Wij zijn Steakhouse Wilma & Albert's. Al bijna 50 jaar een begrip in de omgeving, en niet zonder reden! Elke dag staat onze bbq aan en we benen zelf ons vlees uit. Verder is alles bij ons huisgemaakt, van de mayonaise tot aan het koekje bij de koffie aan toe! In ons restaurant hangt een informele, gezellige en warme sfeer, met ontelbaar veel bordjes en attributen op de muren. Reserveren is altijd verstandig, met name in de weekenden.

2. Ambiance

1391925030 66
1419397810 64
1522420738 72

1. Irene Overduin

Vanavond eten laten bezorgen door Wilma en Albert. De bezorging was een leuke gezellige jonge dame.
    Uiensoep als vanouds, zo lekker. Ook de biefstuk en asperges met zalm waren uitstekend.
    We zijn dus heerlijk thuis uit eten geweest, maar hopen toch snel weer in het restaurant te kunnen eten.

2. Vertaal van English naar Nederlands

In de corona tijd besloten een keer lekker te eten thijs en wilma en albert te laten bezorgen.
    Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding erg hoog.
    De spareribs waren erg lekker! Maar voor deze prijs hadden wij opzeminst verwacht dat er patat en een knappe salade bij zat. De salade viel tegen een blaadje sla met een schep aardappelpuree en een stukje meloen. Daarnaast had mijn vrouw 2 stukken spareribs en ik 3 stukken. Aangezien wij nog honger hadden hebben we daarna bij de snackbar nog patat gehaald.

3. We hebben met z’n vieren een top avond gehad. Heerlijk gegeten, precies zoals we het besteld hadden. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. We komen zeker weer terug want er stonden nog meer lekkere gerechten op de kaart die we ook graag de keer proberen.

2 vorige recensies
  4. Over het eten niets dan lof, gewoon heerlijk.
    Maar we voelden ons weggekeken want het was druk en er zaten mensen te wachten.
    Na voor- en hoofdgerecht werd ons gevraagd of we nog koffie wilden… "nou eigenlijk willen we de dessertkaart nog"
    Antwoord:"hebben jullie gereserveerd? "
    Dat hadden we dus kregen we de dessertkaart.
    Kortom wil je een dessert, reserveer dan!
    (Werkelijk nog nooit meegemaakt)

5. Weer n rotplek om te zitten. Iedere keer opstaan omdat de kelner er tussen moest ik kon niet normaal zitten! En mijn partner tegenover ook niet. Is al de derde keer.

6. Het eten was goed. Zeker de uiensoep was top.
    Maar ik bestelde lady tournedos. En die was 23.50. Op rek stond 33. Hadden ze de verkeerde maat gegeven. Ook hadden we 6 escargots besteld betaalde voor 9. Kregen dat ook. Maar goed niet besteld.
    En bediening was erg langzaan.

7. Gerco Smit

In tijden hebben we niet zo heerlijk gegeten als hier. We gaan zeker vaker terug komen.

8. Super lekker gegeten. Het restaurant zat helemaal vol. De bediening was vriendelijk en deed hun best om alles bij te houden. Het eten was lekker maar ze weten wel van de prijs.

9. 4 gamba’s piri piri is wat weinig voor de prijs. Wel erg lekker (en pittig). Verder heerlijk gegeten en goede service!

10. Van den Berg

Gezellig onderkomen met leuke bediening. Eten was heerlijk! Sfeer gezellig. Leuke entourage. Wij komen hier zeker terug.

11. M. De Boer

Erg gezellig, beetje druk op het hoogtepunt. Bediening is super, eten geweldig.

12. Wij hebben gisteren heerlijk bij jullie gegeten ondanks de drukte (kerstmarkt) was de bestelling erg snel en de bediening erg vriendelijk.

