Bij het restaurant zijn er voldoende parkeerplaatsen beschikbaar, waar u gratis kunt parkeren

Openbaar vervoer binnen 250 mtr.

Bezorgrestaurants in de buurt van Het Heemse

1288520874 86
1294919312 86
1320513065 82
1442083392 77

1. Heerlijk ontspannen gegeten, erg mooi restaurant en vriendelijk personeel.
    Tijd tussen de gerechten is prima, ook met een jong kind erbij.
    Eten was heerlijk, jammer dat we ver weg wonen anders zeker voor herhaling vatbaar.

2. Via Socialdeal vouchers gekocht voor €16 p.p. Deze bleken helaas niet te verzilveren omdat het 18:00 was geweest. Deze (beperkte) tijden staan niet op de website van Socialdeal.

Goed, kan een keer gebeuren, maar met de eigenaar viel niet te praten. Hij kon eventueel wel wat voor ons doen met de prijs, maar daar had ik niets aan; we waren er toevallig in de buurt, maar wonen er ver vandaan. De vouchers waren al aangeschaft en die weigerde hij te accepteren. Noot: ik moest ter plekke nog reserveren via Socialdeal, mogelijk dat dan de beperkte tijden duidelijk worden, maar dat is voor aanschaf van de vouchers (en nog steeds niet) bekend.

Het restaurant zat niet vol, anders had ik zijn bezwaar nog begrepen. Hij vertelde mij dat ik zelf Socialdeal maar moest bellen dat het niet klopte. Toen keek ik hem verbaasd aan en zei hem dat het niet mijn restaurant was en dat het mij niet uitmaakte of zijn zaak vol of leeg was...

Gelukkig deden ze bij Socialdeal niet moeilijk en kreeg ik het geld direct terug gestort. De jongeman aan de telefoon kon ook niets vinden over beperkte tijden. Bij wie de fout nu ligt laat ik in het midden, maar als serieuze ondernemer had ik Socialdeal gebeld en gevraagd om die opmerking toe te voegen op hun website. Ipv je (potentiële) klanten zo te weigeren in front of andere gasten.

Mijns inziens had hij de 'fout' moeten nemen voor wat het is, ons een plekje moeten aanbieden en de vouchers accepteren. Als daar een reservering voor nodig was geweest via Socialdeal (desnoods op een tijdstip dat het wel verwerkt kan worden in het systeem), om de vouchers te verzilveren, dan had ik dat ter plekke geregeld. Dat heb ik ook gezegd tegen de eigenaar, maar die had daar geen oren naar.

Heb vriendelijk het aanbod op een eventuele andere korting geweigerd en zet er geen voet meer binnen. Qua sfeer is het leuk, maar had meer verwacht van het interieur met zo'n specifieke naam. Qua locatie is het tien keer niks. Industrieterrein en het uitzicht is niet je-van-het. Het concept past binnen het idee van een relatief goedkope hap in een enigszins relaxte sfeer dat de uitstraling van kwaliteit moet hebben. Helaas doet de eigenaar dat zelf niet. Over de kwaliteit van het eten kan ik niets zeggen, maar de eigenaar is in ieder geval geen sterrenrestaurant waardig. Ik wens hem veel succes met het proberen recht te praten van mijn recensie(s) en vooral met het vol houden van zijn zaak.

3. Bediening vriendelijk en prima. Eten niet best. Carpaccio verstopt onder een berg sla. Broodplankje met droog brood. Gefrituurde schnitzel, te slecht om voor te zetten. Vergeleken met vroeger behoorlijk slecht geworden.

1,7
  4. aard kloot

Hou je van gaarkeuken eten dan is dit de zaak om te bezoeken. Bediening ongeïnteresseerd, wachttijd op serveren van het eten ruim 50 minuten en dan… inderdaad gaarkeukentroep op het bord. Bah wat een pretenties en wat een gemiste kansen.

5. Annelies

Met wederzijdse ouders genoten van een gezellige avond in dit sfeervolle restaurant.
    Eten was heerlijk. Complimenten voor de kok en de enthousiaste, gedreven bediening!
    Wij komen zeker terug!

