Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hardenberg verdeeld zijn.

1. Italiaans Hardenberg

Hier bestel ik dus niet weer. 20 euro betaald voor aangebrand eten. De broodjes waren zo zwart dat ze gewoon stonken. Bah, ik heb de helft weg moeten gooien.

Nel van Rootzelaar

Kom al sinds 1994 in dit restaurant. Wij komen speciaal uit Amsterdam om hier te genieten van de uitstekende keuken van Jaap en Heleen Ishta. Het eten is uitstekend, de wijnen prima en de bediening en vriendelijkheid is ronduit top. De kamers in het hotel zijn prima, niets op aan te merken. Zolang Jaap en Heleen doorgaan blijven wij naar Hardenberg komen om hier te genieten van onze culinaire weekenden.

Heerlijke avond gehad met lekkere wijn, goed eten en veel gezelligheid! Ruim voldoende en goed verdeeld. Kortom Super!

Gisteravond wezen eten restaurant was zo goed als vol, vriendelijke ontvangst, na het voorgerecht een amuse van het huis gehad, heerlijk!
    Bediening was vlot en attend.
    Het was een prima avondje met heerlijk eten en veel gezelligheid.
    Top zaak!

Het was heerlijk! De kinderen vonden het ook erg leuk!

Super gezellige avond en heerlijk gegeten!

Op 7 december er met collega's gegeten.
    Ondanks de gezellige sfeer in het restaurant vielen sommige gerechten toch wat tegen.
    Alle vleesgerechten waren erg taai. De nachos chips waren aangebrand en hierdoor keihard. De andere tapas waren echter prima van smaak.

Eten en drinken 8: Ruime keuze, ook veel lekkere groente gerechten. Als vegetariër kan ik hier goed terecht!
    Sfeer 8: vooral de open haard met echte houtblokken vind ik sfeervol.
    Service 8: vlotte bediening, zelfs als het restaurant vol is. Vriendelijke mensen.
    Prijs/kwaliteit: 8

Goede kwaliteit. 5 gangen tapas 2 per persoon per gang. Ruime keuze en goede bediening. Temperatuur van het eten was ook goed. Gezellige plek! Toetje viel ons tegen. Maar verder zeer geslaagd en we gaan zeker nog eens!

Tineke Albert

Hartelijk ontvangen door de eigenaar die ruimschoots aandacht had voor onze speciale wensen. De hertenbiefstuk was heerlijk mals, ik kreeg gekookte aardappelen in plaats van friet en alles was lekker vers. De bediening keurig volgens de regels: niet voor me langs reiken en naast me gaan staan met serveren. Het was tòp!

Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening en gezellig gezeten! Kortom een leuke avond gehad!

Gert Salomons

Wat ons betreft… de beste snackbar van Hardenberg… altijd goede kwaliteit en ook fijne, hartelijke mensen met belangstelling voor hun klanten!
    Dusss... toppie… kunnen we iedereen aanraden!

Fred Hamhuis

Op vrijdagavond gegeten bij restaurant Het Heemse.
    Gekozen voor verrassingsmenu. Prima diner met keuze uit vis of vlees.
    Voor herhaling vatbaar.

Alle gerechten waren heerlijk. Vriendelijk personeel.

15. Internationaal Hardenberg

Vanmiddag hebben we een driegangen verrassingslunch besteld. Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Tussen de gangen door nog originele amuses gehad wat de naam van het restaurant eer aan doet. Mooie locatie en het streekgebonden eten was het geld meer dan waard. Aardige en enthousiaste bediening ook! Zeker een aanrader.

Het was heel gezellig en heerlijk gegeten. Bediening heel goed en vriendelijk.

