Chinees-Indisch Harderwijk

Afgelopen zaterdag eten gehaald nr.35, de babi pangang was taai, de saté zat een raar smaakje aan , loempia was prima. Was géén sukses helaas.

7. Mies's profielfoto
    Mies heeft een recensie geschreven voor Mushi Sushi

Sushi besteld, maar zonder soja saus, wasabi en stokjes. Normaal zit dit er altijd standaard bij. Heb ze gebeld en kwamen ze het alsnog brengen. Sushi verder goed.

8. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Lotus Lounge

Geweldig. De bediening was fantastisch: vrolijk, vlot en accuraat. Het eten was ook gewoon erg lekker en goed verzorgd. Wat mij betreft een van de betere -echte-Aziatische restaurants in de regio.

9. Aart van de kamp's profielfoto
    Aart van de kamp heeft een recensie geschreven voor Gallura

Aart van de kamp

Het was allemaal super.
    Het eten was Heerlijk

10. Heidy Varkevisser's profielfoto
    Heidy Varkevisser heeft een recensie geschreven voor Baron Eten & Drinken

Warme chocolademelk met tosti's gegeten en later in de middag een borrelplank. Was heerlijk. Is niet een groot restaurant maar ze hebben wel een invalidetoilet. Ik vind dat heel netjes. Het personeel is vriendelijk.

11. Angelique van de Sand's profielfoto
    Angelique van de Sand heeft een recensie geschreven voor De Boterlap

Vandaag 13 september 2020 wilden we wat op het terras drinken. Wij schreven ons keurig in, zagen dat een ander stel via de uitgang zonder inschrijven naar binnen gingen. Zij werden door de bediening van de tafel gehaald zodat ze zich alsnog gingen inschrijven. Wij gingen aan het tafeltje zitten waar die mensen weggehaald werden. Tot onze verbazing moesten wij weg van deze tafel omdat de heer zijn sigarendoos op de stoel had gelegd. Je kan dus illegaal naar binnen gaan en een tafel claimen. Na een discussie met de bediening die vond dat zij recht op de tafel hadden en wij daar dus weg moesten, hebben we direct De Boterlap verlaten. Wat een ontzettende slechte behandeling hebben wij, die ons netjes aan de regels houden, gekregen.

12. Verhoeven's profielfoto
    Verhoeven heeft een recensie geschreven voor Engel & Engel

Vies en onbeschoft. Als je hier heen gaat is je dag verpest! Kibbeling is gebakken beslag, zit geen stukje vis in, en zo vet. Bah.

13. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Fuego

Prima concept. Een overzichtelijke kaart. En allemaal goed klaargemaakte tapas. Dat je moet wachten met opnieuw bestellen totdat iedereen aan tafel (we waren met 4) de bordjes leeg heeft vonden we wat minder geslaagd.
    Met 3 rondes waren we tevreden. En de staf is uitzonderlijk hartelijk en snel!

14. Johan Beijer's profielfoto
    Johan Beijer heeft een recensie geschreven voor Bij Oost
    West-Europees Harderwijk

Johan Beijer

Onder de oude naam Veluvia. Een pracht locatie en een plaats waar je welkom was om wat te eten of te drinken. Inmiddels gerund onder een andere eigenaar en nu onder een andere naam : BIJ OOST!

Deze keer gekomen voor een drankje, maar de huidige eigenaar gaat werkelijk gebukt onder het corona virus en reageert dit dan ook af op de mensen die hier wat komen drinken. Werkelijk belachelijk! Bij deze aan een ieder: Er zijn voldoende goede restaurants te vinden die wel gastvrij zijn, maar gastvrijheid heeft hij niet uitgevonden. In het verleden ook met hem gezellig aan een tafel gezeten om wat te drinken en te eten, maar de corona is hem mijns inziens naar het hoofd gestegen.

Let op: wie het kleine niet eert is de toekomst niet weert. Jammer jongen. Groeten Johan Beijer Harderwijk.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  15. Ficardo's profielfoto
    Ficardo heeft een recensie geschreven voor Olympia

Na de corona lijkt het wel achteruit zijn gegaan.
    En de prijzen lijken wel behoorlijk opgedikt. Best jammer.. je hebt een mooi uitzicht zit aan de boulevard. Maar blijkbaar hebben ze niet door dat hun prijzen aan de hoge kan zit.. een pizza dat begint vanaf 14 of zijn schotel vanaf 18 euro.. is het niet waard. Er zijn maar beperkt aantal schotels en hun duurste zit op 25,95 wat je er voor krijgt 1 kotelet is klein ossehaasje en een kipstokje.. daarvoor verwacht je wel wat voor terug. En kwa vis moet je hier niet echt zijn. Er is maar 1 zalm meer niet.. zit je aan een boulevard zon zee boten maar 1 vis? Hoop dat ze hier wat tegen doen.. anders blijven we voorlopig wel even weg.

16. Douglas Holmes's profielfoto
    Douglas Holmes heeft een recensie geschreven voor Tennessee

Douglas Holmes

Dit is de beste steakhouse op de kaart van Nederland, het vlees komt bij de lokale boeren vandaan. Dit proef je, beleef je, merk je aan heel de uitstraling. Dit is een dikke vette aanrader, plus de enige steakhouse die macallan 12 years triple cask single malt whiskey schenkt. Chapeau voor heel deze steakhouse, met personeel en al.

