Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hardenberg verdeeld zijn.

Gisteren wilde ik hier snel wat eten afhalen. Helaas bleek de pin niet te werken vertelde de dame achter de balie mij. Ik moest maar even naar de bank rijden om geld op te nemen. Gezien de haast en de spits tijd was dit geen optie. Ik kom gemiddeld 8 keer per jaar met een grote groep bij deze wok en haal ook regelmatig eten af. De door mij geboden optie, om direct bij thuiskomst het even over te maken in combinatie met het tonen van de ID werd niet geaccepteerd. De zo vriendelijke glimlach welke altijd geboden word als jij als klant binnenkomt verdween snel en ging over in argwaan. Dit voor een bestelling voor nog geen 15 euro. Jammer, toch in het vervolg maar ergens anders heen! Goed gedaan wok Hardenberg!

Overweg

Heerlijk eten! Gastvrijheid staat bovenaan! Mooi aan het water, kan heerlijk buiten zitten door het afgeschermde terras. Ook bij regen. Kortom, we zijn er enthousiast over!

Ronald

Laatst uitgebreid geluncht...

Paar tripel biertjes, en kipspiezen, en wederhelft een schnitzel.
    Beide gerechten met bijhorende garnituur.

Alles was goed in orde. Goede porties, niet te karig. Kip was mooi gegrild, geen zwarte randjes maar wel heerlijk mals. Satésaus had iets meer kunnen zijn.

Schnitzel was goed, mooi formaatje.

Bediening was attent, oplettend.

Prima in orde!

Dylan Potgieter

Freddie

Leuke en attente bediening en de sfeer is ook goed.
    Voorafje was lekker. We hebben in totaal 10 gerechten per persoon gehad waarvan er 3 tegen vielen. Inktvisringen smaak niet goed en zeer taai. Garnalen hadden een chemisch smaakje en de kippe stukjes waren niet gaar en ik moest het vlees lostrekken van het bot.

Wat ook tegenviel was dat ze geen echte special biertjes hadden (bijv. Trippel, Dubbel en Weizen) wel een La Trappe Puur gehad was wel lekker maar komt niet in de buurt moet ik eerlijk zeggen.

Eerlijk gezegd had in vanwege alle goede recenties iets meer verwacht.

6. Chinees-Indisch Hardenberg

Steekt met kop en schouders boven de vele Chinese restaurants in de omgeving uit! Alles perfect in orde!! Buitengewoon goede kwaliteit eten. Komen hier zeker terug!

7. Chinees-Indisch Hardenberg

klaartje

Om half 9 s`avonds kwamen we om even wat te drinken, na lekker te hebben gewinkeld we gingen buiten zitten in het uiterste hoekje ik vroeg om een asbak ik kreeg als antwoord dat er tijdens lunch niet gerookt werd namens slechte recenties daarna werd er aan tafeltje ernaast waar nog mensen zaten, de asbak weg gehaald waar duidelijk nog wel is gerookt ik kom er niet weer.

Vanmiddag een hapje en een drankje wezen eten bij de De Troubadour.
    Op het terras zijn we van plaats geswitcht omdat er een betere plaats vrijkwam. De eigenaar vond dit geen goed idee. Op een zeer kinderachtige manier heeft hij ons terecht gewezen. Wij zijn al wat ouder en vonden dit zeer ongepast. Het eten was trouwens goed.

2e keer geweest nu en echt super gegeten!!! Top personeel, heel gastvrij!! Aanrader!!!

WIETS

Malheureusement nous n'avons pas pu manger car le serveur nous a dit que la cuisine fermait. C'est étrange car la table derrière nous qui sont arrivés après nous ont pu commandé.
    La seule différence est qu'ils parlaient néerlandais et pas nous!!!
    Très décevant et pas du tout commercial!!

Vrije vertaling door Eet.nu
    Helaas hebben we niet kunnen eten omdat de ober ons vertelde dat de keuken sloot. Dit is vreemd omdat de tafel achter ons, die na ons toe kwam, wel heeft kunnen bestellen.
    Het enige verschil is dat zij Nederlands spraken en wij niet!!!
    Zeer teleurstellend en helemaal niet commercieel!!

WIETS

13. Pannenkoekenhuis Hardenberg

Super lekkere pannenkoeken gegeten!
    Gezellig buiten gezeten.
    Kids vermaken zich tussendoor goed in de speeltuin.
    Tot de volgende keer!

