Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hardenberg verdeeld zijn.

Voor de 3e keer hier gegeten met het bekende tapas menu. En het blijft echt heerlijk en goedkoop.

Leuk en gezellig restaurant, waar je in alle rust kan genieten van een ruim aanbod in tapas. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Prijs van het onbeperkt tapas eten is absoluut niet te hoog. Een echte aanrader.

Marion van Marle

Heerlijk eten, vriendelijke bediening en gezellig. Echt een aanrader!

In december hier gegeten met collega's. De vleesgerechten waren toen erg droog. Gisteren wederom hier gegeten en aangegeven dat wij het vlees niet te gaar wilden hebben. Hier werd erg vriendelijk op gereageerd en de vleesgerechten waren dit keer dan ook prima in orde!
    Ook werd er rekening gehouden met een tafelgenoot die een allergie heeft en werd er speciaal een gerecht voor haar samengesteld. Pluim voor Bij ONS.

5. Broodjes Hardenberg

J.

Hier onlangs koffie gedronken en daarbij 'appeltaart in glas' besteld. Eerst lang wachten op bediening in een vrijwel lege zaak met drie man achter de bar. Na het bestellen was de koffie er in no time, maar het gebak 10 minuten later toen de koffie al op was. Slimme strategie om een extra koffie te bestellen?

Ringenier

Hebben heerlijk gegeten alleen mijn vriendin vond het stokbrood keihard. Kon je wel een ruit mee ingooien.

Het eten is afwisselend in gerecht, maar niet in kwaliteit. Alle gerechten waren goed bereid en erg lekker. En all you can eat voor 22,50 is zeker niet duur. De bediening was vlot en vriendelijk.

Wij hebben met 4 volwassenen heerlijk gegeten. Het restaurant heeft een leuk en smakelijk tapas concept; je kan in 5 rondes elk 2 tapas kiezen, dus in totaal 10 tapas per persoon voor 22,50 euro. Alle gerechtjes die wij geproeft hebben smaakten lekker.
    Bedienend personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ook werd ook rekening gehouden met tafelgenoot die beslist geen varkensvlees eet. Er is keuze genoeg uit vlees, vis en vegetarische gerechtjes.
    Al met al een echte aanrader.

Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening. Assortiment is voldoende en gerechten goed bereid. Licht was vrij fel, mag wel wat minder om een wat gezelliger sfeertje te creëren.
    Al met al een leuke avond gehad Bij Ons

Het was de eerste keer dat wij BIJ ONS gingen eten. Wat een mooi concept met de tapas.
    We hebben genoten van het lekkere eten, heerlijk smaakvol en leuk geserveerd.
    En niet te vergeten de bediening. De jongeman was attent, oplettend en heel vriendelijk.
    Al met al een avond die bijzonder geslaagd is en voor herhaling vatbaar. Wij komen hier zeker terug.

Super gezellige avond gehad heerlijk gegeten en gedronken. Zeker een aanrader.

Fam de Vroomen

Vrijdag 19 jan. Heerlijk genoten van de div. Tapas… op het gemak. En in alle rust… echt een aanrader… voor herhaling vatbaar zeggen wij… alleen weten wij nog niet wanneer… mar dat wij nog x gaan staat vast…

Het eten was heel goed en lekker. Voor iedereen wat. De bediening was goed. Echt een aanrader.

We eten er altijd graag. De bediening is gezellig en vriendelijk en een goede gastheer. Je voelt je er welkom. Afwisselende kaart zowel lunch als diner. We proberen geregeld wat anders. Ook tapas is een aanrader. Laatst hebben we de Indiase curry en eend gegeten; erg verrassend en lekker. Maar ook een tournedos is er heerlijk. Vergeet ook niet de culinaire toetjes. Mooi om te zien en nog lekker ook.
    Mocht je het gerecht net iets anders willen, dan is er prima overleg mogelijk en men probeert altijd een mogelijkheid te vinden. Wij zijn erg tevreden en komen snel weer eens een hapje eten of een borrel doen met borrelplankje.

