Nieuwste foto's in Harderwijk

1. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Fuego

Heerlijk en gezellig.

2. Schimmel's profielfoto
    Schimmel heeft een recensie geschreven voor Alleman
    Nederlands Harderwijk

Fijn samenzijn / eten prima / gezellige sfeer / en we maken afspraak voor 22 sept. Maar nog even kontakten met familie wie er mee wil.
    Hr groeten,
    de Schimmels

3. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Cáralis

Het eten was weer ouderwets voortreffelijk. Vers, simpel en heerlijk op smaak. Vooraf hadden we de champignons en de garnalen met gegrilde courgette. Heel lekker! En daarna 2 pizza's. De pizza's hebben wij nooit ergens lekkerder gegeten. De kok verstaat zijn vak. Complimenten.

4. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Hu Bin
    Chinees-Indisch Harderwijk

Nou, ik zal heel eerlijk zijn, na het lezen van de recensies ben ik toch wel een beetje geschrokken.
    Via thuisbezorgd heb ik besteld maar wat kreeg ik ongelofelijk veel eten voor weinig geld. Heb voor 25 euro besteld en heb gekregen voor 2 dagen voor 2 personen.
    Het was trouwens ook erg lekker.

5. Tineke's profielfoto
    Tineke heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Bank

Op een warme zomermiddag streken een vriendin en ik neer op het mooie zijterras en vroegen om de ijskaart. Die was er niet en de serveerster noemde op dat er keuze was uit twee sorbets. (Achteraf bleek er daar 1 van op de drankkaart te staan.) wij namen een vruchtensorbet en die werd geserveerd in een xxl formaat soepkom met soeplepel op een dinerbord. Onze verbazing was zeer groot. De smaak van het ijs viel ook tegen. Helaas, voor een sorbet gaan wij er niet meer heen.

6. Daniëlle's profielfoto
    Daniëlle heeft een recensie geschreven voor Mamta
    Indiaas Harderwijk

Het eten was helaas veel te heet/ pittig voor mij. Terwijl er geen pittig bij stond. Jammer.

7. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Luigi's
    Lunchroom Harderwijk

De lunchkaart niet verder bekeken omdat de koffie slap was. Koffie is iets basics en die moet gewoon lekker sterk zijn en geen slap bakkie. Vandaar de vijf als score.

8. Machinist's profielfoto
    Machinist heeft een recensie geschreven voor Tennessee

Eten ver beneden peil.
    Personeel niet of gemaakt vriendelijk.
    Mannelijke bediening in korte broek (waarschijnlijk eigenaar of bedrijfsleider).
    Sorbet nagerecht met blikfruit!
    Voorgerecht te pittig, veel frituurwerk en niet bijzonder (mixed platter).

9. albert erisman's profielfoto
    albert erisman heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Fuego

albert erisman

Wij hebben met 3 personen all you can eat gedaan. Het eten is fantastisch, precies de juiste porties en genoeg keuze. Alleen zat er veel tijd tussen de gerechten en was de drank vergeten. Volgens ons omdat er te weinig bediening aanwezig was.
    Maar een aanrader!

10. JPBRMN's profielfoto
    JPBRMN heeft gereageerd op een recensie van Hotel Allure Lounge & Diner

Vandaag 12 augustus op terras gezeten, bediening redelijk prijzen drankjes oké . 2 kaasplankjes besteld na dertig minuten op tafel , 3 stukje kaas en 3 plakjes brood €12,50. Diefstal echt nooit meer

11. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Domino's Pizza

Vandaag (09-08-18) om 18:00 uur een bestelling geplaatst via thuisbezorgd.nl. Volgens hen zou het ca. 35 minuten duren, maar dit is natuurlijk niet leidend. Daarom geduldig afgewacht en na 60 minuten naar Domino's gebeld om te vragen wat de status van de bestelling is. De meneer die opnam meldde dat het druk is en dat de bestelling binnen 20 minuten bij ons zou moeten zijn. Maakte verder geen excuses en klonk onvriendelijk, maar goed, ik wacht geduldig af. 40 minuten later nog steeds geen pizza's. Bellen maar weer... 5 keer "lijn bezet". De zesde keer krijgen we meneer weer aan de lijn, die nogmaals meldt dat ze druk zijn en dat de bestelling er spoedig is. Meneer had gelijk, de bezorger staat aan de deur, ook hij maakt geen excuses voor de vertraagde bestelling. Wanneer ik de doos open zie ik dat er honing-mosterdsaus op mijn pizza zit, terwijl ik de pizza opzettelijk zelf samengesteld heb om dit te voorkomen. Saus afgedept, en gaan eten. Pizza was tot overmaat van ramp ook nog eens lauw. Niet de service en kwaliteit die ik gewend ben, verreweg van. Het ergst vind ik nog dat er geen excuses gemaakt worden en dat er wordt gedaan alsof dit heel normaal is.

12. Dark's profielfoto
    Dark heeft een recensie geschreven voor Engel & Engel

Walgelijk kom daar nooit meer kibbelingen niet te vreten

13. Klein Parijs heeft een nieuwe foto
  14. D v L's profielfoto
    D v L heeft een recensie geschreven voor Hu Bin
    Chinees-Indisch Harderwijk

Bami gekocht om thuis samen te genieten. Maar wat een teleurstelling! Bami smaakte melig en erg veel zout gebruikt door de kok, BAH!!!

15. rene's profielfoto
    rene heeft een recensie geschreven voor Mamta
    Indiaas Harderwijk

rene

Wederom gezellig op de boulevard bij Mamta gegeten.
    Erg lekker indiaas eten met vriendelijke bediening.
    Als ze zeggen dit is pittig dan is het ook pittig ;-).
    Erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.

16. Leo van Krimpen's profielfoto
    Leo van Krimpen heeft een recensie geschreven voor Cáralis

Op 21 juli maaltijden opgehaald, waaronder een pizza Quattro Stagioni. Het gerecht bleek thuis bar en boos. Ongeveer de helft bestond uit kaal en taai deeg. De 4 seizoenen waren slordig op een hoopje gegooid en niet gaar. De extra kaas stelde heel weinig voor. De 2 lasagnas waren goed te eten.

17. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Lotus Lounge

Heerlijk gegeten nergens zulke lekkere sushi. Je zit op je gemak op lekkere stoelen. Bediening was goed. Leuk restaurant om hele avond te zitten.

18. Marc Hekman's profielfoto
    Marc Hekman heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Fuego

Marc Hekman

Gewoon gezellig en heerlijk gegeten. Wij komen hier al jaren en nog nooit tegengevallen. Personeel altijd vriendelijk en correct. Tapas precies genoeg. Toptent!

19. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor Kok Experience

Prima gegeten maar de bediening was niet vriendelijk.

20. Geziena's profielfoto
    Geziena heeft een recensie geschreven voor De Boterlap

Geziena

Makkelijk verdiend voor de boterlap. 2 boterhammen met twee dunne worstjes en 2 blaadjes sla, smakeloos en dat voor 10 euro. Dit moet echt beter. Geen broodje van de week waardig.

21. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor Hu Bin
    Chinees-Indisch Harderwijk

11 juni (een warme zomerdag, dus zat ik alleen in het restaurant) tomatensoep en geroosterde pekingeend gegeten. Beide gerechten vond ik goed smaken. Maar bij het afrekenen stond de tomatensoep op de kassabon voor 6,50 euro. Dat leek mij aan de hoge kant, maar na een dag hard werken was ik moe, dus heb ik het niet aangekaart. Zonet toch maar even gebeld, de soep kost 2,90 euro. Maar omdat ik de kassabon niet mee heb genomen, kan ik (terecht) niet reclameren. Ik weet niet of er met opzet of per vergissing teveel in rekening is gebracht.

22. Astrid Kok's profielfoto
    Astrid Kok heeft gereageerd op een recensie van Broodje Kok
    Astrid Kok
    Van restaurant

Hi Anne,

Precies, dat is de miscommunicatie geweest.
    Ik ga het met het team bespreken. Zou ik je naam op het bord schrijven?
    Dan heb je nog twee glutenvrije broodjes tegoed. Dit is standaard met brie of carpaccio.

