Op dit adres zit nu: Bistrobar Indonesia

2. Betalen American Express Master Card Visa

1. Sharde Kok

2. Slechte ervaring. Wij hebben er wat dim sum genuttigd met een fles wijn. Fles wijn was goed. We haalde er een dame bij om ons verhaal te vertellen. Die vertelde dat ze er zelf ook niet achter stond. Ze ging verhaal halen bij de chef. Die was not amused en stak dat ook niet onder stoelen of banken. Want dat bepaalde hij zelf wel! De hygiene lapte hij ook aan zijn laars. Er hing een theedoek aan zijn schort waar hij de ene keer zn gezicht (zweet) mee afveegde en de andere keer het randje vh bord. Ik werd er misselijk van. Het enige pluspunt: wow, wat een schitterend ingerichte club! Maar er kan nog een hoop verbeterd worden.

3. Rea Cappon

29 april met zijn 4 en naar de Gin Sum Club geweest. Voor de prachtige nieuwe Club, maar vooral ook -als echte gin-tonic lovers- voor de Gin. Ze hadden de Club beter The Tonic Sum Club kunnen noemen, want: What's in the name? We hebben met zijn 4en voor bijna €500 gegeten en gedronken. Heerlijk gegeten, het €65 7 gangen menu. Betekent voor ruim € 200 Tonic gedronken. We hebben verschillende uitgeprobeerd. Het voelt als afzetterij, of hebben wij het verkeerd begrepen.

Maar de drankjes werden prachtig presenteerd, met ijs, mooie glazen, fruit of andere ingrediënten, maar nauwelijks, en ik bedoel nauwelijks(!) Gin. Hoe kan je voor €200 gin-tonic drinken met zijn 4en en helemaal niets voelen. Echt jammer, dat zo een veelbelovend lokaal zo weinig waarmaakt, waar ze eigenlijk voor willen staan. Wij komen niet terug!

Alsnog, even toevoegen, dat het eten verrukkelijk was, de bediening snel en zeer vriendelijk, het interieur prachtig. Wat ik zeg, echt jammer dit!

Rea Cappon