Nieuwste foto's in Hapert

Laatste updates in Hapert

1. Arnaud de Klerk's profielfoto
    Arnaud de Klerk heeft een recensie geschreven voor Divino
    Internationaal Hapert

Nadat we in Casteren voor meubels waren kijken, kregen we daar het advies om in het dorpje verderop te gaan lunchen bij Divino. We hebben geen spijt gekregen.

Divino zit in een oud pand waar vroeger een jongensschool in huisde. Dit is opgeknapt tot deze moderne Italiaan en ziet er binnen schitteren uit. We worden vriendelijk naar een plekje bij een raam geleid en nemen plaats.

We beginnen met een heerlijke Prosecco (Millesimato, brut) en bestellen beiden een soepje. De aardappel/prei soep is heerlijk romig. Zacht en toch hartig. De prei is lekker geroosterd wat een heerlijk extra dimensie geeft.

De bisque van kreeft is een krachtige smaakexplosie. Wauw... de toon is gezet.
    Als hoofdgerecht gaat mijn vrouw voor de Scrigini alla carbonara met lardo, haricot verts, gepocheerd ei en Parmezaan. De samenvatting van mijn vrouw? Lekkerste pasta ooit. Punt.

Zelf ga ik voor een truffelburger. Ook deze is prima in orde. Lekker sappig, prima frites er bij. Men had ietsje ruimhartiger mogen zijn met de truffelmayo. Dat geldt trouwens ook voor de prosecco en de Pino Grigio welke ik besteld heb: Er wordt redelijk zuinig geschonken. Typisch Hollands in plaats van typisch Italiaans.

Hierna nog een prima bakje koffie/espresso met friandises en we gaan zeer tevreden met een volle buik terug richting huis.

2. Mayke's profielfoto
    Mayke heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Pizzeria Hapert

Vriendelijk personeel en heerlijk eten.
    Ik bestel er wekelijks!

3. Ineke's profielfoto
    Ineke heeft een recensie geschreven voor Bamboo Inn
    Chinees-Indisch Hapert

Slecht, wat heerlijk uit eten moest worden, werd een flop. Wij zijn echt geen zeurkousen, maar dit overtrof echt alles. Koud eten, uien werden amper gebakken, oude champignons, oude kipfilet, vieze foeyonghai zonder iets erin, koud, geen saus, eten werd niet bijgevuld, oude opgewarmde spareribs, bak met pindasaus heb ik doorgeroerd vanwege donkere laag erop, hetzelfde geld voor de kipsaté, oud vlees etc.
    In één woord schandalig.
    Ga eens kijken bij de concurrent in Elst
    Daar kunnen jullie wat van leren. Alles vers!
    En je betaalt 4 euro meer dan bij jullie.
    En ik zei er iets van, en dan knikt ze alleen maar, heel triest

4. Jozefien Knook's profielfoto
    Jozefien Knook heeft een recensie geschreven voor Lunch & Diner 38

Jozefien Knook

Vanmiddag met een clubje van 6 dames gelunched bij Markt 38, superlekker gegeten. Ook de bediening van de 2 jongens was perfect. We zijn in de watten gelegd. Een echte aanrader. We hebben alweer gereserveerd voor een volgend uitje.

5. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft een recensie geschreven voor Lunch & Diner 38

Supergezellig en sfeervol restaurant met leuke bediening.
    Naast de gezelligheid kun je er ook nog erg lekker eten

6. Sandra Helsen's profielfoto
    Sandra Helsen heeft een recensie geschreven voor Lunch & Diner 38

We werden heel vriendelijk onthaalt, ze waren ook heel vriendelijk tegen mijn zoontje van 4 jaar, de bediening was heel vlot en het eten was super lekker. We gaan zeker nog terug 😁

7. Henk v.d.V.'s profielfoto
    Henk v.d.V. heeft een recensie geschreven voor Bamboo Inn

Henk v.d.V.

Heb vandaag 2 gerechten afgehaald waarvan 1 babi pangang spek moest, €4.50
    Bijbetalen omdat het niet op de lijst van 9 gerechten stond. Geen probleem, alleen toen ik het uitpakte bleek er amper 1 ons in te zitten. Toen ik belde zeiden ze dat het kwam omdat het extra werk was. Ik ga er nooit meer heen, dit was een absurd kleine portie.

8. Immie's profielfoto
    Immie heeft een recensie geschreven voor Lunch & Diner 38

Genoten van een lekkere high tea in een mooie sfeervolle zaak.

9. Ryanne's profielfoto
    Ryanne heeft een recensie geschreven voor Lunch & Diner 38

Het eten was voortreffelijk!!! Van begin tot einde. Ook heerlijke huiswijn. Zeer schone zaak en bijzonder attent en respectvol personeel. Absoluut een aanrader waar we naar regelmatig naar toe zullen gaan.

10. Jolande's profielfoto
    Jolande heeft een recensie geschreven voor Divino

Jolande

Lunch was heel slecht. Vissalade besteld heeel veeel sla 😒

11. Anja Daris's profielfoto
    Anja Daris heeft een recensie geschreven voor Divino
    Internationaal Hapert

Wij hebben nu al een aantal keren mogen eten bij Divino, maar de ervaring die we gisteren hadden heeft wel doen besluiten om daar zeker voorlopig niet meer te gaan eten. Het eten zelf was lekker, maar wij vonden de bediening zeer onder de maat. Het was erg druk in het restaurant en waarschijnlijk hebben ze te lijden onder minimale bezetting van personeel, maar daar mogen de gasten eigenlijk niets van merken. Alles werd aan tafel afgeraffeld, we konden ook niets vragen, want ze waren gelijk weer weg. Dat is niet wat we gewend zijn daar. Heel erg jammer, want we waren niet de enige die dat zo ervaren.

