Nieuwste foto's in Haastrecht

Laatste updates in Haastrecht

1. koster's profielfoto
    koster heeft een recensie geschreven voor Pizza Portofino

Vandaag 2 pizza's besteld; wat een teleurstelling weinig tot geen smaak, geen oregano, een flinter artisjok rauwe champignons en paprika. Bodem dik en niet gaar. Bezorger geen fatsoen (hier de de bestelling, en dat was het) eens maar nooit weer. jammer maar helaas

2. Peter Lucker's profielfoto
    Peter Lucker heeft een recensie geschreven voor De IJsselborgh

Peter Lucker

Heerlijk gegeten en gedronken voor weinig geld. Wij komen terug, dat is wel zeker.

3. J.R.Griffioen's profielfoto
    J.R.Griffioen heeft een recensie geschreven voor De IJsselborgh

J.R.Griffioen

Gezellig restaurant met prima eten.
    De menu's zijn afwijkend van andere restaurants met ook nog eens verse groenten voor een aantrekkelijke prijs.
    Kok neemt hier ook de moeite om z'n gasten te spreken.

4. Anoniem&anoniem's profielfoto
    Anoniem&anoniem heeft een recensie geschreven voor De IJsselborgh

Anoniem&anoniem

Onlangs hier samen gegeten.

Heel jammer dat de eigenaresse onaardig tegen de klanten en het personeel was.

De bestelling opnemen was ook niet goed gegaan en helaas was zij niet van plan dit op te lossen.

Als ik mijn geld terug kon krijgen had ik dat gedaan.

Volgende keer gaan we toch echt naar een ander restaurant.

P.s. ik lees op deze en andere recensie sites dat de eigenaresse vaak niet klantvriendelijk is.
    Ik wil haar toch de tip geven om dit te gaan veranderen.

5. monique Kalkman's profielfoto
    monique Kalkman heeft gereageerd op een recensie van De IJsselborgh

beste madelon,
    het is vandaag 10 september, de avond van gister kan ik me nog heel goed herinneren......ik kan me geen dame voor de geest halen die zich als verveelde schoondochter heeft gedragen of die uitstraling had.
    als u de service een 1 geeft, de prijs kwaliteit een 2, dan had u misschien toch even iets moeten melden....we proberen altijd tussendoor te vragen of alles naar wens is, en als dat er bij inschiet omdat het misschien druk is, wordt er toch in ieder geval bij het afruimen naar gevraagd.
    kortom, bij klachten meldt u zich (in welk restaurant of winkel dan ook) gewoon even, dan kunnen we er iets aan doen, voor u fijner en voor ook het bedrijf!
    Het zou u sieren!

6. Madelon's profielfoto
    Madelon heeft een recensie geschreven voor De IJsselborgh
    Internationaal Haastrecht

Ik heb gedineerd bij restaurant De IJsselborgh in Haastrecht.

Ik had daar het aparte gevoel dat ik bij mijn schoonmoeder thuis was uitgenodigd voor een diner...........

U begrijpt eens maar nooit weer.

7. E knoop's profielfoto
    E knoop heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

We kenden het restaurant niet. Werd door derden aanbevolen. Het geheel overtrof onze verwachting. Gezellig, gastvrij en goede verzorging. Het eten was een ware verrassing. Ga zo door.

8. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Proeflokaal Bregje is een succesvolle formule, lekker en betaalbaar eten in een sfeervolle omgeving. Restaurant Bregje Haastrecht is als een van de eerste zo'n 3 jaar geleden geopend. Inmiddels zijn er al 20 Bregjes vestigingen. In de vestiging Haastrecht doen ze het heel goed. De bediening is vriendelijk en opvallend attent. Ze hebben er een goed strak systeem van bestellen, bezorgen en weer afruimen van de tafels. Met zorg bereide gerechten. Daarbij was het genieten van een heerlijke fles wijn. Onze complimenten, Ben en Marijke.

9. met z`n viertjes's profielfoto
    met z`n viertjes heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

met z`n viertjes

Gezellige omgeving, zit plaatsen prima.

10. Magda v.d. Bogert's profielfoto
    Magda v.d. Bogert heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Magda v.d. Bogert

Heerlijk gegeten, alles naar wens. Vlotte bediening.

11. Wij mooij's profielfoto
    Wij mooij heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Heerlijk eten. Erg veel herrie. Elkaar verstaan was niet mogen lijk. Voor ons nooit meer.

12. FoBaas's profielfoto
    FoBaas heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Uitstekende locatie om gezellig en goed te eten voor een nette prijs.

13. LuHe's profielfoto
    LuHe heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Vriendelijk personeel Wij hadden lekker weer en hebben op het terras gezeten.
    Erg lekker gegeten voor klein prijsje de porties zijn prima. Jammer dat de borden met het hoofdgerecht.
    Niet beetje leuk gegarneerd worden. Bij ossenhaasspies en spareribs, zo op het bord gekwakt de 1e in de saus, spareribs helemaal op verder kaal bord. Tip kijk eens bij Bregje Rotterdam daar doen ze klein garnituurtje van blaadje sla en tomaatje, oogt net wat leuker.
    Verder prima formule, zeker voor mensen met kleine beurs!

14. J. W. van Burik's profielfoto
    J. W. van Burik heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Evenals twee weken geleden hebben wij weer lekker gegeten tegen een zeer redelijke prijs.