6. E. Hofsink

Leuke uitstraling. We waren met een groep van 11 personen en werden aan een tafel gepropt. Bediening van eerste dame geen vriendelijke uitstraling. Ander personeel was vriendelijker. Eten en drinken moest door ons zelf doorgegeven worden. Ook de hete borden! Slechte bediening dus. Kwaliteit eten matig tot redelijk. Moesten lang wachten totdat iedereen wat had. Geen aanrader.

7. Heerlijk gegeten met een goede prijsverhouding.

8. Vanavond gegeten bij het Heemse. Tapas plankje en een schnitzel. Tapas waren oké. De snitsel smaakte naar vis. De schnitzel terug gegeven aan de kok.
    Een nieuwe schnitzel gekregen, dit keer niet gebakken in de frituur maar in een pan. De smaak was iets beter, de randen behoorlijk donker gekleurd.
    Het gewicht van de schnitzel zou 300 gram zijn, waarvan toch wel 150 gram paneermeel. Ook geen wonder dat een schnitzel bakken zo moeilijk is. Misschien zal de kok eens een dealtje moeten maken met de lokale slager dan gaat vast de kwaliteit naar boven.
    Wat we ook zo sneu vonden was dat onze serveerster (leuke jonge dame) onze kritiek door kon geven aan de kok. Als ik de kok was geweest, dan bracht ik een bezoekje aan de tafel met de klachten. Dit laat je niet over aan de serveerster.

9. Tineke Albert

Hartelijk ontvangen door de eigenaar die ruimschoots aandacht had voor onze speciale wensen. De hertenbiefstuk was heerlijk mals, ik kreeg gekookte aardappelen in plaats van friet en alles was lekker vers. De bediening keurig volgens de regels: niet voor me langs reiken en naast me gaan staan met serveren. Het was tòp!

10. Fred Hamhuis

Op vrijdagavond gegeten bij restaurant Het Heemse.
    Gekozen voor verrassingsmenu. Prima diner met keuze uit vis of vlees.
    Voor herhaling vatbaar.

11. Fam. Verharen

Gezellig, heerlijk eten, ruim voldoende, bediening goed, mooie zaak, aanrader voor iedereen en ook voor de kinderen.

12. Kabeljauw was lekker, maar was eerder een kinderportie. Spareribs waren precies al 3 keer gegeten.
    Vermelding op kasticket dat korting gegeven wordt na een positieve review bij een volgend bezoek vinden wij erover, want dan moet je ook korting geven voor het niet geven van een negatieve review.

13. Zeer slecht ondanks dat de drukte mee viel, voorgerecht - soep was koud, hoofdgerecht was lauw, schnitzels uit de frituur. En voordat je het voorgerecht krijgt heb je al ruim een uur gezeten en tussen voor- en hoofdgerecht moet je wederom mega lang wachten. We hebben uit pure frustratie maar geen nagerecht genomen anders hadden we er nu waarschijnlijk nog gezeten. En de mede-eigenaar houdt zijn schouders op en lijkt het allemaal heel normaal te vinden. Ik denk dat Gordon Ramsey hier een leuk programma van kan maken. Aan de meisjes van de bediening lag het niet die deden gewoon hun werk.
    Geef het door. Te slecht om een ster of cijfer voor te geven.
    Hier is echt werk aan de winkel.

14. Marianne Witteveen

Wat was het heerlijk. Vraag om de cheesecake als toetje, je weet niet wat je proeft, zalig!

15. G. Lijkendijk

Recent met 4 personen op een donderdagavond gegeten bij het prachtige restaurant. Bediening en kwaliteit waren prima.

16. M Dekker

Vrijdagavond 10 maart. We hadden vroeg afgesproken, maar dat bleek geen probleem. Vriendelijke ontvangst. Niet spectaculair, maar wel lekkere amuse: lente-uisoepje. De proeverij vooraf zag er smaakvol uit en was dat ook! Blij dat we er maar 1 besteld hadden voor 2 pers. want het was veel. Gold later trouwens ook voor het dessert: grand finale. Helemaal top. Het wild stoofpotje was goed heet, prima van structuur en veel. De hertenbiefstuk was iets te doorbakken (medium besteld) maar niet droog. Net als bij het stoofpotje: groot! Vriendelijke bediening. We komen zeker binnenkort terug.

