Hier zie je hoe de meningen over de Restaurant Brick verdeeld zijn.

De kok vroeg of hij ons mocht verassen, en dat heeft hij zeker gedaan. Heerlijk 3 gangen menu gegeten. Zeker een aanrader.

a.vesters

Heerlijk gegeten, alleen jammer dat er geen suikervrij toetje was. Dat kom ik helaas al heel lang bij veel restaurants tegen. Er wordt al lang zoveel geschreven over alternatieven, dat het mij een uitdaging zou lijken om daar iets mee te doen.

Hans de Bruijn

Heerlijk gegeten! Leuke plek! Vriendelijke mensen! Voor herhaling vatbaar👍

Kirsten

Lekker eten voor een leuke prijs. Attente bediening. Komen zeker nog eens terug. Mini minpuntje: de tafel plakte, maar dat deed niets af aan de fijne avond!

Marijke

Met twee vriendinnen gegeten bij Brick. We hadden veel bij te kletsen en kregen daarvoor alle ruimte van de super attente bediening. Het eten was echt heel goed. Op verzoek werd zelfs een zwangerproof gerecht gemaakt. Heerlijke wijn erbij, kortom een geslaagde eetbeleving!

Voor bedrijfsuitje van Ordina hebben we een goed aanbod gekregen voor een groep van 14 personen. De bediening was goed, het eten was heerlijk en het dakterras was gezellig.

Zeker een aanbeveling, we gaan een keer terug komen.

Ellen uijtendaal

Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant Brick. De keuze voor deze avond was het aanbevolen menu. Het voorgerecht was een bordje met o.a. verschillende soorten vis. Heerlijk! Daarna een mooi stukje vlees met asperges. Tot slot een chocolade cheese cake met aardbeien en ijs. Zoals ik het menu beschrijf lijkt het simpel maar het was met zorg klaargemaakt en er zaten mooie accenten tussen die zeer verrassend waren.

Ga het eens uitproberen want het is zeer de mooite waard.

Anita jonk

Wij hebben heerlijk gegeten. Prettige bediening. De sfeer in het restaurant heel prettig. Dit restaurant is echt een aanbeveling.

John Goedhart

Een heerlijke avond gehad met fantastisch eten en vriendelijk personeel! Vooral de viognier witte wijn was heeeeeerlijk!

Martine Reineke

Wat hebben we heerlijk gegeten! De nieuwe kaart is zeer de moeite waard. De kinderen waren blij met hun sappige Brickburger en krokante frietjes. De steak bavette was heerlijk zacht en mals, vooraf vis ceviche en barrata, mmm. De porties waren ook goed: niet te veel, niet te weinig. Fijne bediening en rustige ambiance.
    Gaan dus!

Peter van der Oord

Heerlijk gegeten met z'n tweeën in een gezellige ambiance met meer dan een prima bediening, attent en vriendelijk.

Heerlijk gegeten en voor zeer schappelijke prijs. Attente, persoonlijke en vriendelijke bediening. Werd rekening gehouden en meegedacht met zwangere tafelgenote. Wij komen terug.

Valerie

Heerlijk gegeten, goede sfeer, een aanrader!

Margreet van Rijssel

Ik heb hier nu al 2 keer gegeten, een keer met mijn man en zoon van 5, en een keer met vriendinnen, en het is echt geweldig.

Er wordt overal rekening mee gehouden, het eten is van zeer hoge kwaliteit en echt verrukkelijk. De bediening is enorm aardig en je kan er gerust een hele avond tafelen. Zelfs met onze kleine man werd rekening gehouden. Ze denken met je mee en zijn erg gastvrij.

Ik ga hier zeker vaker eten!

Ik heb het drie gangen menu gegeten en dat was erg lekker! Veel verschillende en doordachte smaken. Ook de service was top! Zeker een plek om terug te komen.

Dennis

Zaterdag heerlijk gegeten bij Brick gegeten. Een gezellige rustige sfeer gepaard met goed gastheerschap maakte een avondje Brick erg gezellig.

Zeer gastvrij en service gericht. Eten van uitstekende kwaliteit. Een absolute aanrader om hier te gaan eten. "Ben net terug van een jaar Amerika maar ik heb nog nooit zo'n lekkere hamburger gegeten". Dit vertelde de vriendin van mijn zoon me tijdens het eten.