Ik hoor het graag!

Groetjes, Astrid

23. anne's profielfoto
    anne heeft gereageerd op een recensie van Broodje Kok

Ik vraag me dan wel af waarom dit niet vermeld word voordat de broodjes bereid worden en en noet daarna wanneer ook alles al betaald is. Een miscommunicatie kan natuurlijk maar ik ben wel benieuwd hoe het kan dat ik maat de helft krijg in vergelijking met een regulier broodje en wel de volle pond betalen mag?

24. Astrid Kok's profielfoto
    Astrid Kok heeft gereageerd op een recensie van Broodje Kok
    Astrid Kok
    Van restaurant

Beste Anne,
    Ik den dat er wat mis is gegaan in de communicatie. Wij hebben sinds kort glutenvrije broodjes op de kaart staan.
    Wij bieden twee glutenvrije broodjes aan bestaande brie en carpaccio.
    Je mag uiteraard zelf beleg kiezen, maar bij de brie en carpaccio bieden wij de zekerheid dat het glutenvrij is. Wat vervelend dat je een vervelende ervaring hebt gehad en we hopen dat je de volgende keer wel tevreden bent.
    Groetjes,
    Astrid

25. anne's profielfoto
    anne heeft een recensie geschreven voor Broodje Kok

anne

Glutenvrij is hier een optie. Als leek een broodje besteld, gevraagd hoe groot het broodje was en dit bleken 2 kleine broodjes te zijn, samen ong. 1 Pistolet. Bestelling gedaan; broodje met beleg, denkend dat ik dan 4 kleine broodjes zou hebben. Beleg was geen probleem.Bestelling was klaar, bij het ophalen werd vermeld dat ze niet zeker wisten of het beleg glutenvrij zou zijn maar de broodjes zeker wel. Aangegeven dat ik bij bestellen vroeg of het beleg kon en dit bleek geen probleem te zijn. Nu is het bereid en word het op eigen verantwoording gegooid. Nou zo gelaten aangegeven dat ik het ga proberen omdat nu toch al belegd was. Eenmaal in de auto had ik 2 kleine broodjes met beleg, waar ik de volle prijs voor betaald heb! Niet verzadigd wel veel geld kwijt, ik had de helft van wat mijn man had en voel me belazerd. Eerste en laatste keer broodje kok! Bah wat een aanfluiting, ken je vak!

26. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor 't Nonnetje

Op Aaltjesdag wilden we op het terras bij het 't Nonnetje een drankje nemen op hun terras. Werden we weggestuurd. Je bent alleen welkom wanneer je naast je drankje ook een lunch of menu neemt. Nouja zeg. Over klantvriendelijk gesproken… Wat een bekakte tent. Heb dit nog nooit meegemaakt bij een restaurant.

27. B's profielfoto
    B heeft een recensie geschreven voor Engel & Engel

De eigenaar van dit cafetaria gaat zelfs zo ver in zijn service dat hij mijn zwaar autistische zoontje hielp door voor hem het juiste ijsje te gaan halen, terwijl wij bij een ander restaurant zaten te eten. Over 3 weken wonen wij in Harderwijk, dan komen we graag bij u eten! Wat een ontzettend aardig! Dank!

28. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor Lotus Lounge

Chantal

Dit is Champions League sushi eten! Gewoon vragen om wat lekkers te maken, geen gedoe met de kaart. Helaas was het niet zo druk gisteren. Het is stevig aan de prijs, maar het is het zeker waard!

29. Sharon's profielfoto
    Sharon heeft een recensie geschreven voor Engel & Engel

Wij kwamen binnen de tv stond heel hard we konden elkaar niet eens verstaan!
    Eet hier geen Kibbeling! Te smerig voor woorden! Kortom wij komen hier nooit meer!

30. Karin de Rijke's profielfoto
    Karin de Rijke heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Karin de Rijke

Heerlijk gegeten, de service was goed! Ik zou het zeker aanbevelen!