17. Gezellige locatie, heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Een aanrader om heen te gaan.

18. Super gezellig en heerlijk gegeten! Complimenten voor de kok en de leuke bediening. Tot de volgende keer 👍

19. Prima restaurant in een bijzondere ambiance.

20. Prima eten en bediening

21. Erg lekker en goed. Leuke details op de borden. Ook een mooie balans in de bediening, erg netjes en toch gemoedelijk. Leuk ook dat ze even langskwam om ons te bedanken voor het compliment. Het boomstamrestaurant een absolute aanrader!

22. Van middelkoop

We hadden gereserveerd maar blijkbaar was het niet genoteerd , ondanks dat kregen we toch een tafel op 2e kerstdag, het eten was erg lekker en de bediening erg vriendelijk

23. We hebben bij Het Heemse op eerste Kerstdag een brunch genuttigd. Helaas was het redelijk fantasieloos, het was een recht toe recht aan brunch. Er was geen moeite gedaan om er een KERST-brunch van te maken. Ohja er lagen een paar -niet echt appetijtelijk uitziende- oliebollen (waar maar weinig mensen zich aan gewaagd hebben). De koffie was echt niet te drinken, een aantal van de warme gerechten waren lauw, de eieren waren koud en was naast kaas, ham en zalm weinig "bijzonders" op de broodjes. De brunch begon om 11 uur, wij waren er om 11.15 uur, maar we moesten flink dooreten, want rond 13.00 uur begon men al met afruimen van het buffet (terwijl op de website stond dat de brunch tot 14 uur zou duren). Rond 12 uur heeft men zowaar een bak yoghurt/kwark neergezet met een bak fruit (wederom geen enkele creativiteit). Ik denk dat wij per persoon niet meer dan voor 3 a 4 euro hebben opgegeten/gedronken, maar mochten 24,50 euro p.p. aftikken. Het ergste vond ik persoonlijk dat we voor een kind van 4 (die een glaasje appelsap heeft gedronken en een broodje met chocopasta) 12,50 euro moesten betalen!

NEE, voor ons geen brunch meer bij het Heemse. Wel jammer, want het is een mooie locatie, met goede parkeermogelijkheden en 1 van de weinige locaties in Hardenberg die een brunch aanbiedt. TIP :met een gezellig kerstmuziekje en iets meer fantasie (leuke streekgerechtjes, meer variatie in het dessert, etc) kunnen jullie er volgend jaar misschien nog wel iets leuks van maken!

Wel een compliment voor de jongen mensen in de bediening, want die hebben goed voor ons gezorgd (qua afruimen en vragen of we nog meer van die -niet te drinken- koffie of thee bijgeschonken wilden hebben).

24. Geke veurink

Erg lang wachten op het hoofdgerecht... Meer dan een uur... Bij navraag bleek onze bestelling over het hoofd te zijn gezien! Daarna kwam het wel snel. De witlof met ham en kaas smaakte zurig.

25. Heerlijk gegeten. Perfecte bediening.

26. Niet gekregen wat we gevraagd hadden. Kleine stukjes vlees. Toetjes buffet afgesproken, kregen alleen ijs met kersen, dat is voor mij geen toetjes buffet.

27. R. Van Wezenberg

Het was erg goed en aardig personeel.Komen zelfs 2 keer vragenof alles voldoende is! TOP!

28. Super goed en lekker, niet extreem duur.

29. Hub Jacobs

Heel lekker gegeten / gedronken, heel leuke bediening en dat alles voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar.

30. Bernadette van gijzen

Het was een aparte ervaring. Volgens mij was de bediening nieuw en niet getraind om dit werk te doen. Het eten was niet zoals verwacht. De herten biefstuk was overgaar (er is niet gevraagd hoe we het wilden hebben). Eendenfilet was wel erg lekker. Ze waren vergeten ons de aardappelen en patat te brengen. Vergaten de bestelling. Al met al geen 80 euro waard.

31. Germ Hoekstra

Als we in de buurt woonden zouden we er zeker nog eens eten!

