Restaurant Brick in Haarlem

vr lunch 12:00 - 16:00 diner 18:00 - 22:00
za lunch 12:00 - 16:00 diner 18:00 - 22:00
zo lunch 12:00 - 16:00 diner 18:00 - 22:00

Omschrijving

Niets is teveel wanneer je een avondje uit bent bij Brick. Een lunch, einde middag borrel, diner en een klein drankje aan het eind van de avond.
Wij geven graag een twist aan onze gerechten. Deze zijn Frans met invloeden vanuit de gehele wereld. En om de twee weken is er een nieuw 3, 4 of 5 gangen menu. Kosten van de menu´s zijn vanaf € 29,50.

• Biologisch

1678204537 88
1686193224 88
1694181910 89

1. Jurriaan Scheffer

Heerlijke wijn gedronken op goed advies, verzorgde voorgerechten met frisse smaken. Geweldig bereide ossenhaas met goede saus en op verzoek stukje goed gebakken eendenlever. Kaas plankje was ruim voldoende en mooie selectie, passend 20 jaar oud snoepje erbij heerlijk. Conclusie Brick is fris, kundig en smakelijk, prijs is voor Nederlandse begrippen stevig maar het zeker waard, doen!

2. Heerlijk gegeten! We zaten aan de open keuken, leuk om te zien hoe alles met zorg klaargemaakt werd.
    Vriendelijk personeel ook! Aanrader.

3. Wat een heerlijke avond, met geweldig surprise menu en dito heerlijke wijnen. Thnx!

4. Steven Penson
    Vertaal van English naar Nederlands

It was a special Valentines dinner. The food was amazing with five courses and excellent wine pairings. The service was just right showing up only when appropriate.

5. Lonneke Willemsen

Wat hebben we hier heerlijk gegeten, echt genoten van elk gerecht.

6. Monique Godefrooij

De ontvangst was heel vriendelijk en professioneel. Dit was ook voortdurend zo dat de bediening heel erg vriendelijk en klantgericht is.
    We aten met vrienden en namen het driegangenmenu, een van de gasten was vegetarisch: geen probleem. We waren heel erg verrast over de kwaliteit van het eten, geweldige smaken en texturen, alles was heerlijk en een fantastisch dessert. Ook degene die vegetarisch at was heel enthousiast, het was voor haar lang geleden dat ze zo heerlijk had gegeten. Een heerlijke amuse vooraf, geweldig.
    Al met al een fantastische ervaring. Het enige minpunt is de akoestiek, het is lawaaiig, jammer.

7. De Boer en Bont

Heerlijk genoten met zijn tweetjes van een 4- gangenmenu met wijnarrangement.
    Er wordt gekookt met passie, de smaken van wijn en gerechten kundig gecombineerd!
    Een ongedwongen sfeer, gastvrij.

Eigenlijk geen negatief punt, wel tip: met gevoelige longen een tafeltje iets verder van keuken kiezen.

8. John Luyt

Heerlijk gegeten.
    Heel prettige bediening.

9. Vrijdag hebben we met z'n tweeën hier gegeten en we hebben een erg fijne avond gehad. Het eten was (o.a. het verrassingsmenu) echt heerlijk en de bediening was attent, behulpzaam en heel fijn. Ik kom hier zeker weer terug.

10. Sylvia van Beest

Heerlijk eten bij Brick. Zeer verfijnd allemaal. We hadden het viergangen diner genomen. Wij eten geen vlees, maar wel vis of vega. Het was allemaal heerlijk. Het enige wat ik aanraad probeer meer vegagerechten. Nu kregen we alleen vis. Overheerlijk overigens. Toch zou ik graag niet alleen vis maar ook vega willen. Verder komen wij zeker terug bij Brick.

11. Een sfeervol restaurant met attente meiden in de bediening. Het eten viel erg tegen. Het paddestoelen voorgerecht was verrassend en lekker! Maar bij een vegetarisch 3-gangen verrassingsdiner verwacht ik als hoofdgerecht wel iets anders dan het vlees-hoofdgerecht maar dan zonder vlees. Kortom, alleen de groenten die mijn tafelgenoot naast haar vlees kreeg, kreeg ik als hoofdgerecht. Alleen een ander sausje erbij. Dat is toch geen vegetarisch hoofdgerecht?! Het dessert viel ook tegen. Lekker ijs maar de harde stukken appel ernaast begreep ik niet helemaal.