13. Het was een slechte ervaring, we hadden 7 dec om 19.00 uur voor 2 personen gereserveerd. Het was mega druk door een evenement in de stad, om 20.15 kregen wij een tafel. al die tijd hebben wij zitten wachten op 1 ontvangen drankje. Je zou zeggen met 2 personen moet dat toch lukken, het was een chaos, een super arrogante "receptionist", die voortdurend smoezen oprakelde aan mensen die hun beklag deden. Uiteindelijk kregen we een tafel die niet naar ons zin was, na ruim een uur op een kruk te hebben gezeten wilde ik graag op een bank met kussen. Dit was volgens de geïnstrueerde ober niet mogelijk. uiteindelijk weggegaan door de algehele irritatie. Daarna heerlijk gegeten bij een leuk restaurantje. Ik was er nog nooit geweest, alles draait alleen om vlees, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. we denken niet dat we hier ooit nog komen.

14. Bediening was ronduit slecht we waren met 4 pers en kregen maar drie drankjes geserveerd en de 4e 10 min later. Voorafje was lekker. Het hoofdgerecht 3x tournedos en 1 maal duivelse New Yorker was niets duivels aan een lauwe flauwe riblab. Slechts 2 x bestek andere 2 moesten we om vragen. De sausjes werden ook vergeten die kwamen toen het vlees al op was. De hele avond lege glazen en de bediening die constant zei als je wat bestelde komt er aan en vervolgens liepen ze met lege handen voorbij. Uiteindelijk klopte de rekening ook nog niet maar dat maar laten zitten. Kort samengevat een overgewaardeerd steakhouse.

15. Eten was heerlijk. Ambiance was gezellig en leuk personeel. Hier komen we zeker terug.

16. Jan de Haan

Mijn vrouw en ik gingen lekker uit eten vanwege haar nieuwe baan. Hadden echt uitgezien naar een avondje kwaliteit bij Wilma en Alberts, iets wat ook wel wat mocht kosten. Bij binnenkomst ging het al niet lekker omdat we in eerste instantie bistroplekken aangeboden kregen die op de loop stonden, terwijl het helemaal niet druk was. Toen we bij de tweede poging volledig onnodig naast mensen geplaatst werden hebben we zelf maar een plek uitgezocht waar we bediend werden door een heel aardig, maar zeer incompetent meisje. De garing van het vlees was heel slecht, dus het moest teruggebracht worden. De bediening keek niet op of om naar ons, dus we waren er snel klaar. Toen ik bij het afrekenen mijn beklag deed kreeg ik een uitleg waardoor het geheel goed te verklaren was, maar geen enkele compensatie. Ook dat was slordig. Jammer voor zo'n geweldige tent!

17. Gezellig gegeten met mijn zoon. Aan de zijtafels naast de keuken zit je een beetje onrustig. Achterin lijkt me dat nog meer. Er was maar 1 dames toilet. (De ander had geen deur) dat was soms wachten en vind dat in een restaurant vervelend. Maar het eten was TOP! Evenals de heerlijke Ripasso!!!

18. Als je gereserveerd hebt en je wordt toch eerst een 20 min aan de bar gegooid, heel slecht begin. Als je je tafel krijg en na +-15, min pas een kaart krijgt en daarna weer 3 maal moet vragen (+-15 minuten) waar jou biertje blijft, slecht punt 2 (dit gebeurden bij alle 3 de biertjes die besteld waren) . Voorgerecht was lekker, wat het enige pluspunt van de avond was. Hoofdgerecht komt koud aan waarna ik het terug stuur en daarna is de helft nog niet echt warm. Kortom drama avontuur. Bakje (klein handje) friet: 3 euro extra..% 2 sneetjes brood met kruidenboter: 3,90. Kortom hier kom ik niet meer. En als ik dat aankaart krijg je 2 bier pp gratis, terwijl dat samen met het voorgerecht het enige was dat goed was. Haal dan die hoofdgerechten eraf. 100 euro lichter en een slechte ervaring rijker.

