De Lange Muur in Hardenberg

1291820013 80
1419845850 84
1499861998 79

1. G. den Hartogh

Voortreffelijk gegeten. Omdat er deze avond te weinig reserveringen waren voor het lopend buffet, kregen we de kaart daarvan aangereikt en konden naar believen kiezen. Vervolgens werden de - met veel zorg en aandacht bereide - gerechten geserveerd. Prettig, persoonlijk contact (zonder familiaal of geforceerd te zijn). Na afloop komt de kok desgevraagd bij ons om onze welgemeende complimenten in ontvangst te nemen! Van ganser harte aanbevolen!

2. Steekt met kop en schouders boven de vele Chinese restaurants in de omgeving uit! Alles perfect in orde!! Buitengewoon goede kwaliteit eten. Komen hier zeker terug!

3. Schoon en net restaurant. Dachten even bij het buffet. ‘Is dit het’. Maar het was goed en erg lekker.
    Personeel zeer vriendelijk en vroegen ons wat we extra bijgevuld wilden.

Het was erg rustig die avond, waren op een gegeven moment de enige. Maar misschien is 4 mei ook niet echt een uiteten avond…

We hebben samen met het personeel netjes 2 min stilte gehouden om 20.00 uur.

4. Wil 16 punten

Ze zijn heel precies en hebben een glutenvrije lijst gerechten!!
    Het is bij ons altijd in een paar minuutjes klaar, ik heb maar 1 keer wat langer moeten wachten, maar dan zijn er gratis bladen dus ik verveel me niet. Het is lekker warm en de bediening is heel vriendelijk! En dat ze echt gluten en ook lactose vrij hebben vind ik top!

5. Familie van Yperen

We genoten van het lopende buffet. Vooraf een echte chinese kippensoep. Het buffet was uitgebreid, werd regelmatig aangevuld en was heel lekker en gevarieerd. Gebruikte borden werden direct afgeruimd. De bediening was heel vriendelijk en gezellig.

6. sjaak afhaak

Afhalen van chinees zeer slecht, ruim een uur wachttijd en de hele tent staat blauw.

7. Afgehaald met een paar mensen maar ook natuurlijk even het restaurant gedeelte bekeken, ziet er enorm schoon en netjes uit. Ze spreken prima tot perfect Nederlands, staan je geheel netjes te woord en zeer vriendelijk, ze zijn alleen wel zeer moeilijk in aanpassingen en verandering in recepten aanbrengen, maar het rook en proefde echt zoals het bij de Chinees hoort. Heerlijk 2 dagen van kunnen eten met gemak!

8. Gisteren prima gegeten bij de Lange Muur in Hardenberg! Het buffet werd keurig verzorgd en alles werd aangevuld. Raadzaam om op tijd aanwezig te zijn.

9. Fam. Rosier

Wij hebben altijd heerlijk gegeten. Als wij in Hardenberg zijn, is het heerlijk om bij de Lange Muur te eten, hele lieve mensen, en goed eten voor een schappelijke prijs.

10. Fam. Walraven

Heerlijk gegeten, prima service en heel vriendelijk personeel. Zeer zeker een aanrader.

11. ginus lambers

Goed en voldoende eten in een prettige sfeer, buffet werd in kleine hoeveelheden aangevuld zodat het vers bleef. Algemeen prima.

12. Annette Vingerhoets

Lekker eten, goede prijs, zeer vriendelijk personeel!!

13. Vorige week aan het buffet geweest. Tomatensoep was lekker. Verder viel het erg tegen. Nasi te hard. Mini loempia`s te hard gebakken even als het babi spek. Babi Pangang vlees moest je zoeken in een grote bak met saus en was daardoor niet krokant. Voor het fruit zijn er geen aparte schaaltjes beschikbaar en moest men het gekoelde fruit van een warm bord eten. Jammer.

14. h n 246 punten

Hier word ik blij van. Ben een liefhebber van veel wat op Chinees lijkt. Heerlijk gegeten, vlees lekker mals, saus lekker mild. Heel vriendelijke bediening.

Kortom: Aanrader! (en Hardenberg is ook nog een leuke plaats, mooi in het Vechtdal!)

15. Zeer goed en zeer netjes, je word heel netjes geholpen, heel beleefd. Eten is goed, niet te heet maar wel gewoon lekker en dat met een goede prijs. Zeker een aanrader voor iedereen.

16. Zondag voor het eerst gegeten in dit restaurant. De lage prijs van het buffet trok ons over de streep. We werden vriendelijk ontvangen en kregen de keuze uit twee soepen.
    Deze smaakte prima!

Daarna mochten we naar het buffet. De keuze is wat beperkter maar nog prima, genoeg om gevarieerd en lekker te eten. Alle schalen waren vol, en er waren 2 personeelsleden constant bezig om deze vol te houden.

Kortom, voor de prijs van 12.50 pp kun je geweldig en lekker eten. Het eten is heerlijk, alleen beperkt qua keuze.

Wij komen zeker nog eens terug!

17. Aangezien we met z'n drieën een weekend Hardenberg hadden gepland en uit wilden eten, zijn we mede door de goede recensies hier bij De lange muur beland.
    We werden vriendelijk ontvangen en kozen voor het buffet, vooraf keuze uit twee soepen die goed smaakten.
    Daarna naar het buffet, dat viel eigenlijk gelijk al tegen, veel schalen al bijna leeg of maar een beetje gevuld, bami al bijna koud en droog.
    Later werden wel wat gerechten mondjesmaat bijgevuld maar ook qua smaak viel het allemaal toch tegen.
    We waren er met zijn drieën en vonden het allemaal niet geweldig.
    Ook om er wat fruit als nagerecht te nemen geen aparte kommetjes of wat klein bestek.
    De bediening was wel heel vriendelijk, misschien is eten afhalen hier wel beter maar we zouden hier niet terugkomen.

