Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hamont-Achel verdeeld zijn.

1. Zuid-Amerikaans Hamont-Achel

Gesloten.

Wij vinden het een goede cafataria alles is lekker en je wordt er goed geholpen, we rijden er zelfs 10 km voor.

Bediening kan stukken beter. Na een natuur wandeling denk je rustig op het terras te gaan zitten. Hebben ze flutterende saxofonisten en kan je elkaar niet verstaan. Wij waren hier voor de laatste keer als dat iedere zondag zo is. Sfeer was daarom super slecht.

Ton van Veldhoven

Ongelooflijk dat als je belt met de persoon van de zaak om iets recht te zetten wat verkeerd is opgevat dat dan het telefoon gesprek wordt beeindigd door de uitbater had ik niet verwacht ik ga het gesprek aan om iets wat verkeerd wordt opgenomen van de te voren geen woorden voor kwam er al zo lang als zij de zaak heeft geen woorden voor om de klant zo te behandelen waar 6 a 7 personen bij stonden.
    Betreur dit ten zeerste ging er graag heen is toch een van de beste friet zaken in deze omgeving.
    Een klant uit Weert.

Fj

Lekker en goed eten. Altijd snel klaar, bij afhalen maar ook in restaurant. Fijne en gezellige sfeer. Prijs-kwaliteit is prima. Een echte aanrader.

Fj

Lang wachten, de bestelling niet ontvangen en geen oprechte verontschuldigingen bij fouten. Zeer ontevreden, al meerdere keren

gerard v kessel

hallo

vanavond op 27-04-2017 hadden wij zin om weer naar uw restaurant te gaan,wij zijn regelmatige gasten maar geen vaste gasten.
    Wij hebben positieve ervaringen met de gang van zaken ,worden netjes behandeld en zijn tevreden over de prijs en kwaliteit .

Wij waren er ons van bewust, dat vanavond op de Nederlandse feestdag ook uw restaurant druk bezet zou zijn.
    ook waren wij er van bewust dat er geen plaats zou zijn.

Toen wij binnen kwamen zag ik dat het druk was, dat er nog twee tafels vrij waren ,waar reserveert op stond.

Ik zeg tegen mijn vrouw Agnes ik wacht nog ff je weet maar nooit.

Toen kwam er een jonge man aangesneld ,die vroeg of hij ons kon helpen.

Het voorgaande wat ik heb geschreven vertelde ik hem.

Het enigste wat hij zeg was ,nee er geen plaats.
    Hij draaide zich om en weg was tie.

En ja daar stonden wij ,geen enkele vorm van respect, geduld en uitleg.

Ik snap dat deze jonge man het druk had, hij kwam gestrest ,en erg zenuwachtig over.

Dit is misschien iets voor over na te denken in uw zaak.

Ik was redelijk aangedaan door deze amateuristische aanpak van uw medewerker, dit had ik niet verwacht.

Verder heb ik hier melding van gemaakt, en is voor mij de zaak afgesloten.

Een dezer dagen zullen wij gewoon uw zaak weer bezoeken, maar dit moest mij toch even van het hart.

mvg
    Gerard v Kessel

We komen elke week bij Frituur de Statie in Hamont, het is een mooie verzorgde frituur.
    Alles wordt in eigen keuken bereid door de uitbaatster zelf.
    Het is een echte aanrader.

Marjon Hendrikx

Meer dan 30 minuten moeten wachten om geholpen te worden aan een tafel vol met troep van de vorige gasten vind ik getuigen vind van een slechte service. Het personeel reageerde totaal niet en liep als een kip zonder kop rond. Uiteindelijk maar vertrokken zonder ons drankje. Slecht gerorganiseerde bediening !

Zeer onverzorgde zaak, slechte friet en service, uitbaatster is ook zeer onverzorgd.
    Geen aanrader, er zijn betere zaken.

Ton

Geweldig eten, heel vriendelijke mensen, ongedwongen sfeer voor een eerlijke prijs. Gezellig huiskamer gevoel, ga zo door.

Altijd lekker pizza's en schotels en op tijd geleverd

men.

Een hele tijd terug daar geweest op een donderdag avond. Besteld en het eten mee genomen. Wij hebben hele avond naar frituur gestonken omdat de afzuiging binnen waardeloos was. Er hing me hier een damp. Daarom maar niks binnen gegeten. Daarbij was de friet ook niet te eten.

Yvo Levendig

Ik had het stoofpotje. Deze was erg zout. Men heeft het stoofpotje mee retour genomen. Ik kreeg dezelfde terug verdund met water. De kok vond het niet te zout. Het leek net een schotel "oorlog". Niks hiervan gegeten en maar gewoon betaald. Niks dus.

17. Zuid-Amerikaans Hamont-Achel

Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar. Heb al gereserveerd voor ons jaarlijkse vriendenweekend! Nu al zin in.

men.

Van buiten lijkt het in verval te zijn, maar wij dachten dat zijn in België de betere frietkotten.

Binnen staat het redelijk vol, maar genoeg zitplaatsen. De frieten zijn hier ongelooflijk goed, de hamburgers mega geweldig. Eigenlijk alles wat je er besteld is prima gebakken en goed van kwaliteit. De prijzen zijn hier normaal.

Aan kleine kinderen is hier zeker gedacht, die kunnen zich hier volop amuseren. Alleen jammer dat we niet vaak meer aan die kant komen.

men.

Hier ben ik jaren gekomen. Het was altijd perfect, maar het is werkelijk verschrikkelijk slecht aan het worden.

De laatste keer zagen we dat veel mensen hun frieten niet opaten, totdat we onze slappe vieze frieten kregen, toen wisten we ook waarom. Geen mayonaise erop, 3 keer gevraagd en de madam gaf geen mayo.

Een cursus snacks bakken mag men hier ook wel eens volgen. De bicky burger zoals je hem hier krijgt, krijg je nergens: verschrikkelijk goor. De vis burger had een schijfje vis uit kabouter land tussen het broodje.

Vieze tafels want opruimen, nee daar heeft madam geen zin in. Bij het afrekenen moet je echt goed opletten want ze belazeren de boel hier.

Bill... na jaren nemen we dan afscheid. Nooit meer.

Vanavond per toeval hier terecht gekomen. Het was perfect. Lekker eten perfecte bediening. We komen zeker terug.

Bruine uitstraling, warm, vriendelijke bediening, goede kwaliteit en prijsvriendelijk.

Rodney Jones

Beste kebab in de wijde omgeving. Erg lekker. Rijdt er vanuit Nederland speciaal naar toe, terwijl ik dan toch 2 kebabtenten voorbij rijdt. Prijs / kwaliteit is uitstekend, personeel altijd vriendelijk, service goed en snel.

Een van onze favoriete restaurants. Fijne gastheer, altijd even vriendelijk. Ook het eten is keer op keer heerlijk. Regelmatig wordt de kaart veranderd. Een intiem restaurant waar je lekker een avond kunt genieten van heerlijk Italiaans eten en mooie wijnen. Er zijn niet zoveel tafels, dus reserveren is aan te raden.

Omère

Enige tijd geleden met zijn vieren heerlijk gegeten. We komen zeker een keer terug.

Omère

Heerlijk gegeten, bediening correct. We komen zeker een keer terug.