19. Perfecte avond gehad.
    Eten was heerlijk en de bediening erg gezellig!
    Een aanrader als je in Haarlem bent!

20. Wat een top restaurant! Super lekker eten, gezellige sfeer en leuk personeel.

21. Enig minpuntje: hadden om 2030 gereserveerd, waren er al om 2015 maar kregen pas een tafeltje om 2120 uur. Da's wel erg lang wachten hoor.

22. Marion van de Ruit

Wij zaten eerst net naast de ingang, hier was het vreselijk koud en tochtig. We kregen later een andere tafel.
    Wij denken dat de borstels van de draaideur vervangen moeten worden want de warmte sluis tussen de twee deuren werkt niet.

23. Het was erg druk, je kon niet echt rustig kletsen met elkaar. Kleine tafeltjes. Bediening was niet erg vriendelijk en ongeïnteresseerd.
    Entrecote was lauw. Spareribs voldoende, maar niet bijzonder.
    Prijs was aan de hoge kant voor wat je ervoor kreeg. Patat e.d apart bijbestellen, gek, zeker gezien de prijzen.
    Restaurant was door 2 verschillende personen aangeraden, maar wij komen er niet meer. Deceptie.

24. Wij hadden weer een geweldige avond bij Wilma en Albert! Het sfeertje is er fijn en gezellig, het personeel is top en het eten is geweldig, wat je ook van het menu kiest! We waren er niet voor het eerst en ook zeer zeker niet voor het laatst!

25. Erg leuke plek midden in het centrum. Tijdens het uitserveren waren er twee keer dingen van de bestelling vergeten waar ik dus extra om moest vragen. Niet per se goedkoop, maar het eten is dan ook wel erg lekker!

26. Heerlijk gegeten, ik had een lamsbout was heel mals en had de heerlijke smaak van de bbq. Erg vrolijke en prettige bediening, snelle service.

27. 25 Jaar geleden gegeten waren goede herinneringen, dus dacht met mijn zoon en zijn vriendin nog een keer doen… was minder het vlees spareribs aan de buiten kant goed aan de binnenkant minder gekruid. Beetje vlouw. Prijs kwaliteit en sfeer redelijk maar kan veel beter voor die prijs.

28. Zeer geslaagde avond, top bediening en vriendelijk, er werd overal aan gedacht, ook aan de kleine gasten (bijvoorbeeld een extra kussentje voor in de rug).

Eten was zoals altijd top, tournedos en ribeye waren heerlijk. Tip vraag duivelse saus erbij!

Al met al top avond!

29. Dalhuisen

Welkom is goed geregeld maar een bedankje en een fijne avond kan er niet af. 6 man eten is niet niks. Buiten zat het personeel met hun neus in hun telefoon.
    Vreselijk!

30. Fantastische plek: gezellige entourage, heerlijk eten en toppersoneel. Chateau briand… verrukkelijk! Mijn favoriete plek in Haarlem.

31. Ondanks reservering 15 minuten mogen wachten aan de bar waar ik dacht een drankje te krijgen maar stond gewoon op de rekening en tot slot een flinterdunne rib-eye die volgens de chef bediening wel op gewicht was, dat zal best maar een rib-eye verwacht ik gewoon een lekker vol stuk vlees. Verder was alles prima met aardige attente bediening.

32. Te vet en teveel overbodige sausjes. Maiskolf droop in het vet, was niet knapperig en lauw. Wijn was prima en bediening ok.

