ma vanaf 12:00

1372011252 65
1386771971 69
1453195205 77
1519618439 65

1. Wij komen hier al jaren in wisselende samenstelling, inmiddels met 3 kinderen. Zomers bij mooi weer is er eigenlijk altijd plek (terras buiten). Het kan zijn dat je even moet wachten (nooit voorgekomen eigenlijk) en reserveren (zoals men suggereert hieronder) is voor het pannenkoekenrestaurant niet mogelijk (wel voor de bistro!).

Prima bediening en dito pannenkoeken!

2. Bistro was vol dus besloten om van het pannenkoekrestaurant gebruik te maken. Entree doet meer vermoeden dan het is. Gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen. Volwassenen: (1) sate-spies. Friet goed/salade goed/vlees droog-- (2) spareribs… friet goed/salade goed/vlees droog -- (3) kinderpannenkoek… goed --- (4) kindermenu. Friet goed/ kroket matig (gebakken in 'oude' olie)---(5) en (6) schnitzel met gebakken champignons en uien--- friet was goed/ salade was goed/ vlees was goed/ bijgeleverd 1 gesneden champignon en uien. Deze waren grotendeels verbrand. Het wachten op bestelde drankjes was lang. Gezien de kwaliteit ende gehanteerde prijzen absoluut geen restaurant om nog eens te bezoeken.

3. Super lekkere pannenkoeken gegeten!
    Gezellig buiten gezeten.
    Kids vermaken zich tussendoor goed in de speeltuin.
    Tot de volgende keer!

4. Wederom heerlijk gegeten.
    Beenham menu mag iets uitgebreider.
    Pannenkoeken waren heerlijk.
    Service was perfect, bediening was uitmuntend.
    De vernieuwde speelhoek is super voor de kinderen.

We komen zeker terug, dit restaurant is een echte aanrader voor gezinnen met kinderen.

5. Mijn ervaring zeer slecht bij De Rheezerbelten. Wij zijn met ons gezin wezen pannenkoeken eten. We hebben 's morgens gebeld om te reserveren, om er zeker van te zijn dat we plek hadden. Aanvankelijk wilde we rond half zeven a zeven uur, ons werd geadviseerd om eerder te komen ivm met drukte, er werd gezegd dat rond half zes rustig was en het voor de drukte aan was, niks van dat alles was waar.

Bij aankomst was het eigelijk gewoon heel erg druk. Er was geen tafel apart gereserveerd. Moesten zelf maar ff kijken waar we konden zitten. Geen menukaart op tafel, wachten tot we een kaart kregen, wat echt lang duurde min. 15 Min. Eindelijk de kaart dus wat lekkers uitzoeken. Dat gedaan en menukaart dicht op de hoek van de tafel hebben gelegd, wachten tot de bestelling wordt opgenomen. Weer erg lang wachten 20min en diverse malen proberen oog contact te maken met personeel geen reactie, toch iemand tijd voor ons. Inmiddels dus dik half uur aanwezig. Had ook maar direct drinken besteld. Hier ook weer erg lang op moeten wachten. Inmiddels zijn wij nu een dik uur aanwezig, om precies te zijn, 1.20 uur. Nog geen hap eten. Toch eens vragen waar het blijft, aangezien mensen die later gekomen zijn, lekker aan het eten zijn. Stuift de vrouw, waar ik het vroeg de keuken in, en even later weer terug komt met borden vol eten, die overigens weer niet voor ons waren, naar een andere tafel, en in de loopweg ff zegt, dat wij de volgende zijn die eten krijgen. Zeg ik zo tegen haar wij zitten hier al een sowieso een uur te wachten hebben niks. Krijg ik een grote mond van de desbetreffende vrouw, dat ze alles op volgorde doen. Wat totaal nier waar was, want mijn vrouw had vele malen eerder besteld, dan mensen die later binnen kwamen en al wel lekker zaten te eten. Dan het feit nog dat het stukken rustiger was op de tijd dat we graag wouden, maar het er op neer komt dat ze niet te laat dicht willen en mensen dus bewust voorliegen over de tijden en drukte etc.

6. Matige kwaliteit (vet gebakken) en beperkte keuze in mooie bosomgeving. Relatief duur in vergelijking met andere restaurants, omdat ze snel force meerprijzen rekenen per ingrediënt. Wel aardige bediening.

7. We zijn hier in de vakantie pannenkoeken wezen eten met de kinderen. Eten op zich goed en restaurant ook maar de service was matig. Nadat het eten op was leek onze tafel verdwenen voor de bediening. We moesten vragen om de rekening (ouderwets zoeken tot een serveerster onze kant op keek) en toen we die hadden hetzelfde verhaal om uiteindelijk te betalen. De mensen die via pin betaalden stonden in de rij voor de bar.

Vanzelfsprekend geen fooi gegeven. Dat werd niet echt gewaardeerd want het wisselgeld werd nog net niet op tafel gegooid.

Jammer

8. Slechte ervaring hier, totaal niet kindvriendelijk, minimaal saus, menu waar je niet de gewenste pannenkoeken kunt bestellen.

