Op dit adres zit nu: De Kade

Athene Palace in Hardenberg

Parkeergarage voor de deur. Vanaf 18.00 uur elke dag gratis parkeren. ( donderdag vanaf 21.00 uur

• Suikervrij

7. Betalen pin

1420520113 42
1653420642 52

1. fredo Dugar

Eenvoudig en lekker & ruim voldoende : Stifado! Mmm. Mooi uizicht van terras.

2. Willian Hakkers

Heerlijk gegeten, spanizikopita was licht gebakken en daarom knapperig maar van binnen heerlijk zacht. Mix mykonos lekker sappig niet droog en heerlijk gekruid gyros. Ik snap de negatieve beoordelingen hierbij niet, naar mijn mening echt een aanrader!

3. B.K. Baar

Het voorgerecht was aan de onderkant totaal verbrand. We hadden stokbrood bestelt met kruidenboter maar voor de tweede keer weer een mandje stokbrood waar we niet om hadden gevraagd maar wel moesten betalen. Bediening was niet wakker, weinig slaap gehad denken wij.
    De start was goed begonnen met een glaasje ouzo.
    Het einde was een afgang, Dus nooit weer naar de griek Athene Palace.

4. Lekkerbekje

De locatie is top. Sfeer is goed. Het eten vind ik minder. Op het grote bord lag veel te veel kool en rauwkost en een klein stukje zalm met een paar snippertjes ui. De zalm was te gaar. Echt Grieks kan ik het ook niet noemen.

De bediening was zeer vriendelijk en snel. Soms iets te snel. Eén van mijn tafelgenoten had haar bestek nog niet neergelegd of de ober haalde alle borden al weg.

Als nagerecht hadden we koffie. Twee tafelgenoten hadden inmiddels de koffie op en de andere 2 nog niet. Tot mijn verbazing haalde de ober de 2 lege koffiekopjes al weg terwijl 2 tafelgenoten nog van hun koffie aan het genieten waren. Niet erg netjes. Het was rustig in de zaak, dat was het probleem niet. Ook al was het druk, dan kun je dit nog niet maken.

Nee, voor mij was dit de eerste keer, maar ook de laatste keer...

5. Jacqueline

We hebben heerlijk gegeten. Het duurde alleen wel erg lang, maar het was niet druk en er was geloof ik maar één iemand in de keuken.

6. A. van der Plaats

Dit jaar vanaf zomerperiode al de 4e keer dat we hier gegegeten hebben in verschillende samenstelling gezelschap en alle keren tot volle tevredenheid!! En alle keren gratis ouzo vooraf en heerlijk gegeten. Zien ons nog vaker terug!!

7. Essen(Gyros) war in der Mikro erwärmt und nicht frisch . Überall kleine Obstfliegen , auch im Essen , speisen teilweise kalt, billiges Fleisch auf dem Mixed Grill Teller . Teuer! Tochter musste Getränk selber holen. Bezahlen an der Theke. Keines falls empfehlenswert!

Vrije vertaling door Eet.nu:

Het eten (gyros) was in de magnetron opgewarmd en niet vers. Overal kleine fruitvliegjes, ook in het eten, eten was deels koud, goedkoop vlees bij de mixed grill. Duur! Dochter moest het drinken zelf halen. Betalen aan de balie. Niet aanbevelingswaardig!

1,2
  8. w.vrieling

Wij hebben gisteren hier gegeten en waren niet tevreden. Het eten was lauw en droog. Hier hebben we melding van gemaakt, maar er werd gezegd "Daar kunnen we nu niks meer aan doen, sorry. De volgende keer beter" werd er gezegd. Jammer, wij kwamen geregeld maar denk niet dat we het nog aandurven om weer te komen. Ook de ouzo kregen we niet.

9. Vanavond met een voucher van etentjeveilen hier gegeten. Een voortreffelijke drie gangen diner. Smaak en hoeveelheid geweldig. Dit restaurant is voor ons een aanrader. Prettige bediening.

Voor ons een toppertje.

10. Al meerdere malen hier gegeten. Begrijp niet waarom andere klanten, volgens de recensies, altijd lang moeten wachten op hun eten. Dat is ons nog nooit overkomen. Altijd vlotte en vriendelijke bediening. Verwelkomd met een glaasje ouzo. Het eten smaakte ook voortreffelijk. We komen zeker terug.

11. Ano 39 punten

Lang wachten op je eten, lege borden staan veel te lang op tafel, ontzettend flauw en onsmakelijk eten. Zelden zo slecht gegeten en zeker niet voor herhaling vatbaar! Sorry.. kan er werkelijk niks positiefs over zeggen.

