Gelegen aan het grote parkeerdek grenzend aan het centrum van Hardenberg.

Centrum Hardenberg is zowel met de bus als met de trein goed bereikbaar.

di vanaf 11:30
wo vanaf 11:30
do vanaf 11:30
vr vanaf 11:30
za vanaf 11:30
zo vanaf 11:30

Heerlijk genieten aan de Hardenbergse Vecht, dat is waar Grand café Docks voor staat! In een compleet vernieuwde ambiance kunt u genieten van alles wat Grand café Docks u te bieden heeft; zorgvuldig geselecteerde producten die met liefde voor u bereid en geserveerd worden en een ouderwetse warmte, gezelligheid en gastvrijheid. Of het nu gaat om verse koffie met gebak van de plaatselijke bakker, een goed verzorgde lunch of een heerlijk diner uitsluitend bereid met dagverse producten, Grand café Docks verzorgt het graag voor u. Voor de weekendborrel is Grand café Docks absoluut de ideale locatie; onder het genot van uw favoriete borrel genieten van het uitzicht over de Vecht, mooier wordt het niet!

Grand café Docks ligt op het parkeerdek aan de insteekhaven van de Overijsselse Vecht, aan de rand van het centrum van Hardenberg. U zult ervaren dat wat het pand van buiten mist aan warmte en gezelligheid ruimschoots wordt gecompenseerd door het warme en maritieme karakter van Grand café Docks. De complete inventaris is met oog voor detail aangepast, warmte en gezelligheid zijn de sleutelwoorden voor het nieuwe Grand café Docks, en dat is precies wat wij onze gasten willen bieden. Ook het prachtige terras is met een aantal subtiele details aangepast aan de sfeer die u binnen aantreft, gecombineerd met de prachtige terrasoverkapping met verlichting en verwarming voorspelt het een hele lange zomer te worden aan de Overijsselse Vecht...
Bourgondische bieren, mooie wijnen, ambachtelijke en dagverse producten en gastvrijheid met een glimlach zijn de ingrediënten die u vanaf 21 juni 2011 bij ons kunt verwachten.

• Rookruimte

1434442036 76
1479732076 86
1505207723 86
1519360860 87

1. We eten er altijd graag. De bediening is gezellig en vriendelijk en een goede gastheer. Je voelt je er welkom. Afwisselende kaart zowel lunch als diner. We proberen geregeld wat anders. Ook tapas is een aanrader. Laatst hebben we de Indiase curry en eend gegeten; erg verrassend en lekker. Maar ook een tournedos is er heerlijk. Vergeet ook niet de culinaire toetjes. Mooi om te zien en nog lekker ook.
    Mocht je het gerecht net iets anders willen, dan is er prima overleg mogelijk en men probeert altijd een mogelijkheid te vinden. Wij zijn erg tevreden en komen snel weer eens een hapje eten of een borrel doen met borrelplankje.

2. Heerlijk gegeten, echt een aanrader, vooral de tournedos, super lekker! Eigenaar en personeel zijn zeer vriendelijk.

3. Sfeervol restaurant waar je kwalitatief heel goed kunt eten voor normale prijzen!!

4. Uitstekende lunch, echt lekkere broodjes + salade gegeten. Ruime porties en een keurige prijsstelling, locatie is mooi ruim en de sfeer klopt voor zowel zakelijk als prive naar ons idee. We komen graag snel nog eens genieten!

5. Wilma Harsevoort

Een leuke avond uit en heerlijk gegeten!

6. Prima restaurant, leuke plek, mooi uitzicht over de Vecht.

7. Eten was redelijk. Niet bijzonder maar zeker niet slecht. Na een, blijkbaar, druk weekeinde was veel van de kaart niet meer voorhanden (slechte inkoop). De bediening was helaas daarbij relatief ongeïnteresseerd en ondanks dat het nu dan rustig was moesten we toch lang wachten.
    De waardering, op deze site, waarop wij ons bezoek waardeerden werd helaas zeker niet waargemaakt.

