Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hapert verdeeld zijn.

1. Vivian Rulkens

Eten en restaurant prima verzorgd. Ook de service en bediening zeer vriendelijk en hartelijk.
    De enige reden waarom ik een 6 heb gegeven voor sfeer was omdat we helaas de enige waren in het restaurant wat natuurlijk invloed heeft op de sfeer maar daar kunnen de medewerkers natuurlijk niets aan doen. Zal ook komen omdat het een maandagavond was. Desalniettemin werden we absoluut niet weg gekeken ondanks het later werdt.
    Zeker een restaurant om aan te bevelen.

2. Internationaal Hapert

Het was erg gezellig.
    Service prima.
    Eten lekker portie goed van formaat.
    Wijn mooi aangepast aan menu.
    Alleen jammer dat er wespen op terras zaten.
    Maar daar kan divino zelf niks aan doen.
    Tot een volgend keer.

3. Eten was perfect maar de bediening van de vrouw was niet om naar huis te schrijven had zeker last van de warmte.

4. Internationaal Hapert

TOF-groep

Slechte zaak dat er geen suikervrij gebak is voor1 gast van onze doelgroep. We mochten er niet 1 suikervrij gebakje uit de winkel nuttigen en de rest bij hun bestellen.
    Dus weg gegaan geen koffie met gebak helaas (gelukkig wel bij een vd concurrenten).

5. Chantal

Heerlijk gegeten, verse producten en erg vriendelijke en gezellige gastheer. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

6. Internationaal Hapert

Mylène

Bijna vijf uur gezellig getafeld. Echt een avondje uit en waar voor je geld. Fijne bediening, deskundig, je voelt je welkom en de gerechten waren bijzonder en heel lekker.

7. Wij kregen te maken met een ontzettend onbeschofte eigenaar. We maakte een opmerking over een gerecht dat niet zo geweldig was. Hij flipte helemaal uit.

5,5
  8. Pizzeria Hapert

Bart Leungen

Als nog het bestelde eten van dinsdag, vandaag gekregen.
    Dit na een telefoontje.
    Fijn dat het is opgelost!

9. Hele fijne pizzaria.
    Wij hebben hier onlangs gegeten de pizza's waren niet vet en erg lekker.
    Hele fijne bediening en kind vriendelijk.
    Fijne sfeer en lekker schoon restaurant.
    Ik zou er zo weer gaan eten als ik daar in de buurt was.

10. Pizzeria Hapert

Bart Leungen

Mijn zoon vanavond, dinsdagavond 6 februari eten besteld en betaald, dit was om 23.30u.
    Tot op heden niets ontvangen.
    Jammer.....

11. st33fie

12. Internationaal Hapert

Meermaals hier geweest… Hier betaal je zeker voldoende, maar je krijgt dan wel een zeer fijne culinaire ervaring met uitzonderlijk vriendelijke bediening in een sfeervolle omkadering. Het is zo'n eetplek die je alle zorgen doet vergeten en enkele uren in een droomwereld doet vertoeven. Jammer dat de huiswijnen geen hoogvliegers zijn en je bijna een duurdere fles moet bestellen om daar ook ten volle van te genieten… Maar het houdt ons toch niet tegen om terug te komen… Divino heeft best wel iets verslavends…

13. Chinees-Indisch Hapert

Onze ervaring was echt verschrikkelijk. Het eten was bizar slecht. Wat er was had een zeer slechte kwaliteit. Het was koud of niet gaar. Het meeste leek op opgewarmde resten. De soep was zo papperig dat je de gaten in de muur kon vullen. Het enige dat goed was dat waren de drankjes. Voor ons was dit de eerste en de laatste keer.

1,6
  14. Chinees-Indisch Hapert

Jessica

15. Lekker gegeten leuk personeel.

16. Heerlijk dagmenu. No nonsense inrichting. Uitstekende bediening. Gevarieerde kaart tegen acceptabele prijs. Zeer kindvriendelijk. Aanrader.

17. Moesten alsnog betalen voor een muf ruikende en smakende sinasappelsap. Ook werd er met koeienletters gemeld dat ze vegetarische kaassoufle's serveerden, wat uiteindelijk NIET vegetarisch was omdat het in hetzelfde vet gebakken werd als de vleessnacks.

