Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hank verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Hank

Ik vond het eten erg lekker, was erg gezellig en erg druk. De sfeer was ook gezellig. Het is een aanrader.

2. Nederlands Hank

E. Van der Land

Vriendelijk, lekker en gezellig. Het is alleen jammer dat het menu al jaren hetzelfde is. Dat gaat je er op den duur toch van weerhouden om te gaan. Wat meer afwisseling zou best leuk zijn. Op safe spelen kan soms ook tégen je gaan werken.

3. Chinees-Indisch Hank

CJ Rademaker

Eten was goed. Alleen de volgende dag spierpijn omdat we precies onder de airco zaten.

4. Nederlands Hank

We hadden een vrienden stel uit Noord Holland vanuit Werkendam dwars door de Biesbosch polder meegenomen.
    Aangekomen op het parkeerterrein zeiden ze, dit nooit en te nimmer zelf gevonden zouden hebben.
    Ze hebben van deze avond een gezellige sfeer mogen beleven en genoten van het zelfgekozen diner.
    Denk zo dat dat het een gewaardeerde avond voor ons geworden is.

5. Nederlands Hank

Al meerdere keren hier gegeten, blijft lekker. Relax.

6. Nederlands Hank

C. Biemans

Eten en locatie prima. Bediening belabberd.

Hoewel de uitstraling van de menukaart anders doet vermoeden, is de Vulcano in Hank een zeer nette en uitnodigende eetgelegenheid. Helaas konden wij de uitspanning niet telefonisch bereiken als gevolg van een doorgestoken telefoonkabel. Dit ongemak werd ruimschoots gecompenseerd door het aanbod van verschillende lokale specialiteiten, zoals shoarma tropical en kebab fantastic. Een echte aanrader is de Vulcano saus, een saus die elk Vulkano gerecht afmaakt en met name goed combineerd met kebab (aka stukjes hamburger). Friet was enigsinds slap, kipfingers fantastisch afgebakken. Personeel zag er verzorgd uit en de zaak was schoner dan de meeste friettenten in de regio. Samenvatting; beste shoarma tropical die ik ooit gegeten heb!

8. Nederlands Hank

Heerlijk gegeten. En was erg gezellig. Top gewoon.

Marianne van der Zee

Heerlijk gegeten. De bediening was zeer voorkomend en er heerste een vriendelijke sfeer. Kortom een aanrader na een dagje Biesbosch !!!

10. Nederlands Hank

Hannie Hoogenboezem

Heerlijk gegeten, mooi keuze menu
    Snel , gezellig personeel, kortom perfect kom hier zeker terug !!

11. Nederlands Hank
    Vertaal van English naar Nederlands

Lompe wijze van reageren en niet dienst verlenend.
    Populaire locatie draagt er zorg voor dat er eters komen. Overigens van de huis wijn krijg je hoofdpijn.

Wij komen regelmatig in wegrestaurant Napoleon, en om welke tijd het ook gaat, en hoe druk het ook is, je wordt bediend op je wenken, en klaag maar niet, het eten is bijzonder goed en warm opgediend .Petje af voor het personeel. Al is het nog zo druk, de bediening is fantastisch. En ben weer blij dat de zaak vol is. Alle chauffeurs komen er ook graag, net als wij. Dus petje af voor wegrestaurant Napoleon.

Nu we zijn met zes man wezen eten, en het was fantastisch, zowel het eten als de bediening, petje af voor jullie

14. Nederlands Hank

Fred ippel

Wederom heerlijk gegeten. Een aanrader!!

15. Nederlands Hank

Fred Ippel

Lekker gegeten, gezellige ambiance. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

16. Internationaal Hank

Heel erg gezellige sfeer, goede bediening die wel een grapje kunnen waarderen en hier goed op inspelen. Eten was zeer goed, werden zelfs dingen geserveerd die nog niet op de kaart staan, maar werd wel als mogelijkheid aangegeven.

We komen hier zeker nog vaker terug, is zeker een aanrader. Rib eye was van goede kwaliteit van topslagerij Snels.