12. Op een vrijdagavond hebben wij met een groepje van 4 het verrassings 4gangenmenu bij Brick in Haarlem gegeten. De 1e, 2e en 4e gang waren heerlijk!
    Het hoofdgerecht van 1 van ons was echter zeer teleurstellend. Van tevoren hadden wij aangegeven dat 1 van ons graag een hoofdgerecht zonder vlees wilde. Diegene kreeg de garnering van het vleesgerecht op een bord opgediend, maar dan zonder vlees. De serveerster lichtte toe dat er wel champignons extra bijzaten. Na lang zoeken bleken die vergeten. Er werd nog een schaaltje champignons nagebracht, maar die waren ontzettend zout! Er werd door het personeel niet adequaat gereageerd op deze klacht.

Echt heel zonde, en een gemiste kans voor zo’n goed restaurant, om iemand die liever niet teveel vlees eet zo’n incompleet gerecht op te dienen.

3,2
  13. Brigitte

Goede sfeer, goed eten heel relaxe gezellige avond gehad!

14. Mariette

We hebben heerlijk gegeten, bijzonder lekker combinaties van de gerechten.
    Top, komen zeker nog eens terug.

15. Martine

Genoten van het viergangen verrassingsmenu met wijn arrangement. Verrassende combinatie van smaken, soms heel veel smaken tegelijk, zoals bij het voorgerecht met tonijn, piccalily, avocado en tacochips (en nog meer maar dat ben ik vergeten). Gedurfd en erg lekker. Ook fijn de verschillende structuren die in de gerechten terugkomen. Een uitstekende prijskwaliteit verhouding. Leuk ook dat je tijdens het verhaal van de sommelier een slokje ingeschonken krijgt en wordt aangemoedigd om mee te proeven, terwijl het verhaal wordt verteld. Kortom een echte aanrader. Ik heb één tip. Voor een 9 voor de sfeer zou het leuk zijn als jullie het binnenplaatsje aankleden met wat bloeiende planten en de koelkast daar weghalen. Dan wordt het nog gezelliger.

16. Vriendelijk personeel, lekker eten op een wijze bereid zoals je dat niet thuis doet. Was alleen erg warm, verwarming stond erg hoog.

17. Madeleine

Heerlijk knus gegeten op het dakterras! Lekkere gerechten, verrassende wijnkaart en mooie wijnglazen.

Wij komen terug.

18. Dick Mastebroek

Mooie avond gehad, heerlijk buiten gezeten, ontspannen sfeer. Fantastisch eten, echt iets voor fijnproevers, hier krijg je gerechten die goed op elkaar zijn afgestemd. Zeer kundige ober/sommelier, heerlijke wijnen, samengevat: TOP!!

19. Leuk en goed restaurant, verrassings menu met perfect op elkaar afgestemde gerechten, vriendelijk bediening. Wij komen zeker nog terug om te eten in dit restaurant.

20. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met vriendelijk personeel.

21. Echt een top restaurant. Ik ben samen met mijn vriendin enorm in de watten gelegd. Wij hadden beide het verassingsmenu genomen (een aanrader). Hierbij een perfect wijnarrangement met mooie toelichtingen over herkomst en smaak. De gerechten die wij hadden waren stuk voor stuk heerlijk en erg origineel.

We merkten gelijk dat we met een top team te maken hadden onder leiding van zeer goede bedrijfsleider die precies weet wat er moet gebeuren om de gasten tevreden te stellen.

Al met al een van de beste eetervaringen die ik in een lange tijd heb gehad. Een echte aanrader!

22. Wat een geweldig restaurant! Het eten is lekker en de bediening doet het erg leuk. Je moet daar niet heen gaan voor een snelle hap, want bij dit restaurant kan je goed genieten van de lekkere wijntjes, het eten en de leuke sfeer. Zeker een aanrader en tot de volgende keer!

23. A. vd Berg

27-10-2017. Goed eten en een vlotte bediening. Bij weggaan vergat ik mijn pinpas op tafel. Dame tafel naast ons kwam hem brengen aan de bar toen ik wilde afrekenen. Wie was dit? Wil je graag bedanken. Laat s.v.p een bericht achter. Mijn mail mag Brick aan je doorgeven.

24. Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten.
    Heel attente bediening, die ook goed op de hoogte was van de verschillende wijnen.
    Een aanrader.

25. Een fijn restaurant om te zijn, te eten en te genieten

26. Vriendelijke bediening, een lekkere huiswijn en een heerlijk verrassingsmenu. Hier ga ik zeker nog een keertje eten.

27. Verfijnde seasonal keuken in een intieme sfeer in een echt oud-Hollands interieur. Relaxte bediening met goede kennis van zaken.
    Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader! Reserveren aan te raden.

28. We zaten op de bovenverdieping, een mooie ruimte. Alles was in orde met als uitschieter de bediening die heel attent was. En van het eten vond ik het voorgerecht heel lekker en bijzonder, met rauwe helibot!

29. Het is echt een top zaak en dat in Haarlem met zo veel keus! Heerlijk eten en fijne prijs kwaliteit! Goede bediening en verassende gerechten! Komen graag terug. Ook voor kerst een aanrader.

30. Monique heemskerk

We hebben heerlijk gegeten bij Brick ter ere van ons 25-jarig huwelijk. We hebben alle 7 het verrassingsmenu gekozen. Hierbij had je wel de keuze vlees of vis of een combinatie.
    Het eten was voortreffelijk en de ambiance ook. We zaten op de eerste etage. De bediening was ook zeer vriendelijk en was goed geinformeerd en heel gezellig. Kortom een aanrader!

31. Rogier Gerritsen

Heel vriendelijke bediening en lekker gegeten.

32. Top gegeten, veel variatie op het bord. Service ook top, niet te stijf maar wel veel kennis van de wijnen, kaas en het eten natuurlijk.

33. Lekker gegeten, top bediening.

34. Sanne Terhoeven

Hele leuke avond gehad met een superbediening. Het eten was ook lekker. Alleen jammer dat als je een 3 gangen verrassingsmenu neemt waarbij men aangaf dat deze bestond uit gerechten die niet op de a la carte, je dan als vegetariër precies de gerechten krijgt die op de a la carte menukaart staan. Dat is dan niet zo verrassend.......maar verder goed & gezellig!

35. Wat een heerlijk restaurant met super leuke enthousiaste bediening! Aanrader!

36. Wij hebben echt een top avond gehad. Super leuke bediening met goede kennis. Een avond die helemaal compleet was. Heerlijk 4-gangenmenu met verrassende smaakcombi's.
    Echt een aanrader en maximaal ontspannen.

37. Erg goed ervaring, Leuke bediening. Er wordt overal aan gedacht en heel attent met drankjes. Vooraf een hapje waarbij onze zwangere vriendin zonder te vragen een hapje kreeg wat ze wel mocht eten. Heel verrassend. Vervolgens gekozen voor het 3-gangenmenu van de chef, die beviel bij iedereen aan tafel erg goed. Een aanrader voor een gezellig avondje uit!

38. Zaterdag 8 juli samen met mijn partner gegeten bij Brick. Bij aankomst bleek er iets misgegaan te zijn met de reservering, maar dit werd op een zeer goede en rustige manier rechtgezet door ons eerst even een drankje te laten drinken op het terras boven om ons vervolgens te waarschuwen zodra de door ons gereserveerde plek beneden buiten vrij zou zijn. Toen dit het geval was maakten wij gebruik van het verrassingsmenu waarbij men zich nog herinnerde van een vorige keer dat voor een van ons het een en ander aangepast diende te worden. Erg goed! Het menu was ook ditmaal subliem en genoten wij met volle teugen. Toen het buiten iets sneller afkoelde dan de bedoeling was kregen wij alsnog binnen een prima tafeltje waar wij de maaltijd konden voortzetten. Het eten is prijs/kwaliteitsverhouding top, de bediening is bijzonder alert en vriendelijk. Voor ons zeer zeker een reden om weer gauw terug te keren!!

39. Annemiek

Hele aardige bediening.
    Gezellige inrichting en zeer lekker eten!
    Het is smaakvol en gevarieerd. Toetje was heel bijzonder.
    Goede prijs / kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!

40. 4-gang menu gekozen met wijn erbij en het was echt lekker! personeel was zeer professioneel, er hangt een goede sfeer en het eten was gewoon top. ik kom zeker terug.

41. M.beunk

Een erg goed restaurant (ondanks de wiebelende tafel). Goede uitleg en erg verrassend. Komen zeker een keer terug.