Hier twee weken terug gegeten en waren verbaasd over de achteruitgang.
    Komen meestal wel 1a 2 keer per jaar en waren altijd tevreden.
    Nu waren we er in de herfst vakantie op een doordeweekse dag.
    Bij de ingang gaat het al fout, een kapotte trap naar de deur met een los zittende strip. De vloer bij het buffet en wok gedeelte spek glad van het vet.
    Smerige afzuigkappen en vieze tegels.
    Beschimmelde kitranden en een ijsvitrine die al meer dan overleden was, met daarin ijs wat niet te eten is, goedkope meuk. Kortom er wordt niet voldoende aan onderhoud en schoonmaak gedaan.
    Personeel gaat tegen half negen zelf langs het buffet een bordje scheppen! Vervolgens staat het personeel gewoon aan de zijkant van het gebouw een sigaret te roken. Peuken in een emmertje, kortom geen gezicht. Scherm zoiets dan even af.
    Nee wij zijn hier voor het laatst geweest tenzij ik mag vernemen dat ze dit allemaal eens aangepakt hebben! Jammer dat zo'n prima restaurant zo snel achteruit kan gaan…

We hebben heerlijk gegeten.
    Gezellige huiselijke sfeer.

Karin Kruse

Gisteren met ons gezin gegeten. Gezellige ambiance, vriendelijk personeel maar over het eten waren wij niet zo tevreden. De porties zijn heel erg klein, de prijzen zijn behoorlijk hoog. Het eten was lauw en een vreemd soort patat bij de ossenhaas. Voor ons geen tweede keer.

Stan van Heumen

Heerlijk gegeten. Elk gerecht was perfect en heerlijk van smaak. Genoeg keus en leuk en snel personeel! De sfeer is meer dan voldoende.

Heerlijk gegeten, niet opdringerig, tijd genoeg tussen de hapjes, avondvullend en gezellig. Weinig keus bij de toetjes, dat was het enige minpuntje.

Bel om eten te laten bezorgen en nemen gewoon een half uur lang niet op. Als het druk is kun je ook gewoon opnemen en zeggen dat bezorgtijd 1 uur (of langer) gaat duren. Heb ik geen probleem mee maar totaal niet opnemen vind ik echt niet kunnen. Wat een baggercafetaria. Kwaliteit erg wisselend maar voor prijs wel ok.

Heerlijk gegeten met man en onze drie kinderen. Sfeervolle inrichting, vriendelijke en snelle bediening en heerlijke gerechten! We hebben genoten!!

CT van der Linden

Wij zijn 23 september ivm ons 40 jarig huwelijksdag daar wezen eten met kinderen en kleinkinderen. Wat een top restaurant. Mooie kindermenu's. Erg lief voor de kleintjes die hun eigen pizza konden maken. Eten was heerlijk. Heel kind vriendelijk. Zo gezellig. Prijs ook prima. Zeker een aanrader. Als wij weer in Hardenberg zijn hoeven wij niet te denken waar gaan wij eten. Zeker hier, met reservering anders geen plaats. Beste mensen, bedankt voor de gezelligheid en heerlijke eten. Tot ziens.

Gezellige en relaxte sfeer. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

Super lekker gegeten. Mijn vriendin en ik gaan altijd naar een Italiaans restaurant als we een paar daagjes weg gaan.
    Deze gegoogeld. En dit restaurant behoort bij 1 van de betere die we in de loop der jaren hebben gehad.

Gerrit Meijerink

Recent hier gegeten "verschillende soorten vlees van de grill" ik vond de het ver beneden de maat, vlees was niet warm zeer kleine hoeveelheid vlees met een klein kommetje doorbakken patat en een klein kommetje salade en dat voor € 26,50 De bediening was vriendelijk en niets op aan te merken.

Vorig jaar goed bevallen, dit jaar zwaar negatief, een derde keer zit er niet in. Vrijdag 29 september geweest. Eten was redelijk verder erg luidruchtig. Vaste klanten hadden klaarblijkelijk voorrang. De mogelijkheid om een tweede drankje te bestellen zat er niet in. Echt jammer.

Super lekker gegeten hier alleen de muziek mag naar mijn smaak wel wat anders, beetje eentonig allemaal.
    De sausjes mogen wel wat dikker, deze zijn super waterig.

30. Internationaal Hardenberg

Greet de Boer

We hebben nu een aantal keren hier gegeten en het was in één woord... geweldig! Mooie en verse (streek) producten.
    Creatieve opmaak en de smaak 👌Prettige bediening en goede uitleg over het bestelde eten. Zeker voor herhaling vatbaar!! En de locatie is prachtig!

Al met al een dikke voldoende!