33. Lekker gegeten, goede service en knusse sfeer. Het personeel kwam zelfs zingen aan tafel voor de jarige, heel leuk!

34. Ruim van te voren gereserveerd. De reservering stond echter -bleek bij aankomst- wel in het systeem, maar niet in het grote boek, en het restaurant was overvol... Dit bleek evenwel geen enkel probleem voor de aanwezige medewerkers, we kregen direct te horen: als u heeft gereserveerd, en dat heeft u, dan zorgen we voor een tafel. Dat lukte ruim binnen 10 minuten en we kregen in de tussentijd een (heerlijk) broodje met kruidenboter (zoals je kruidenboter hoort te maken: zout, knoflook, peterselie, echte boter) aangeboden.
    Ondanks de drukte kregen we van alle medewerkers de aandacht die je mag verwachten maar ook nog met een houding alsof de medewerkers zich niet al de hele avond hun benen uit hun kont hadden gelopen! De drankjes kwamen ook altijd zeer snel na het bestellen. Een hele dikke pluim hiervoor! Heel veel restaurants kunnen lering trekken uit hoe men bij Wilma en Albèrt, ondanks enorme drukte en zeer beperkte ruimte, met de klanten omgaat. Ook een groot compliment voor alle medewerkers in de bediening; ze lopen, als waren ze geesten, met (dienbladen en volle borden) door alle drukte heen, trapje op, trapje af, en altijd met een lach.

Dan het eten zelf. In een woord: fantastisch! Al ben ik van mening dat je niet alleen de ossenhaas moet eten en dat de hele koe opgegeten dient te worden kan ik bij Wilma en Albèrt niet om die ossenhaas (tournedos) heen (al is er heel veel keus). 12 jaar geleden at ik hier (tot afgelopen zaterdag) voor het laatst en sindsdien heb ik, en we eten regelmatig buiten de deur, geen beter stuk vlees gegeten. Kortom, ossenhaas, lekker, mals, maar er is meer (probeer dat ook eens), en als je dan toch voor dat 'gemakkelijke stukje vlees' kiest, doe het dan hier. Daarbij, prima sauzen (die roze mysterieuze saus is uitstekend), de pepersaus, hoorde ik van mijn partner was heerlijk, perfect gebakken patat met zelfgemaakte en zeer lovenswaardige mayonaise en een prima groene salade. We hadden geen ruimte meer voor een nagerecht, maar wat we zagen langskomen zag er ook prima (en ruim qua portie) uit.
    Ik heb geen aandelen, maar mocht je in Haarlem zijn, van vlees houden en echt heel erg lekker willen eten, én heel goed bediend willen worden, dan moet je hier reserveren. Los en ontspannen, maar op alle gebieden perfecte kwaliteit. Ik raad dit restaurant al jaren, en sinds zaterdag met hernieuwde energie en dankzij wederom een fantastische ervaring (en ik ben nogal kritisch) aan iedereen aan. Ja, het kost wat, en ja, je moet het je kunnen veroorloven (ik kijk niet in andermans portemonnee). Maar je kunt natuurlijk vooraf op de website kijken en je een beeld vormen van wat je kwijt zult zijn. Mocht je een liefhebber zijn van lekker eten en mocht je daartoe in de gelegenheid zijn, ik zou er voor sparen.
    Puntje van kritiek dan ook maar (en toen ook aangegeven): het taalgebruik op de kaart. De dessertkaart rept van respectievelijk (het klinkt als een gedicht van Jan Hanlo) vanilla, vanille, vanilla, vanille vanilla, vanilla, vanille. Dat is wel erg onzorgvuldig en zo zijn er meer taalkundige puntjes. Dat doet echter, laat dat gezegd zijn, helemaal niets af van wat je eet en ervaart. Als tekstschrijver wil ik overigens best helpen om ook op dit gebied de perfectie van de service en de kwaliteit van het eten en drinken te behalen.

35. We hebben lekker gegeten alleen zouden wij iets meer ruimte willen.

36. Eten blijft onveranderd goed. Service en bediening gaat achteruit. Jammer

37. Marco Mullié

Erg druk maar bediening was vlot en gezellig.

38. Gerechten niet echt heet. Steak was zeer lekker, rest erom heen niets bijzonders.
    Bijgerechten apart betalen is in dit geval niet oké. Kwaliteit prijsverhouding klopt niet, veel te duur voor wat je krijgt. En heel vervelend was dat het koud was, we zaten op de tocht.

39. Cozijnsen

Mag best wat meer groeten bij en rest prima.

40. Wij hebben hier met vrienden gegeten en is echt een aanrader! Vriendelijk personeel en goed eten. Daarnaast in hartje centrum Haarlem gevestigd dus goed te combineren met bijvoorbeeld een rondvaart door Haarlem.