12. Seinen's profielfoto
    Seinen heeft een recensie geschreven voor Bamboo Inn
    Chinees-Indisch Hapert

In één woord gezegd, perfect!
    Het eten was echt super en smakelijk, en het drinken was ook goed ondanks dat het incl was. Als het je niet smaakte dan denk ik dat het wel aan je zelf lag.

13. ES's profielfoto
    ES heeft een recensie geschreven voor Divino
    Internationaal Hapert

Een dubbel gevoel. Het eten was echt heerlijk, wel weinig groenten oid bij het hoofdgerecht) Foodsharing vind ik niet de juiste benaming als je alleen de eerste twee vd vier gerechten deelt).
    De dame die ons bediende kwam niet vriendelijk over. Geen lachje of praatje waardoor ik bijna het gevoel had dat we niet welkom waren. Een beetje opdringerig ook in de wijnkeuze. Na de huiswijn die flauw van smaak was kozen we twee flessen uit de wijnbibliotheek (toch 40,- per fles). Deze waren erg lekker. De wijn werd steeds erg snel bij geschonken, dit kwam opdringerig over. Bovendien knoeide de dame bij het inschenken meerdere keren over het glas. Ze leek erg gehaast. Door de bediening heb ik dus een dubbel gevoel overgehouden aan deze avond.

14. Loek van Bergen's profielfoto
    Loek van Bergen heeft een recensie geschreven voor Bamboo Inn

Loek van Bergen

Twee gerechten afgehaald, kom daar wel vaker en over het algemeen is het goed. Vandaag echter was flut. Foe yong hai zonder ook maar een snipper groenten en de kip in saus had geen saus. En weinig. Ze zijn nu de enige hier in de buurt en misschien weten ze dat... Maar zo hoeft het van mij niet meer. Dit was niet goed.

3,2
  15. Jay's profielfoto
    Jay heeft een recensie geschreven voor Divino
    Internationaal Hapert

Het gaat achteruit met DiVino.
    We zijn vaste gasten bij DiVino, komen daar normaal gesproken een paar keer per jaar en zijn altijd lovend over ze, maar merken dat er behoorlijk geknibbeld wordt en dat gebeurt niet met de prijslijst.

Een hoofdgerecht - kabeljauw - ter grootte van een Coquille met een schaal stukje brocolli en twee schijfjes courgette zonder kern, extra portie frites voor 3,25, glazen wijn die zo klein gevuld waren dat het leek alsof je een nat glas kreeg.

En wat iemand anders al vroeg, het telkens vragen of er bijgeschonken mog worden was vrij opdringerig. Totaal 170 euro afgetikt met zijn tweeen en met een onbestemd gevoel naar huis. Ik denk dat we een nieuw favoriet restaurant gaan zoeken, Divi-No dus.

2,4
  16. Eva's profielfoto
    Eva heeft een recensie geschreven voor Bamboo Inn
    Chinees-Indisch Hapert

VRESELIJK!! Niks word bijgevuld, geen keuze, lang wachten en vooral zeer vies en oud! De “schone broden” waren nog lekker vies. Personeel komt nooit langs om de tafel af te ruimen, heel fijn een volle tafel.
    Gewoon een grote zwijnenstal.

17. Steeghs's profielfoto
    Steeghs heeft een recensie geschreven voor Divino
    Internationaal Hapert

We vierden onze 50 jarige bruiloft in kleine kring, thuis.
    We bestelden foodsharing, geweldig fijne smaken, speciale presentatie.
    Zeer aan te bevelen ook voor de vegetariërs onder ons en de 2 kleinkinderen.
    Dank je wel.

18. Yves De Bruyn's profielfoto
    Yves De Bruyn heeft een recensie geschreven voor Divino

Yves De Bruyn

NOOIT MEER!

Heb ik slecht gegeten? Nee helemaal niet, integendeel! Mijn complimenten aan de chef en zijn keuken team!

Maar dit culinair genieten werd totaal ongedaan gemaakt door de onvriendelijke, zeer onbeleefde, zelfs brutale manier van bediening door één van de vrouwelijke diensters.
    Ik ben nog nooit op zo een onprofessionele manier bediend geweest in een horeca zaak, zelfs niet in het meest verwaarloosde hotdog kraam.
    Een restaurant met een vermelding in de guide Michelin onwaardig.
    Speel ik op de man in plaats van op de bal? Ja omdat de kwaliteit van een restaurant inderdaad beoordeeld wordt op enerzijds de kwaliteit van de gerechten maar zeker ook op de kwaliteit van de bediening.
    De desbetreffende dienster vergeet één cruciaal punt… Het is niet de eigenaar van de zaak die haar loon betaald, maar wel de klant.
    Dus kom ik nog ooit in deze zaak? Neen, inderdaad NOOIT MEER!

19. Van de Ven's profielfoto
    Van de Ven heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Pizzeria Hapert

Van de Ven

Gebeld om een bestelling te doen. Zou bezorgd worden binnen 45 minuten. Na anderhalf uur pas eten gekregen en bleek het ook nog eens koud te zijn. Pizza taai en koud.
    Volgende keer andere zaak. Nooit meer

20. L de Vries's profielfoto
    L de Vries heeft een recensie geschreven voor Poort van Brabant

L de Vries

Heerlijk gegeten met onze kinderen van 9 en 11 jaar.
    Zeer vriendelijke en attente bediening.
    Volgens de kinderen verdiende dit etentje en de dame die ons bediende een 10+++.