15. J. W. van Burik's profielfoto
    J. W. van Burik heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Vriendelijke ontvangst en bediening.
    Goed verzorgd 3gangenmenu tegen een voordelige prijs.

16. Marian van Alphen's profielfoto
    Marian van Alphen heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Marian van Alphen

Wij waren met twee kinderen en die kregen alle ruimte, kleurboek,en potloden prima
    Tafel voor 5 personen wel wat klein
    Maar alles erg relaxed 👍

17. Schorpioen's profielfoto
    Schorpioen heeft een recensie geschreven voor Het Witte Hof
    Internationaal Haastrecht

Slechte ervaring. Koffie was vies. Aangegeven bij bediening. Nam klacht niet serieus. Zij vond de koffie wèl lekker. Ik bestelde bruin boerenbrood met boerenkaas en dressing. Teveel kaas, 6 plakken met 2 sneetjes boterham; € 5.50! Dressing was niet lekker, brood was nat v/d dressing. Bij 1e kopje thee een koekje. Tweede kopje thee zonder koekje. Tijdens het afrekenen zag ik dat de vieze koffie ook doorberekend werd. Hele slechte service. Ik kom hier niet meer. Geen klant is koning gevoel.

18. Marita Gorissen's profielfoto
    Marita Gorissen heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Marita Gorissen

Gezellige sfeer. Goed eten en prima service. Lage prijzen. Een aanbeveling waard..

19. t burghoorn's profielfoto
    t burghoorn heeft een recensie geschreven voor De Pauw
    Chinees-Indisch Haastrecht

t burghoorn

Ik heb on-line eten besteld en vooraf betaald met het verzoek dit rond 19.00 uur te laten bezorgen, om 17.40 werd het eten bezorgd. Na een tijdje wachten kreeg ik mevr. Wong ongeintresseerd aan de lijn, als dit niet goed was moest ik het maar terug brengen. Aangezien onze gasten nog niet gearriveerd waren heb ik de maaltijd geprobeerd warm te houden, het resultaat was zeer teleurstellend. Graag ontvang ik nog een reactie van Mevr. Wong.

20. E. Korringa's profielfoto
    E. Korringa heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

E. Korringa

Door teveel personeel die telkens in de buurt staan van je tafel raak je geïrriteerd. Eten is prima en inrichting ook leuk.

21. verwey's profielfoto
    verwey heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Gekozen hoofdgerecht, zalm. Smaak viel ons wat tegen.
    Voor de rest was het goed

22. Cor Roos's profielfoto
    Cor Roos heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Gezellige sfeer, goed en lekker eten. Prima bediening.

23. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor De IJsselborgh
    Internationaal Haastrecht

Wij hebben hier met vier mensen gegeten. Het eten was heel goed en zeker voldoende. Jammer alleen dat tussen de gangen van het diner veel wachttijd zat. Zal wel aan de capaciteit van de keuken liggen. Voor de rest hebben wij prima genoten. De serveerster was ook heel vriendelijk en vakbekwaam.
    Echt een aanrader.

24. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor De IJsselborgh
    Internationaal Haastrecht

Heerlijk gegeten met een vriendin. Het all inn menu voor € 25,00 p.p. is echt geweldig! Leuke originele gerechten, ruime porties, drankjes en koffie ook inbegrepen, echt ideaal.
    We hebben heerlijk buiten aan het water gezeten, ontzettend vriendelijk bediend. Echt genoten!!

25. ReVe's profielfoto
    ReVe heeft een recensie geschreven voor Het Witte Hof
    Internationaal Haastrecht

Gezelschap 20 man, volwassen en kinderen. Lunchbuffet. Mooie leuke locatie die eind 2015 is overgenomen. Zeer matige presentatie buffet, komt niet overeen met website presentatie. Eten onder de maat, onvoldoende, niet gevarieerd en niet afgestemd op grootte gezelschap. Bediening matig en drinken onvoldoende. Service een 1 temeer omdat eigenaar klacht hierover niet serieus behandeld en volledig van de hand wijst. Ontbreekt aan professionalisme en horeca ervaring op dit niveau.

26. Margo Jilleba Kwinkelenberg's profielfoto
    Margo Jilleba Kwinkelenberg heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Service, eten en drinken prima maar wat een verschrikkelijke herrie type vreetschuur. Wij met onze ouders geen gesprek mogelijk. Uit eten moet ontspannen en aangenaam zijn hier totaal chaos. Ook de bediening had/heeft hier last van.

27. E Oosterwijk's profielfoto
    E Oosterwijk heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Ja we zijn gisteren voor het eerst bij jullie geweest. Het eten was perfect en de hele sfeer was geweldig. De bediening was grandioos. Het hele eten was smaakvol en jullie verdienen een prachtig cijfer voor de gehele sfeer, het eten en de bediening. Ik zal jullie bij iedereen aanprijzen. Graag tot ziens.

28. F. de J.'s profielfoto
    F. de J. heeft een recensie geschreven voor De IJsselborgh
    Internationaal Haastrecht

Iedere week heerlijke dag happen voor onze Zorgboerderij. Ideaal! Altijd keurig om 17 uur bezorgd en de kinderen genieten ervan. Wat eten we? Wordt er vaak gevraagd. Als antwoord is het standaard; eten van de kok en dan is het goed. Zodra de kinderen de kok aan zien komen zijn ze enthousiast want... de kok is er en wordt er geroepen; eten, aan tafel!

29. De IJsselborgh heeft een nieuwe foto
  30. De IJsselborgh heeft een nieuwe foto