32. het eten was goed voor elkaar, de bediening wat minder, er was een nieuw meisje aan het werk, maar na ons idee had ze nog geen idee waar ze mee bezig was, na het voorgerecht vroeg ze ons 2x of we het nagerecht wilden hebben terwijl we het hoofdgerecht nog niet eens hadden gehad.
    het eten was ondanks dat lekker

33. Goed gegeten, serveerster onervaren niks mis mee iedereen moet leren . Maar misschien beter begleiden. We kwamen om te eten en dat was goed.. -:)

34. L.G. Wubbolts

Prima gegeten vanavond. Mooie malse hertenbiefstuk. Jammer dat er 0,60€ voor een klein bakje mayonaise betaald moet worden voor een tafeltje van 4 personen.

35. Afgelopen zondag met een grote groep gegeten bij Het Heemse. Het was een prima ervaring ! Service was zeer goed en het eten werd voor een grote groep als de onze snel geserveerd. De porties waren prima en de prijzen scherp. Zelf de sate genomen die heerlijk mals was !

Zeker voor herhaling vatbaar.

36. Lang wachten voor eerste drankje, heel lang wachten voor het eten, een was goed totdat er vliegen uit de salade kwamen. Werd heel slecht mee omgegaan bij ons. Ik zal persoonlijk niemand aanraden hiernaartoe te gaan

37. J.H.Schutte

We hebben heerlijk gegeten, het verrassingsmenu. Het zag er echt verrassend uit en was heerlijk.

38. Een goede locatie hebben de hele avond buiten gezeten eten was goed bediening is goed de locatie is perfect voor een gezellige diner of feestje.

39. Leuk restaurant, sfeervol door de boomstammen waarmee het gebouwd is.
    Lekker gegeten, we komen nog eens terug.

40. Hans en Els

We hebben hier heerlijk gegeten, het verrassingsmenu en 1 menu á la carte. Vriendelijke bediening en goede service. Restaurant ziet er gezellig uit.

41. Top kwaliteit voor een top prijs!
    De bediening is vriendelijk en de baas en de chefkok komen vaak een praatje maken aan tafel!
    Een echte aanrader!

42. Gezellig restaurant met vriendelijke service. Het eten is goed en niet te duur. Een echte aanrader voor een gezellig avondje of een snelle hap.

43. B. de Graaf

Vrijdagavond: "laten we uit eten gaan, geen zin om te koken". Waar, de Blokhut Hardenberg? Ja oké en het was oké! Lekker mooi stuk vlees en redelijke prijs. Kom nog eens terug.

44. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Ik neem meestal spareribs als het even kan, en heb hier 1 van de betere sinds tijden gehad. Vlees was mooi gegaard, kwam goed van het bot en was ook mals. En lekker gemarineerd. Ik wilde graag cocktailsaus, in plaats van de standaard knoflooksaus, en dat was ook geen probleem, dat maakte de chef speciaal voor ons. De Lamsrack van mijn vrouw was ook prima. We komen zeker terug!

45. Lekker gegeten heel relaxt geen haastige bediening mocht alles vragen en kreeg antwoord.

46. C.J. Kromhout

Goede ontvangst, fantastische bediening en heerlijk gegeten.
    We komen zeker nog een keer terug.

47. Ano 39 punten

Van het weekend wilden we hier lunchen. Buiten op het terras aangekomen konden we kiezen uit 4 tafeltjes. Niet omdat het op dat moment zo druk was, maar omdat de rest van de tafels nog niet waren afgeruimd. Vervolgens duurde het 20 min voordat ons gevraagd werd wat we wilden drinken. Daarna net zo lang moeten wachten totdat onze bestelling werd opgenomen en nog langer totdat de 2 simpele broodjes er waren. Bijna 2 uur op het terras gezeten voor 1 glas drinken en een broodje. Schandalig! Nog niet te spreken over de zooi op het terras.. vieze tafels en een uitgerolde tuinslang. Jammer!

48. Roy Zantinge

Hadden gereserveerd voor het buffet, maar dat kon niet doorgaan. Dus kregen we voor dezelfde prijs een verrassingsmenu aangeboden voor 4 personen.
    Dit was echt goed en ruim genoeg.
    Heerlijk gegeten en een paar flinke consumpties gekregen van de eigenaar, top!