17. Fam. Hofman's profielfoto
    Fam. Hofman heeft een recensie geschreven voor La Famiglia

Fam. Hofman

Eten was zeer goed, de bediening erg vriendelijk en een leuke sfeer. Kortom we zijn erg tevreden.

18. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Lotus Lounge

Het eten was heerlijk. Alles vers en mooi geserveerd. Ook de bediening super vriendelijk en geeft een toelichting over de gerechten. Gaan zeker nog een keer en is zeker aan te bevelen.

19. Lisa Wieldraaijer's profielfoto
    Lisa Wieldraaijer heeft een recensie geschreven voor Dikke Dirck

Lisa Wieldraaijer

Eten was verrukkelijk! Bediening niet opdringerig en heel vriendelijk. Een aanrader!

20. Roelie's profielfoto
    Roelie heeft een recensie geschreven voor Hu Bin
    Chinees-Indisch Harderwijk

Bestelling gedaan had zin in Chinees maar wat een spijt babi Pangang taai. Kroepoek oud, vlees veel te zout. Klacht ingediend wordt gewoon genegeerd onbeschoft. Dit was eens en nooit meer.

21. Alicia's profielfoto
    Alicia heeft een recensie geschreven voor Hu Bin
    Chinees-Indisch Harderwijk

We hadden een grote bestelling gedaan voor 8 personen. Tot onze ontdekking, meerdere harde stukjes/splintertjes met scherpe randjes in onze babi pangang/babi ketjap. Meerdere personen hadden dit in hun babi pangang. Ik vond dit niet oké en heb contact opgenomen met dit restaurant en telefonisch was ik netjes te woord gestaan. Ik kon naar het restaurant komen en kijken met de baas naar de opties. Ik ben naar het restaurant gegaan en heb het verhaal uitgelegd. Daarbij meerdere stukjes als bewijs mee gegeven. Helaas werd ik door deze mevrouw (ik neem aan de baas) niet netjes te woord gestaan. Geen excuses en het eten werd zo uit mijn handen gerukt. Ze kon alleen geld terug geven van de niet gegeten bakjes babi pangang, maar ook dit ging moeizaam.
    Hoe kunnen wij weten dat er harde stukjes in zitten als we het niet proeven?? Al met al, totaal ontevreden en helaas ook niet klantvriendelijk geholpen. Dit was de eerste maar tevens ook de laatste keer voor ons...

22. Jurrien's profielfoto
    Jurrien heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Tweelingstad

Heel lekker gegeten en de eigenaren zijn heel leuk!

23. Gsj Htz's profielfoto
    Gsj Htz heeft gereageerd op een recensie van De Admiraal
  24. Fam de Water's profielfoto
    Fam de Water heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Fam de Water

Voor het eerst na de corona periode uit eten geweest. La Cubanita harderwijk heeft zijn zaak prima op orde en het voelde niet als "eten op gepaste afstand" wat wij overigens heel prettig vinden. Personeel is aardig en werkt hard en ook de eigenaar is erg prettig in de omgang. Eten zoals vanouds gewoon goed…

25. Luuk's profielfoto
    Luuk heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Konijnenberg

Hallo, wij kwamen zeer bedrogen uit van ons tripje naar de snackbar. Samengevat; friet niet boven de 100 graden geweest, zompig, vol olie. Vlees aangebrand (zwart) en koud. Satesaus aangelend met water 1 op 100.

26. Carin van Dijk's profielfoto
    Carin van Dijk heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Carin van Dijk

Vanmiddag heerlijk op het terras van Cubanita in Harderwijk gezeten. Lekkere lunchkaart en heerlijke cocktails voor slecht € 5,- en een alcoholvrije cocktail voor mijn dochter voor slechts € 4,-. Goede bediening en gezellige sfeer.

27. Diana verheij's profielfoto
    Diana verheij heeft een recensie geschreven voor Tennessee

Diana verheij

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, en gezellig!!!!

28. Diana's profielfoto
    Diana heeft een recensie geschreven voor Da Gabriële

Heerlijk gegeten en aardig personeel. Tafeltjes staan boven wel erg dicht op elkaar, vonden wij. Verder een heel mooi sfeervol restaurant. Persoonlijk heb ik wel meer met een kaarsje dan een Led lampje op tafel. Prijs/kwaliteit krijgt van mij een iets lager cijfer omdat alhoewel het eten lekker was, ik het toch behoorlijk aan de prijs vond voor wat het was.

29. Peter van der Meijden's profielfoto
    Peter van der Meijden heeft een recensie geschreven voor De Dolle Griet

Peter van der Meijden

Prima eten, maar wij zaten in de kelder minder gezellig

30. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Da Gabriële

Mooi en sfeervol restaurant, lekker eten en goede bediening.
    Bij telefonisch reserveren, bij binnenkomst en tijdens de koffie werd ons verteld dat de tafel om 20.00 Uur weer voor anderen nodig was. We snappen het vanuit het business model maar het voelt niet hartelijk als je 3 x te horen krijgt dat je op tijd weg moet zijn. Dat maakt dat ik hier niet snel terug jan komen en maar 1 ster voor de service geef alhoewel de bediening prima was.