8. Heerlijk gegeten, super tent!! Erg jammer dat we meer dan 1.5 uur ver weg wonen, anders zouden we er regelmatig komen. Erg goede service, ook het rekening houden met onze peuter en hond was top.

9. Ria Reijnders

Goed vertoeven. Prima keuken. Vriendelijk personeel, jullie krijgen van mij een 10.

10. Afgelopen zondag hebben wij genoten van heerlijke tapas! We wisten niet zo goed wat we moesten bestellen dus hebben we besloten ons te laten verrassen met het 4 gangen verrassingsmenu. De tapas was erg lekker, heerlijke gerechten en een lust voor het oog! Vooral het dessert was geweldig.

De sfeer was heel ontspannen, mede door de bediening en het prachtige uitzicht wat je op het terras hebt over de Vecht.

We zitten nu nog steeds na te genieten van al dit lekkers en jullie zien ons daarom ook snel terug!

11. Heerlijk tapas gegeten, zeker voor herhaling waard! Mooi uitzicht op de vecht en je kunt lekker overdekt en warm buiten zitten.

12. Super gegeten bij een top tent met zeer klantvriendelijke bediening!

13. Gisteren tapas gegeten. Het was heerlijk. En de bediening was geweldig.

14. Diana & Huub

De intieme sfeer bij Docks in combinatie met de vriendelijke aandacht van de bediening en uiteraard de zeer goed keuken zorgen ervoor dat wij hier zeer graag komen om ons te laten verwennen. Altijd een geslaagde avond.

15. Heerlijk gegeten, gelukkig nog net een tafeltje voor ons bij een onverwacht bezoek!

16. Wij zijn zaterdagavond tapas wezen eten bij Grand cafe docks. Ze bieden een a la carte kaart aan en een tapas kaart. Aan tapas gerechtjes genoeg keus voor elk wat wils. Zeer correct, vriendelijk bediening. Komen we zeker een keer weer!

17. We zochten iets gezelligs in de buurt van de camping waar je lekker kon eten. Nou en lekker gegeten, dat hebben we zeker! Ook de bediening was zeer gastvrij en heel vriendelijk. Als we in de buurt woonden waren we zeker vaste klant geworden. Wat een kwaliteit. Ik zit nog na te genieten

18. Het restaurant is goed gelegen: parkeren achter het restaurant. Mooi overdekt terras. De bediening was heel goed. Het verrassingsmenu was zeker een verrassing! Mooie smaakvolle tapas gerechtjes en de producten waren bijzonder goed. Alles vers!

Zeker voor herhaling vatbaar. Het team werkt klantgericht. Ook alles heel schoon.

19. Op zondagavond 2 augustus 2015 op het terras genoten van een drie gangen tapasverrassingsmenu. Het is ons zeer goed bevallen. Het smaakte best lekker en de bediening was erg vriendelijk. We kregen zelfs zonder het te vragen water met een citroentje erbij. Gratis natuurlijk!! Tot slot kregen we nog een soort cake met slagroom er gratis bij. Ga zo door!!!

20. We hebben meerdere keren ontzettend goed gegeten bij dit gezellige grand café. Vooral de verrassings-tapas is erg leuk om te bestellen als je met vrienden uit eten bent. De bediening is altijd vriendelijk en brengt een 'losse' sfeer.

21. velthuis

Lekker gegeten. Goede bediening!

22. Als trouwe bezoekers van Grand Cafe Docks wordt het nu wel eens tijd om een recensie te schrijven! Zowel in de lunch als diner mogen we hier graag komen. Ook alleen voor een kopje koffie of een borrel met hapjes erbij, het is altijd weer een gezellig ontvangst en een klein feestje!
    Zowel lunch- als dinerkaart goed voor elkaar. Lijkt me sterk als je hier geen keuze kan maken uit de gerechten op de kaart. Zowel lunch als diner worden goed en met smaak bereid door de koks Fank en Jamie die elke dag weer alles uit hun registers treķken! Garnituren in overvloed en als het te weinig is, voor sommige mensen, vraag je gewoon wat extra's!
    Over het uitzicht en entourage kan iedere horecaondernemer wel dromen. Uitzicht over de uiterwaarde van de Vecht en met evenementen aan de Vecht een A locatie! Eigenaar Jan en zijn team weten het altijd weer zo te brengen dat je een onvergetelijke middag of avond hebt gehad en door de losse maar gemotiveerde bediening en het lekkere eten kom je elke keer weer terug! Ga zo door!