41. Louise Rook

Wat een geweldig restaurant is dat toch, ik kwam er voor de 1e keer toen het net geopend was, 47 jaar geleden. Daarna vele malen geweest. En nu is het nog steeds top!
    Dank jullie wel voor het heerlijke eten, de super goede bediening en de prachtige sfeer.
    We hebben weer genoten!

42. De sfeer en entourage fantastisch , het eten was goed. Helaas was de bediening ondermaats. Wachttijden van twee uur voor een biefstukje (vergeten de bestelling door te geven) lege glazen worden opgehaald maar er werd niet gevraagd of we nog wat wilde drinken.
    Na het indienen van een klacht werd de bediening overgenomen door iemand met veel meer ervaring, keurige oplossing uiteindelijk.

43. Ik heb er 30 jaar geleden gegeten met mijn 1ecvrouw voor ons 12 1/2 jarige bruiloft nu op 28092019 met een date weer gegeten date was 2m zalig maar ga zeker nog een keer eten bij deze gezellige zaak

44. We zijn hier met een vriendengroep gaan eten.
    Bediening goed en gezellig, eten was top.
    Hangt een goede gezellige sfeer met dito inrichting.
    Hier gaan we zeker terug komen.

45. Ik kom er al meer dan 30 jaar, en het eten is nooit een teleurstelling. Alleen nog een uitgebreidere bierkaart zou de boel compleet maken. En het eten is wel een tikkie aan de prijs, anders zou ik vaker komen.

46. Heerlijk gegeten prijs/kwaliteit was goed. Vond het een leuke sfeer wel een beetje te donker om de kaart goed te kunnen lezen…

47. perfect gegeten, prima wijn en goede ambiance. gaan zeker nog eens terug.

48. Top bediening
    Top plekje
    Vriendelijk en zorgzaam voor onze hond
    Eten een echte 9.5
    Wij komen terug.

49. Vlotte bediening, heerlijk vlees, gebakken zoals gevraagd, maar vond de "salade" wat karig.

50. Sander Lusink

Personeel was vriendelijk, alleen toen we vroegen of we snel mochten eten ivm de film kregen we een stroeve reactie. Het eten kwam uiteindelijk wel snel.

51. Plezierig gegeten met twee vrienden. De bediening is vlot en attent, het eten is aangenaam (als je van vlees houdt) maar niet echt bijzonder. De sfeer was goed. Tafeltjes staan erg dicht op elkaar wat opstaan en zitten wat onpraktisch maakt.

52. Voor 1 drankje en een hoofdgerecht 40€ pp is toch echt teveel betaald, de salade als bijgerecht was kant en klaar en smakeloos alsmede de aardappelsalade, na dit bij de bediening te hebben gemeld werd er niks meegedaan. Jammer prijs kwaliteit totaal niet in verhouding.

53. Prima eten al is het niet goedkope.

54. Miranda

Heerlijk gegeten, super lekker vlees.
    Het was erg druk (zowel buiten als binnen geen tafel meer vrij) dus het duurde iets langer, maar de sfeer was goed en gezellig, dus dan is wachten niet zo erg.
    Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

55. Peter van Oostrom

Fantastische service en het eten smaakt super

56. Wietse Schutte

Gezellige, goede bediening.
    Alleen hoofdgerecht gegeten.
    Beide de "New Yorker" 400 gr Rib-eye besteld, 1 medium en 1 rare.
    Als advies werd gezegd, neem eerst 1 bakje friet, een 2de bestellen kan altijd.
    Vooraf brood, lekker grof rustiek brood met home-made kruidenboter 👌
    Rib-eye kwam redelijk snel, gaarheid was top, home-made sausjes erbij, verse Bearnaise saus 👌🙏👌.
    Alleen met deze ervaring in het hoofd kom ik zeker terug.
    Dank aan het personeel, bediening en keuken, op en top genoten.

