Nieuwste foto's in Halsteren

Laatste updates in Halsteren

1. Aad van Driel's profielfoto
    Aad van Driel heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Vogelenzang

We waren gisteren na een wandeltocht met onze groep van 14man voor de lunch bij deze cafetaria, wel van tevoren besproken natuurlijk, maar een prachtige koek gereserveerd voor ons.
    De vriendelijk jonge dames kwamen snel voor een drankje op te nemen en na de zeer uitgebreide lunchkaart en onze keuze opgegeven.
    Ne korte tijd wachten, (echt prachtig)kregen wij onze borden met echt een overmaat aan eten☺️en echt heel lekker en goed.
    Na de lunch gingen wij weer verder wandelen in de omgeving in het schitterende Halsteren.
    Voor mensen die ook daar wandelen of iets anders gaan doen is deze lokatie onverbeterlijke. Voor de eigenaar nog bedankt, grote klasse.

2. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Beek

Zeer vriendelijk personeel. Friet is zelf voorgebakken en afgebakken (zoals je friet hoort te bakken) en is vers van de lokale aardappelhandel. De satesaus is heerlijk. En als je een… speciaal besteld krijg je er automatisch de satesaus bij zoals het hoort. Top!
    De prijs/kwaliteit verhouding vindt ik zeer goed.
    Verder kun je er aan de bar een biertje of fris drinken als je dat wilt. Ook is het mogelijk om je bestelling hier op te eten je krijgt een bord en bestek verder is het er ouderwets gezellig met een roddel en een grap (dit zie/hoor je niet vaak meer).

3. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Vogelenzang

Heerlijke spareribs!

4. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Halsteren

Een van ons tweetjes is Vega en dit restaurant is daar niet op ingericht. Nergens op de kaart staat Vega aangegeven, met een beetje zoeken kom je ongeveer 4 of 5 mogelijkheden tegen. Niets mis mee maar niet geschikt voor ons.
    Aardige ontvangst en men begreep helemaal dat we ons biertje en wijntje op zouden drinken en dan naar BoZ zouden gaan op zoek naar een restaurant met een kaart waarop er een Vega keuze is.
    Kortom, geen beoordeling voor het eten en de prijs kwaliteit verhouding.
    We kunnen alleen iets zeggen over de sfeer. Het restaurant is voor de helft ingericht op afhalers en de andere helft staan wat tafeltjes, de scheiding tussen beide is open en gehorig. Niet echt sfeervol voor een romantisch etentje of een rustig samenzijn.

5. José van loenhout's profielfoto
    José van loenhout heeft een recensie geschreven voor 't Kroontje

José van loenhout

Wij bestellen regelmatig omdat het goed is. Vandaag helaas klopte de bestelling niet en vonden we het niet lekker.

6. Arnaud de Klerk's profielfoto
    Arnaud de Klerk heeft een recensie geschreven voor De Eetbare Tuin

Tijdens het winkelen besloten de lunch hier te nuttigen. Dat viel eigenlijk helemaal niet tegen. Je kan wat kan en klare broodjes halen en ook e.e.a. laten klaarmaken. Geen hoogstaande culinaire kunstwerkjes, maar een gemiddeld eethuis hoeft zich hier niet voor te schamen. Prima frietjes, een echt goed krokante kipburgen. Ook het broodje warm vlees van mijn vrouw was prima in orde.
    De inrichting daarentegen is wat jammer. Als ze hier iets meer moeite in zouden steken, zou je hier best alleen voor een lunch of snelle hap binnen kunnen lopen. Dikke prima in ieder geval!

7. Jos Rampart's profielfoto
    Jos Rampart heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Ram
    Internationaal Halsteren

Uitstekend restaurant met gunstige ligging en ruim parkeerterrein. Ingang terrein is moeilijk te vinden, vooral 's avonds in het donker. Vriendelijke gastvrije ontvangst. Ruime keuze uit grote en kleine tafels aan het raam of op een rustig plekje achterin. De lunchkaart is bijzonder uitgebreid en de dinerkaart wat beperkter, maar geregeld worden er nog gerechten buiten de kaart aangeboden zoals hertenbiefstuk en stoofpotje van hazenpeper in de maanden november en december. Voor de visliefhebber is er weinig te kiezen en dat is jammer. Roodbaars en zeebaars ontbreken op de menukaart. Ook scholfilet mis ik op de kaart maar die wordt dit jaar 'nergens' aangeboden, heb ik de indruk. De verhouding prijs en kwaliteit is uitstekend. De witte huiswijn smaakt voortreffelijk en de begeleiding bij het vertrek is attent en beleefd. Restaurant De Nieuwe Ram aan de rand van Halsteren is een aanrader. Halsteren, 6 december 2021 door Jos Rampart

8. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Hotel de Ram

Dag Jos,

Dank voor het bericht! De gegevens zijn nu aangepast in de database en je hebt hiervoor een database-improvement ontvangen. Meer concreet betekent dit dat er 15 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu account.

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

9. Jos Rampart's profielfoto
    Jos Rampart heeft een recensie geschreven voor Hotel de Ram

Dit hotel-restaurant is gesloten en vervangen door De Nieuwe Ram.

10. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor Hotel de Ram

Een kant en klare veel te zoute soppige snitsel bakken met een smakeloze aardappelgratin en wat boontjes erbij heeft voor mij niets te maken met je kookkunst…
    Het eten heeft echt niet gesmaakt.
    Daarbij werd toegegeven dat de snitsels gepaneerd worden aangeleverd en inderdaad niet krokant waren.

11. Barbara Ergün-Kloosterman's profielfoto
    Barbara Ergün-Kloosterman heeft een recensie geschreven voor Plaza Dorpszicht

Het eten is altijd goed. Ik kom er vaker afhalen. Vandaag voor het eerst daar gegeten. De bediening is super aardig en de eigenaresse is te leuk.
    Vraagt aan de mensen of het goed is en mijn zoon kreeg zomaar een cadeautje aan het einde…te lief.
    Super!

12. Nunu's profielfoto
    Nunu heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Vogelenzang

Lekker gegeten, vriendelijk personeel.

13. Harry Moelands's profielfoto
    Harry Moelands heeft een recensie geschreven voor 't Kroontje

Harry Moelands

Heel lekker wat we bestellen- dit is allemaal proffesioneel geleverd.

14. Eefje's profielfoto
    Eefje heeft een recensie geschreven voor Plaza Dorpszicht

Lekkere doorgebakken friet. Vriendelijk en nog nooit onvriendelijk behandeld of fouten in bestelling!

15. Daniëlle's profielfoto
    Daniëlle heeft een recensie geschreven voor Plaza Dorpszicht

Daniëlle

Erg onvriendelijk personeel! Wegens Corona hangen er plastic borden boven de toonbank en blijkbaar denkt het personeel dat klanten ze niet kunnen horen. We hebben het personeel erg vervelend over ons horen praten en de helft van de bestellingen zat er niet bij!
    Ik kom hier nooit meer friet halen!

1,8
  16. A's profielfoto
    A heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Vogelenzang

Heerlijk gegeten
    Website werkt niet dat is wel jammer

17. Marion's profielfoto
    Marion heeft een recensie geschreven voor De Drempel

We hebben heerlijk gegeten en werden vriendelijk bediend. Een gezellig avondje uit eten.

18. Sonja's profielfoto
    Sonja heeft een recensie geschreven voor De Drempel

Heerlijk gegeten, we hadden de aanbiedingen 9 gangen menu voor 25 euro. Dit is momenteel op woensdag en donderdagavond te boeken. Er zat ook nog een gratis glas wijn bij. Heerlijke variatie van gerechtjes en alles smaakte heel lekker. Zeker een aanrader.

19. Thea Ridderhof's profielfoto
    Thea Ridderhof heeft een recensie geschreven voor De Drempel

Thea Ridderhof

Heerlijk gegeten..
    Het 9 gangen diner was echt een aanrader. Voor, hoofd en nagerecht. En dat alles in drieën.
    En ook erg gezellig.
    Wil je lekker eten voor een mooie prijs en ook in een gezellige gemoedelijke sfeer! Dan moet je het echt eens proberen.

20. Felius's profielfoto
    Felius heeft een recensie geschreven voor De Drempel

Gezellig restaurant, sfeervol, vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten, borden mooi opgemaakt.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Gaan zeker nog eens terug.