Nieuwste foto's in Harderwijk

Laatste updates in Harderwijk

1. N.B. Dekker's profielfoto
    N.B. Dekker heeft een recensie geschreven voor De Boterlap

Een van onze favorieten en dan vooral het gezellige terras! Heerlijke belegde luxe broodjes. En er wordt een heerlijk biertje getapt. Deze houden we erin.

2. Ben van Loenen's profielfoto
    Ben van Loenen heeft een recensie geschreven voor Gallura

Ben van Loenen

Een hele prettige Italiaanse sfeer… met heerlijke menu's en verse ingrediënten! Bedankt voor een zeer geslaagde avond.

3. Gert vdB's profielfoto
    Gert vdB heeft een recensie geschreven voor Cáralis

Goed gegeten, goede kwaliteit, gezellige sfeer, prima bediening. Maandmenu prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik had als maandmenu: proscuitto met meloen, hoofdgerecht gamberoni. Dat was heerlijk, goede porties. De frites erbij waren te zout. We zagen op de website een ander maandmenu staan, ws nog van oktober, die ons beide had aangestaan. Nu heeft mijn vrouw gekozen voor hetzelfde voorgerecht en een pizza calzone. Die was goed, en niet duur.

4. Melany's profielfoto
    Melany heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Helaas voor de tweede keer een slechte ervaring met New York Pizza.
    De vorige keer meer als 2 uur op op mijn pizza moeten wachten, waar ik 3× achteraan heb moeten bellen. Nu om 17:25 besteld, en zou er om iets voor 19:00 zijn, net om 19:20 maar gebeld waar hij blijft, en wachten ze op bezorgers? Uhm meer mensen aannemen dan denk ik? Nee sorry, maar hier bestel ik vanaf nu echt nooit meer.

5. Jos goossens's profielfoto
    Jos goossens heeft een recensie geschreven voor Hotel Allure Lounge & Diner

Jos goossens

Zaterdag 13 okt op het terras gezeten.
    Lokatie is geweldig maar de rest was droevig.
    Obers zaten te bekvechten tussen de gasten.
    Wachttijd was veel te lang.
    We moesten meer dan een uur op ons eten wachten, toen we boos weg wilden lopen zonder gegeten te hebben en alleen onze drankjes wilden betalen, wilde men dat we toch ons eten betaalden.
    In plaats van excuses, arrogantie ten top.
    Wij waren niet de enige die hier over klaagde.
    Jos Goossens.

6. Jerre de Vries's profielfoto
    Jerre de Vries heeft een recensie geschreven voor Da Gabriële

Jerre de Vries

Leuk restaurant met lekker eten en een goede service!

7. Mieneke van den Berg's profielfoto
    Mieneke van den Berg heeft een recensie geschreven voor Cáralis

Mieneke van den Berg

Heerlijk gegeten, prima qua service als enige opmerking wijn van 5 euro duur tenopzichte van een pizza van 7 euro…

8. Spakman's profielfoto
    Spakman heeft een recensie geschreven voor Gallura

Helaas vond 1 van ons het hoofdmenu niet lekker, taai vis, geen smaak en weinig groente/aardappeltjes erbij… personeel was zeker vriendelijk.

9. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Pizza di Mama

Afgelopen woensdag hier gegeten. Personeel was zeer vriendelijk. Pizza was goed belegd en smaakte uitstekend. Ik ben hier al wel 10 keer geweest en vind het nooit tegenvallen.

10. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Fuego

Heerlijk en gezellig.

11. Schimmel's profielfoto
    Schimmel heeft een recensie geschreven voor Alleman
    Nederlands Harderwijk

Fijn samenzijn / eten prima / gezellige sfeer / en we maken afspraak voor 22 sept. Maar nog even kontakten met familie wie er mee wil.
    Hr groeten,
    de Schimmels

12. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Cáralis

Het eten was weer ouderwets voortreffelijk. Vers, simpel en heerlijk op smaak. Vooraf hadden we de champignons en de garnalen met gegrilde courgette. Heel lekker! En daarna 2 pizza's. De pizza's hebben wij nooit ergens lekkerder gegeten. De kok verstaat zijn vak. Complimenten.

13. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Hu Bin
    Chinees-Indisch Harderwijk

Nou, ik zal heel eerlijk zijn, na het lezen van de recensies ben ik toch wel een beetje geschrokken.
    Via thuisbezorgd heb ik besteld maar wat kreeg ik ongelofelijk veel eten voor weinig geld. Heb voor 25 euro besteld en heb gekregen voor 2 dagen voor 2 personen.
    Het was trouwens ook erg lekker.

14. Tineke's profielfoto
    Tineke heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Bank

Op een warme zomermiddag streken een vriendin en ik neer op het mooie zijterras en vroegen om de ijskaart. Die was er niet en de serveerster noemde op dat er keuze was uit twee sorbets. (Achteraf bleek er daar 1 van op de drankkaart te staan.) wij namen een vruchtensorbet en die werd geserveerd in een xxl formaat soepkom met soeplepel op een dinerbord. Onze verbazing was zeer groot. De smaak van het ijs viel ook tegen. Helaas, voor een sorbet gaan wij er niet meer heen.

15. Daniëlle's profielfoto
    Daniëlle heeft een recensie geschreven voor Mamta
    Indiaas Harderwijk

Het eten was helaas veel te heet/ pittig voor mij. Terwijl er geen pittig bij stond. Jammer.

16. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Luigi's
    Lunchroom Harderwijk

De lunchkaart niet verder bekeken omdat de koffie slap was. Koffie is iets basics en die moet gewoon lekker sterk zijn en geen slap bakkie. Vandaar de vijf als score.

