Bezorgrestaurants in de buurt van Cucina 39

1512015604 80
1519559877 83
1522074635 82
1542192698 85

1. Vanavond vol verwachting gegeten bij Cucina. We waren zeer benieuwd hoe het na de verbouwing was. Het viel dus erg tegen. Prijs en kwaliteit liggen hier ver uit elkaar. Waarbij de kwaliteit erg tegenvalt. Het vlees was lauw en hier kregen we nieuwe warme voor maar dit was niet te kauwen. De patat was koud en slap en de salade caprese zonder olie of azijn en zonder blaadje basilicum. Zout en peper niet op tafel. Hadden het gevoel dat bekenden van het echtpaar wel met volle aandacht bediend werden. De pizza's (tonijn en pesto) waren matig, dreven in olie.

2. Bijsters

Super goed eten, heerlijk, goede producten, prachtige zaak. Zeer vriendelijk. Bedankt tommy. Kids hebben genoten

3. Slecht gegeten, als voorgerecht de drie vissoorten genomen. Geen smaak of kraak aan, ook zeker niet vers. Na aangegeven te hebben dat het nergens naar smaakte werd gekeken naar een oplossing. Oké, prima maar als snel kreeg ik te horen dat de vis en het gerecht uit Sicilië komt en ze daar verder geen smaak toevoegen! Yeh right, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Een gerecht moet gewoon op smaak gebracht worden en vers zijn. Daarmee was de kous verder af! Wat nou oplossing.... prijs kwaliteit van de andere gerechten ook absoluut niet reeel.

4. Heerlijk gegeten!

5. Heerlijk gegeten! Een echt goede italiaanse pizza met verse basilicum. Nette vlotte bediening! Aanrader!

6. Mensink

7. Kim Kerssies

8. Heerlijk gegeten. Vlotte, attente bediening. Amuse van het huis vooraf gehad.
    Zowel pizza's als pasta's waren prima! Misschien iets minder zwarte randjes...

Verder dik in orde!

9. Gisteravond wezen eten restaurant was zo goed als vol, vriendelijke ontvangst, na het voorgerecht een amuse van het huis gehad, heerlijk!
    Bediening was vlot en attend.
    Het was een prima avondje met heerlijk eten en veel gezelligheid.
    Top zaak!

10. Karin Kruse

Gisteren met ons gezin gegeten. Gezellige ambiance, vriendelijk personeel maar over het eten waren wij niet zo tevreden. De porties zijn heel erg klein, de prijzen zijn behoorlijk hoog. Het eten was lauw en een vreemd soort patat bij de ossenhaas. Voor ons geen tweede keer.

11. CT van der Linden

Wij zijn 23 september ivm ons 40 jarig huwelijksdag daar wezen eten met kinderen en kleinkinderen. Wat een top restaurant. Mooie kindermenu's. Erg lief voor de kleintjes die hun eigen pizza konden maken. Eten was heerlijk. Heel kind vriendelijk. Zo gezellig. Prijs ook prima. Zeker een aanrader. Als wij weer in Hardenberg zijn hoeven wij niet te denken waar gaan wij eten. Zeker hier, met reservering anders geen plaats. Beste mensen, bedankt voor de gezelligheid en heerlijke eten. Tot ziens.

12. Super lekker gegeten. Mijn vriendin en ik gaan altijd naar een Italiaans restaurant als we een paar daagjes weg gaan.
    Deze gegoogeld. En dit restaurant behoort bij 1 van de betere die we in de loop der jaren hebben gehad.

13. Gerrit Meijerink

Recent hier gegeten "verschillende soorten vlees van de grill" ik vond de het ver beneden de maat, vlees was niet warm zeer kleine hoeveelheid vlees met een klein kommetje doorbakken patat en een klein kommetje salade en dat voor € 26,50 De bediening was vriendelijk en niets op aan te merken.