49. Een restaurant met een leuke sfeer, goede, vlotte bediening en heerlijk eten.

50. Wij wouden met zijn tweeën ergens lekker eten en vrienden van ons hebben ons geadviseerd om naar het Heemse te gaan. Het was zeker de moeite waard. Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk en vrolijk, sfeer is heel leuk en is voor herhaling zeker vatbaar.

Als voorgerecht hebben we zalm carpaccio met gemarineerde gamba's gehad (lekker), als hoofdgerecht heb ik rib eye besteld die was lekker, mals en goed bereid en mijn vrouw had lams duo en die was ook goed bereid en lekker mals. En als nagerecht de smoothie van aardbeien voor haar en voor mij de tosti met munsterkaas en perenijs (heerlijk).

Het is een aanrader en we komen zeker terug. Bedankt.

51. Het was 2e paasdag na een gezellig uitje met 2 gezinnen te hebben gehad. Wouden we het afsluiten met een etentje bij het Heemse. s' Middags gebeld of ze nog een plekje voor ons hadden. Dat hadden ze!

We kregen met z'n tweeën een menu kaart want ze waren verder in het bezit bij andere gasten, ze zou er later nog vier brengen. Deze kaarten niet gezien want toen er een serveerster kwam was het om de bestelling op te nemen. We kregen steeds meer zin in eten! De serveerster kwam uit haar zelf nog even haar excuses maken omdat we zo lang moesten wachten. We waren dan ook blij dat ze na 1 uur en 3 kwartier wachten op het eten onze bestelling op tafel zetten. Er zat ook een vegetarisch geitenkaasje tussen. Volgens de menukaart zou het een gerijpt geitenkaasje zijn met daar omheen een krokant korstje. Daarover een zoete abrikozensaus en cashewnoten. Dacht dat abrikozensaus oranje was? En dat krokante kostje? Ze heeft nu genoeg kaas gegeten voor 2 weken. Ook hadden we er warme groente bij besteld, deze waren koud en 5 stronkjes met 8 pers. is niet echt veel! Jammer dat ons het eten zo tegenviel, want de sfeer van het restaurant is zo mooi.

52. Gineke Peltjes

Wij waren met een groep van 11 personen met 2 jonge kinderen. De serveersters waren aardig, ook naar de kinderen toe vol begrip. Wij hadden een reservering om 6 uur en om half 10 hebben wij afgerekend. Het is een sfeervol restaurant. Het eten was goed.

53. Tessa Melenberg

Vaak rijden wij langs het boomstamrestaurant. Het ziet er dan mooi en sfeervol uit. Daarom hadden wij gereserveerd en hadden goede verwachtingen. Na 1,5/2 uur op ons eten gewacht te hebben excuses dat grote groepen langer duren (conclusie; reserveer met meerdere personen in tafeltjes van 2). Toen we eindelijk ons eten hadden, was het eten slecht. De schnitzel kwam uit de frituur (!) en de rest was ook niet al te best. Wel hebben we alles opgegeten omdat we zo in elkaar zitten en we probeerde ook de positieve dingen te vinden, maar deze hebben wij eigenlijk niet gevonden. We waren met 8 personen en kregen schaaltjes met patat, groente en aardappeltjes maar deze waren voor max. 4 personen. Op aanvragen werden ze pas bijgevuld, dus dit was onvoldoende. Volgens een serveerster moesten wij de volgende keer voordat we de bestelling deden vragen of de schnitzel uit de frituur komt (dit is niet wat wij verwachten te vragen als wij uit eten gaan). Conclusie; bij dit restaurant krijg je niet waar voor je geld!

54. Het was onze eerste keer, maar echt voor herhaling vatbaar. Eten was lekker, bediening was vriendelijk en vlot. Echt een aanrader.

55. Ronny en Yvonne

We hebben erg lekker gegeten en de bediening was vriendelijk!!!
    Enige minpuntjes zijn dat het erg leeg was en dat de bediening erg nieuwsgierig was.

56. Het was heerlijk en goed verzorgd. Het was voor ons de eerste keer dat wij met de kinderen daar waren... Komt vast wel een vervolg. Ik zal jullie aanbevelen aan anderen!!! Bedankt voor de vriendelijke service!!!

57. A. Bleker

Zoals altijd was alles weer goed voor elkaar, helemaal top. Nog wel 1 puntje: temperatuur was mijns inziens aan de lage kant, het had wel een paar graden warmer mogen wezen.

