Nieuwste foto's in Harderwijk

Laatste updates in Harderwijk

1. Robert's profielfoto
    Robert heeft gereageerd op een recensie van Basiliek

Dat hadden wij ook met kerst een jaar geleden. Kwariertje "te vroeg" met 5 gasten waarvan 2 84 en 89 jaar. Ook koud en werden ook de deur gewezen. Nogal bot. Is het dan echt zo moeilijk om binnen te wachten? Wat u is over komen is dus structureel fout. Jammer want wel goed verder. Wij zijn wel teruggekomen want waar anders Kun je dan op tweede kerst dag nog naar toe. Maar het weg stuur moment is wel bijgebleven.

2. Jeanne Goossens's profielfoto
    Jeanne Goossens heeft een recensie geschreven voor Ratatouille

Wij waren voor de eerste keer met Kerst dineren bij Restaurant Ratatouille, het was in een woord FANTASTISCH! Alles klopte, hartelijk ontvangst, het menu de verrukkelijke wijnen, zeer vriendelijk en smaakvol geklede bediening.
    Wij komen zeker weer!

3. bob's profielfoto
    bob heeft een recensie geschreven voor Döner Service Nazar

Ik heb nog nooit een recensie geschreven maar ik heb dan ook nog nooit zoiets smerigs gegeten. Kapsalon besteld bij deze zaak via thuisbezorgd. Het is een nieuwe zaak dus ik dacht laat ik 't eens proberen. De patat was zo zout dat ik me afvroeg of het hele potje er niet in was gevallen. Ook het vlees was zo vettig en smerig dat ik de hele kapsalon in de prullenbak heb gegooit na de eerste vier happen. Was er spontaan misselijk van. Zal hier zeker nooit meer bestellen.

4. Jos wolters's profielfoto
    Jos wolters heeft een recensie geschreven voor Ratatouille

Wij hebben fantastisch gegeten in jullie sfeervolle restaurant en de service was geweldig.
    Wij komen zeker terug.
    Namens de kili dames

5. Jos Wolters's profielfoto
    Jos Wolters heeft een recensie geschreven voor Ratatouille

Bedankt voor de fantastische avond het geweldige eten en goede service. We hebben genoten. Wij komen snel weer terug.
    Hartelijk dank namens de Kilimanjaro dames.

6. Sadek's profielfoto
    Sadek heeft een recensie geschreven voor Da Gabriële

Vanavond wezen eten met collega's. Personeel is hartstikke aardig. Sfeer is goed. Eten was op tijd klaar. Herten biefstuk en vanille ijs waren heerlijk. Super restaurant dit.

7. Maurice Jassies's profielfoto
    Maurice Jassies heeft een recensie geschreven voor Dikke Dirck

Maurice Jassies

Op een willekeurige woensdagavond besloten om bij Dikke Dirck te gaan eten, op aanraden van vrienden. We waren vroeg maar snel stroomde het letterlijk vol! De sfeer binnen is fantastisch en de bediening die avond vond ik erg goed, snel en meedenkend. Ook het wisselen van voorgerecht kon zonder probleem, zeker 10 minuten na bestellen van keuze 1.
    Het eten is er heel erg lekker en doordat wij de keuken in konden kijken zagen we alleen maar lekker ogende gerechten langs komen. Alles op houtskool is altijd een dikke plus!!! Wij gaan zonder twijfel nog vaak naar Dikke Dirck, ook al werd ons geadviseerd om nu ook al op woensdag te reserveren!!!

8. Tom Feringa's profielfoto
    Tom Feringa heeft een recensie geschreven voor 't Nonnetje

Wat een top zaak, bediening heel goed, een Sommelier die zijn vak verstaat en heerlijke gerechten op het Bord!
    Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan moet ik nog wel even sparen (!)

9. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Goede gezellige tent, leuk personeel snelle goede service.

10. Jolandadeboo's profielfoto
    Jolandadeboo heeft een recensie geschreven voor Cáralis

Jolandadeboo

Heerlijke pizza’s voor leuke prijs lekker wijntje en heerlijke kruidenboter!
    Leuke medewerkers, gezellige sfeer!