57. Eelco de Groot

Het vlees is klassiek lekker, wel jammer dat een van de (maar) twee rode huiswijnen op waren. Wel wat aan de prijs

58. Vooral erg mals, smakelijk vlees en lekkere drankjes (ook mooie wijnen). Belgische twist, met huisgemaakte sauzen (die mayo!). Service ook scherp. Grappige, uitbundige ober. Interieur met dikke knipoog naar onze zuiderburen. Al met al een aanrader.

59. Het was Goed eten bij Wilma en albert groetjes aan Trea en Trea donker 🍴

3 vorige recensies
  60. Mariette

Heerlijke ribeye en entrecote gegeten, perfect gegrilld. Aardige bediening, gezellige ambiance. Aanrader voor vleeseters.

61. Pascal Aerssens

Na 25 jaar nog steeds even lekker!!! Bediening mag wel beter

62. Carolien

Na een heel vervelende ervaring bij ons vorige bezoek hebben wij vanavond met ons gezin een heel fijne avond gehad, het eten was heerlijk, de bediening was vlot en gezellig, kortom de sfeer was als vanouds, er was niets op aan te merken en wij gaan dan ook zeker terugkomen!

Eén vorige recensie
  63. Jessie Penesic

We hebben er heerlijk gegeten en de sfeer is er hartstikke gezellig! Wij komen zeker wel nog een keer eten!

64. Olivier Crudo

Lekker maar te duur voor prijs / kwaliteit!

65. Anitanib

Zelden zo’n goede kwaliteit vlees gegeten.
    Heeeerlijke ossenhaas, top spare ribs, heerlijke zalm… kortom een dikke 10!

66. We kwamen na jaren weer terug naar dit restaurant. Onze dochters hadden allebei hetzelfde bested, t.w. lamskotteletjes, helaas was het bij 1 vd dochters het vlees niet lekker, meer vet dan vlees. erg jammer. Door de drukte was de bediening erg summier.

67. Sjaak van kuijen

Lekker en vers eten wat erg smakelijk is.
    Het enige minpuntje misschien het eten komt vlug achter elkaar.

68. A. ter Haar

Uit eten bij wilma en albert is altijd top! Heerlijk eten en een uitstekende sfeer en service!

69. Astrid Ouwerkerk

Ontzettend lekker gegeten voor een redelijke prijs.
    Vlees botermals, alles zeer smakelijk.
    Personeel had het zichtbaar druk maar was vriendelijk gaf goede service.
    We hebben een top avond gehad

70. Bart Jansen

Heel lekker en goed gegeten, eerst lekker aan de bar plaats kunnen nemen en op tijd aan tafel begeleid

71. Het is waar!! Ik hoor nu zeker al zo'n 38 jaar van mijn vader (die goed is in overdrijven) dat je bij Wilma en Albert zo geweldig kunt eten. Op Koningsdag zijn mijn man en ik de proef op de som gaan nemen en ik kan zeggen dat mijn pa gelijk heeft. Het eten was ontzettend smakelijk, vers en gewoon weg heerlijk. Waar ik in elk restaurant eerst met de friet begin, begon in nu met mijn medium-rare gebakken tonijn en ben niet gestopt met mmmmm-en tot hij op was. De kaart is super in elke prijs klasse de meest heerlijke gerechten van Kreeft tot saté! Bediening is flexibel en toeschietelijk. Het entourage is druk maar passend bij een bistro. Al met al een Top tent!!

72. Lekker gegeten en heel leuk personeel!

73. Ien Groenewegen

Wij komen al heel lang bij Wilma en Albert. Het echt een geweldig adres voor een prima stuk vlees. Vis en sate kan natuurlijk ook, maar de rib- eye is fantastistisch en de uiensoep is de allerlekkerste. Het kost wat maar dan heb je dan ook echt heerlijk eten voor. Het is er bijna altijd vol, dus reserveren.

74. Heerlijke rib-eye gegeten, desondanks dat het erg druk was een goede bediening en niet lang hoeven te wachten, het was top!