58. Vorige week waren we hier geweest, hierop had ik negatief gereageerd. Vorige week zondag werden we gebeld, er was iets fout gegaan in de communicatie, om ons tegemoet te komen mochten we een 3 gangen diner nuttigen op de kosten van het restaurant, wat al zeer netjes was.

Eerlijk is eerlijk, het eten was echt heel goed, bediening ook zeer toegankelijk en de sfeer ook super. Het Heemse, bedankt voor deze herkansing, we komen zeker nog eens terug.

Groeten, ralf profijt

59. K. Tempelman

Lekker. Heerlijk gegeten.

60. Erg goed en lekker eten!

61. G Tekkelenburg

Prima om te eten, goede bediening.

62. Heerlijk gegeten bij het Heemse.

63. Sfeervol, heerlijk gegeten. Gevulde borden, mooi opgemaakt. Kindvriendelijk!

64. Johan Spijker

Het cijfer 8 is verdiend. Het totaal was goed het had alleen wel iets drukker mogen zijn, maar ja dat heb je niet in de hand!

65. Lekker gegeten. Personeel was aardig. Bediening verschilde wel van professioneel tot wat minder, communicatie kon wat beter. Maar zeker geen slechte ervaring, gaan er vaker eten.

66. Carla Snijders

Eten was met teveel saus/jam en absoluut de gevraagde prijs niet waard. 2x niet datgene geserveerd wat we hadden besteld. Bij een 2e glas wijn werd gevraagd welke wijn we dronken. Onzekere bediening.

67. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer, met uiterst vriendelijke bediening. Wij zijn voor het stoofvlees in een pannetje gegaan en die was nostalgisch lekker. Geserveerd met eigen gemaakte appelmoes. Het dessert was ook compleet, een Dame Blanche geserveerd met amandelsnippers en ook de presentatie was geweldig (zie foto).

68. F Leemhuis

Moest wel lang wachten op een drankje, was zelfs een keer vergeten. Buffet matig in verhouding prijs. IJs was op, laat aangevuld. Locatie wel erg leuk, mooi restaurant.

69. We wilden eens zien of de lunch ook goed was. Eerder hebben we al van een buffet en diner gebruik gemaakt. Ondanks dat de eigenaar druk met leveranciers in gesprek was, sprong hij even bij om aan een andere tafel koffie te serveren, daar de kelner druk was met een reservering.

De lunch was prima, op temperatuur en voldoende. Mijn vrouw at een smakelijk zalm stuk en ik een forse schnitzel. De witte wijn was fris en goed gekoeld.

Per saldo dus goed gegeten voor een redelijke prijs.

70. We hebben met z'n tweeen lekker gegeten. Goede kwaliteit, vriendelijk personeel.

71. Opzich redelijk lekker gegeten. Eten was erg zout. Buffet weinig keus en slecht aangevuld. Niet voor herhaling vatbaar.

72. In verband met een huwelijk om 15.30 uur koffie gedronken. Om 18.00 uur met z'n vieren heerlijk gegeten. Het was niet zo druk dus bediening was uitstekend, vlot en leuke babbel. Prijs / kwaliteit was goed. Aangezien we uit Noord-Holland komen is het ons te ver om daar regelmatig te gaan eten. Anders zeker het overwegen waard.

73. Als je de inrichting van het restaurant ziet dan zou je denken dat het een soort Tiroler of steakrestaurant zou zijn. Toch bieden ze een kaart aan die past bij een 'algemeen' restaurant. Gerechten zijn flink aan de prijs en erg zout. Lang wachten tot het wordt opgediend. De bediening bood daarom zelf een drankje van de zaak aan. Wel vriendelijk personeel.

74. Bas Leferink op Reinink

Lekker eten, goede sfeer, top service en zeker betaalbaar. Besproken voor buffet, maar door te weinig animo kregen wij in plaats daarvan een drie gangen menu. Alles was in overleg met ons en het smaakte voortreffelijk.

75. Alles in Ordnung. War ein schöner Abend. Sehr ansprechendes Lokal. Danke.

Vrije vertaling door Eet.nu:

Alles was in orde. Was een mooie avond. Zeer aantrekkelijke eetgelegenheid. Bedankt.

