Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarzuilens verdeeld zijn.

Niet netjes behandeld door het personeel! Komen hier nooit meer terug...

Voor 9 dames gereserveerd, uiteindelijk met 8 dames gekomen, 9e was ziek en kon daardoor niet mee en toch de volle pot moeten betalen voor diegene die ziek is. Vind het niet normaal dat ze ons voor de kosten op laten draaien, dat is nu eenmaal een risico dat je hebt als ondernemer. Vind het echt niet netjes en dat kan je de gasten echt niet aandoen.

Afgelopen zaterdag heb ik hier heerlijk gegeten met mijn gezin. Het restaurant is sfeervol en gezellig. Een uitgebreide menukaart met veel lekkere gerechten. Vooraf de gravad lax en als hoofdgerecht de tournedos genomen. Het was heerlijk. Ook de kinderen hebben hier erg lekker gegeten. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. We komen hier zeker nog een keer terug. Een echte aanrader!

vonne Leen

Prima tentje. Alles oké behalve de carpaccio, die was raar zacht. Werd soort taaie was in je mond.. Jammer!
    Rest prima!

Net feest gehad in gereserveerde ruimte in de 4 balken. Buitengewoon gezellig gehad. Van tevoren de wensen doorgegeven (tafelindeling, keuzemenu, drank etc.). Echt alles in de puntjes verzorgt en geregeld. Top avond gehad. Super bedankt.

Ria de Ruiter

Beetje jammer. Ik wilde graag op 1 november aanstaande mijn verjaardag vieren en een high tea reserveren voor 7 personen. Dat lukte me helaas niet online. Dus belde ik even. Kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon. Maar was helaas vol. Beetje jammer. Kreeg alleen het idee dat het gewoon niet uitkwam op zondag, omdat ik op de achtergrond overleg hoorde. Er werd me ook niet gevraagd om hoeveel personen. Jammer. Vriendelijke groeten, Ria de Ruiter

F.A.M.v.d.Kroft

Familie en medewerkers,

6 September 2015 hebben wij ons 50 jarig huwelijk in de vier Balken gevierd. Hele mooie locatie, prima buffet, goede bediening. Was een zeer geslaagd feest, echt een aanrader. Hele goede reacties van de familie gekregen.

Lex & Nicole

Wij hebben hier vrijdag 12 juni ons huwelijksdiner in de Raadzaal en huwelijksfeest in de Kasteelzaal gehad, tot onze volste tevredenheid! Het restaurant is gelegen op een prachtige locatie in een heel lief dorp en de verschillende zalen zien er ook schitterend uit! Ons contactpersoon was Dymphna en zij heeft ervoor gezorgd dat de zalen prachtig en volgens de afspraken waren aangekleed. Alles is mogelijk en zij denkt graag met je mee. Het is ook duidelijk dat zij de nodige ervaring heeft. Wij zijn erg kritisch en serieus en wilden dat alles perfect georganiseerd zou zijn, als het dan lukt om onze verwachtingen zelfs nog te overtreffen!! Heel bijzonder en echt een aanrader; voor een huwelijksdiner of -feest (of andere gelegenheid) en ook om gewoon een hapje te eten. De bediening is heel gastvrij en vriendelijk, er hangt een gemoedelijke sfeer.

van dijk

Goedemiddag Fam Damen.

We hebben gisteren erg genoten van de high tea. Het was heerlijk.

Voor de kinderen was het perfect geregeld. En een compliment voor de bediening. Fam van Dijk

Harrie & Trix Thiecke

Op 11 april waren wij samen 140 jaar en gaven voor familie, vrienden en kennissen een brunch. Top bediening en top eten. Wij zijn een dag na dit feest door vele gasten gebeld dat het overweldigend was.
    Onze dank gaat uit naar Peter van Dommelen en zijn personeel.

Dirk

Dirk

J. en E. van Hoeijen

In een sfeervolle ambiance, waar alles schoon en helder is, waar gezelligheid troef is en de service meer dan uitstekend, krijg je een echt subliem diner geserveerd alwaar de tournedos echt is aan te bevelen.
    Deze is zo mals dat je hem bij wijze van spreken kan opzuigen, echt heerlijk.
    Maar niet alleen het hoofdgerecht, maar ook het voor-, tussen- en nagerecht waren echt om te smullen.
    Ons feest was dan ook meer dan geslaagd en dat mede namens de familie Damen en de medewerkers van dit uitstekende restaurant.
    We komen dan ook zeker graag terug.

Aardig personeel, het eten was erg goed. Echter aankleding van restaurant als bord was karig. Klein maar verschrikkelijk goed stukje vlees met slechts een worteltje ernaast als groente. Daarnaast werd voor de overige tafelaars een schaaltje goede patatten en een erg klein schaaltje komkommer weg gezet. Maar... de wijn was lekker!