Dirk

Onze favoriet in Haarlem en afgelopen zaterdag werden we wederom niet teleurgesteld. Het 3 gangen diner was weer top en de service en sfeer prima. Bas en de rest van het team dankjewel voor weer een heerlijke avond en tot snel!

jalster

Afgelopen zaterdag weer heerlijk gegeten bij Brick. Echt goed eten, met zorg opgemaakt en voor een prima prijs.
    Ik kom hier zeker weer.

h.versteeg

Bart Keijer

Dikke 10. Top tent

An en Rob

Gisterenavond heerlijk gegeten bij Brick! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening. We hadden alleen pech dat er een grote groep naast ons zat met veel gelach, waardoor wij elkaar soms niet meer konden verstaan.

We komen zeker nog een keer terug.

Remko

C.j.thoolen

Ruim en gezellig en sfeervol ingericht. Bediening is uiterst correct. Informatie over de gerechten wordt duidelijk gegeven. De menukaart is ruim en voor ieder wat wils. De prijs kwaliteit verhouding is uitmuntend. Zeker een adres om nog eens terug te komen.

zaterdagavond heerlijk gegeten bij Brick. Prijs/kwaliteit is erg goed, gerechten smakelijk opgediend. De bediening is prima. Het was een hele drukke avond met veel grote groepen, maar ondanks deze drukte kwamen de gerechten prima op tijd op tafel. Complimenten voor de keuken! Wij zaten boven. Volgende keer ook graag een keer beneden.

Voor de derde keer hier, nu met vrienden, gegeten. Nu eens à la carte. Dat is ons ook heel goed bevallen. We houden het restaurant op ons lijstje.
    Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Verrassende gerechten die aantrekkelijk worden gepresenteerd.
    De bediening is zeer alert en professioneel. In weinig restaurants maak je het mee dat de bediening zich herinnert wie wat heeft besteld. Hier wel en dus geen geleur met borden.

Samen met vrienden wezen eten. Leuk restaurant, goed ingericht, sfeervol en ontspannen.

Het eten was keurig en smaakvol, zeker in verhouding met de prijs.

Bediening was vlot en attent maar verslapte aan het eind van de avond.

Goede plek om een gezellige avond voor een goede prijs te eten.

Goed gegeten. Sfeervol restaurant, attente bediening. Leuk met open keuken

We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Brick. Het restaurant, gelegen aan de voet van de gezellige Vijfhoek, bevindt zich in een mooi, gerenoveerd en gezellig pand. Het personeel, de ambiance en de akoestiek waren allemaal naar volle tevredenheid.

Vooraf had ik de hertenham. De salade van zuurkool was verrassend fris maar toch een goede combinatie bij het volle maar zachte hert. Een dikke 9.

Als hoofdgerecht kwam de hertenbiefstuk. Dit vlees was mooi mals en perfect rose gebakken. Hij werd geserveerd met smaakvolle wintergroenten en een wat flauwe aardappel kastanje muffin. Een 8.

En dat allemaal voor zeer redelijke prijzen. Het volwaardige 3 gangenmenu staat voor €25 op de kaart. Kortom: een aanrader!

kraaikamp

Ik heb hier erg lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en professioneel. De glazenplaat op de vloer op de boven verdieping waardoor je zo de keuken in kijkt is leuk bedacht, verder ziet het restaurant er stijlvol uit. Het restaurant is iets prijziger, maar dit wordt goed gemaakt met de kwaliteit van het eten.

Een gezellige avond gehad bij Brick gisteravond! Echt heerlijk gegeten. Bas stelde een verrassingsmenu voor; we hebben een proeverij van voorgerechten gegeten, twee verschillende soorten vis als hoofdgerecht en gepocheerde perzik met vanilleijs als dessert. Het bord was mooi opgemaakt en het eten was fantastisch! Zeer klantvriendelijke en deskundige bediening. Kom zeker binnenkort weer terug!

Justien

Alles was uit de kunst! Heerlijk gegeten!

Vbeerthuis

Twee keer bezocht. Eten prima, helaas blijft de service daar verder achter. Met een groep eindeloos gewacht (twee uur!) op het middengerecht. Toen het eindelijk arriveerde, waren de gerechten al afgekoeld. Ambiance is mooi, nu nog zorgen voor attendere bediening en meer mensen in de keuken ...