11. N.B. Dekker's profielfoto
    N.B. Dekker heeft een recensie geschreven voor De Boterlap

Een van onze favorieten en dan vooral het gezellige terras! Heerlijke belegde luxe broodjes. En er wordt een heerlijk biertje getapt. Deze houden we erin.

12. Ben van Loenen's profielfoto
    Ben van Loenen heeft een recensie geschreven voor Gallura

Ben van Loenen

Een hele prettige Italiaanse sfeer… met heerlijke menu's en verse ingrediënten! Bedankt voor een zeer geslaagde avond.

13. Gert vdB's profielfoto
    Gert vdB heeft een recensie geschreven voor Cáralis

Goed gegeten, goede kwaliteit, gezellige sfeer, prima bediening. Maandmenu prima prijs-kwaliteit verhouding. Ik had als maandmenu: proscuitto met meloen, hoofdgerecht gamberoni. Dat was heerlijk, goede porties. De frites erbij waren te zout. We zagen op de website een ander maandmenu staan, ws nog van oktober, die ons beide had aangestaan. Nu heeft mijn vrouw gekozen voor hetzelfde voorgerecht en een pizza calzone. Die was goed, en niet duur.

14. Melany's profielfoto
    Melany heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Helaas voor de tweede keer een slechte ervaring met New York Pizza.
    De vorige keer meer als 2 uur op op mijn pizza moeten wachten, waar ik 3× achteraan heb moeten bellen. Nu om 17:25 besteld, en zou er om iets voor 19:00 zijn, net om 19:20 maar gebeld waar hij blijft, en wachten ze op bezorgers? Uhm meer mensen aannemen dan denk ik? Nee sorry, maar hier bestel ik vanaf nu echt nooit meer.

15. Jos goossens's profielfoto
    Jos goossens heeft een recensie geschreven voor Hotel Allure Lounge & Diner

Jos goossens

Zaterdag 13 okt op het terras gezeten.
    Lokatie is geweldig maar de rest was droevig.
    Obers zaten te bekvechten tussen de gasten.
    Wachttijd was veel te lang.
    We moesten meer dan een uur op ons eten wachten, toen we boos weg wilden lopen zonder gegeten te hebben en alleen onze drankjes wilden betalen, wilde men dat we toch ons eten betaalden.
    In plaats van excuses, arrogantie ten top.
    Wij waren niet de enige die hier over klaagde.
    Jos Goossens.

16. Jerre de Vries's profielfoto
    Jerre de Vries heeft een recensie geschreven voor Da Gabriële

Jerre de Vries

Leuk restaurant met lekker eten en een goede service!

17. Mieneke van den Berg's profielfoto
    Mieneke van den Berg heeft een recensie geschreven voor Cáralis

Mieneke van den Berg

Heerlijk gegeten, prima qua service als enige opmerking wijn van 5 euro duur tenopzichte van een pizza van 7 euro…

18. Spakman's profielfoto
    Spakman heeft een recensie geschreven voor Gallura

Helaas vond 1 van ons het hoofdmenu niet lekker, taai vis, geen smaak en weinig groente/aardappeltjes erbij… personeel was zeker vriendelijk.

19. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Pizza di Mama

Afgelopen woensdag hier gegeten. Personeel was zeer vriendelijk. Pizza was goed belegd en smaakte uitstekend. Ik ben hier al wel 10 keer geweest en vind het nooit tegenvallen.

20. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Fuego
    Internationaal Harderwijk

Heerlijk en gezellig.

21. Schimmel's profielfoto
    Schimmel heeft een recensie geschreven voor Alleman
    Nederlands Harderwijk

Fijn samenzijn / eten prima / gezellige sfeer / en we maken afspraak voor 22 sept. Maar nog even kontakten met familie wie er mee wil.
    Hr groeten,
    de Schimmels

22. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Cáralis

Het eten was weer ouderwets voortreffelijk. Vers, simpel en heerlijk op smaak. Vooraf hadden we de champignons en de garnalen met gegrilde courgette. Heel lekker! En daarna 2 pizza's. De pizza's hebben wij nooit ergens lekkerder gegeten. De kok verstaat zijn vak. Complimenten.

23. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Hu Bin
    Chinees-Indisch Harderwijk

Nou, ik zal heel eerlijk zijn, na het lezen van de recensies ben ik toch wel een beetje geschrokken.
    Via thuisbezorgd heb ik besteld maar wat kreeg ik ongelofelijk veel eten voor weinig geld. Heb voor 25 euro besteld en heb gekregen voor 2 dagen voor 2 personen.
    Het was trouwens ook erg lekker.

24. Tineke's profielfoto
    Tineke heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Bank

Op een warme zomermiddag streken een vriendin en ik neer op het mooie zijterras en vroegen om de ijskaart. Die was er niet en de serveerster noemde op dat er keuze was uit twee sorbets. (Achteraf bleek er daar 1 van op de drankkaart te staan.) wij namen een vruchtensorbet en die werd geserveerd in een xxl formaat soepkom met soeplepel op een dinerbord. Onze verbazing was zeer groot. De smaak van het ijs viel ook tegen. Helaas, voor een sorbet gaan wij er niet meer heen.

25. Daniëlle's profielfoto
    Daniëlle heeft een recensie geschreven voor Mamta
    Indiaas Harderwijk

Het eten was helaas veel te heet/ pittig voor mij. Terwijl er geen pittig bij stond. Jammer.

26. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Luigi's
    Lunchroom Harderwijk

De lunchkaart niet verder bekeken omdat de koffie slap was. Koffie is iets basics en die moet gewoon lekker sterk zijn en geen slap bakkie. Vandaar de vijf als score.

27. Machinist's profielfoto
    Machinist heeft een recensie geschreven voor Tennessee

Eten ver beneden peil.
    Personeel niet of gemaakt vriendelijk.
    Mannelijke bediening in korte broek (waarschijnlijk eigenaar of bedrijfsleider).
    Sorbet nagerecht met blikfruit!
    Voorgerecht te pittig, veel frituurwerk en niet bijzonder (mixed platter).

28. albert erisman's profielfoto
    albert erisman heeft een recensie geschreven voor Tapasbar Fuego
    Internationaal Harderwijk

albert erisman

Wij hebben met 3 personen all you can eat gedaan. Het eten is fantastisch, precies de juiste porties en genoeg keuze. Alleen zat er veel tijd tussen de gerechten en was de drank vergeten. Volgens ons omdat er te weinig bediening aanwezig was.
    Maar een aanrader!

29. JPBRMN's profielfoto
    JPBRMN heeft gereageerd op een recensie van Hotel Allure Lounge & Diner

Vandaag 12 augustus op terras gezeten, bediening redelijk prijzen drankjes oké . 2 kaasplankjes besteld na dertig minuten op tafel , 3 stukje kaas en 3 plakjes brood €12,50. Diefstal echt nooit meer

30. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Domino's Pizza

Vandaag (09-08-18) om 18:00 uur een bestelling geplaatst via thuisbezorgd.nl. Volgens hen zou het ca. 35 minuten duren, maar dit is natuurlijk niet leidend. Daarom geduldig afgewacht en na 60 minuten naar Domino's gebeld om te vragen wat de status van de bestelling is. De meneer die opnam meldde dat het druk is en dat de bestelling binnen 20 minuten bij ons zou moeten zijn. Maakte verder geen excuses en klonk onvriendelijk, maar goed, ik wacht geduldig af. 40 minuten later nog steeds geen pizza's. Bellen maar weer... 5 keer "lijn bezet". De zesde keer krijgen we meneer weer aan de lijn, die nogmaals meldt dat ze druk zijn en dat de bestelling er spoedig is. Meneer had gelijk, de bezorger staat aan de deur, ook hij maakt geen excuses voor de vertraagde bestelling. Wanneer ik de doos open zie ik dat er honing-mosterdsaus op mijn pizza zit, terwijl ik de pizza opzettelijk zelf samengesteld heb om dit te voorkomen. Saus afgedept, en gaan eten. Pizza was tot overmaat van ramp ook nog eens lauw. Niet de service en kwaliteit die ik gewend ben, verreweg van. Het ergst vind ik nog dat er geen excuses gemaakt worden en dat er wordt gedaan alsof dit heel normaal is.