23. Gisteren heerlijk bij Docks gegeten met mijn vriendin. De gastheer is erg klantvriendelijk en heeft verstand van zaken. Vooral wanneer het mooi weer is (en dat was het) kun je hier heerlijk uit de wind op het terras zitten. Wij hebben gekozen voor het tapas 3 gangen verrassingsmenu en zijn dan ook erg te spreken over de goede smaak en variatie van het eten. De hoeveelheid eten was dan ook meer dan voldoende waardoor wij besloten geen dessert maar een koffie als afsluiter te nemen. Bij de koffie kregen wij toch nog een heerlijk stukje arretjes cake als afsluiter.

Al met al een zeer plezierig cafe/restaurant, geschikt om zowel heerlijk te eten als gewoon even gezellig een borrel te komen drinken. Ons ga je zeker terug zien!

24. H.Scholing

Wij kunnen niet zeggen dat het een onverdeeld succes was. Er zaten maar enkele jongelui. Wij hadden snoekbaars genomen en op mijn vraag of dit met garnituur werd geserveerd werd met ja geantwoord, maar het werd geserveerd met enkele Franse frites met mayo ui een potje, 2 kleine stukjes sperzieboon en 2 stukjes peen. Wij hebben zelf nog eenbakje sla bijbesteld.

De snoekbaars was goed maar wij hadden ons er meer van voorgesteld

Dit was 1 keer maar niet meer.

26. HermienV

27. Super restaurant!!
    Ook met een glutenintolerantie kan je hier perfect eten. Eigenaar en kok hebben echt verstand van het glutenvrije dieet, dus een absolute aanrader voor iemand met coeliakie!
    ik kom hier dan ook graag!

28. Gisteravond hier heerlijk op het terras gezeten en gegeten. Porties zijn prima. Personeel was professioneel en vriendelijk. Goede kwaliteit/prijs verhouding.

29. Ik en mijn vriend komen al een aantal jaren getrouw bij Docks eten. Wij zijn horecamensen, uit eten gaan is praktisch een hobby en we hebben al veel verschillende restaurants in Hardenberg en omstreken uitgeprobeerd. Toch is Docks een zaak waar we met enige regelmaat terug komen, vooral omdat wij vinden dat de prijs/kwaliteitsverhouding van het eten hier zeer hoog is en dit vinden wij erg belangrijk bij het uitkiezen van een goede locatie om uit eten te gaan. Voor degenen die dit met ons eens zijn is Docks dus echt een aanrader!

Docks heeft ons met het aanbod aan gerechten en de uitvoering ervan nog geen enkele keer teleurgesteld. Vlees en vis is altijd goed bereid en lekker mals, sauzen en bijgerechten goed op smaak, porties niet te groot of te klein. De wijnen zijn goed, evenals de pils en de koffie.

Eerlijk is eerlijk, het personeel van Docks heeft wel eens een steekje laat vallen. Hoewel altijd vriendelijk en behulpzaam, is het wel eens voorgekomen dat we lang moesten wachten op nieuwe drankjes of voordat onze (toch al even) lege borden werden weggehaald. Gelukkig is dit meer de uitzondering dan de regel.

Sfeer is natuurlijk een kwestie van smaak. Zelf vinden we het gezellig binnen en de temperatuur is altijd goed. In de zomer kun je prima zitten op het terras (wat onze voorkeur heeft) en het uitzicht over de vecht is prachtig.

Kortom, voor de liefhebber van goed eten voor een goede prijs is Docks toch echt één van de beste keuzes in Hardenberg en omgeving. Smaken verschillen natuurlijk, maar wij zouden zeggen: geef het een kans. Ze verdienen het!

30. m.wessels

Weinig inspirerende tapas met over het rundvlees hetzelfde sausje als over de roast ribs.