Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hapert verdeeld zijn.

Heerlijk dagmenu. No nonsense inrichting. Uitstekende bediening. Gevarieerde kaart tegen acceptabele prijs. Zeer kindvriendelijk. Aanrader.

Moesten alsnog betalen voor een muf ruikende en smakende sinasappelsap. Ook werd er met koeienletters gemeld dat ze vegetarische kaassoufle's serveerden, wat uiteindelijk NIET vegetarisch was omdat het in hetzelfde vet gebakken werd als de vleessnacks.

Biesterbosch

Lekker eten, prijs goed en erg aardige bediening.

Al jaren vaste klant op donderdag tijdens 'pizzadag'. Heerlijke pizza's en goede service. Het restaurant ziet er ook prima uit.

5. Chinees-Indisch Hapert

Ik haal het eten vandaar als ik bij mijn zus op bezoek kom, een paar keer was niet naar onze wens gehad. Maar na dat ik mijn klacht tegen ze had gezegd, wordt het beter maar toch vergeten ze mijn saus ( meestal).

Veronique

Heel super en lekker gegeten.
    Heel vriendelijk.

7. Internationaal Hapert

Heerlijk eten, leuke omgeving, vriendelijk personeel.

8. Chinees-Indisch Hapert

Sarah de coensel

Het eten is erg goed, het buffet wordt regelmatig bijgevuld. Ook is er een iemand die achter een bakplaat staat, waar je dus zelf uitgekozen vlees en groenten kunt laten bereiden.
    Personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

9. Chinees-Indisch Hapert

Ga voor basic, zou ik zeggen, en je krijgt veel waar voor je geld. Het tarief van het buffet is zeer democratisch! Zeker aangezien ook alle drank (veelal uit flesjes zelfs!) inbegrepen is. De "valkuil" zit in het "warme buffet", veel vet- en suikerrijke gerechten die snel "je buik opblazen". Maar je kan evengoed voor sushi, koud buffet en warme bakplaat gaan, en dan heb je zeer eerlijke spijzen voor heerlijke prijzen. Bij het dessert dezelfde bedenking: ga voor fruit en ijs, beide van voortreffelijke kwaliteit. De "bereide desserts" zijn kwalitatief de minste.

Conclusie : een beetje "kritisch kiezen" en je hebt voor weinig geld bijzonder fijn gegeten. Ons zien ze zeker terug!

Van het weekend hier gegeten met mijn gezin.
    Bediening was vriendelijk, het eten was lekker an afwisselend.
    Op een gegeven moment nam ik een hap soep van mijn dochter, ik voelde wat hards in mijn mond, dit bleek een metaalkrul te zijn.
    Uiteraard kreeg ik excuses, daar bleef het ook bij, persoonlijk zou ik in zo'n geval de klant korting geven of een rondje drinken, o.i.d.
    Niet dat het er om gaat dat ik wat gratis moet krijgen, maar het gaat om het gebaar en de afwikkeling, zoiets vind ik echt een kwalijke zaak.

Prima en heel attente mensen. Jammer dat de zaak leeg was, deze mensen verdienen het, dat er méér gasten komen. De 8 bij sfeer is omdat er niemand anders was.

12. Chinees-Indisch Hapert

Voor de tweede keer een bestelling afgehaald en voor de tweede keer meer dan 45 minuten moeten wachten. Deze keer zelfs een uur moeten wachten terwijl de telefonische bestellers - twee kennissen van me kwamen in de tijd dat we zaten te wachten na een telefoontje hun bestelling ophalen - slechts een half uurtje hoefden te wachten. Dat betekent dus dat terwijl wij aan het wachten waren, er bestellingen binnen kwamen die vrolijk eerder verwerkt werden.

Twee keer gevraagd hoe lang het gaat duren, waarop het antwoord steevast was 'Nog even'. Bij het uiteindelijk leveren van de bestelling was er geen excuus, geen compensatie, geen correctie op het moment zelf. Er zal wel een reactie komen op deze recensie in de vorm van 'Als je de volgende keer komt, dan krijg je gratis kroepoek'. Maar helaas pindakaas, met zo'n uitermate slechte service verwacht ik er nooit meer terug te komen.

Het eten is prima en ook de sfeer is goed. De prijs is wat aan de hoge kant voor een Chinees restaurant.

13. Internationaal Hapert

Henk puts swachten

Top restaurant ster waardig

14. Internationaal Hapert

Leuk grand-café / restaurant in het dorp Hapert. Heerlijk Italiaans eten in een ongedwongen setting. Ruime keuze aan Italiaanse wijnen per glas. Daarnaast ook nog eens zeer sfeervol ingericht.

15. Chinees-Indisch Hapert

eef

16. Snackbar Hapert

Wc te walgelijk voor woorden, verschrikkelijk vies. Friet lijkt gebakken in de motorolie, niet te eten. Enige dat wel goed was was het schoonmaken van de tafels buiten op het terras door twee meisjes van 6-7 jaar.

1,1
  17. Chinees-Indisch Hapert

Prima service, vriendelijke mensen, lekker eten!

18. Chinees-Indisch Hapert

Maarten Leurs

19. Chinees-Indisch Hapert

Nienske Kea

20. Internationaal Hapert

adriaan

19296 punten

Vorig jaar net niet meer kunnen halen, daar de opening wat was uitgesteld, voor dit jaar dus zeker op de verlanglijst. Ik moet zeggen het is een hele hippe zaak geworden. Leuk terras maar vooral binnen verrassend groot met gezellige hoekjes, grote bar en open keuken. Bij de keuken een etalage waarin de heerlijkste, (voornamelijk) Italiaanse specialiteiten liggen. Ook een grote wijnbibliotheek vol met betaalbare wijnen.
    Daar “shared dining” en “a la carte” minder ons ding zijn, hebben we gekozen voor een aantrekkelijk geprijsde combi (Sharing Divino). De kaart is nogal uitgebreid. Hierop erg veel wijnen per glas (ca 45) en een royale keuze uit gerechten, bites en lunch gerechten. Ofwel voor ieder wat wils. Handig is dat bij ieder gerecht een geadviseerde wijn staat.

