Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarzuilens verdeeld zijn.

1. Zijn hier afgelopen vrijdag geweest, heerlijk wild gegeten, perfekte bediening en gezellige ambiance.
    Komen zeker een keer terug, was voor herhaling vatbaar.

2. Op uitnodiging waren wij op 8 oktober in de 4 Balken. Heerlijk gegeten, wat een mooi opgemaakte borden en wat een vriendelijke bediening. Als we nog in de buurt zouden wonen zouden we zeker vaak komen eten, vanuit Frankrijk is het iets te ver weg. Jammer.

3. Gewoon goed is de slogan. Dat is het ook helemaal. Super lekker gegeten, mooi opgemaakte borden. In een sfeervol restaurant. Leuke vriendelijke bediening. Helemaal niets op aan te merken. Een restaurant om zeker terug te komen. Ga zo door. Top!!

4. patricia

5. Inmiddels zijn we een paar keer bij De Vier Balken geweest, waardoor het tijd werd om een recensie te schrijven, want dat verdienen ze absoluut.

Of je er nu komt om lekker te eten, of om even een drankje te drinken op het terras, je gaat altijd met een goed gevoel weer naar huis. Goede sfeer, prima bediening en een leuke gevarieerde kaart, voor ieder wat wils. Wij zijn enthousiast en komen zeker terug.

Robert & Elise

6. Fam van der Lek

Zondag 14 augustus van een geweldige brunch genoten samen met onze 60 gasten.

Heel veel positieve reacties gekregen. Het eten was prima en de entourage top.

Hartelijk dank voor de goede bediening.

7. Veel te duur voor wat je krijgt. Pretenderen met dergelijke prijzen top of the bill te zijn maar ik adviseer om eerst eens goede basis te serveren.

Personeel voert zakelijke en prive gesprekken in bijzijn van klanten.

8. Zaterdag avond hebben wij met 8 personen aan de ronde tafel heerlijk gegeten in de vier balken. Vooral het menu van de chef met hoofdzakelijk vis viel erg in de smaak.

Het restaurant is gezellig ingericht met een knipoog naar het verleden wat gezien de omgeving erg mooi staat.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom, beslist voor herhaling vatbaar.

9. carolien pauw

Gisteravond heerlijk gegeten in jullie gezellige, eigentijdse restaurant. Onze vrienden uit Landsmeer waren echt te spreken over de keuze op de menukaart, het geheel was een superbegin van onze vakantie, je ziet ons zeker vaker.

10. Na de overname 2 maal geweest en zeer positief. Binnenkort weer eten en wederom een feest. Normaal reageer ik nooit op dit soort sites, maar juist door de overname is het wel leuk om een positieve reactie te geven.

11. We hebben hier onze bruiloft gevierd. Mede dankzij de familie Damen en het team van de vier Balken was het een spetterend feest! Alles verliep helemaal naar wens, vriendelijke bediening en goed eten. Een aanrader!

12. Danique

13. Joke Morssink

Ik heb gisteren 26 juni heerlijk glutenvrij gegeten in jullie restaurant. Het was niet van tevoren gemeld maar het was geen enkel punt. Er werd voor brood gezorgd en ik kreeg een apart hoofdgerecht. Klasse hoor! Ook even een compliment voor de bediening. De meisjes waren ontzettend aardig en alles ging prima. Ik zal het restaurant zeker bij anderen aanbevelen.

14. Vanavond heerlijk gegeten bij de Vier Balken. Uitstekende menukeuze met toonaangevende gerechten. Het eten was perfect en in de juiste proportie. De bedieding was erg vriendelijk en zeer vakkundig. Wij komen zeker nog eens terug in dit sfeervolle restaurant. Een aanrader voor iedereen!

15. Zaterdag 14 mei gedineerd, super!

3 gangen menu van de chef, zeer verfijnd, een aanrader.

De asperges met ham als hoofgerecht was echt een traktatie.

De bediening zeer vriendelijk, vlot en deskundig.

We komen zeer zeker terug.

16. Gisteravond in dit verassend sfeervol restaurant gegeten.

De zalm met dropshot was subliem, daarna de tournedos Rossini, was perfect met een mooie plak eendenlever.

Dessert van mango was mooi luchtig en heerlijk die combinatie met saffraan.

17. Wij hebben heerlijk gegeten.

De bediening was fantastisch, erg vriendelijk.

En het restaurant doet sfeervol aan.

De keuze is prima, voldoende in vlees of vis en een mooi menu van de chef.

Dit alles zeer smaakvol.

Voor herhaling vatbaar.

18. Diana

Zeer goed en gezellig restaurant.

Op het terras is het zeer goed vertoeven waar je zowel in als uit de zon heerlijk kan zitten.

Goede en vriendelijke bediening.

Eten uitstekend en erg lekker, waar voor je geld!

19. Fam. Bos

Wat een heerlijk restaurant, zo sfeervol en gezellig.

Het eten was uitstekend, de aspergesoep was hartstikke lekker, en vol van smaak!

Verder was het hoofdgerecht zeer lekker bereid.

De bediening was erg vriendelijk, alhoewel er wel een beetje veel meiden rond liepen. Verder uitstekend!