76. fam van Doorn

Heerlijk gegeten en erg gezelige sfeer. De bediening was erg vrolijk en vlot. De dame die ons bediende vertelde dat het haar eerste werkdag was. Dat hadden wij absoluut niet gemerkt. Top!!!

Christa en Rene

77. Jeanette Knol

Wij zijn heel gastvrij ontvangen en konden goed met de bediening opschieten. Het eten was lekker.. Mijn zwager had liever Heineken bier gehad, maar dat mocht de pret niet drukken.

Moe maar voldaan zijn wij naar huis gegaan. Het was niet onze eerste keer, maar hopelijk ook niet de laatste keer.

78. We kregen direct al een amuse, dat was een verrassing, en we kozen ook voor het verrassingsmenu. Het was voortreffelijk. We komen zeker een keer terug.

79. Annet benjamins

Erg vriendelijk personeel. Niet duur. Gaan we vaker heen.

80. Lekker eten en een leuke en prima service.

81. Cesarine de jong

De sfeer is erg gezellig. Wij hadden all in buffet. Dat was heerlijk. Veel keuze. En de prijs vond ik echt niet duur. Dus al met al een geslaagde avond en met een volle buik terug gekeerd naar huis. 😊😊😊

82. J. 387 punten

Recent in dit restaurant gebruik gemaakt van het buffet. Het buffet op zich bestaat uit eenvoudige gerechten, maar wordt wel voldoende bijgevuld. Het all in concept valt echter tegen. In bijna drie uur drie drankjes gehad, waarbij wij de serveerster dan zelf ook nog moesten roepen. De persoonlijke aandacht ging vooral uit naar de mensen die geen gebruik maakten van het buffet en van de kaart dineerden. Deze twee 'groepen' door elkaar heen vind ik niet zo'n goed concept. Als je geen gebruik maakt van het buffet wordt je wel voortdurend geconfronteerd met lopende gasten die wel gebruik maken van het buffet.
    De prijs van 15 euro voor kinderen vind ik ook aan de hoge kant, zeker vergeleken met restaurants in de buurt die ook een buffet aanbieden. Voor kinderen wordt dit vaak onder de 10 euro aangeboden. Ons kind van net drie heeft niet meer gegeten dan een half bordje friet en een gehaktballetje. Om daar 15 euro voor te rekenen vind ik net iets teveel van het goede. Ik zal niet gauw weer gebruik maken van dit buffet.

83. Het eten was lekker, maar het duurde wel ontzettend lang. We hebben ruim een half uur op ons voorgerecht gewacht en vervolgens nog eens drie kwartier op ons hoofdgerecht. Tussendoor kwam er ook niemand van de bediening vragen of alles naar wens was of om te zeggen dat het wat langer duurde. En als het heel druk is snap ik dat, maar dat was zeker niet het geval.
    Pas toen we er wat van hebben gezegd had de bediening wat meer aandacht voor ons en toen kwam het eten er ook met 5 minuten aan. Er bleek ook maar 1 kok te zijn voor de hoofdgerechten...
    Kortom: je kunt hier lekker eten maar dan moet je voor de rest van de avond geen andere plannen hebben.
    Oh ja, er wordt gevraagd of je warme groente en mayonaise bij je hoofdgerecht wilt hebben, maar er wordt niet bij gezegd dat je hier extra voor moet betalen...

84. De amuse was een mosterdsoep, zeer goed, deze hebben we ook genomen als voorgerecht. Als hoofdmenu koos mijn vrouw voor een snitzel en ik voor een steak. En daar zat het probleem. De snitzel was gefrituurd en de steak was koud. De snitzel was zo slecht dat we in principe weg hadden moeten gaan, maar ja de opvoeding hield ons tegen. We gaan dit restaurant nooit weer aan doen. Veel geld kwijt en diep teleurgesteld.

86. Het eten was prima, de bediening perfect.

87. Vanavond op uitnodiging van Peter en zijn crew voor een revance weer aan het buffet aangeschoven. Top!!! Geweldig. DIt buffet is 29.95 waard! All inn? Daar kan geen wok tegen op. Werkelijk geweldig. Soep top, salades mooi opgemaakt, vlees, vis, kip en grootmoeders stoofpotje gewoon top!! Vorige recensie was niet best. Maar wat er nu stond was geweldig. Wij komen op deze manier zeker weer terug.

