1. Slechte ervaring. Koffie was vies. Aangegeven bij bediening. Nam klacht niet serieus. Zij vond de koffie wèl lekker. Ik bestelde bruin boerenbrood met boerenkaas en dressing. Teveel kaas, 6 plakken met 2 sneetjes boterham; € 5.50! Dressing was niet lekker, brood was nat v/d dressing. Bij 1e kopje thee een koekje. Tweede kopje thee zonder koekje. Tijdens het afrekenen zag ik dat de vieze koffie ook doorberekend werd. Hele slechte service. Ik kom hier niet meer. Geen klant is koning gevoel.

2. Gezelschap 20 man, volwassen en kinderen. Lunchbuffet. Mooie leuke locatie die eind 2015 is overgenomen. Zeer matige presentatie buffet, komt niet overeen met website presentatie. Eten onder de maat, onvoldoende, niet gevarieerd en niet afgestemd op grootte gezelschap. Bediening matig en drinken onvoldoende. Service een 1 temeer omdat eigenaar klacht hierover niet serieus behandeld en volledig van de hand wijst. Ontbreekt aan professionalisme en horeca ervaring op dit niveau.