Het was erg gezellig, we hebben genoten het eten smaakte lekker. Zeker voor herhaling vatbaar 😄

Heerlijk gegeten, echt een aanrader, vooral de tournedos, super lekker! Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk.

Heerlijk gegeten met ons gezin.
    Vooraf de carpaccio, deze was vers gesneden en wellicht de lekkerste welke ik heb gegeten.
    Hoofdgerecht de tournedos welke ook perfect was.
    Nagerecht een plankje met diverse nagerechten.
    Cappuccino met een huisgemaakte bonbon.

Een top avond met topgerechten!

Gezellig restaurant, bediening jong en informeel, hapjes heel gevarieerd de kwaliteit ook. De wachttijd is wel erg lang tussendoor.

Heerlijk gegeten. Vlotte, attente bediening. Amuse van het huis vooraf gehad.
    Zowel pizza's als pasta's waren prima! Misschien iets minder zwarte randjes...

Verder dik in orde!

Tamara Bergsma

Het eten was prima de mensen die in de bediening zaten waren ook super maar de dame die achter de kassa stond mogen ze om mij acuut ontslaan wat een onbeschofte vrouw zeg we kwamen daar te eten met 5 volwassenen en 5 kinderen waarvan mijn nichtje 8 jaar meerdere beperkingen heeft zowel lichamelijk als geestelijk en dus geen voeding tot zich kan nemen dat kon haar niets schelen ze moest gewoon het volle pond betalen want ze nam wel met haar rolstoel ruimte in beslag ik ben fatsoenlijk gebleven maar inwendig was is kwaad en verdrietig tegelijk. Alleen om deze reden ga ik nooit meer heen.

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige setting. Vlotte en vriendelijke bediening.

22. Italiaans Hardenberg

Hier bestel ik dus niet weer. 20 euro betaald voor aangebrand eten. De broodjes waren zo zwart dat ze gewoon stonken. Bah, ik heb de helft weg moeten gooien.

Nel van Rootzelaar

Kom al sinds 1994 in dit restaurant. Wij komen speciaal uit Amsterdam om hier te genieten van de uitstekende keuken van Jaap en Heleen Ishta. Het eten is uitstekend, de wijnen prima en de bediening en vriendelijkheid is ronduit top. De kamers in het hotel zijn prima, niets op aan te merken. Zolang Jaap en Heleen doorgaan blijven wij naar Hardenberg komen om hier te genieten van onze culinaire weekenden.

Heerlijke avond gehad met lekkere wijn, goed eten en veel gezelligheid! Ruim voldoende en goed verdeeld. Kortom Super!

Gisteravond wezen eten restaurant was zo goed als vol, vriendelijke ontvangst, na het voorgerecht een amuse van het huis gehad, heerlijk!
    Bediening was vlot en attend.
    Het was een prima avondje met heerlijk eten en veel gezelligheid.
    Top zaak!

Het was heerlijk! De kinderen vonden het ook erg leuk!

Super gezellige avond en heerlijk gegeten!

Op 7 december er met collega's gegeten.
    Ondanks de gezellige sfeer in het restaurant vielen sommige gerechten toch wat tegen.
    Alle vleesgerechten waren erg taai. De nachos chips waren aangebrand en hierdoor keihard. De andere tapas waren echter prima van smaak.

Eten en drinken 8: Ruime keuze, ook veel lekkere groente gerechten. Als vegetariër kan ik hier goed terecht!
    Sfeer 8: vooral de open haard met echte houtblokken vind ik sfeervol.
    Service 8: vlotte bediening, zelfs als het restaurant vol is. Vriendelijke mensen.
    Prijs/kwaliteit: 8

Goede kwaliteit. 5 gangen tapas 2 per persoon per gang. Ruime keuze en goede bediening. Temperatuur van het eten was ook goed. Gezellige plek! Toetje viel ons tegen. Maar verder zeer geslaagd en we gaan zeker nog eens!