Kom tot rust Bij H.C.R. Prinsen Jong of oud Voor ieder wat wils Heerlijk genieten Van de Nederlandse natuur

Vorstelijk genieten

De openingstijden van het cafe en restaurant zijn op dit moment als volgt;

Maandag, dinsdag, woensdag;
geopend van 10.00 tot 22.00 uur
Donderdag, vrijdag en zaterdag;
geopend van 10.00 tot 24.00 uur
Zondag;
geopend van 10.00 tot 21.00 uur

De openingstijden van de keuken zijn;
Maandag t/m zondag geopend van 12.00 tot 19.30

Vooraf reserveren is zeer gewenst en kan telefonisch op per mail;

☎️ 0545261232
🌏 info@hcrprinsen.nl

Hotel Café Restaurant Prinsen is een familiebedrijf opgericht in 1864. Een prachtig bedrijf waar sinds 1 september 2021, Tineke Wantia - Lerink de nieuwe eigenaresse is.
De 5e en laatste generatie van dit familiebedrijf heeft op deze datum het bedrijf overgedragen aan Tineke.

Het bedrijf is prachtig gelegen midden in het rustige dorpje Haarlo, in de Gelderse Achterhoek. Wij beschikken over een prima *** hotel voor zowel onze toeristische als zakelijke gasten. Zo is het heerlijk vertoeven in ons hotel, restaurant, gezellig café met biljarttafels, op ons grote terras en in onze speeltuin en midgetgolfbaan. In onze moderne zalenaccommodatie kunt u terecht voor al uw feesten en partijen of zakelijke vergaderingen en cursussen. Onze grote parkeerplaats is bovendien zeer geschikt voor auto of motor rallys.

Natuurlijk kunt u in onze prachtige omgeving ook volop genieten van de Nederlandse natuur. In de omgeving Neede, Eibergen, Borculo en Groenlo vindt u een breed scala aan toeristische, recreatieve en sportieve trips waarmee u alle mooie plekjes uit de omgeving kunt ontdekken. Naast wandelroutes en fietstochten vindt u hier o.a. ook kanotochten, zwembaden, huifkartochten, wijnproeverijen, museumboerderijen en kaasmakerijen.
Reserveer nu extra voordelig uw kamer

Met ons " Vorstelijk Genieten Arrangement" verblijft u extra voordelig in ons hotel. Drie nachten in één van onze twee pers.kamers, incl. ontbijt, voor...

Bekijk al onze arrangementen

Reserveren

Reserveer online

Horeca in Haarlo is gered: Tineke Wantia neemt HCR Prinsen over

Goed nieuws voor Haarlo: het dorpscafé komt in handen van Tineke Wantia-Lerink (39). De Haarlose neemt op 1 september HCR Prinsen over van Dinand en Alie Prinsen.

Dat betekent dat het café, restaurant en hotel blijven bestaan. Ook de geliefde speeltuin en terras blijven behouden voor Haarlo en omgeving. „Dit is ontzettend goed nieuws voor Haarlo en voor ons 157 jaar oude familiebedrijf”, zeggen Dinand en Alie Prinsen. „De laatste tijd gingen allerlei wilde verhalen de ronde, dat alles weg zou gaan. Maar we hebben een fantastische opvolgster gevonden. Iemand uit het dorp, die hier op 15-jarige leeftijd begonnen is. Beter kan niet.”

Lees het hele krantenartikel op de website van Tubantia