42. Heerlijk eten, prima sfeer en bediening. De hoeveelheid had iets meer kunnen zijn.

43. Anne-Marieke

Vrijdagavond met 7 man buiten bij Brick gegeten, alles klopte: het weer, de sfeer buiten, de bediening, de plek en daarbovenop was het eten, waar we naruurlijk ook voor kwamen heerlijk! Van de burgers tot en met het werkelijk verrassend lekkere verrassingsmenu, met de heerlijkste combinaties. Wij komen zeker terug!

44. Always great, tasty and affordable menu! And their back terrace is so great!

45. Super!! We hadden het verrassingsmenu van de chef; ontzettend lekker eten, goede porties, lekkere wijn en ook leuke bediening. Aanrader!

46. Lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant. Onthaal was meer dan enthousiast door de gastvrouw, voelde direct goed. Het eten was van zeer goede kwaliteit, niet bijzonder verrassend. Mooie wijn gedronken en als digestief werd mij door de sommelier een Roggejenever aangeraden bij afwezigheid van Grappa. Erg goed alternatief. Alleen de espresso was erg zuur. We komen zeker een keer terug, mede omdat de kaart regelmatig wisselt.

47. Sjoukje van der kaay

Weer allemaal erg lekker. Blijft top de verrassings menu's.

48. Weer super lekker gegeten met een fantastisch mooi wijnarrangement erbij. Wederom genieten!

49. Brick is een van onze favoriete restaurants. We hebben weer erg lekker gegeten, sfeervolle ambiance, vriendelijk personeel, mooi opgemaakte borden en smaakvolle creaties op het bord. Op eerste gezicht lijkt een driegangen menu vrij weinig, maar toch zijn we zeker niet met trek vertrokken.
    Anders dan andere keren hadden we geen amuse ?
    Echt een aanrader !!

50. Erik Kuiper-van den Berg

Ik geef niet snel alleen maar tienen omdat het een beetje over de top is. Maar in dit geval, zoals altijd, meer dan verdiend. Een top restaurant met een top keuken die snappen hoe je je gasten in de watten moet leggen. En dat ook nog eens voor een hele goede prijs.

51. We hebben heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid. Kortom we hebben een heerlijke ontspannen avond gehad. Zeker een aanrader.

52. Geweldig restaurant, 1 van de beste (zo niet de beste) van Haarlem! Prachtige borden, heerlijke smaakcombinaties. Vriendelijk en vakkundig personeel. Aanrader!

53. Tom Snijders

Heerlijk eten. Aanrader!!! We hebben het 4-gangen menu van de kok genomen, met als restrictie 'geen vlees', en het was heerlijk. 3*vis + nagerecht; de volgende keer vragen we 'geen vlees en 'niet meer dan 2 vis'.

54. Hebben à la carte gegeten, en kunnen met enige ervaring zeggen dat vanaf de amuse tot aan het dessert die aanmoedigings prijs 2016 tot meer moet gaan leiden! Beste restaurant van Haarlem.

55. Lottie Buit

Lekker en origineel eten (vlees met schaaldieren saus en gefrituurde ongepelde Nederlandse garnalen)!
    Ietwat lange tijd tussen de gangen van het 3-gangen verrassingsmenu.
    Goede bediening, relaxte sfeer.

Jammer dat het 3-gangenmenu alleen als verrassing kan en je geen keuze hebt. Verbeterpuntje.
    Goede ervaring dus!

56. Brick = best

1) het eten was subliem !
    2) de wijn was voortreffelijk
    en
    3) onze gast(jonk)vrouw alert, attent en bijzonder vriendelijk

Wij hebben genoten en geven Brick een dikke 9 :-)

Mvg, F & P

57. Ineke Venniker-Spoelstra

Wij waren met drie personen. Werden aller vriendelijkst ontvangen en onze jassen werden aangenomen ! Is niet overal zo.
    De drankjes werden snel geserveerd en het heerlijke knapperige brood met de saus . En een lekkere amuse van oude kaas met mosterd en piccalilly !
    Het eten was super lekker en tussendoor werd iedere keer gevraagd of alles naar wens was. Is ook niet overal zo.
    Al met al een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten, en...
    onze jassen werden ook weer gehaald. TOP DUS

58. We always enjoy Brick and invite our friends here, however last night we had to wait very long for each step, e.g only for menu we waited 15 min, for the main course 40 min, for desert 30 min, and for the bill another 15 min. In total we spent 3,5h in the restaurant which felt too long and tiring...