14. Salvatore Cogotti

Sfeervol, goede kaart, eten prima .

15. J. 482 punten

Recent hier gegeten. Prima eten, gezellige en niet opdringerige bediening. Alleen jammer dat de volgens de kaart beloofde warme chocoladesaus bij het ijs in werkelijkheid koude saus is, welke vermoedelijk uit een flesje komt.

16. Echt heerlijk gegeten met een groep van acht personen. Alles was top voor elkaar. Goede bediening en leuke sfeer.
    Als afsluiters cappuccino's en marocchino's!

17. Lekker uit eten naar een echt Italiaans restaurant. Heerlijk voorafje, verschillende bruchetta's, toen we onze pizza kregen was de bodem koud. De eigenaresse heeft het prima opgelost en we kregen 2 heerlijke nieuwe erg warme pizzas. Topservice en alles lekker vers zoals het hoort. Wij komen zeker weer. Gezellige en sfeervolle uitstraling.

18. Erg leuk en gezellig om met kinderen te gaan eten.

19. Erg lekker gegeten. Fantastische sfeer en vriendelijk personeel. Unieke selectie van goede en betaalbare wijnen.

20. Zeer matige ervaring. De amuse van tomatensoep was koud. Het brood opgewarmd en het hoofdgerecht was absoluut niet wat je ervan mocht en kon verwachten.
    De pasta met Wildzwijn ragout en een pittige geraspte kaas bleek niet meer dan een pasta met tomatensaus waar drie stukjes vlees doorheen zaten. De € 18,50 was dan ook absoluut het geld niet waard. Hetzelfde met de pasta met krab saus... Dezelfde tomatensaus en wat krabvlees erdoorheen en gegarneerd met twee pootjes zonder vlees.
    Geen aanrader.

21. Arnold Copier

Gisteravond onverwachts gegeten bij Cucina 39 in Hardenberg. Wat een geweldige verrassing was dat zeg.

Fijne bediening, een geweldige kaart in de juiste prijsklasse, het eten was perfect en ruim voldoende, een echte aanrader was het toetje; een heerlijk ijsje met noten en karamel.

Geweldig. Echt een aanrader!

22. Wat een gezellig restaurant. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening
    Het is een feestje om hier te eten. En heerlijke gerechten.

23. Bij Cucina kun je heerlijk Italiaans eten in een gezellige sfeer. De kaart is goed, het eten is uitstekend, je zit lekker op je gemak in een mooi restaurant en je wordt bediend door vriendelijke, behulpzame mensen. Je kunt er terecht voor een lekkere pizza of genieten van een uitgebreide Italiaanse maaltijd. Echt top.

24. Hans 15 punten

Slechte ervaring gehad met dit restaurant zonder enig begrip van de leiding die er niets mee deed. De pizzas waren minimaal belegd en allemaal te hard gebakken met veel te dunne bodem, bij de vraag naar extra topping leek er nog minder op de pizza te zijn gelegd. De spaghetti ascona was lauw en bijna geen ingrediënten De 2'tomatensoep was zo dik dat we die met de vork hebben gegeten. We moesten 1,5 uur wachten op het hoofdgerecht wat niet goed was.
    Omdat het al zo lang duurde hebben we achteraf dit aangegeve , dit was voor de eigenares geen reden voor begrip. De bediening van de jonge meisjes was goed en deden hun best.
    De koks maakten ruzie in de keuken

25. Mevrouw Bremmer

We hebben het heerlijk gehad deze avond in Cucina 39. Omdat wij met 9 waren, mochten we in de gezellige, sfeervolle kelder zitten. We werden bediend door een gezellige serveerster en het eten (en toetje!) was heerlijk. Kortom, een dikke tien!

26. Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening. Goede sfeer ook in het restaurant. Zeker een aanrader.

27. Jeanette

Het was het wachten waard. Lekker gegeten.

