Broodje Kok in Harderwijk

vr lunch 08:00 - 22:00
za lunch 08:00 - 22:00
zo lunch 08:00 - 22:00

1. anne 22 punten

Glutenvrij is hier een optie. Als leek een broodje besteld, gevraagd hoe groot het broodje was en dit bleken 2 kleine broodjes te zijn, samen ong. 1 Pistolet. Bestelling gedaan; broodje met beleg, denkend dat ik dan 4 kleine broodjes zou hebben. Beleg was geen probleem.Bestelling was klaar, bij het ophalen werd vermeld dat ze niet zeker wisten of het beleg glutenvrij zou zijn maar de broodjes zeker wel. Aangegeven dat ik bij bestellen vroeg of het beleg kon en dit bleek geen probleem te zijn. Nu is het bereid en word het op eigen verantwoording gegooid. Nou zo gelaten aangegeven dat ik het ga proberen omdat nu toch al belegd was. Eenmaal in de auto had ik 2 kleine broodjes met beleg, waar ik de volle prijs voor betaald heb! Niet verzadigd wel veel geld kwijt, ik had de helft van wat mijn man had en voel me belazerd. Eerste en laatste keer broodje kok! Bah wat een aanfluiting, ken je vak!

2. Regelmatig haal ik hier een broodje en een bakje koffie.
    Mooie zaak, goede kwaliteit van de broodjes en koffie.
    Tafeltjes in het zit gedeelte mogen wel iets vaker schoongemaakt worden als het druk is.
    Personeel verschilt met wie er staat en dan heb je ook een ander broodje, kan je voordeel of nadeel zijn 😂😂

Voor de rest prima zaak 👍