59. Maurine van Mourik

Heerlijk gegeten. Prima wijn. 't Was een drukke avond en dat merkten we (helaas) aan het personeel. Iedereen was erg vriendelijk, maar we moesten de obers een paar keer roepen omdat 't lang duurde. Dat was het enige minpuntje aan de avond.

60. Alles prima, klein min puntje hoofdgerecht beetje weinig. Zeker voor een man. Serveer er iets bij.

61. Hans Jochemus

Vriendelijkheid, een soort van thuis komen en dan nog geweldig heerlijk eerlijk eten. DANK.

62. Inge Seijkens

Sfeervol restaurant met heerlijke gerechten en wijnen. We zaten bij de open keuken. Leuk om de bedrijvigheid te zien in die keuken. Vriendelijke bediening. Het enige minpunt vonden wij dat het lang duurde voordat we de kaart kregen de drankjes en de gerechten. wellicht kwam dit door de drukte en de grotere groepen die aanwezig waren.
    De coquiles waren heerlijk en heel bijzonder geserveerd; de eendenborst lekker mals en goed van smaak, de cheesecake lekker fris door het ijsbolletje van framboos...

63. Heerlijk gegeten en gedronken. Leuke sfeer en aardige bediening. We hadden het verrassingsmenu en dat was verrassend lekker. Dit was mijn tweede keer en het bevalt zeer goed. Ik kom hier zeker terug.

64. Sharde Kok

65. Matilde Vazquez Jareño

Verrassingsmenu genomen; uitstekend gegeten; vriendelijk bediening; lekkere wijnen.
    1 - puntje; wij zaten naast een redelijk grote groep van 7 dames die heel erg aanwezig waren.
    Kan bediening niets aan doen.

66. bert kempen

Uitstekend gegeten, prettige bediening, prima wijnen.

67. Heerlijk genoten van een goed maal en zeer vriendelijke bediening. Het interieur doet knus en prettig aan. Het eten was tot in de puntjes verzorgd. Het verrassingsmenu is een aanrader en fijn dat ook een bob-wijnarrangement mogelijk is. De gerechten kwamen snel door. Had her en der zelfs iets minder snel gemogen. Al met al, een top avond en wij komen binnenkort zeker weer terug!

68. Tamara Zwart

We hebben erg lekker gegeten en genoten van de ambiance! Leuke kaart ook, niet te groot maar gerechten met van die mooie "smaaksensaties". Zo was ook de amuse bouche een voortreffelijke combi van oude kaas en zilveruitjes. Opgewekte, enthousiaste bediening met een goed advies wat betreft de wijn. Het enige ieniemini minpuntje is dat we van tevoren hadden aangegeven dat we bijtijds weg moesten i.v.m. een voorstelling. Dat zou geen probleem moeten zijn werd ons beloofd, maar uiteindelijk konden we toch een half uur later dan gepland pas weg.

69. Over het algemeen een zeer matige ervaring. Weinig aandacht van de, overigens wel zeer vriendelijke, bediening. Tot een paar keer aan toe zelf om dingen moeten vragen. Bijvoorbeeld om een bijpassende rode wijn bij het hoofdgerecht. Beetje mosterd na de maaltijd op deze manier. De bestelde burger was veel te rood, hier is niks mee gedaan. Het geheel duurde onnodig lang. Gerechten waren oké. Dus #meh

3,3
  70. Top avond gehad! En wat was het eten en de bijpassende wijntjes heerlijk. Alleen de dessert wijn paste iets minder bij het zoete nagerechtje ;)

71. Het was een geslaagde avond!

72. Zeker een aanrader. Personeel ook super klantvriendelijk en hebben echt verstand van de gerechten en de daarbij behorende wijnen.

73. Echt een aanrader. Eten, bediening en entourage zijn fantastisch. Wij hebben daar met 3 pubers gegeten en die vonden het ook fantastisch.

74. Pim de Bruin

Heerlijk eten met veel aandacht voor smaak. Bediening oprecht vriendelijk en betrokken. Komen zeker terug.