28. Carolien en Peter

Op weekend in Rheeze een goed restaurantje gezocht en gevonden! Super lekker gegeten en heel erg vriendelijk personeel. Twee heel erg tevreden Antwerpen toeristen!

29. Het eten was heerlijk! Goede kwaliteit en bereiding perfect. Helaas liet de bediening in eerste instantie te wensen over maar dt werd goed opgepakt door management. Komen zeker weer terug!

30. Tonny Hogenbirk

Vrijdag de 13e gegeten met 4 personen, tafel vooraan. Deuren voorgevel waren geopend waardoor je het gevoel hebt buiten te eten. Het werd echter al snel te koud, het sluiten van de deuren was geen enkel probleem. Meerdere gasten vonden het te koud, dus dit was snel geregeld.
    De menukaart is divers, maar gelukkig niet te uitgebreid. Het is een mooie selectie van pastagerechten, pizza's en vlees/vis gerechten. Hetzelfde geldt voor de voor- en nagerechten.
    De bediening is top, vriendelijk en duidelijk, pro-actief. De gerechten waren erg goed bereid en fraai opgediend, zeker geen doorsnee Italiaans restaurant. Een echte aanrader wanneer je de verschillende culinaire aspecten kunt waarderen.

31. De Groodt

Kwaliteit en creativiteit zijn top! Vriendelijk personeel, snelle bediening. Echt aan te bevelen!

32. Fan van B

Heerlijk mals vlees, zalige vis. Alles mooi opgediend door vriendelijk personeel.
    Zeker aan te raden!

33. Rik 5 punten

Fantastische bediening!! En heerlijk eten. Komen zeker weer

34. Wat een aanwinst voor Hardenberg! Wederom heerlijk gegeten en in een perfecte ambiance. Hoewel ik best een "lastige" eter ben is de de menukaart ook voor mij meer dan toereikend. Erg divers en prima prijs/kwaliteit. Inmiddels een pizza, pasta en vleesgerecht geprobeerd en elke keer was het erg lekker. Bediening was erg vriendelijk en ze konden me ook goed van advies dienen. Zeker een aanrader wat mij betreft

35. Na 3 keer te hebben aan gegeven dat ik mijn eerste drankje nog niet had gekregen, kwamen ze die eindelijk brengen nadat ik mijn voorgerecht al op had. Voorgerecht duurde ook ongeveer een half uur voordat dit klaar was. Het smaakte wel erg lekker, maar ik vond de bediening erg slordig. Niet gevraagd of alles naar wens was, en we hebben steeds erg lang gewacht op de drankjes terwijl het niet eens erg druk was... Ook op het eten moesten we erg lang wachten, en we hoorden erg veel en hard gelach vanuit de keuken.

Al met al niet een hele goede eerste ervaring met Cucina 39.

36. M. Oskam

Mijn vrouw en ik hebben diverse keren bij Cucina 39 gegeten en het ten, de sfeer, de bediening en de prijs/kwaliteitverhouding is ons zeer goed bevallen.
    Ook gasten, zowel persoonlijke vrienden als gasten die wij in het kader van een radioprogramma ontvangen, nemen we soms mee om bij Cucina 39 te dineren. En ook zij zijn alleen maar vol lof over wat Cuicina 39 te bieden heeft. Met namen vrienden die vegetariër zijn zijn zeer tevreden over het aanbod aan vegetarische gerechten.
    Met een klein gezelschap is het uiterst privé en zeer prettig dineren in de in ere herstelde kelder waar men de oude gewelven van Hardenberg nog kan zien.

Wat ons betreft is Cucibna 39 een aanrader!

37. Maaike Palstring

Heerlijk gegeten, daarnaast ook goede service in het restaurant! In mijn ogen een groot pluspunt voor Hardenberg.

38. gezellig en superleuk gegeten.

39. Eten was goed en leuke avond gehad! Ga zo door!

40. Heerlijk gegeten en uitstekende service!