Op dit adres zit nu: De Beren

Shabu Shabu in Haarlem

Parkeergarage Raaks.
    Meer dan 1000 parkeerplaatsen beschikbaar.
    Shabu Shabu Haarlem bevind zich hierboven.

1419152245 76
1428820141 63
1443321986 66
1481993573 57
1520665160 62

1. Denzel von Deira

Old rice, old fish, nothing fresh. Even the waiter said it's true, it was made in the morning because it's not going to be busy. WAUW. Not even the drinks for free after the complaint. WACK!

2. Heerlijk eten, goede service en betaalbaar, kortom... We komen zeker weer terug 😄👍

3. Eten was heerlijk, de service viel wel mee.

4. We zijn hier gaan eten met mijn goede vriendin en haar vriend (2 stellen). Tegen ons is aan de telefoon gezegd tijdens de reservering dat er pas om 20.00 uur een tafel beschikbaar was. Dus om 20.00 uur stonden we daar voor de deur. Er was daar een gigantische rij van gasten die ook gereserveerd hadden voor 20.00 uur en wij moesten nog eens meer dan een half uur wachten om binnen te mogen gaan.

We waren uiteindelijk aan de beurt en een "manager" vroeg aan ons of we gereserveerd hadden. We gaven de naam van onze reservering en hij klapte uit een snelhechter de genoteerde reserveringen (dit was erg rommelig, het papier was al helemaal verkreukeld)

Toen we zaten hebben we ook lang moeten wachten tot we gevraagd werden voor een drankje en de tablet werd aangegeven door de serveerster.

Na onze eerste ronde te hebben besteld, kregen we ook wel snel het eten. Maar ik merkte dat mijn salade niet was gebracht, ik zei hier niks over want met zo'n grote drukte kan je best iets vergeten. Na een tweede en derde ronde (in alle 3 rondes heb ik mijn salade besteld) ben ik toch maar gaan vragen aan een serveerster waar mijn salade(s) konden zijn. Ze antwoordde vrijwel direct dat deze uitverkocht was. Had ze dit niet eerder kunnen aangeven? Ik hou erg van sushi en minder van de warme gerechten, maar meestal is er ruim aan keuze voor me in elke restaurant. Helaas mistte ik het aantal in keuze bij dit restaurant.

Als laatst gingen we naar de dessertbar. Het was klein en niet nagedacht waar het geplaatst moest worden. De rij ging tot aan boven de trap. Zeer onhandig. Ook waren de desserts niks bijzonders. Alles was al voor 75% leeggehaald en werd niet bijgevuld. In de glaasjes lagen jelly (in verschillende smaken, wat na plastic smaakt) en in een ander soort glaasje zat soort mousse met aardbeienjam.. (erg vettig), fruit is uit blik, chocolade van de Lidl en ijs dat half weg smelt.. (oh ja het ijs zat niet bij het goede kaartje, want tropical smaakte naar koffie)

Ik blijf erbij: als ik all-you-can-eat eet dan ga ik liever naar een kleinere zaak. Zo'n keten is erg groot en chaotisch.

Zal ik nog eens terug komen? Ik denk wel naar een Shabu Shabu, maar niet meer bij deze locatie.

5. [J] 812 punten

Ook bij deze Shabu Shabu vaak geweest. De sushi is altijd goed vers en de bediening is altijd erg netjes en vrolijk. Hier word ik vrolijk van.

De toetjesbar vinden we helaas minder. Dit is vaak niet heel vers (uitgedroogd), en het is allemaal niet heel hygiënisch. Het bolletjes ijs van voorheen was beter.

6. Goede verse sushi en lekkere hapjes.
    Service is oké, blijft een all you can eat toko.

Helaas is de sfeer wat minder en zit je erg krap op andere tafeltjes. Ook werden wij eerst onder een airco geplaatst en hebben wij aan moeten geven dat we toch ergens anders wilden gaan zitten. Hier werd gelukkig niet zo moeilijk over gedaan en we konden rustig verder eten.

7. We waren er voor de tweede keer (eerste keer erg enthousiast) en het viel ons erg tegen. Kwaliteit eten was niet goed. Wasabi uitgedroogd en flauw. Gefrituurde hapjes vol met deeg en moddervet (laten staan).
    Jammer!

8. Dan Kamminga

9. Was weer eens op bezoek in Haarlem en moest even kijken.
    Was prettig verrast door dit restaurant
    in 1ste instantie werden we al erg snel geholpen toen we binnen kwamen kregen we een tafeltje aangewezen

De bediening is erg vlot en loopt vaak rond om drankjes op te nemen en eten rond te brengen
    De zaak was erg vol, maar stond vooral versteld dat het eten zo snel kwam en elke ronde klopte het ook.
    Elke ronde kregen we ook nieuwe wasabi wat bij ons erg snel opgaat.

De kwaliteit was erg goed, sushi was erg lekker, goed van smaak
    snel porties waren goed,
    Bediening was professioneel en snel

kom zeker weer langs als ik in de buurt ben
    ga zo door

10. De bediening was zeer snel, dat was erg prettig. Telkens werd je tafeltje netjes schoon geveegd. Het eten was echt super lekker absoluut een aanrader. Wij komen hier zeker nog een keer eten.

