Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haastrecht verdeeld zijn.

met z`n viertjes

Gezellige omgeving, zit plaatsen prima.

Magda v.d. Bogert

Heerlijk gegeten, alles naar wens. Vlotte bediening.

Heerlijk eten. Erg veel herrie. Elkaar verstaan was niet mogen lijk. Voor ons nooit meer.

Uitstekende locatie om gezellig en goed te eten voor een nette prijs.

Vriendelijk personeel Wij hadden lekker weer en hebben op het terras gezeten.
    Erg lekker gegeten voor klein prijsje de porties zijn prima. Jammer dat de borden met het hoofdgerecht.
    Niet beetje leuk gegarneerd worden. Bij ossenhaasspies en spareribs, zo op het bord gekwakt de 1e in de saus, spareribs helemaal op verder kaal bord. Tip kijk eens bij Bregje Rotterdam daar doen ze klein garnituurtje van blaadje sla en tomaatje, oogt net wat leuker.
    Verder prima formule, zeker voor mensen met kleine beurs!

Evenals twee weken geleden hebben wij weer lekker gegeten tegen een zeer redelijke prijs.

Vriendelijke ontvangst en bediening.
    Goed verzorgd 3gangenmenu tegen een voordelige prijs.

Marian van Alphen

Wij waren met twee kinderen en die kregen alle ruimte, kleurboek,en potloden prima
    Tafel voor 5 personen wel wat klein
    Maar alles erg relaxed 👍

9. Internationaal Haastrecht

Slechte ervaring. Koffie was vies. Aangegeven bij bediening. Nam klacht niet serieus. Zij vond de koffie wèl lekker. Ik bestelde bruin boerenbrood met boerenkaas en dressing. Teveel kaas, 6 plakken met 2 sneetjes boterham; € 5.50! Dressing was niet lekker, brood was nat v/d dressing. Bij 1e kopje thee een koekje. Tweede kopje thee zonder koekje. Tijdens het afrekenen zag ik dat de vieze koffie ook doorberekend werd. Hele slechte service. Ik kom hier niet meer. Geen klant is koning gevoel.

Wil van der Jagt

Marita Gorissen

Gezellige sfeer. Goed eten en prima service. Lage prijzen. Een aanbeveling waard..

12. Chinees-Indisch Haastrecht

t burghoorn

Ik heb on-line eten besteld en vooraf betaald met het verzoek dit rond 19.00 uur te laten bezorgen, om 17.40 werd het eten bezorgd. Na een tijdje wachten kreeg ik mevr. Wong ongeintresseerd aan de lijn, als dit niet goed was moest ik het maar terug brengen. Aangezien onze gasten nog niet gearriveerd waren heb ik de maaltijd geprobeerd warm te houden, het resultaat was zeer teleurstellend. Graag ontvang ik nog een reactie van Mevr. Wong.

E. Korringa

Door teveel personeel die telkens in de buurt staan van je tafel raak je geïrriteerd. Eten is prima en inrichting ook leuk.

Gekozen hoofdgerecht, zalm. Smaak viel ons wat tegen.
    Voor de rest was het goed

Gezellige sfeer, goed en lekker eten. Prima bediening.

16. Internationaal Haastrecht

Wij hebben hier met vier mensen gegeten. Het eten was heel goed en zeker voldoende. Jammer alleen dat tussen de gangen van het diner veel wachttijd zat. Zal wel aan de capaciteit van de keuken liggen. Voor de rest hebben wij prima genoten. De serveerster was ook heel vriendelijk en vakbekwaam.
    Echt een aanrader.

17. Internationaal Haastrecht

Heerlijk gegeten met een vriendin. Het all inn menu voor € 25,00 p.p. is echt geweldig! Leuke originele gerechten, ruime porties, drankjes en koffie ook inbegrepen, echt ideaal.
    We hebben heerlijk buiten aan het water gezeten, ontzettend vriendelijk bediend. Echt genoten!!

18. Internationaal Haastrecht

Gezelschap 20 man, volwassen en kinderen. Lunchbuffet. Mooie leuke locatie die eind 2015 is overgenomen. Zeer matige presentatie buffet, komt niet overeen met website presentatie. Eten onder de maat, onvoldoende, niet gevarieerd en niet afgestemd op grootte gezelschap. Bediening matig en drinken onvoldoende. Service een 1 temeer omdat eigenaar klacht hierover niet serieus behandeld en volledig van de hand wijst. Ontbreekt aan professionalisme en horeca ervaring op dit niveau.

Service, eten en drinken prima maar wat een verschrikkelijke herrie type vreetschuur. Wij met onze ouders geen gesprek mogelijk. Uit eten moet ontspannen en aangenaam zijn hier totaal chaos. Ook de bediening had/heeft hier last van.

Ja we zijn gisteren voor het eerst bij jullie geweest. Het eten was perfect en de hele sfeer was geweldig. De bediening was grandioos. Het hele eten was smaakvol en jullie verdienen een prachtig cijfer voor de gehele sfeer, het eten en de bediening. Ik zal jullie bij iedereen aanprijzen. Graag tot ziens.

21. Internationaal Haastrecht

Iedere week heerlijke dag happen voor onze Zorgboerderij. Ideaal! Altijd keurig om 17 uur bezorgd en de kinderen genieten ervan. Wat eten we? Wordt er vaak gevraagd. Als antwoord is het standaard; eten van de kok en dan is het goed. Zodra de kinderen de kok aan zien komen zijn ze enthousiast want... de kok is er en wordt er geroepen; eten, aan tafel!