Herman!

88. Top gegeten, gastvrije bediening

89. Klonk leuk; blokhut met een goede menukaart. Het bleek in de praktijk een bistro met kantine inrichting. Weinig gasten en de ruimte was slecht verwarmd. De bediening was echter vriendelijk en het eten zeker smakelijk. We kozen een drie gangen menu. Hier bleken veel uitzonderingen op te zijn waar extra voor betaald moest worden. Uiteindelijk is niet de 3-gangen prijs met de extra's berekend maar de losse gerechten waardoor de rekening zeer hoog uitpakte. Niet netjes, zelfs bij de gele M raden ze een menu aan als dat goedkoper is.

90. Het was er super gezellig!! Lekker buiten op het aangename terras gezeten!!!

91. Peter Baars

92. 2 weken terug hier geweest met vrienden. Gezellige sfeer. Goede service, erg gemoedelijk. Klein en overzichtelijk. Gezien prijs /kwaliteit een aanrader.

Een zaterdagavond 25 euro p.p. van 18.00/21.00 uur buffet.
    Alles erop en eraan. Voorgerechten, soep, hoofdgerechten, nagerechten en koffie. En tevens drank naar keuze. Koffie na die tijd genuttigd buiten op terras. Zeker een aanrader.

We komen hier zeker terug.

Aanrader: oma's draadjesvlees

93. Echt slecht: 3 kwartier wachten en dan niet krijgen wat je besteld hebt.

94. Lammersen

Wij hadden een all-in buffet gereserveerd, maar door min. bezetting is er door de kok een ander menu gepresenteerd. Dit was ontzettend lekker en werd ons aangeboden voor dezelfde prijs als het buffet. Prima geregeld.

95. B.J.H. De Groot

Erg vriendelijke bediening. Maar de gebakken aardappels waren niet allemaal gaar. Maar het vlees was perfect!!
    We houden van toetjes en die smaakten ook delicius.

96. henk jalink

Wij zijn eenmaal per jaar in Harderberg. Vorig jaar in dit restaurant heerlijk en gezellig gegeten. Dit jaar was het eten ook weer heerlijk. Jammer was dat we prompt bij het nuttigen van het nagerecht door de serveerster werden verrast met de vraag of zij onmiddellijk de rekening kon brengen. Wij waren zeker niet laat (rond 20.45 uur). Het kwam ons niet fijn over zeker na het lekkere eten. Even later werd de reden nog duidelijker ook de toiletten en hal werden al gemopt. Kon dat nu niet even 10 minuten wachten?? Jammer.

Nog wel bedankt voor de Moederdag roos.

97. Kees Vet

Willen onderweg even een hapje eten. De Boomstam ziet er goed uit, Op het menu asperges, Dat lijkt ons wel wat. De partner neemt asperges met beenham en ik met kalfssucade. Helaas de asperges zijn niet echt zacht en de sucade ook niet echt zacht. De gevraagde rekening kwam niet vlot, dus maar opgehaald. Bij de afrekening werden ter compensatie de 2 glazen wijn niet in rekening gebracht.

Voor ons geen adres om nog eens terug te komen.

98. Rietha Mulder

Gisteren hebben ze een hele gezellige dag met onze vrienden gehad. We hebben al verschillende keren in dit restaurant gegeten.

We hebben ook gisteren gekozen voor de proeverij 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 toetjes. Het was net als de vorige keren ontzettend lekker. Het kon niet beter.

99. joke becker

We hebben vanavond een gastvrije ontvangst gehad. Heerlijk gegeten en gedronken, rose. Het toetjes buffet was ook erg goed en koffie na. Wat ook erg leuk was, dat we werden bediend door Susan. Peter het was in 1 woord geweldig. Tot de volgende keer.
    Groetjes Joke Becker en vrienden.

100. gj.zwolsman

Hebben afgelopen zondag heerlijk genoten van een uitgebreide brunch. Was erg smakelijk en goed verzorgd. De bediening was zeer oplettend.

Volgende pagina