11. Heerlijk gegeten, leuke opzet met al die kleine gerechtjes die je kan proberen, veel keuze. Sfeer ook heel gezellig binnen. Kleine tafeltjes, maar maakt het wel knus. All in, maar toch best pittige eindprijs, dus denk drank niet goedkoop. Maar toch de moeite.

12. Cees Martens

Gezellige atmosfeer, de meeste gerechten waren lekker. Jammer dat sashimi weer bijbetalen is en belachelijk is dat je geen karaf water kunt bestellen alleen maar een fles Chaudfontaine voor €7,50(!!!!). Voor €24,50 p/p mag je eigenlijk wel een volledige kaart verwachten.

13. Fantasie- en smakeloos eten, zeer slechte ervaring in Haarlem.
    Bediening zeer matig op een enkeling na!
    Aan de goede recensies te zien vraag ik me af of ik het niet getroffen heb of dat er andere mensen werken.
    Iig van mij hebben ze geen last meer.

2,1
  14. Vriendelijk personeel, we kregen snel een tafeltje.
    Het drinken was er erg snel, het eten stond ook zeer snel op tafel.

De tafels waren erg klein en stonden veel te dicht op elkaar.

De spicy gerechten waren erg flauw, het eten was allemaal een beetje flauw en vettig.
    De gefrituurde garnalen smaakten naar oliebollen. Lekker hoor, oliebollen, maar niet daar.
    De spicy vis maki was gemaakt van een soort tonijn salade uit blik, niet wat je verwacht bij een sushi tent. Qua smaak ging het wel maar je bestelt er geen 2e ronde van.

De gebakken t-bone deed zijn naam eer aan, de bones waren er in ieder geval niet uitgehaald.

Prijs/kwaliteit een dikke onvoldoende, niet voor herhaling vatbaar.

15. Zaterdag 5 november... modern en gezellig restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Wel jammer dat je maar tot een bepaalde tijd kan eten en dan staat de volgende groep restaurant-bezoekers (gedeelte buiten) alweer te wachten, dus op het laatst toch nog even haasten -> beetje jammer van dit concept !

16. G. Abbermans

Heerlijk eten altijd bij Shabu Shabu. Qua akoestiek is Shabu Shabu ook aangenaam. Wat wel jammer is, is dat de productkennis bij de bediening soms wel erg te wensen over laat. Zo wordt met regelmaat de lamsspies geserveerd als 'Rundsspies' en worden de Tempura garnalen geserveerd als 'Gefrituurde Gambas', nu is dat laatste natuurlijk niet geheel onwaar, echter klinkt Tempura garnalen toch wat meer Japans. Maar ja dat is misschien een beetje mieren******* om niks. Toprestaurant!

17. Het restaurant is een mooie grote ruimte, maar de tafeltjes staan zo dicht op elkaar dat je moet oppassen om niet het glas drinken van de buren te pakken.
    De bediening is traag, we moesten langer dan een half uur op onze drankjes wachten.
    En dan het eten... De chicken meatballs waren zo traag en droog dat ze van het satestokje af stuiterden. Bij de zalm van de plaay krijg je een liefdeloze kwak knoflooksaus, de rijst van de maki's was niet plakkerig, de gember was op en voor de spicy zakm en tonijn wordt een soort vismousse gebruikt ipv verse vis. Oh ja, ik heb een vetvlek in mijn broek omdat de loempia druipt van het vet.
    Kortom, het was een zeer slechte ervaring en we komen hier niet weer.

18. Ria 2269 punten

Een kleine twee weken hier gegegeten met een gezelschap van 6 personen.
    Restaurant is prachtig ingericht, ruim opgezet (niet wat ik gewend ben van Zoetermeer bijv) en heeft een mooie lichtval in het restaurant. Erg leuk om te weten is dat er een groot buitenterras is.
    Menu verschilt iets met de kaart van Zoetermeer, en daarom heb ik me voornamelijk geconcentreerd op de verschillende gerechten die Zoetermeer niet serveert. Die waren zalig. Echter de yaki ramen was een tegenvaller, jammer, maar mocht de pret niet drukken.
    Bediening was ondanks dat het niet druk was niet echt netjes. Als er drinken besteld werd werd er na de 4de persoon al weggelopen, terwijl we toch echt met 6 personen zijn. Jammer.
    Voor de rest scoren ze wat mij betreft meer dan goed!

19. Al even geleden [begin Juli 2011] hebben we hier gegeten.

Het was erg druk, maar hier hebben we geen moment last van gehad. Zelfs met die drukte hadden de bediening tijd voor een persoonlijke noot en aandacht voor de diverse klanten.

De diverse gerechten waren uitstekend. Wat soms verkeerd ging waren de verkeerd geleverde gerechtjes. Maar goed, soms wist ik ook niet meer helemaal precies wat we besteld hadden en wie weet hebben we hierdoor wel verrassende gerechtjes gegeten die we anders nooit hadden geproefd.

Wat ik erg prettig vind is dat de parkeergarage er zo goed als onder zit en zelfs bij wat druilerig weer je droog en snel op je plek bent.

Ook hier spreek ik over een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Een aanwinst voor Haarlem!

20. Heerlijk vers eten voor een goedeprijs.

Genoeg keus.

Vriendelijke en snelle bediening.