Je kan hier lekker eten maar ook heerlijk in de mddag op het terras borrelen met een tapsplankje.
    Heerlijk rustig relaxed restaurant

Frits

12/05 Via een omweg kwamen we bij hotel/restaurant De Zoete Inval. Weldra zaten wij aan tafel, Als eerste kregen we soep. Daarna allerlei schaaltjes met groenten en die bleken allemaal afgemaakte zijn met stukjes ui. We hebben wat aardappelkroketjes genomen en dat was het dan, tot slot nog een coupe ijs. Over het eten, vooral de groenten waren we niet zo te vreden en de smaak... Niet voor herhaling vatbaar. De drankjes afgerekend en een kwartiertje later reden we verder met de bus naar huis.

Na circus Renz wezen eten hier. Gerechten recht toe recht aan (vegetarisch en hamburger), gewoon lekker wat je van een dergelijk restaurant naast een bowlingbaan mag verwachten. Kaart is redelijk uitgebreid. Verder was 't heerlijk ruim zitten, lekker de ruimte. Ideale plek voor groepen met kinderen. Vriendelijke service, snel, maar probeer ook wat te verdienen, bijvoorbeeld door proactief te vragen of de gasten nog wat willen drinken of dat men misschien nog een dessert of kop koffie/thee wil bestellen.