1,3

13. Toplocatie aan de buitenkant, echter een beetje gedateerd aan de binnenkant. Eten en drinken niet goed. Geen verse producten, geen feestelijke opmaak. Wijn past niet bij het eten. Er wordt geen "feestje" van gemaakt en dat komt de uitstraling van de zaak niet ten goede. Lijkt een beetje op all-inclusive sfeer. Erg zonde want de zaak zit op een absolute toplocatie. Potentie zat. Maar dit wordt em zo echt niet als de eigenaren niets veranderen.

1,3
  14. Lekker gegeten en goede bediening.

15. Slechte service en slecht eten.

2,1
  16. Ziet er veelbelovend uit van buiten. En dat was het enige positieve wat wij hebben ervaren. We hebben anderhalf !!!! uur op ons eten moeten wachten met twee kleine kinderen. Andere slachtoffers die later kwamen dan wij zaten al bijna aan het nagerecht.Op de vraag hoe dit kon zei de serveerster dat dit kwam door de nieuwe kok. Ondertussen werden de kinderen zo ongeduldig dat we een aanspraak op op het beloofde vermaak van kinderen wilden gaan doen. Dit bleek te bestaan uit een mandje met wat boekjes en twee auto's. Geweldig hoor. Uiteindelijk kwam het eten. Eerlijkheidshalve moet vermeld dat het vlees lekker was. De kinderen aten hun patat niet, achteraf niet zo gek, die was nog rauw van binnen. Wederom beklag gedaan, de serveerster zei geïrriteerd dat ze toch uitgelegd had dat dit door de nieuwe kok kwam. Wij zeiden dat dit niet ons probleem moest zijn, dat ze bv. sorry had kunnen zeggen en ons een drankje aanbieden van het huis tijdens het lange wachten. Gelukkig hadden de kinderen een kleurdoos met heel veel kleurpotloden om zich te vermaken, weliswaar geen een met een punt. Uiteindelijk hoefden we het stokbrood niet te betalen, en kregen we een kopje koffie gratis. Er zijn twee positieve punten uit dit avontuur overgebleven. Ik heb heel lang kunnen nagenieten van dit avontuur. En de wetenschap dat mijn twee kleinkinderen over veel meer geduld beschikken dan wij dachten.

3,2
  17. Van der Kwaak

Wat een slechte Griek! Wij moesten ruim 1/5 uur wachten op ons eten en dat met twee kinderen omdat er een nieuwe kok was en de eigenaar was er niet! Wat een rot smoes zeg.
    Ook het eten was niet gaar en het vlees was lauw, dus je kan beter naar McDonald's gaan in Hardenberg.

2,8
  18. Gister gegeten, heerlijk eten en bijna te veel! Maar het smaakte goed, leuke avond gehad met het gezin en de service was prima!

19. Voor de 2e keer, met 4 personen, waaronder één kind, uit eten geweest in "Athene Palace" te Hardenberg.
    De volwassen werden ontvangen met een glaasje "Ouzo", helaas werd het kind niets aangeboden. Een aandachtspunt! Het eten, 2 x een vleesschotel met verschillende soorten vlees voor 2 pers., was meer dan voldoende alleen het vlees bovenop de schaal was lauw tot koud en smaakloos. Op de vraag van één van de serveersters, of alles naar wens was, werd er door ons gevraagd wat er gebeurd wanneer niet alles naar wens zou zijn, wat ze zichtbaar geen leuke vraag vond en daar dus geen antwoord op kon geven, beetje vreemd. Bij het afrekenen vroegen we of de rekening apart, per pers. konden krijgen, waarop dezelfde serveerster antwoordde dat ze dit niet snapte, we moesten dit nogmaals een paar keer uitleggen en hebben toen gevraagd of dit soms lastig was. De serveerster antwoordde geërgerd ;" Ja dat is erg lastig, maar toe maar het kan wel, als jullie maar niet weglopen totdat alles betaald is". Ronduit onbeschoft en beledigend! Helaas heeft bij ons 1e bezoek een soortgelijk voorval plaatsgevonden met dezelfde serveerster....

20. Timmermans

Wij zijn hier 15 augustus jl. geweest en komen nooit meer terug. Wat een mooie locatie, maar het eten was slecht. Geen verse salade, ossenhaas met spier, nagerecht met fruit uit blik etc. Op de site staat dat je een glaasje ouzo krijgt, maar helaas dat hebben we niet gekregen. Niet erg gastvrij. Nu begrijpen we waarom het ondanks het mooie weer zo stil was op het terras.

21. Dit was echt een afknapper...
    Verwachten lekker Grieks te eten, maar alles komt regelrecht uit een blikje van de Jumbo. Echt heel erg slecht. Zelfs de Griekse salade is niet te eten.
    Erg jammer. Het is een toplocatie en van binnen is het echt gezellig. Maar als de kok niet kan koken, houdt het al snel op..

2,7