Restaurant Bello in Hall

Buffetrestaurant met live-cooking all inclusive. Iedere zaterdag en zondag. U kunt al voor € 25,45 p.p. 2 uur lang onbeperkt eten en drinken. Het drinken is inclusief bier, wijn, limonade, koffie etc. Langere arrangementen zijn ook mogelijk. U kunt gerechten laten wokken. Op de bakplaat bakken we verse biefstukken, kipfilet, houtkakkerssteak, varkenshaas en vis. We bakken verse champignons, aardappelen en uien. Verder diverse soorten soep, diverse salades en andere koude gerechten, verschillende warme gerechten en fruit, ijs en pudding. Voor alle informatie kunt u kijken op onze website www.bello.nl

• Buffet: € 25,45

1370620471 79
1432522080 71
1471914013 87

1. van den Akker

Vanavond samen met mijn mannetje heerlijk gegeten bij Bello in Hall. Nadat ik de loting had gewonnen.

Ik zou zeggen een echte aanrader, het is een behoorlijk groot assortiment met warm en koud buffet en wok en grill gerechten. En als toetje heerlijk dessert zoals ijs en vruchten. En super gezellig en vriendelijk personeel.

Wij komen zeker nog een keer bij jullie terug.
    Bedankt voor de super gezellige avond.

Rob en Aukje van den Akker.

2. Annie en Johan van de Brink

Wij hebben een feest gegeven ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijk.
    Borrelen en een warm en koud buffet.
    Borrelen was prima geregeld, glazen werden tijdig gevuld.
    Buffet was uitgebreid, goed verzorgd en erg lekker.
    Wij hadden 2 gasten met een dieet. Deze gasten werden persoonlijk voorzien van het eten dat zij wensten.
    Alles was perfect geregeld en wij kunnen terugkijken op een geslaagd feest.
    Wij hebben zelf hierop ook veel leuke reacties ontvangen.

Annie en Johan van de Brink

3. Tom Reugebrink

14 Juli feest gehad van mijn ouders (50 jaar getrouwd). Zeer geslaagd en niets meer aan doen zou ik zeggen. Ontvangst geweldig op een leuke warme locatie, bediening was zeer vriendelijk en gezellig, en het eten liet niets te wensen over. Nogmaals bedankt voor deze geweldige dag voor mijn ouders.

4. Vorige week bij Bello geweest. We zijn begonnen met koffie en heerlijk appelgebak. Daarna zijn we eerst wezen klootschieten. Het parcours was uitgezet over de rustige binnenwegen van Hall. Een prachtige omgeving. We moesten ook nog een aantal vragen beantwoorden die betrekking hadden op het klootschieten. Al met al zeer geslaagd.
    Daarna met zijn allen heerlijk gegeten. Voor elk wat wils. Je kunt gerechten laten wokken of allerlei vleessoorten / vis of pizza's laten bakken door de koks. Verder een heel uitgebreid warm en koud buffet. Prima kwaliteit. Wat ook fijn is dat bier en wijn in het arrangement zitten.
    Bedankt.

5. Het is het net niet, koud gedeelte wel prima. Maar het warme gedeelte laat te wensen over. Ik denk dat ze de wok moeten schrappen en meer gemarineerd vlees op de plaat aan moeten bieden.

6. Met Kerst bij Bello wezen eten en wat ons betreft helaas niet voor herhaling vatbaar. Zeer weinig personeel, maar ze waren wel zeer vriendelijk. Vooraf aangegeven dat onze dochter met haar been in het gips zat en er stond keurig een extra stoel klaar en het personeel was erg attent.
    Maar het eten was helaas een tegenvaller! Wij hadden gereserveerd van 19:00-22:00 uur, maar wij waren de enige late gasten. Voor 21:00 uur werden de stekkers al uit de warmhoudbakken gehaald, de grillplaat en BBQ uitgezet etc. Er werd volop schoongemaakt, de tl-verlichting werd nog net niet aangedaan. Ook vraag ik me af of er behalve de wok en grill überhaupt iets vers wordt klaargemaakt. Het smaakt in ieder geval als uit een pakje of uit een emmer. De warme groente van de dag waren doperwten en worteltjes uit de diepvries!! Al met al voor ons geen waardig kerstmenu en zeker geen €34,95 p.p. waard!
    Nogmaals vriendelijk personeel en de tomatensoep was wel lekker, maar wel lauw! Verder helaas geen positief punt te noemen.

7. Tweede kerstdag wezen eten bij bello
    De ontvangst was vriendelijk maar daar bleef het ook wel bij.
    Het buffet was in mijn ogen niet kerst waardig het eten was lauw en de kwaliteit was ver te zoeken.
    Het was allemaal kant en klaar eten opgewarmde groente was doperwten met worteltjes de sauzen kwamen uit een pakje de wok was op een elektrisch stelletje de sauzen voor de wok waren uit een fles van go-tan.
    Het drinken werd ver van te voren ingeschonken en op de bar gezet
    Na afloop lekker een bakje koffie uit de thermoskan en een koekje nog uit het bakje van de supermarkt
    Het was het dus allemaal net niet voor ons
    Volgend jaar toch maar ergens anders proberen

8. Matig kerstbuffet. Het is het eigenlijk allemaal net niet. Electrische wok, wordt niet voldoende warm waardoor het gerecht meer gekookt wordt dan gewokt. Veel kant en klaar producten en diepvries groenten. Koffie staat klaar in thermoskannen etcetera. Personeel is vriendelijk. Volgend jaar kiezen we een andere gelegenheid.

