Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Halsteren verdeeld zijn.

1. We hebben op 27 januari j.l. heerlijk gegeten bij de Drempel.
    Prima keuken en vlot geserveerd.

2. De eerste keer absolut top. De tweede keer een half uur wachttijd tussen de gangen door... Dat vonden we niet geschikt.

3. Alle variaties qua eten en drinken die ons gezelschap kregen opgediend waren zeer smaakvol. Paar kleine schoonheidsfoutjes in de bediening, maar deze konden de met smaak genoten culinaire avond niet bederven.

4. Van te voren aangegeven dat we op tijd weg moesten.
    Eten op tijd en snel genoeg opgediend.

5. Al verschillende keren gegeten iedere keer weer erg goed!!

6. w nuijten

Heel lekker gegeten. Zeker de moeite waard om weer te doen.

7. Het eten was goed, maar de bediening heel slecht. Het was heerlijk weer, maar we konden niet buiten eten omdat het volgens de bediening te druk was. Kregen een menukaart en wat te drinken en moesten vervolgens vragen of we konden bestellen. We hebben een uur moeten wachten op ons voorgerecht. Namens de keuken werd excuus gemaakt en koffie na afloop van het etentje aangeboden. Na het voorgerecht moesten we bijna een uur wachten op ons hoofdgerecht. Wanneer we niets gevraagd hadden, hadden we waarschijnlijk nog langer zitten wachten. Bij het nagerecht (kaasplankje) werd geen bestek aangeboden. Na een tijdje tevergeefs wachten hebben we ook daarom moeten vragen. De beloofde koffie hebben we nooit gezien...
    Dit was de tweede keer dat we gingen eten bij het Oude Raadhuis in Halsteren. De eerste keer waren we ook al niet tevreden over de bediening, maar besloten hen een tweede kans te geven. Na deze tweede ervaring zullen we nooit meer teruggaan naar het Oude Raadhuis!

8. Chinees-Indisch Halsteren

Mary landa

9. Wij komen vanuit St. Maartensdijk heel vaak daar friet eten!
    Nog nooit klacht gehad, altijd lekker en de biefstuk is er heel goed!
    Veel keus en lekker veel friet!
    Borden leuk opgemaakt.

10. Waw! Heel lekkere friet!

11. Goed eten voor een redelijke prijs, vriendelijke bediening, vaste kwaliteit. Daar zouden alle snackbars een voorbeeld aan kunnen nemen.

12. Vriendelijk en netjes. Goede porties, lekker!

13. Mary landa

14. A.

Vandaag zeer goed gegeten bij Cafetaria Vogelenzang.

Het eten was lekker, een heerlijk menu en goede friet. Een ruime keuze aan verschillende gerechten!
    De bediening was zeer goed te noemen.

Zeker een aanrader en wij zullen hier vaker aanschuiven.

15. Het spijt me, maar ik moet na mijn ervaring van vandaag met Cafetaria Vogelenzang toch een slechte recensie achterlaten. Ten eerste werd, terwijl ik op mijn bestelling zat te wachten, de vloer gedweild. Ook onder mijn stoel!!
    Thuisgekomen kwam ik een bak slappe hap tegen. De shoarma was enorm vet doch veel te knapperig. De friet was slap en lag bovenop een bedje van slappe sla die dus helemaal warm was. De friet smaakte naar sla met een hoog blik/pot/plastic gehalte qua smaak. Er zat zelfs papier op een stukje komkommer!! Ook de knoflooksaus was heel slecht.
    Het eten was dus heel slecht, de sfeer en service vond ik door het schoonmakende personeel en de manier waarop mijn eten in een bak gegooid was ook dramatisch en wat betreft prijs/kwaliteit lijkt me duidelijk dat dit geen euro waard was. Kom heel zelden bij deze zaak, maar moet toch zeggen dat het er sinds de overname flink op achteruit is gegaan.

16. Hotel-restaurant De Ram in Halsteren is een uitstekend adres om asperges te eten. De zeven asperges zijn aangevuld met eieren, aardbei, spinazie, krielaardappelen en botersaus. Heerlijk!!