17. Nederlands Hank

Het eten was prima. Gezellige aankleding. Mooie locatie.

18. Internationaal Hank

Leny en Will

Prima gegeten. Malse biefstuk van een goeie slager en door een topkok klaargemaakt, heerlijk. Snelle, vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!! Ligt uitstekend, net onderaan de afrit van de snelweg, ideaal voor een passant.

19. Nederlands Hank

gegeten met het gezin. geen bijzondere kaart maar de kwaliteit van het de gerechten was zeker goed. De dames van de bediening waren vriendelijk en behulpzaam. Wil je echter kleine aanpassingen aan het menu of extra wensen dan is er echter niets mogelijk. Zelfs aan de vraag voor een schaaltje appelmoes bij het kindermenu kon men niet voldoen. Jammer.

Marco en Judith

Heerlijk gegeten. Goede bediening en een gezellige ambiance.
    Een echte aanrader.
    We komen zeker nog eens terug.

21. Internationaal Hank

n de smitt

Zondag hier gegeten en is prima bevallen. Lekker wijntje. Super lekkere saté, voldoende bijgerechten, ook de schnitzel met gamba's was perfect. Kortom een aanrader!

22. Nederlands Hank

Karen Adriaansen

Echt héérlijk gegeten bij Restaurant Vissershang! De T-bone en de tong waren zálig... de bediening warm, correct en zeer vriendelijk.
    Dit restaurant is een oprechte terugkomer, die wij zeker bij iedereen in onze omgeving aan gaan raden!

Angelica Borren

Hier op een vrijdag een keer binnengelopen met vrienden. Het vriendelijke personeel heette ons welkom. Ruime keuze op de kaart. Wij namen het 3-gangenmenu. Asperge soep, asperges of T-bone steak. Als dessert een notenparfait. Maar de menukaart biedt voor ieder wat wils. Gezellig terras, binnen ook erg gezellig. De eigenaar kwam ook nog even langs die vol trots vertelde over zijn restaurant. Voorlopig zijn zij alleen op vrijdag/zaterdag en zondag open. Prijs/kwaliteit is zeer goed.

24. Nederlands Hank

marijke kramer

Wij komen al heel veel jaren met de boot. In het begin aten we een keer in de week, maar al vlug twee keer en soms drie keer in onze vakantie week. De spareribs en de beenhammetjes zijn veruit de favorieten bij ons clubje. Eigenlijk vinden we alles heerlijk. En hele gezellige bediening.

25. Internationaal Hank

Rochelle

Lekker gegeten en prijs kwaliteit is goed! Gezellige gastvrouw/heer!

26. Internationaal Hank

Jan de K.

Je moet ervan houden: "eten van een plank" Pluspunten: meerdere verse groenten, vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit. Minpunten: geen vegetarische gerechten op de kaart, hoog schnitzelgehalte. Verder: er moet afgerekend worden (ook pinnen) in het café-gedeelte. Hier zitten de plaatselijke kroeg-tijgers op je vingers te kijken. Een tussendeur en een mobiel pin-apparaat kan ervoor zorgen dat de restaurantbezoekers in alle rust kunnen eten..

Truckster

Lekker eten, vlotte bediening, grote keuze uit gerechten en lekkere nagerechten, prima kwaliteit/prijs verhouding, personeel heeft tijd voor een gesprekje en lolletje en er is meer dan voldoende ruimte om te parkeren.

28. Internationaal Hank

Nelly Vermeulen

Met twee personen heerlijk gegeten, mooi opgediend op een plank en je krijgt er ruim voldoende. Voor ons wordt het een herhaling en gaan met zes personen zondag weer. Een knus restaurant, een aanrader.

29. Internationaal Hank

Vandaag met mijn zoontje heerlijk geluncht bij het Wapen van Hank. Was top.

30. Internationaal Hank

Diana Boers

In één woord geweldig. Super gezellige sfeer, goede bediening. En het eten... heerlijk, precies genoeg tegen een goede prijs. Ons zien ze vaker.