Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hardenberg verdeeld zijn.

Prima bediening en service. Alleen jammer dat een paar van onze borden vies waren Na melding werden deze onmiddellijk vervangen en excuses aangeboden. Verder top voor elkaar.

Top restaurant. Heerlijk gegeten, al voor de derde keer.
    Gezellig en leuke bediening.

Janet nieuwenhuizen

Heerlijk gegeten bij tapas restaurant bij ons. We hebben ons 3 uur lang al het lekkers laten smaken… het was er heel gemoedelijk en gezellig en personeel erg vriendelijk.

Jan Runhaar

Zeer vlotte bediening en lekker eten en drinken.
    Aan de deur wordt de prijs van € 22,50 genoemd maar helaas kwamen wij door dessert en wellicht (te) dure biertjes op de dubbele prijs uit.
    Hierdoor kom je op een eindprijs uit die niet helemaal de lading dekt.

Met een groep gegeten. Heerlijke intro middels hapjesplankje met kleine tapas en een schaaltje met 6 sneetjes stokbrood. Per 6 personen 1 plank. Deze stond zeker een uur lang op tafel.

Drie keer werd er gevraagd of we nog iets wilden drinken in dat uur.

Daarna kwamen de warme tapas. Per 6 personen: 1 gevulde champignon en slechts 2 gefrituurde. Verder zeker 6 chorizobolworstjes (formaat stierenballen), 6 kleine gehaktballetjes met tomatensaus en 3 kipvleugels. Ook nog 3 spareribjes en uiteindelijk wat dunne reepjes gesneden vlees. Oh ja en een schaaltje met wel 7 frietjes (ja geteld!). Dit alles per 6 personen... Na ongeveer een drie kwartier en wat drankjes verder werd er nog gevraagd of we nog iets erbij wilden. Huh? Was dit alles? Idd...

Voor ons noooooooit meer.

7. Eetcafé Hardenberg

De luxe hapjes schotel besteld. Werkelijk de lekkerste van heel Hardenberg, en niet duur. Een aanrader.

K. Wessels

Super gezellig, lekker en gevarieerd eten, zag er qua presentatie ook top uit.

Heel vriendelijk personeel met af en toe een grapje tussendoor wat het laagdrempelig maakt. Duidelijke uitleg van hoe het werkt.

Snelle service en bediening!

Kortom top avond gehad. Zeker de moeite waard om eens heen te gaan.

Passmann

Makkelijk reserveren. Goede service. Top. Wel druk maar alles werd goed aangevuld. Gaan zeker nog eens naar toe.

Gezellig en erg lekker! Wel lange wachttijden voor het eten..

Annelies

Met wederzijdse ouders genoten van een gezellige avond in dit sfeervolle restaurant.
    Eten was heerlijk. Complimenten voor de kok en de enthousiaste, gedreven bediening!
    Wij komen zeker terug!

We hebben echt heerlijk gegeten. Blij verrast waren we over de kwaliteit van het eten. Vooral ivm de prijs betreft “all you can eat” restaurant. Bediening is super vriendelijk. Alles werd goed uitgelegd. Zeker een aanrader om te gaan eten!

Was voor ons de eerste keer. We kregen goede uitleg en het eten was heel erg lekker. Zo konden we in een ongedwongen sfeer van alles proeven. Zeker voor herhaling vatbaar!

Leuk restaurant, lekker eten en goede bediening.

Ina Hamberg

We hebben hier super lekker gegeten en lekker bij kunnen kletsen omdat je mooi lang kunt tafelen. Heerlijke tapas, voor ieder wat wils.
    Een aanrader!

Het was heerlijk. Het personeel vriendelijk en spontaan. Aanrader.

E. Hofsink

Leuke uitstraling. We waren met een groep van 11 personen en werden aan een tafel gepropt. Bediening van eerste dame geen vriendelijke uitstraling. Ander personeel was vriendelijker. Eten en drinken moest door ons zelf doorgegeven worden. Ook de hete borden! Slechte bediening dus. Kwaliteit eten matig tot redelijk. Moesten lang wachten totdat iedereen wat had. Geen aanrader.

18. Eetcafé Hardenberg

Service is matig, dit keer stokbroodje vooraf pas na half uur op tafel en de vorige keer kwam de patat pas toen we het hoofdgerecht op hadden.
    Het is dat de spareribs erg lekker zijn maar anders…
    Hopelijk volgende keer beter!

Heerlijk eten! Fijn, van alles wat kunnen eten en een poos genieten!

Geweldige service en lekker eten echt een aanrader.

Heerlijk gegeten met een goede prijsverhouding.

Lekker gegeten, prima service!

Leuke avond gehad, gezellig eetcafé. Eten en keuze is goed!! Kwaliteit prima!

We hadden een tafel voor 4 gereserveerd bij het raam, echter was er een tafel voor twee gereserveerd (stond toch echt in de mail voor 4 )
    vonden het slecht dat we achterin het restaurant, waar het vreselijk tochte een nood tafel kregen aangeboden.
    Iedereen kan fouten maken maar kom je klanten tegemoet bij een fout.
    Het eten was goed dus jammer van de rest.
    Gr.

Wout en Yolanda de Kok

We hebben heerlijk gegeten en gedronken en kunnen werkelijk niets negatiefs vinden.
    Ontvangst was super vriendelijk met een drankje en amuse van het huis, wat we altijd wel kunnen waarderen. Alle gerechten waren echt lekker en met liefde klaargemaakt. En onbeperkt is ook onbeperkt, want na een volle kaart kreeg je gewoon een nieuwe kaart. We kunnen 'Bij Ons' dan ook van harte aanbevelen.

Al een aantal keren een bezoek gebracht. Telkens een goede ervaring! Het eten is prima maar vooral de kwaliteit van het gastheerschap van de eigenaar (die "het" begrijpt) maakt het tot een belevenis.

Vanavond gegeten bij het Heemse. Tapas plankje en een schnitzel. Tapas waren oké. De snitsel smaakte naar vis. De schnitzel terug gegeven aan de kok.
    Een nieuwe schnitzel gekregen, dit keer niet gebakken in de frituur maar in een pan. De smaak was iets beter, de randen behoorlijk donker gekleurd.
    Het gewicht van de schnitzel zou 300 gram zijn, waarvan toch wel 150 gram paneermeel. Ook geen wonder dat een schnitzel bakken zo moeilijk is. Misschien zal de kok eens een dealtje moeten maken met de lokale slager dan gaat vast de kwaliteit naar boven.
    Wat we ook zo sneu vonden was dat onze serveerster (leuke jonge dame) onze kritiek door kon geven aan de kok. Als ik de kok was geweest, dan bracht ik een bezoekje aan de tafel met de klachten. Dit laat je niet over aan de serveerster.

Al een aantal keer gezellig gegeten. Goede prijs / kwaliteit.

Marloes De groot

Super gezellig zitten bij het haardvuur met uitstekende bediening! Eten was perfect! Goed klaar gemaakt😁
    Zeker een aanrader!!

Coevorden

Eten matig, niet heel veel bijzonders, niet tapas waardig, saaie smaken, gerechten die je thuis ook eenvoudig maakt. Hele fijne gezellige sfeer. Service matig, lang moeten wachten op drankjes of zelfs er nog om moeten vragen omdat het niet is gebracht. Invulkaart werd niet snel opgemerkt. Voor mij niet voor herhaling. Prijs kwaliteit goed.