3,6
  18. Biesterbosch

Lekker eten, prijs goed en erg aardige bediening.

19. Al jaren vaste klant op donderdag tijdens 'pizzadag'. Heerlijke pizza's en goede service. Het restaurant ziet er ook prima uit.

20. Chinees-Indisch Hapert

Ik haal het eten vandaar als ik bij mijn zus op bezoek kom, een paar keer was niet naar onze wens gehad. Maar na dat ik mijn klacht tegen ze had gezegd, wordt het beter maar toch vergeten ze mijn saus ( meestal).

6,7
  21. Veronique

Heel super en lekker gegeten.
    Heel vriendelijk.

22. Internationaal Hapert

Heerlijk eten, leuke omgeving, vriendelijk personeel.

23. Chinees-Indisch Hapert

Sarah de coensel

Het eten is erg goed, het buffet wordt regelmatig bijgevuld. Ook is er een iemand die achter een bakplaat staat, waar je dus zelf uitgekozen vlees en groenten kunt laten bereiden.
    Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

24. Chinees-Indisch Hapert

Ga voor basic, zou ik zeggen, en je krijgt veel waar voor je geld. Het tarief van het buffet is zeer democratisch! Zeker aangezien ook alle drank (veelal uit flesjes zelfs!) inbegrepen is. De "valkuil" zit in het "warme buffet", veel vet- en suikerrijke gerechten die snel "je buik opblazen". Maar je kan evengoed voor sushi, koud buffet en warme bakplaat gaan, en dan heb je zeer eerlijke spijzen voor heerlijke prijzen. Bij het dessert dezelfde bedenking: ga voor fruit en ijs, beide van voortreffelijke kwaliteit. De "bereide desserts" zijn kwalitatief de minste.

Conclusie : een beetje "kritisch kiezen" en je hebt voor weinig geld bijzonder fijn gegeten. Ons zien ze zeker terug!

25. Van het weekend hier gegeten met mijn gezin.
    Bediening was vriendelijk, het eten was lekker an afwisselend.
    Op een gegeven moment nam ik een hap soep van mijn dochter, ik voelde wat hards in mijn mond, dit bleek een metaalkrul te zijn.
    Uiteraard kreeg ik excuses, daar bleef het ook bij, persoonlijk zou ik in zo'n geval de klant korting geven of een rondje drinken, o.i.d.
    Niet dat het er om gaat dat ik wat gratis moet krijgen, maar het gaat om het gebaar en de afwikkeling, zoiets vind ik echt een kwalijke zaak.

26. Prima en heel attente mensen. Jammer dat de zaak leeg was, deze mensen verdienen het, dat er méér gasten komen. De 8 bij sfeer is omdat er niemand anders was.

27. Chinees-Indisch Hapert

Voor de tweede keer een bestelling afgehaald en voor de tweede keer meer dan 45 minuten moeten wachten. Deze keer zelfs een uur moeten wachten terwijl de telefonische bestellers - twee kennissen van me kwamen in de tijd dat we zaten te wachten na een telefoontje hun bestelling ophalen - slechts een half uurtje hoefden te wachten. Dat betekent dus dat terwijl wij aan het wachten waren, er bestellingen binnen kwamen die vrolijk eerder verwerkt werden.

Twee keer gevraagd hoe lang het gaat duren, waarop het antwoord steevast was 'Nog even'. Bij het uiteindelijk leveren van de bestelling was er geen excuus, geen compensatie, geen correctie op het moment zelf. Er zal wel een reactie komen op deze recensie in de vorm van 'Als je de volgende keer komt, dan krijg je gratis kroepoek'. Maar helaas pindakaas, met zo'n uitermate slechte service verwacht ik er nooit meer terug te komen.

Het eten is prima en ook de sfeer is goed. De prijs is wat aan de hoge kant voor een Chinees restaurant.

28. Internationaal Hapert

Henk puts swachten

Top restaurant ster waardig

29. Internationaal Hapert

Leuk grand-café / restaurant in het dorp Hapert. Heerlijk Italiaans eten in een ongedwongen setting. Ruime keuze aan Italiaanse wijnen per glas. Daarnaast ook nog eens zeer sfeervol ingericht.

30. Chinees-Indisch Hapert

eef