75. Paul Abbenhuis

Echt een aanrader als je in Haarlem bent en van een goed stuk vlees houdt.
    Wij hebben genoten van het eten.

76. Michelle

Ik kom al ruim 30 jaar bij Wilma & Albèrt en ik kan er niets anders van maken dan dat het een top eetgelegenheid is, op alle gebied, graag nog jaren erbij met ons als zeer tevreden klanten.

77. Frank Bruin

Heerlijk gegeten in een vertrouwde ouderwets gezellige sfeer!

78. Pure Nostalgie!
    Ik kwam hier al als klein meisje van 5 jaar. Nu, ruim 40 jaar later, lijkt de tijd stil te hebben gestaan hier. De sfeer en zelfs veel gerechten zijn nog net als “toen”. Na 10 jaar niet meer geweest te zijn voelde het als vanouds. De kruidenboter was net zo lekker als in ik mij herinnerde en de geur van gegrild vlees smaakt naar meer. De snoeppot voor de kleintjes bestaat nog steeds! Ook nu mocht ik hier een graai in doen. De bediening heeft duidelijk veel lol en werkt als een team. Waarschijnlijk waren ze wel wat gespannen voor de voetbalwedstrijd die deze avond gespeeld zou worden, want het verliep deze avond niet zo vlot als voorheen. We hebben wel een gezellige en lekkere avond gehad en zullen zeker weer terug komen.

79. dirk trea

Hat was gewoon lekker eten leuken tent om te gaan eten.

80. We hebben hier nu 2 keer gegeten. De new yorker was heel matig en ook de spare ribs. Te duur voor de kwalitie.

81. We willen graag restaurant Wilma en Albert aanbevelen.Met ons clubje van oude buren zijn wij op advies van vrienden gaan eten in uw restaurant. Uitstekend eten en drinken in een hele fijne ambiance met een hele prettige en attente bediening. We hebben een heel prettige avond gehad en zullen zeker nog een keer terugkomen.Bedankt!

82. Gisteravond een vriend uitgenodigd voor een pré verjaardagsfeestje bij Wilma &Albert. We hebben het maandmenu genomen. De carpaccio was tongstrelend; het lamsvlees boterzacht en verrukkelijk van smaak. De chocoladetaart was orgastisch lekker. Kortom het was weer een feest! HEERLIJK restaurant.

83. Richard Verbeek

Gisteren na lange tijd weer bij Wilma en Albert gegeten was echt super goed vond mijn tafelgenote ook! Kortom superavond gehad. 👌👌

84. Supergezellige Franse uitstraling, vriendelijke ontvangst, mooie uitgebreide kaart -je moet wel van vlees houden-, veel aandacht voor ons dochtertje (ze werd extra in het zonnetje gezet, omdat ze tijdens het eten haar eerste tandje eruit had) en de kwaliteit was geweldig. Wij kozen voor de chateaubriand: stukje topvlees en top klaargemaakt. Ook met de wensen voor ons dochtertje hielden ze gelijk goed rekening. Chapeau, hier komen we zeker een keer terug!

85. Uiteraard weer super lekker gegeten met gezellig personeel. Alles was top!
    Wat wel steeds ‘erger’ wordt is hoe krap het aan de tafeltjes is. We zaten met 6 personen bij het raam met het bankje en de personen op de stoeltjes zaten zo strak aan tafel aangezien achter hun een hele lange man zat. Ook de tocht van de deur was erger als oor ervoor!

86. Tanja Hanna

Het eten was heerlijk, alleen staan er veel te veel tafeltjes op elkaar gepropt.

87. Veel te duur voor de geboden (tegenvallende) kwaliteit.
    Rommelige keuken.
    Personeel vriendelijk.
    Wij gaan niet meer. Haarlem heeft veel beters!

88. van der Wolf G.

Was erg lekker en sfeervol, we nemen volgende keer betere plaats. Was wat tochtig. Vlakbij de deur. Zeer succesvol gegeten. Ondanks de drukte evengoed snel geholpen.ben zeer tevreden over het eten en de bediening.