17. De hele bestelling was fout gemaakt. I.p.v. een grote stoof en middel saté een kleine stoof en middel goulash??? En er miste ook nog eens een snack. De smaak was ook niet erg lekker.

18. Jan en Angelina Brouwers

Zoals altijd weer heerlijk gegegeten bij restaurant De Drempel.

19. Het eten en de bediening waren fijn, vriendelijk personeel. Een minpuntje vond ik de in- en uitgang, gevaarlijk trapje en onvoldoende verlicht.

20. Voor de eerste keer met AH actie gegeten maar daar blijft het bij. Totaal geen groenten bij. Bediening luistert slecht. Dit kan echt beter!

21. Hele lekkere spareribs, om je vingers bij af te likken.

22. Van te voren bij binnenkomst aangegeven dat we graag vlot alle gangen achter elkaar wilden, sheer, wijn eten en bediening waren goed. Niks op aan te merken.

23. Heerlijke friet maar het duurt vaak erg lang. Veel klanten geven de (ook kleine) bestellingen telefonisch door. Klanten die aan de balie bestellen moeten daardoor langer wachten. En daardoor gaan weer steeds meer mensen bellen... enz. enz.

24. Chinees-Indisch Halsteren

Uitstekend! Goed eten en goeie service. Het is erg mooi geworden na de vernieuwing.

25. Chinees-Indisch Halsteren

Na er al jaren lang te komen zie ik het langzaam achteruit gaan. De portie Babie Ketjap van gisteren was zeer droevig te noemen. Het was een afhaal bestelling, maar ik heb nog nooit een bakje vlees, van welk Chinees afhaalrestaurant dan ook, zo leeg gezien. Schandalig... en de kwaliteit was ook erg slecht. Hard en taai.

Ik kom hier voorlopig niet meer.

2,7
  26. Ruud van Dragt

Ben 84 en kan me niet herinneren ooit in zo'n slecht restaurant gegeten te hebben. Als gezelschap van 9 personen moesten we zeker 20 minuten wachten voordat er iemand van de bediening kwam om de bestelling van het drankje vooraf op te nemen. Na weer een 15 kwamen de aperatiefs dan eindelijk op tafel. Tussen al de handelingen: menukaarten, bestellen, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, zaten tientallen minuten tot halve uren. Het hoeft niet in snel tempo, maar iets meer aandacht voor je gasten is tocht niet te veel gevraagd? We werden gewoon genegeerd, de bediening is kampioen de andere kant opkijken.
    Tijdens het opdienen van het hoofdgerecht kwamen er maar 8 i.p.v. 9 plateau's en de bediening keek niet op of om. Pas toen een van ons gezelschap verhaal ging halen waar om een van ons geen eten kreeg werd er gereageerd.
    De tong (toch niet het minste gerecht) was droog en besteld als gefileerd naturel werd opgediend gebakken en oneetbaar. De biefstuk was niet mails. De huiswijn, nou ja. Bij het dessert waren niet er genoeg creme brulle's of we maar een ijsje wilde nemen. Laat ik maar ophouden.

27. wang

28. A van Nieuwenhuyzen

Verjaardagsfeestje met 20 dames, leuke gerechten voor de uitstekende lunch. Prima kwaliteit in een bijzonder gezellige sfeer met attente bediening met veel aandacht voor de gasten. Prijs-kwaliteitverhouding uitstekend en hier worden wij blij van.

29. Heerlijk gesmuld. Het eten was werkelijk perfect. Meestal is er overal wel ergens wat op aan te merken, wat eten betreft, maar bij de Drempel deze keer zeker niet. Het enige wat er ontbrak was personeel dat verstand van zaken heeft. Ze doen vreselijk hun best, maar weten niet wat ze op tafel zetten, maar goed geschoold personeel zal waarschijnlijk weer ten koste gaan van de prijs/kwaliteitsverhouding.

30. Chinees-Indisch Halsteren

Verse, pure keuken die geen enkel probleem hebben om gerechten qua ingrediënten aan te passen aan je voorkeur. Eenvoudig afhaalrestaurant met goede kok.