18. In 1 woord geweldig! Nog nooit zo'n goede Chinees gehad en voor een zeer goede prijs! Echt niet duur! Wij gaan wanneer we in de buurt zijn zeker weer eten halen of daar eten. Helaas hebben ze geen website.

19. We wilden eenvoudig, maar lekker chinees eten in Hardenberg. Op deze site de recensies gelezen en die waren zeer positief. Aangekomen was het nog rustig, maar wel gezellig. Bediening zeer vriendelijk en alert. We hebben gekozen voor het buffet, en dan krijg je soep vooraf. Het aanbod van gerechten is voldoende, alle gerechten die je normaal verwacht zijn er. Tot zover is alles eigenlijk zoals je het normaal verwacht. Dan ga je een ( verwarmd ) bord vol scheppen en komt eigenlijk de grootste verrassing: HEERLIJK ! Alles smaakt zoals het zou moeten. De pangang is heerlijk zacht van smaak. De kipfilet, specialiteit van de kok, ontzettend lekker. Dit is een chinees restaurant dat begrijpt dat je klanten krijgt, en houd, door je te verwennen met heerlijk eten en goede bediening. We hebben genoten en gaan dit zeker herhalen !

20. Ik was er samen met mijn vrouw en dochter en als moslim zijnde kunnen we niet alles eten. De ober wist dit ook en raadde derhalve het buffet af (er zit in veel gerechten varkensvlees). Daarnaast bracht hij ook zonder vragen een kleurplaat voor onze dochter zodat zij bezig kon zijn. Het gerecht wat ik nam was standaard pittig echter dit kon gelukkig minder pittig aangezien onze dochter mee at. Daarnaast kregen wij de nasi zonder varkensvlees. Al met al goed geholpen en lekker gegeten!!

21. Mijn man moet zoutloos eten en daar werd heel goed aan mee gewerkt. Voldoende alternatieven en men is bereid (indien je een half uurtje van te voren belt) om bv apart beslag voor gebakken banaan te maken.
    Daarnaast erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

22. Wolswinkel

Het eten was overheerlijk. We waren met z'n vieren en werden bijna gelijk doorverwezen naar onze tafel. Ik zelf als vegetariër werd zo heel goed behandeld, de serveerster wist me gelijk allemaal alternatieven te vertellen en de keuze om het vlees uit gerechten te laten was er ook. We werden steeds gevraagd of het naar ons zin was, of we nog meer wilden (we hadden lopend buffet onbeperkt voor maar 12.50). De serveerster die we hadden en ook het andere personeel was erg vriendelijk. Ik kan nog veel meer vertellen maar ik hou nu op, haha. Een absolute aanrader!!

23. Fam. Overeem

Echt erg lekker buffet met een verfijnde smaak.

24. fam borgers

een goede chinees voor een mooie prijs en de sfeer is er ook heel erg super vind ik we komen er al jaren echt een aanrader en het eten is er perfect

25. Fam. Fransen

Lekker eten, vriendelijk personeel. We komen hier regelmatig. Personeel komt geregeld bij je tafel langs om te vragen of alles naar wens is, snelle bediening ondanks dat het druk is. Afhaal is ook prima!

26. Gewoon helemaal onze Chinees!!!
    Wij gaan nooit ergens anders heen, terwijl we toch niet in Hardenberg wonen. Helemaal prima!

27. buis de jong

Goed. Eten, een aanrader.

28. Torsten Pieper

Al jarenlang halen we hier enkele malen per jaar onze "tas met eten".

Altijd een goede kwaliteit en natuurlijk enorm veel.

Zeker éénmaal per jaar in het restaurant gegeten.

Soms van het buffet en soms hebben we om gerechten gevraagd die niet op de kaart staan.

Altijd goede ervaringen en een constante kwaliteit.

Één minpuntje; dat het restaurant al zeker 25 jaar in het pand gevestigd is, wil natuurlijk niet zeggen dat je nooit iets aan het interieur hoeft te veranderen of te vernieuwen.

Dat is op zijn zachtst gezegd, inmiddels wel een beetje sleets geworden en volledig uit de tijd.

29. fam Lubben

Het eten is er heerlijk en voor feesten en partijen kan er ook veel geregeld worden.

Prima restaurant, afhaal en catering!

30. Prima eten, kom er vaak.

Ook goede afhaalservice.

Aanrader!

31. Erg goede Chinees. Kom hier regelmatig.

32. Was de eerste keer dat we naar deze Chinees gingen in onze plaats. Wisten niet hoe het daar was. Het ontvangst was prima, werd gelijk gevraagd of we van het buffet of van de kaart wilden eten. We hebben gekozen voor de kaart en we kregen gelijk een tafel aangewezen. Men vroeg of we wat drinken wilden en kregen gelijk de kaart. Eten werd snel geserveerd en het was prima. Ze is een paar keer langs geweest of alles naar wens was en of we nog ijs of koffie na wouden hebben.

Zeker een aanrader om eens langs te gaan.

33. Fam. Kiers

Wij gaan altijd naar dit restaurant als we chinees willen eten. Het eten is er altijd lekker en de bediening vriendelijk en attent. Ook halen we wel eens iets af. Ook dat is altijd prima, voldoende en lekker. Wat mij betreft een prima restaurant en zeker aan te bevelen.

34. Manon .. «3

ze kwam een keer langs en daarna heeft ze ons nooit weer geholpe we hebben betaald en zijn weg gegaan we komen er gewoon helemaal nooit weer,

35. alyda beenen-hakkers

het eten was heerlijk, gezellig restaurant en goede bediening

36. de beste chinees uit hardenberg vele malen getest