89. Geboren en getogen Haarlemse en nog nooit gegeten bij Wilma & Albert! Dat is nu verleden tijd. Goeie menukaart met enorm veel keus, bediening was erg gezellig en doordat het fout was gegaan met doorgeven bestelling, en er 2 personen veel later het hoofdgerecht kregen, kregen we koffie van het huis!

90. Blommesteijn

Geweldige ambiance!
    Eten voortreffelijk en goede service en bediening.
    Wel wat lawaaierig door drukte.
    Moet zelf je stem verheffen om je verstaanbaar te maken aan tafelgenoten.

Voor de de rest Chapeau!

91. Pecht van Schaik

Gezellige oud haarlemse sfeer, vrolijke bediening. Heerlijk eten.

92. Randy van loo

Super service met eten enorm vriendelijk en grappig personeel.

93. Genoten van de smaak en de kwaliteit van de sateh, de T-bone en de tournedos. Stuk voor stuk heerlijk. Voor vleesliefhebbers the place to eat!

94. Heerlijk gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Maandmenu van wildspies een echte aanrader. Sfeervolle ambiance en vriendelijke bediening. Gewoon top.

95. Heerlijke Chateaubriand van de houtskool grill, een aanrader. Ook de huisgerookte zalm smelt op je tong. De bediening is kundig, snel en adrem, fijn dat er ervaren mensen lopen i.p.v. bij verdienende scholieren (helemaal niets mis mee natuurlijk maar geen specialisten).

96. Heerlijk zoals altijd en gezellig personeel.

97. Tom De Smet

Geweldig gegeten, de kwaliteit en kwantiteit van het eten was top. Daarnaast hadden we een gezellig plekje (gereserveerd voor 7 personen terwijl het helemaal vol zat) en was de bediening snel en vriendelijk.

98. Maritska

Viel tegen erg krap om op je gemak te zitten, inrichting gedateerd mag wel eens wat aan gedaan worden. Voorgerecht en hoofdgerecht was goed. Kiss of fire, leek wel een zwembad alles liep over glas op schoteltje neer gezet of er niets aan de hand was erg slordig. Koffie was lauw erg jammer. Obertje zei toen hij ons de rekening gaf wat maakt u ervan dus je moet hoe dan ook volgens deze jongen fooi geven. Kortom een tegenvaller komt ook geen volgende keer meer, dan weten wij nog wel andere adressen in Haarlem waar je wel als gast wordt ontvangen en de prijs is ook nog aantrekkelijker.

99. Uit eigen ervaring en opgegroeid in de horeca kan ik zeggen dat er maar weinig restaurants in Nederland zijn als deze. Wat er ook over geschreven wordt in de negatieve zin klopt van geen kant en raakt nog wal en kant.
    Zullen waarschijnlijk jaloerse horeca ondernemers zijn of vriendjes.
    Als je op de kaart kijkt probeert iedereen het te kopiëren.
    Voor mij nummer 1 in Haarlem en omstreken.

100. Na een goede eerdere ervaring (van jaren geleden) ben ik recent weer bij Wilma en Albert gaan eten. Wat een teleurstelling... Helaas was het eten in totaal een mindere beleving. Prima stuk vlees, maar de wijze van serveren is ronduit slecht te noemen. Personeel bestaat nu uit (lijkt wel) alleen maar ongeïnteresseerde jongelui. Geen ervaring, veel stuntelwerk. Het duurde bijzonder lang voordat onze bestelling was opgenomen. Bij het serveren van het hoofdgerecht ontvingen we uitsluitend het vlees. De garnituur kwam pas na herhaaldelijk vragen. Meest vervelende is dat, nadat we de manager hebben geïnformeerd hoe slecht de service was, hij ons wat "appelig" aan stond te kijken. Geen excuses, geen tegemoetkoming, helemaal niets... Wat mij betreft de reden voor deze recensie.

Volgende pagina