9. De sfeer is hier telkens weer prima. We hebben hier een aantal keren heerlijk gegeten na een heerlijke herfstwandeling. Top, veel keuze uit heerlijke pannenkoeken en prima bediening

10. Le kriek

Ik en mijn vrouw komen hier al jaren, laten ons altijd verrassen en het is nog nooit tegengevallen. Originele gerechten, mooie wijnen, vlotte bediening en een prachtige locatie. Chef kok Daniël is een liefhebber purs sang, kookt met veel liefde en kennis van mooie vechtdal producten en verrast elke keer weer. Maître Emile durft goed te combineren en heeft gelukkig een hekel aan lege glazen, net als wij... Voor een complete avond genieten is voor ons de bistro een heerlijk adres, doorgaan zo!!

11. We hebben hier meedere malen gegeten maar meer om de goede locatie dan het lekkere eten. Maar deze laatste keer viel het zo tegen dat we hebben besloten dat het ook de laatste keer geweest is. Met name de garing van het vlees, niet zacht en mals maar droog en taai. Dan ook nog geen saus erbij. Heb het aangegeven en het zou aan de nieuwe leverancier liggen. Ze kon er niks meer aan doen en volle pond betaald terwijl m'n bord nog bijna vol was. Begrijp de positieve recenties niet. Nu drie keer geweest en nu nooit meer!

12. Twee keer gaan eten in de Bistro. 1e keer het verrassingsmenu 3 gangen gekozen met een wijnarrangement van 3. Het menu en de wijn was goed op elkaar afgestemd. 2e keer opnieuw een verrassingsmenu 3 gangen. Geheel ander menu ook wijn was anders.
    Zoon vond de carpaccio heerlijk. Bediening vriendelijk en had een goed geheugen. Sfeer kan buiten nog iets meer aangekleed worden.
    Indien wij in de buurt komen gaan wij hier zeker nog eens eten. Proost.

13. We hebben nog nooit zo lekker gegeten als bij de Bistro. Hier komen wij zeker nog eens terug.

14. De bediening was deze keer wel goed. Het eten echter zag er weinig leuk uit. Fletse pannenkoeken. Ik heb ze wel eens lekkerder gehad. Dure pannenkoeken zonder garnering. Het zag er nogal gemakkelijk uit. En helaas zat er ook nog een luidruchtige club mensen op niet al te grote afstand van ons. Cola zonder prik en een bevroren boterham bij de uitsmijter. Nee, wij komen hier niet weer.

15. Afgelopen weekend heerlijk gegeten in het Bistro. Ondanks dat de menukaart niet overloopt met gerechten, hebben we een prima keuze kunnen maken. Het menu was perfect, evenals de service. De Rheezerbelten kan ik zeker aanbevelen.

16. Adverteren dat ze rekening houden met eventuele diëten en allergieën.
    Helaas was het niet mogelijk om een gewoon biefstukje te krijgen voor allergisch lid van ons gezelschap. Geen denken aan!
    Daarom maar weer vertrokken...
    We kunnen niet zeggen hoe de rest is,maar we wilden graag allemaal! eten....

17. Echt superlekker gegeten in de bistro. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu, welke bestond uit 2 heerlijke amuses en een wildmenu. O.a. Wildpate, hertenbiefstuk welke supermals was en een fantastisch dessert! Echt een aanrader om naar toe te gaan. Leuke sfeer, en zeer behulpzame bediening.

Wel de wat hogere prijsklasse, maar we betalen liever iets meer en dat het helemaal geweldig is, dan dat het eigenlijk het geld niet waard is.

Gewoon toprestaurant.

18. Moe van een hele dag op de beurs te staan reserveerden we een tafel voor twee in het bistro restaurant van de Rheezerbelten. We kozen voor het verrassingsmenu. We hebben het geweten. Wat een verrassingen, we werden de hele avond verwend met de heerlijkste hapjes, gepresenteerd door enthousiaste dames die zelfs hun best deden om onze Italiaanse sferen te beantwoorden. We stonden namelijk op de beurs om onze caravans in Italie, -italiaviamaria- te promoten. Het volgend jaar zullen we ons zeker weer laten oppeppen na een vermoeiende dag praten. We komen dan als jij er ook serveert Jaap, want we hebben begrepen dat het jammer was dat we je gemist hebben.
    Groet, Mieke, Frits.

19. Al enkele keren gegeten in dit sfeervolle restaurant. Met name in de Bistro hangt een geweldige sfeer en is een prachtige locatie. De bediening is beleefd, netjes en zeer correct en geeft een goede service. Kortom, een bezoekje aan de Rheezerbelten is zeker de moeite waard.

20. Giny 140 punten

Heel goed restaurant! De bediening is top, je voelt je echt een gast, maakt niet uit of je in het pannenkoekenrestaurant of in de bistro eet, ze maken er een feest van.

We hebben er meerdere keren gegeten en ook glutenvrij is helemaal geen probleem! Echt super!

21. Zeer slechte bediening! We zijn er nu 3x geweest waarbij we de laatste keer zijn weggelopen omdat de bediening zeer slecht is!
    Zeer zeker GEEN aanrader.

22. GH Hutten

We hebben met z,n allen heerlijk gegeten het was een belevenis om in de bistro te eten