Ik heb hier gisteravond heerlijk gegeten, niets te klagen gehad, kom woensdag al weer terug.

4 Februari 2012. Niets op aan te merken, juiste aandacht vanuit de bediening, goede prijs / kwaliteit verhouding in een fijne atmosfeer. We komen terug !

Vanavond met vrienden gegeten, we werden ontvangen door Bas dus dan begint de avond al goed.
    We zaten boven met zicht door de glazen vloer op de keuken, dat maakt al dat je honger krijgt.
    We begonnen met een amuse, daarna een proeverij van voorgerechten, daarna een proeverij van hoofdgerechten, beide waren heerlijk en een aanrader om alle gerechten een keer apart te proberen. Bij het nagerecht, hoewel het niet op de kaart stond, vroegen wij - geheel in lijn- om een proeverij van nagerechten, ook dat was heerlijk! Heerlijke wijn en bij het nagerecht een lekkere dessertwijn. Vriendelijke bediening. Echt zo'n avond waarvan je op een gegeven moment denkt... oh is het al zo laat!
    Kortom een leuk restaurant, gezellige sfeer en heerlijk eten. We komen zeker weer terug.

Sandra Menken

Gister dit restaurant ontdekt. Echt heerlijk eten en fijne bediening. Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Een heerlijke avond gehad.

Marijke Jansen

Een regelrechte aanwinst! Heb inmiddels verschillende keren bij Brick gegeten, zowel het 25 euro menu als a la carte.
    Iedere keer zeer smakelijk!

Gisteravond heerlijk gegeten. Er werd regelmatig gevraagd of we nog wat wilden drinken.
    Wij vonden het eten echt heel goed, de bediening aardig en prijs kwaliteit ook goed.
    Ik zal het zeker aanbevelen

Eten bij Brick is als kijken naar een wedstrijd van Ajax. Je ziet al dat talent en je denkt hoe is het mogelijk dat ze zich zelf steeds in de voet schieten. Het eten was erg lekker, de bediening bleef daar ver bij achter. Lang wachten op een nieuwe gang en niemand de even kwam kijken of we wellicht nog een glas wilden drinken en dat terwijl de zaak slechts voor 70% gevuld was.

Als de kwaliteit in de keuken stabiel blijft en de service een sprong maakt, kan gezegd worden dat Haarlem een goede tent rijker is. Doen ze dat niet dan zal brick snel in brak veranderen.

Louise en chris

De Hofjesroute in Haarlem leidt langs dit onopvallende restaurant in een fraai pand. In een klein straatje. Alles wordt gecompenseerd door het innerlijke: een warme aankleding, een gezellige sfeer, een prima en leuke bediening en mensen, het inwendige van de mens wordt gestreeld. Meer dan de moeite waard voor ons bourgondische Brabanders om opnieuw nog eens naar het Haarlemse te gaan om ons opnieuw te laten verwennen!

Vorige week zaterdag voor het eerst naar Brick. Wat een super leuk restaurant is Haarlem rijker!
    Het eten is echt heerlijk, borden mooi opgemaakt. Wij hadden voor: proeverij en pompoen, als hoofd runderlende & eendenbout.
    Ik kom zeker terug!

Mark en Ingrid

We zijn gisteren bij Brick wezen eten waar bij binnenkomst al gelijk blijkt door de metamorfose van de zaak de sfeer en uitstraling enorm verbeterd is.
    bediening was zeer goed en ook de kwaliteit van het eten was super.
    Complimenten aan Brick en we kunnen het echt iedereen aanraden

Mike en Ingrid

Na wat goede verhalen vanavond voor de eerste keer bij BRICK gegeten.
    Het is een erg toegankelijk restaurant op een leuke plek in Haarlem.
    De bediening was vriendelijk en goed en het eten was erg lekker!

Een aanrader en een aanwinst voor Haarlem!!

Vanavond voor de eerste keer bij het net geopende Brick gegeten. Eigenaar Bas gaf ons bij binnenkomst een rondleiding door het restaurant. Prachtig pand en mooi ingericht.
    Gekozen voor het kennismakingsmenu. Een proeverij van verschillende gerechten bij elke gang. Ik zou dit menu nog een tijdje aanbieden. Het is een leuke en makkelijke manier om mensen kennis te laten maken met de keuken van Brick.
    Dank voor de goede service en gezellige avond. Heel veel succes!

Vorige pagina