9. Herman Brink

Gisteren wezen buffetten met de jongens van mijn afdeling waar ik werk en een oud medewerker. Het is in 1 woord geweldig. Super bediening, geen lege glazen, genoeg te eten met veel keuze. Een echte aanrader voor als je wilt buffetten voor een zeer vriendelijke prijs

10. Patrick en wanda van der velden

Vrijdag 11 september onze bruiloft gevierd in Bello. Eerst een buffet wat perfect verzorgd was, al onze gasten en wijzelf hebben heerlijk gegeten. Daarna ons feest waarbij niemand iets tekort is gekomen. Heerlijke hapjes, top bediening.

Wij hadden het niet beter kunnen hebben. Dank jullie wel, mede door jullie is het een onvergetelijke dag geworden voor ons en onze gasten.

11. Gert Berg

1 punt
  12. Wim peters

Zeer prettig ontvangen. En alles was lekker en goed verzorgd. Pluim!!

13. Vanmiddag waren we bij u te gast namens /bij een uitnodigende familie vanwege een feest.

Verschillende keren mochten wij al van jullie gastvrijheid en deskundigheid genieten, waaronder onder meer jaren geleden ons eigen feest.

Het is er niet slechter op geworden: Integendeel! Het assortiment bij de buffetten, inclusief de Pecan en de wok: formidabel! Geen punt van kritiek? Nee eigenlijk niet, hoewel.... nou ééntje dan. Er had naast de diverse sauzen ook wel mosterd mogen staan. Maar goed een kleinigheidje hou je altijd! :) Dank en graag tot een volgende keer. fam. Savelberg, Eerbeek.

14. Henk Groen

We hebben hier vorige week gegeten met vrienden en kennissen. Zeer uitgebreid en heerlijk buffet en prima bediening. Bedankt voor de fijne avond.

15. Een verrassing van mijn vrouw, om met vaderdag bij dit restaurant te gaan eten. Website bekeken en die zag er goed uit.
    Vol verwachting erheen gereden.. 45 minuten heen en 45 minuten terug.. Bij binnenkomst gemeld bij de kassa, omdat er voor de rest niemand te vinden was. We konden kiezen uit 2 tafels (wij waren met z'n drieën). Het eten was een aanfluiting... Schaaltjes met salades die op een halve lepel na leeg waren, vlees voor de wok zo klein gesneden dat je de reepjes bijna moest zoeken, kipfilet die in eigen vocht in de schaal lag, en niet zo'n heel klein beetje vocht. Koks die op een halogeenplaatje staan te wokken, notabene met een timer erbij zodat het vlees niet taai wordt... dan de sausen uit de fles van Go-tan zo op het vlees. De bediening was wel vriendelijk, het enig positieve aan de avond. Voor ons was dit eenmaal en nooit meer om hier te gaan eten... De prijs-kwaliteit was hier heel ver te zoeken..

16. Fam. Stoffels

Heerlijk gegeten! Super aardig personeel! Ons glas was nog niet leeg of ze kwamen al vragen of we nog meer wilden. Het eten was ook erg lekker en leuk dat er van verschillende keukens eten word aangeboden, zo is er voor iedereen wel iets wat ze lekker vinden. Ja echt een aanrader!!!

17. Heerlijk gegeten. Vers gebakken vlees en vis. Lekkere wokgerechten. Handgemaakte pizza's. Zeer uitgebreid buffet en genoeg te drinken.
    We hebben geboekt via Facebook. Dan kost het 21,95 p.p. All.in.

18. Gerrit van Z.

We hebben afgelopen zondag heerlijk gegeten in het buffetrestaurant.
    Er was meer dan genoeg keus om onze hongerige lichamen te voeden.
    De bediening kwam geregeld langs om ons drinken bij te vullen, dus al met al een prima avond gehad!

19. hj wissink

Ik heb zaterdag samen met mijn familie gegeten in het buffet-restaurant en wil even zeggen dat het uitstekend was het eten was heel goed en de bediening was ook prima veel keus in verschillende gerechten.

20. A. van L

Afgelopen zondag wezen eten. Het was superdruk maar niet storend. Heerlijk gegeten en gedronken. Prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend. Prima restaurant met heel veel keus.

Enige tijd geleden een bruiloft meegemaakt in dit bedrijf en dat was ook heel goed.

21. Laatst hebben we er gegeten in het buffetrestaurant.

Het viel ons zwaar tegen.

Het eten was niet goed warm en sommige gerechten waren niet goed klaar gemaakt.

Dat er 100 gerechten waren lijkt mij sterk overdreven, of rekent men soms sausen e.d. ook als gerecht?

De bediening was ook niet erg professioneel en kundig, jong en goedkoop personeel.

Het was er ook niet erg druk met eters, dus dat zegt eigenlijk al genoeg.

Misschien is het goed voor iemand die verder niets gewend is, maar wat ons betreft is het zeker geen aanrader.

22. Matig gegeten.

Friet ronduit koud.

Alles wordt slecht geserveerd, de presentatie van het bord ziet er matig uit. Om nog maar niet te spreken van dramatisch.

Onproffesionele bediening, hebben er geen 'feeling' voor.

Nee, hier komen wij niet meer.

23. Janneke

Ik ben wezen eten met de gehele familie bij Bello.

Het buffet was geweldig en voor 25 euro all in met drankjes! Het is een genot om er te zitten.

Zeker de moeite waard om met je familie er een hapje te gaan eten.

24. MIKE

25. Geweldig cafe om dronken te worden biertje kost maar 1 euro!
    De bediening is wat traag maar wel gezellig en altijd in voor een praatje of een geintje.
    Echt een mooie eet/drink locatie om elke dag te zitten maar helaas, Ze zijn maar 4 avonden in de week open.