Super. Snelle service en ideaal met de druktoetsen nu. Niet meer lang wachten totdat iemand door heeft dat het drinken op is.

Bennink

Gezellig knus niet al te groot tapas restaurant!
    Lekker eten! Van de 5e ronde hebben wij geen gebruik gemaakt.
    Je kreeg elke ronde genoeg!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

Lekker gegeten.
    Heb wel een tip.
    Als er kinderen bij zijn doe dan de warme kinder tapas bij de 1e warme ronde.
    Niet als laatst.

Karin van Benten

Lekker eten in een gezellig restaurantje met vriendelijk en service gericht personeel. Een aanrader

Gezellig restaurant, vriendelijk personeel en het eten was uitstekend! Zeker een aanrader!

Kerkdijk

Gezellig met zijn alle tapas gegeten en het was heerlijk, zoals altijd! Top voor elkaar!

Andre

Om positief te beginnen, het eten smaakte goed en het restaurant ziet er prachtig uit! Daar eindigen ook direct de complimenten want over de service is er niet veel positiefs te vertellen. Tot 3 keer toe drinken vergeten voor dezelfde gast. Gastvrouw die overdreven amicaal doet maar vervolgens inhoudelijk weinig toevoegt. Lang! Wachten op het eten terwijl het echt niet druk is. De pasta die volgens de gastvrouw met gerookte kip gemaakt zou zijn is toch echt een pasta met gamba's. Bijna iedereen van het bedieningsteam is wel een keer aan tafel geweest zonder dat daar onderling over gesproken is (want dezelfde vragen).
    Natuurlijk moet je als 'nieuw' team nog veel leren, daar is ook ruimte voor maar we hadden verwacht dat de lat wel iets hoger zou liggen.

De sfeer maakten we zelf, de ambiance is prachtig. Het eten zorgt er voor dat er voor dat de prijs/kwaliteitverhouding net voldoende is. Qua service is er nog een enorme verbetering te maken. Jammer, veel van verwacht, niet waargemaakt.

Joke ribberink

Heerlijk gegeten! Goede bediening! Gezellige sfeer.

familie uit Rotterdam

Heerlijk gegeten op het terras incl. Live muziek.
    Waren hier al eerder geweest en het was wederom top. Bedienning ook prima/vlot (ondanks dat het restaurant helemaal vol was).

Tot snel!

24. Chinees-Indisch Hardenberg

Schoon en net restaurant. Dachten even bij het buffet. ‘Is dit het’. Maar het was goed en erg lekker.
    Personeel zeer vriendelijk en vroegen ons wat we extra bijgevuld wilden.

Het was erg rustig die avond, waren op een gegeven moment de enige. Maar misschien is 4 mei ook niet echt een uiteten avond…

We hebben samen met het personeel netjes 2 min stilte gehouden om 20.00 uur.

Van Leeuwen

Keurig verzorgde tapas. Meer dan genoeg keuze, maar niet te. Mooi opgemaakte gerechtjes. Goed van smaak. Veel variatie. Alles keurig op goede tijd geserveerd door vriendelijke bediening. Niet te groot restaurant waardoor de sfeer gezellig is. Wij waren op donderdagavond, zaak zat niet vol, maar daardoor was de bediening prettig en secuur. Als dessert kregenn we een tapas plank voor drie personen met daarop 6 verschillende mini desserts. Erg leuk en heerlijk. Wij hebben een fijne en heerlijke avond gehad.

Jacqueline

Fam. Vogelzang

Voor de eerste keer bij Bij Ons: heerlijk gegeten, de kwaliteit van het eten was goed en veel variaties mogelijk. In een "all you can eat" restaurant zijn de drankjes meestal duurder (prijs staat op de kaart) en dus kom je met drankjes en met het dessert dat niet inclusief is (dat werd verteld), op bijna het dubbele uit van €22,50.
    Bediening is erg vriendelijk. Onze mening: 3,5 uur gezellig zitten, bijpraten en eten. Een aanrader.

Hier het burgermenu gegeten.
    Beetje karig allemaal en 1 klein bakje friet met ons vieren. Tweede bij besteld, maar dit duurde erg lang.
    Prijs kwaliteit van dit gerecht staat niet in verhoudinding, €16,50 voor een hamburgermenu is echt veel geld.
    Totale vertering voor ons was hier €137,00 maar denk de volgende keer hier wel beter over na.

Albert en Ria

M pinkert

Vriendelijk personeel en heerlijk eten… echt een aanrader!