Diit was voor ons de eerste keer eten in dit restaurant maar wij komen zeker terug!

20. yvette Peek

1ste Paasdag gegeten bij de Vier Balken!

Alles was uitstekend geregeld!

Het voorgerecht 'plateau de Vier Balken' is een echte aanrader!

Samenstelling van allemaal kleine voorgerechtjes. Ik heb de heerlijkste combinaties geproefd!

Uitzonderlijk goed gegeten in een sfeervol restaurant!

Bedankt!

21. Janny Smorenburg

We hebben met 10 volwassenen en 3 kinderen deelgenomen aan de brunch op 1e paasdag.

Bediening zeer vriendelijk en goede service.

De brunch was matig. Aspergesoep was een soort kwaad gemaakt water, lauw en de schillen van de asperges zaten ook in de soep. Samenstelling van het buffet was erg magertjes. Kortom, niet voor herhaling vatbaar. We waren beter gewend in de 4 balken.

Fam Smorenburg.

22. Sfeervol restaurant waar je je zeer welkom voelt.

Vriendelijk personeel en erg lekker gegeten.

Goed op elkaar afgestemd!

Kortom een aanrader!

23. Saskia van Londen

Wij zijn dit jaar (2011) al meerdere malen gaan eten bij restaurant De Vier Balken.

Sinds het restaurant in handen is van de nieuwe eigenaar.

Dhr. Dim Damen jr., is dit één van Nederlands beste Restaurants te noemen.

Wij hebben ook een spetterend feest meegemaakt.

Dit is net zo goed geregeld als in het restaurant.

Kortom een TOP manager, met een TOP restaurant.

Heer Damen, Ga zo door!.

Hartelijke groeten Fam. Van Londen.

24. Vrienden van 30

Op za 19 maart hebben wij een heerlijke avond gehad! Voorafgaande aan het feest heerlijk met de organisatie en aanhang gegeten. Daarna was de feestavond in de afgehuurde zaal voor 175 mensen een waar spectakel. Vriendelijke bediening en het personeel heeft z'n benen onder z'n lijf vandaan gerend om het iedereen naar zijn zin te maken en dat is zeker gelukt. Louter positieve reacties van alle gasten. Kwaliteit van het eten en personeel was prima.

Nogmaals hartelijk voor deze grandioze avond!

25. Aanrader!

Gezellige avond gehad met collega's. Sfeervol restaurant, waar ze echt proberen de gast te verwennen. Dat merk je aan alles. Heerlijk gegeten en de bediening is vlot en vriendelijk. Ik ga hier zeker nog eens naartoe.

26. Fia en Hugo Hijkoop

20 maart 2011 hadden we wat te vieren en kozen voor de Vierbalken om te brunchen, het was erg lekker en goed verzorgd.

We hebben er van genoten.

Fia en Hugo Hijkoop (Waddinxveen)

27. Steffen Kuijten

Heerlijke en gezellige afsluiting samen met collega's in de Vier Balken gehad.

Leuke interessante gerechten, mooi op smaak gebracht.

(vooral de komkommermarshmallow was heel erg interessant!)

Echt een aanrader.

28. Reactie op recensie van de heer of mevrouw Litjes. Helaas is het niet gelukt om via eet.nu met u in contact te komen. Toch zouden wij dit graag wensen. Mede gezien het feit dat wij deze klacht zo niet hebben ervaren. Brood met kruidenboter en extra salade of garnituur kost bij ons niets extra en zien wij als extra service. Ik vind het jammer dat u op de avond zelf niet heeft aangegeven dat u minder tevreden was. Wij hadden er dan gelijk gepaste actie op kunnen ondernemen. Helaas is dit nu voor ons een gemiste kans.
    Mocht u na het lezen van deze reactie alsnog openstaan voor contact, dan kunt u altijd contact met mij opnemen.

Vriendelijke groet,

Dim Damen
    Eigenaar De Vier Balken

29. Vanmiddag een heerlijke lunch gehad. De kreeftensoep als vooraf is een aanrader, carpaccio van ossenhaas met ganzenlever en vers gebakken brood.

Sfeervol restaurant met een uitstekende bediening.

30. Rauw vlees (tournedos golden a 25 euro, het duurste hoofdgerecht van het vlees) voorgeschoteld gekregen, medium besteld. Miniscule snippertjes paprika en champignon erbij en 5 halfgare frieten. Erbij kregen we witlof; ondefinieerbare bittere witlof in een saus, het zag er niet uit en was vies. De huisgemaakte stoofperen smaakten enkel naar sterke drank en de portie frites waren vet en erg zout. Gevraagd naar wat we erbij wilden werd er niet, salade of aardappels bijvoorbeeld. Vooraf mandje brood werd ook ongevraagd neergezet en wel gerekend. Voorgerecht was carpaccio, die was wel ok, maar daar kan weinig aan mislukken.

Voor 2 personen voorgerecht en hoofdgerecht en 4 fris kwam uit op 80 euro, ver overprijst! Toetje hebben we maar laten zitten om meer teleurstelling te voorkomen. Muziek was ook erg oubollig en werd eindeloos herhaald. We waren op een vrijdagavond en er zat amper 10 man te eten. Geen aanrader dus!

2,1