De kwaliteit van het toch simpele eten viel erg tegen. De appeltaart was ijskoud. Het gelijktijdig bestelde ijs kwam een kwartier later. Het waren 3 bolletjes ijs met klein toefje slagroom voor 7.50. Was het zeker niet waard. De zaak was ook erg koud.

Kortom: we komen niet meer terug en bevelen dit bedrijf ook niet aan.

Wat een teleurstelling. De bediening was onvriendelijk en had er moeite mee het tafelkleed te vervangen dat er al sinds de dag ervoor lag. Het eten (vegetarisch) met friet was echter van snackbar kwaliteit. De wijn was wel lekker.

We zijn er getrouwd en aansluitend na het nuttigen van de bruidstaart hebben we een huifkartocht gemaakt, daarna hebben we genoten van een drankje en wat hapjes gevolgd door een heerlijk buffet. Kortom: ze leveren een compleet arrangement.

Mede doordat alles fantastich was geregeld door Peter, Carla en Dymhpna en de bediening van het personeel hebben wij een onvergetelijke dag gehad.

Het is zeker een aanrader als je een fantastische dag wilt hebben.

Bruidspaar Treuren.

Gezellig en sfeervol dorpsrestaurant. Heerlijk gegeten en de bediening super aardig. Zeker voor herhaling!!

Helaas vonden we de smaak eten tegenvallen. Het vlees kwam eerst, we hebben de bediening hierop geattendeerd, het vlees was koud toen de rest kwam. De gebakken aardappeltjes waren niet bruin.

Petra Bakker

We hebben hier heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer. Vriendelijke bediening. Komen zeker terug.

We hebben hier heerlijk gegeten! Een echte aanrader.

Heerlijk gegeten en leuke, gastvrije bediening. We komen zeker snel terug.

Vorige week zaterdag weer ontzettend lekker gegeten hier, deze keer het 3 gangen keuze menu uitgeprobeerd en het was heerlijk, goede porties, leuke afwisselende gerechten en de kwaliteit van het eten is erg goed. De bediening is zoals gewoonlijk weer erg vriendelijk, het blijft ons bevallen hier, wij blijven zeker terug komen!

Nou deze keer was het prima, we gingen slechts voor cappuccino , maar ook dan vriendelijk begroet en attent ondanks de drukte op dat vroege uur. Zo kan het dus. Prima koffie. Prima medewerker op het nette terras. Konden we er weer tegen voor de rest van onze paasmaandag vroege wandeling.

Zo kan het ook. Prima ontvangst, even de tijd voor de klant en gewoon goed. Een heerlijke soep, prima als je even wil rusten tijdens een wandeling. Hier komen we zeker terug.

Wij hebben hier afgelopen weekend gegeten. Leuk restaurant, lekker eten, redelijke prijzen. Sfeervol en een zeer goede bediening. Wij komen zeker terug.

Wat een geweldig leuk restaurant! Leuke bediening, heerlijk eten tegen zeer redelijke prijzen en super aardige eigenaar! Niets was te veel... Mij zie je hier vaker!!!

Idyllische omgeving. Het restaurant ook helemaal in de kasteel stijl van het dorp. Binnen komt de warme sfeer je tegemoet. Ondanks de vele eters blijft er toch een gemoedelijke huiskamersfeer. Personeel wat je netjes begroet en ondanks de drukte ieder de benodigde aandacht en tijd weet te geven. Geen lange wachttijden en glazen op tijd gevuld. Wij hebben gekozen voor een Wildmenu. Voorgerecht drie op een rij: combinatie van eendenpate, hertenham en wildzwijn coppa met cumberlandsaus. Hoofdgerecht: een combinatie van gegrilde hertenbief, wild zwijn bief en haasfilet met een sausje van steranijs, garnituur van salade, spruitjes (beetgaar) aardappelpuree en aardappelkroketjes. Als toetje een proeverij van nagerechten: Bosvruchten en chocolade ijs, slagroom met marshmallow, wafel met warme kersen en een creme brulee. Vlees alles heerlijk mals, rest goed op smaak en temperatuur. Enige minpuntje: Er mag iets meer op de combinatie van sauzen vleessoorten gelet worden m.i. maar smaken verschillen natuurlijk. Een locatie om te onthouden!

peter van der Meulen

Heerlijk gegeten voor ieder wat wils! Een leuke sfeer in een kasteelachtige omgeving. Goede oplettende bediening! Alles werd op tijd en tegelijk opgediend! Kortom heerlijk gegeten voor een goeie prijs! ! Kom hier zeker weer.

nicole jongerius

Super lekker gegeten.. snelle oplettende bediening in een mooie omgeving helemaal geweldig! !