We kozen een plekje binnen op de lederen bank aan een ronde tafel met uitzicht op de wijnbibliotheek. Als aperitief een Spumante Opre Millesimato die eerlijk gezegd ietsje tegen viel. Ernaast de antipasti plank die goed gevuld was met kwaliteitsproducten. Een warm wortelcakeje, gemarineerde zongedroogde sherry tomaatjes, groene olijfjes, stukken Sovrano kaas waarin buffelmelk is verwerkt om hem wat zachter en ietsje romiger te maken. Verder plakken gekookte ham, 24 maanden gerijpte Proscutto di Parma en Spianata con Tartufo die een heerlijke truffelgeur verspreide. Allemaal erg lekker en het vult overigens ook aardig.

De begeleidende wijn werd keurig gepresenteerd met veel kennis van zaken door Eric (eigenaar). Een Garganega met Chardonnay 2014 van Anselmi, mooi rond aroma met tonen van appel en banaan, soepel en rond in de mond. In het diepe bord een heerlijke kreeften bisque gevuld met stukken gamba. Ernaast een krokant sneetje focaccia met Hollandse garnalen, toefjes yuzumayonaise en bieslook. Goede en vooral smakelijke bereidingen.

Als afsluiter een krachtige Italiaanse espresso met een Cantuccini alla mandorla (amandel koekje).

Bediening was zeer goed verzorgd met Eric (eigenaar) in de hoofdrol. Hierdoor veel achtergrond informatie over de zaak, leuk. Leuk om te vertellen is dat vele producten zelf uit Italië worden geïmporteerd om zo de Prijs-kwaliteitsverhouding te optimaliseren.
    Prijs-kwaliteitsverhouding was zeer goed, Spumanti €8,50 (pittig), Sharing Divino 29,50 voor 2 personen (uitstekend), begeleidende wijn €5,95 en espresso €2,25.

Het is ons duidelijk dat de zaak een succes geworden is, deze heeft een grote aantrekkingskracht op de jongeren maar ook op de meer verwende eters. Eigenlijk is hier alles mogelijk en de volgende keer gaan we dan ook voor het verrassingsmenu.

21. Internationaal Hapert

Oranje

Wij hebben voor het Menu Divino gekozen en dat was zeker niet verkeerd. Wij begonnen met een plankje met diverse soorten Italiaanse ham, worst en kaas. Gevolgd door een voorgerecht met verschillende soorten vis.

Voor het hoofdgerecht had mijn vrouw vlees gekozen en ik vis. Het vlees was heerlijk en de vis (kabeljauw) was precies lang genoeg gebakken. Het toetje bestond uit allerlei verschillende zoete verrassingen.

Het personeel is heel vriendelijk en erg behulpzaam in b.v het uitzoeken van de wijn. Het was een prachtige dag dus we hebben buiten gegeten op een lounchebank aan een ronde tafel.

Wij gaan hier zeker nog een keer dineren.

22. Chinees-Indisch Hapert

De sfeer is er erg goed en het eten is er lekker, je kunt er veel kiezen maar soms valt de prijs tegen.

23. Chinees-Indisch Hapert

eva wouters

24. Pizzeria Hapert

Wij bestellen hier minimaal 1 keer per week, de laatste 4 weken gaan bestellingen fout! Dus niet tevreden!!

We hebben op 9 april met 9 personen gegeten. We kwamen terug van een herdenking in Frankrijk en hadden best wel trek. De brasserie zat eigenlijk vol, maar het personeel was zeer bereidwillig en zorgde ervoor dat we met 9 personen aan een grote ronde tafel konden zitten. Op een placemat stonden de gerechten waar we uit konden kiezen, iets wat door ons als prettig werd ervaren. De mensen die onze tafel hadden varieerde van heel jong tot iets ouder, maar alle drie waren ze heel prettig in de omgang, duidelijk was te merken dat ze er voor ons waren en niet andersom. We hebben genoten van de maaltijd, het smaakte perfect. Chapeau voor de keuken brigade! Tip voor de mensen die er werken; blijf vooral zoals jullie ons hebben verwend, plezierig met een grote glimlach, ondanks dat het druk was. Wij kunnen deze brasserie met plezier aanbevelen!!

Goede snelle bediening; menu redelijk simpel maar goedgevulde borden met heerlijk sappig vlees. Heel kindvriendelijk met een flinke speelhoek op een lichte plek. Ruim ingericht. Helemaal goed.

Zojuist heerlijk gegeten in het Smulhuis. Ze weten ons telkens te verassen. Wij gaan regelmatig uit eten en vaak zeggen we tegen elkaar in het Smulhuis is het lekkerder. Zeker wanneer je een van hun specialiteiten kiest. Ook waren wij aangenaam verrast door het nieuwe meubilair, heel gezellig geworden. Wij blijven hier regelmatig terugkomen, ga zo door!

Merel Sleddens

Gezellige sfeer met altijd vriendeijk personeel! Eten is goed, altijd snel klaar!

Bernard

Dit weekend met plezier uit eten geweest met mijn gezin! De garnalen waren heerlijk! En de kinderen helemaal blij met hun verassing! Ik kom zeker terug!

Kom al jaren met plezier bij het Smulhuis. Erg vriendelijk personeel en de prijs/kwaliteit verhouding is super!