22. Internationaal Haastrecht

Bij binnenkomst werd ik aangesproken dat ik wel binnen mocht komen, ik had een keer naar binnen gekeken of de rest van ons gezelschap al binnen was. En als Bierliefhebber probeerde ik gelijk te zien wat voor bier er op de tap stond.

Nadat Mevrouw mij vertelde dat hun geen bier op de tap hadden omdat ze hun bier niet op kregen en dat bier niet meer populair is omdat er alleen nog maar wijn gedronken werd, volgde er een soort vreemde discussie die je niet tussen klant en bediening verwacht.
    Wat bij Mevrouw omschreven word als grapje kwam bij ons meer over als een zeer gefrustreerd iemand.
    Waarbij scherpe opmerkingen in de context van "dan ga je toch weg" mij als klant erg verwarde, maar besloot om toch maar te gaan zitten onder het mom van ik zal Mevrouw wel niet goed hebben begrepen.
    Toen wij hoorde dat Mevrouw ook nog is hardop tegen haar bedienend personeel zei van "ik ben er al helemaal klaar mee" was het voor ons wel duidelijk dat het niet om een grapje ging.

Als het aan mij had gelegen was ik op dat punt weg gelopen, maar ik wou niet de avond voor mijn familie verpesten. Terwijl die achteraf ook zeiden dat we beter weg hadden kunnen gaan.

Over het bedienend personeel kan ik alleen maar lovend zijn, die hebben ondanks het zeer onprofessionele gedrag van hun Gastvrouw zich wel erg klantvriendelijk opgesteld ondanks de ongemakkelijke situatie.

Het eten was verder ook prima, en vond het ook goed om te zien dat de Chef-kok ook per tafel nog even kwam vragen of het gesmaakt had. Waarvan blijkt dat er een liefhebber in de keuken staat en dat was ook te proeven.

Al met al zal ik hier nooit meer gaan eten, ik ben nog nooit zo behandeld in een eetgelegenheid.
    Mevrouw hoeft niet op haar knieën bij haar klanten, maar als Gastvrouw is ze totaal ongeschikt.

23. Internationaal Haastrecht

Jammer dat de eigenaresse zich liet verleiden door een discussie over bier en hier niet tegen kon. Haar houding was uitermate klant onvriendelijk. Haar personeel maakte dit gelukkig goed. Eten was erg lekker. De houding van eigenaresse heeft veroorzaakt dat sfeer en service zo laag is.

Marianne den Besten

Zondag 4 oktober heb ik mijn 60e verjaardag gevierd bij de Steinse Tuin (Hollandse high tea en later nog een hapje en drankje). Het is ons prima bevallen. Het is een prachtige sfeervolle locatie. De eigenaresse en personeel zijn zeer gastvrij. Iedereen, volwassenen en kinderen hadden het prima naar hun zin. De kinderen konden heerlijk buiten spelen. Ik kan niet anders zeggen het was een zeer geslaagd feest!

25. Chinees-Indisch Haastrecht

Arno Groenendal

Zeer gezellige mensen en altijd een feest om er te zijn.

marianne overdam

27. Internationaal Haastrecht

Vandaag een gezellige en heerlijk uitgebreide High Tea in de IJsselborgh genoten met ons 25-en. Verrassende hapjes en leuk uitgeserveerd. Onbeperkt thee en zelfs voor de liefhebber koffie. Bedankt!

Een aangename verrassing in het proeflokaal van Bregje, wat een leuk restaurant is dit. Bregje heeft een mooi, warm en gezellig decor. Voor weinig geld heerlijk gegeten met een ruime keuze en snelle en vriendelijke service. Als vooraf de zalmcarpaccio op een krokante wrap met een lekkere mosterd dille dressing. Het zag er smakelijk en verzorgd uit en smaakte uitstekend. De kabeljauw met een korst van parmezaan en amandel als hoofdgerecht was verbluffend lekker. Er wordt patat met mayonaise en een salade bij geserveerd; de patat is dun en lekker krokant. In de salade zitten sla, tomaten, ei en komkommer met een smakelijke dressing. Het dessert, een warm appeltaartje met ijs, was wel heel smakelijk. De porties zijn royaal voldoende en in verhouding is de kwaliteit heel goed te noemen. Net als de uitstekende wijnen: ook hier ruime en afwisselende keuze.
    Tenslotte is de bediening bovenal opvallend attent, onze complimenten!
    Ben en Marijke

Ontzettend goede service!!! Ondanks een klein foutje keurig recht getrokken, we zijn erg tevreden, ook over het eten!

Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt!

30. Internationaal Haastrecht

Ik heb hier gisteravond met mijn partner gegeten, wij waren er al eerder geweest. De inrichting is ruim en gezellig opgezet. Gekozen voor het All Inn Menu dat bestaat uit een 3 gangen keuzemenu, incl. een fles wijn & fles water en na het dessert nog koffie, voor de prijs van € 25,- Wij hebben er heerlijk gegeten: volle porties, meer dan genoeg. Kortom een heel gezellige avond voor een heel goede prijs/kwaliteit. Alleszins een dikke 8 waard.