17. Machinist's profielfoto
    Machinist heeft een recensie geschreven voor Tennessee

Eten ver beneden peil.
    Personeel niet of gemaakt vriendelijk.
    Mannelijke bediening in korte broek (waarschijnlijk eigenaar of bedrijfsleider).
    Sorbet nagerecht met blikfruit!
    Voorgerecht te pittig, veel frituurwerk en niet bijzonder (mixed platter).

18. albert erisman's profielfoto
    albert erisman heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Fuego

albert erisman

Wij hebben met 3 personen all you can eat gedaan. Het eten is fantastisch, precies de juiste porties en genoeg keuze. Alleen zat er veel tijd tussen de gerechten en was de drank vergeten. Volgens ons omdat er te weinig bediening aanwezig was.
    Maar een aanrader!

19. JPBRMN's profielfoto
    JPBRMN heeft gereageerd op een recensie van Hotel Allure Lounge & Diner

Vandaag 12 augustus op terras gezeten, bediening redelijk prijzen drankjes oké . 2 kaasplankjes besteld na dertig minuten op tafel , 3 stukje kaas en 3 plakjes brood €12,50. Diefstal echt nooit meer

20. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Domino's Pizza

Vandaag (09-08-18) om 18:00 uur een bestelling geplaatst via thuisbezorgd.nl. Volgens hen zou het ca. 35 minuten duren, maar dit is natuurlijk niet leidend. Daarom geduldig afgewacht en na 60 minuten naar Domino's gebeld om te vragen wat de status van de bestelling is. De meneer die opnam meldde dat het druk is en dat de bestelling binnen 20 minuten bij ons zou moeten zijn. Maakte verder geen excuses en klonk onvriendelijk, maar goed, ik wacht geduldig af. 40 minuten later nog steeds geen pizza's. Bellen maar weer... 5 keer "lijn bezet". De zesde keer krijgen we meneer weer aan de lijn, die nogmaals meldt dat ze druk zijn en dat de bestelling er spoedig is. Meneer had gelijk, de bezorger staat aan de deur, ook hij maakt geen excuses voor de vertraagde bestelling. Wanneer ik de doos open zie ik dat er honing-mosterdsaus op mijn pizza zit, terwijl ik de pizza opzettelijk zelf samengesteld heb om dit te voorkomen. Saus afgedept, en gaan eten. Pizza was tot overmaat van ramp ook nog eens lauw. Niet de service en kwaliteit die ik gewend ben, verreweg van. Het ergst vind ik nog dat er geen excuses gemaakt worden en dat er wordt gedaan alsof dit heel normaal is.

21. Dark's profielfoto
    Dark heeft een recensie geschreven voor Engel & Engel

Walgelijk kom daar nooit meer kibbelingen niet te vreten

22. Klein Parijs heeft een nieuwe foto
  23. D v L's profielfoto
    D v L heeft een recensie geschreven voor Hu Bin
    Chinees-Indisch Harderwijk

Bami gekocht om thuis samen te genieten. Maar wat een teleurstelling! Bami smaakte melig en erg veel zout gebruikt door de kok, BAH!!!

24. rene's profielfoto
    rene heeft een recensie geschreven voor Mamta
    Indiaas Harderwijk

rene

Wederom gezellig op de boulevard bij Mamta gegeten.
    Erg lekker indiaas eten met vriendelijke bediening.
    Als ze zeggen dit is pittig dan is het ook pittig ;-).
    Erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.

25. Leo van Krimpen's profielfoto
    Leo van Krimpen heeft een recensie geschreven voor Cáralis

Op 21 juli maaltijden opgehaald, waaronder een pizza Quattro Stagioni. Het gerecht bleek thuis bar en boos. Ongeveer de helft bestond uit kaal en taai deeg. De 4 seizoenen waren slordig op een hoopje gegooid en niet gaar. De extra kaas stelde heel weinig voor. De 2 lasagnas waren goed te eten.

26. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Lotus Lounge

Heerlijk gegeten nergens zulke lekkere sushi. Je zit op je gemak op lekkere stoelen. Bediening was goed. Leuk restaurant om hele avond te zitten.

27. Marc Hekman's profielfoto
    Marc Hekman heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Fuego

Marc Hekman

Gewoon gezellig en heerlijk gegeten. Wij komen hier al jaren en nog nooit tegengevallen. Personeel altijd vriendelijk en correct. Tapas precies genoeg. Toptent!

28. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Kok Experience

Prima gegeten maar de bediening was niet vriendelijk.

29. Geziena's profielfoto
    Geziena heeft een recensie geschreven voor De Boterlap

Geziena

Makkelijk verdiend voor de boterlap. 2 boterhammen met twee dunne worstjes en 2 blaadjes sla, smakeloos en dat voor 10 euro. Dit moet echt beter. Geen broodje van de week waardig.

30. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Hu Bin
    Chinees-Indisch Harderwijk

11 juni (een warme zomerdag, dus zat ik alleen in het restaurant) tomatensoep en geroosterde pekingeend gegeten. Beide gerechten vond ik goed smaken. Maar bij het afrekenen stond de tomatensoep op de kassabon voor 6,50 euro. Dat leek mij aan de hoge kant, maar na een dag hard werken was ik moe, dus heb ik het niet aangekaart. Zonet toch maar even gebeld, de soep kost 2,90 euro. Maar omdat ik de kassabon niet mee heb genomen, kan ik (terecht) niet reclameren. Ik weet niet of er met opzet of per vergissing teveel in rekening is gebracht.