Restaurant Mr. & Mrs. in Haarlem

1. We hebben echt heerlijk gegeten bij Mr. & Mrs. Het eten was echt bijzonder! Ik ben vegetarisch en er staan wel wat vegetarische gerechten op de kaart, maar niet veel. Ze gaven meteen aan dat ze voor mij elk bestaand gerecht vegetarisch konden maken of een vegetarisch verrassingsmenu konden samenstellen. En ik heb echt heerlijk gegeten, de kok had ontzettend zijn best gedaan. De bediening was ook erg vriendelijk en professioneel. Hier ga je echt dineren en zit dus zeker zo'n 2.5-3U aan tafel en dat vond ik ook erg leuk. Een absolute aanrader!

2. Ook hier het fenomeen van gangen van het formaat voorgerecht. Gekozen voor 5 gangen van de chef. Leuke afwisseling in vlees, vis en gevogelte. Zeer veel aandacht voor presentatie op het bord. Zeker genoten van het eten en de bijpassende wijnen.
    Wat mindere punten zijn er ook. De bediening ratelt leuk op wat de chef heeft gemaakt, maar is verder nogal afstandelijk en niet echt betrokken. Wijnkennis is niet echt aanwezig, terwijl de wijnen zeker goed zijn. De charmante pijpenla is helaas wat erg volgepropt met tafeltjes waardoor intiem dineren wat lastig is.
    Wat minder tafels en wat meer enthousiasme bij de bediening zal in combinatie met de mooie gerechten hier een toprestaurant van maken. Dat is nu nog niet het geval.

3. Leuk concept, goede sfeer, leuke gastvrouw en het eten is top!