75. Ingrid van der Veen

Wij hebben een gezellige avond gehad met heerlijk eten en zee vriendelijk personeel. Tien dames uit Den Haag

76. Heerlijk gegeten, vlotte bediening, leuke sfeer en goede porties.

77. We komen graag bij Brick. Het concept met het drie (of vier) gangen diner dat als verassing kan worden gekozen spreekt ons erg aan. De kwaliteit van het eten is altijd top en de kok houdt erg goed rekening met de verschillende smaken en dieetwensen van de gasten. De bediening is correct zonder stijfjes over te komen.

Bij ons laatste bezoek ging er iets mis met de betaling doordat zowel ik als de bediening niet aan het opletten waren. Ik kwam hier de volgende dag pas achter, maar hoefde hier niet zelf achteraan omdat de dame van de bediening mij zelf al belde. Het teveel betaalde geld werd keurig netjes teruggestort op mijn rekening en er werd 1000x excuus aangeboden (terwijl het ook mijn eigen fout was).

Ik ben hier echt super over te spreken.

78. hijme stoffels

Het was onze eerste keer en zeker niet de laatste! Super lekker gegeten, mooie bordjes, bediening die attent en ter zake kundig was en een goede prijs-kwaliteit verhouding. De tafels staan prettig uit elkaar en onze zit was alles waard. We zeggen 't voort ;)

79. Heel erg lekker gegeten. Uitstekende bediening!

80. Het eten was heerlijk! We hadden gekozen voor een verrassingsmenu en waren van begin tot het eind inderdaad blij verrast met alle heerlijkheden. Ook de hoeveelheid eten was precies goed. Niet teveel en niet te weinig. Door de open keuken kon de kok makkelijk snel overleggen over het gebruik van een bepaald ingrediënt (vanwege allergie), wat een leuke extra dimensie gaf want daardoor werd een heel klein tipje van de sluier opgelicht en we wisten dat hij nu voor ons bezig was. De prijs/kwaliteit verhouding was ook goed in orde. Doordat er overgestapt wordt op een nieuwe wijnkaart was niet alles meer evengoed voorradig, maar er waren nog voldoende alternatieven. We hadden in elk geval heerlijke wijn.
    De bediening was zeer vriendelijk, toegankelijk maar niet overdreven aanwezig. De wijn werd keurig op tijd bijgeschonken. Heel fijn.
    We vonden Brick al een superfijne plek, maar dat wordt keer op keer bevestigd. Complimenten!

81. Gemeente Haarlem

Met z'n 10-en gegeten bij Brick. Het verrassingsmenu wat ons aanbevolen werd heeft iedereen meer dan goed gesmaakt. Mooie, smaakvolle gerechtjes met aandacht en zorg gemaakt. Prettige bediening en goede service.
    Een aanrader!

82. Brick consistently provides spectacular food, excellent service and a very friendly atmosphere. It is the best restaurant in Haarlem and I cannot recommend it enough.

83. Goed en lekker gegeten, het verrassingsmenu! We zaten alleen naast een raam aan de binnentuin en daar tochte het. Dat was het enige min puntje.

84. Eva Bakker

Heerlijk en gezellig gegeten met een groep van 7 personen op kerstavond. Alleen jammer dat de bediening 2 x vergat om de rest van drank en/of koffie bestellingen op te nemen. Zal de kerstdrukte geweest zijn. Komen heel graag nog een keer terug.

85. Heerlijk gegeten met het verrassingsmenu en een geweldige verzorgde avond gehad. We komen zeker weer terug.

86. Ton Jan van Osnabrugge

Prachtig pand. Vriendelijk en attent personeel. En tenslotte heerlijke gerechten.

87. Fantastisch restaurant, goed eten, mooi menu

88. Heerlijk gegeten! Service grandioos! Prima sfeer!!

89. Bijzonder leuk en lekker gegeten, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en heel plezierige service; akoestiek niet helemaal ideaal.

90. Ruime opstelling (boven). Vlotte bediening. Prima gegeten.

91. Top avond. Hele fijne bediening die je nauwlettend in de gaten houdt. Met de juiste ruimte én juiste aandacht. Knap en heel prettig. Gerecht was een feest. Je bent er even 'uit' en dat is ook de bedoeling!

92. ik heb zondag 4 december bij restaurant Brick gegeten. Wat een top zaak! Heel sfeervol, We werden vriendelijk ontvangen door de 2 koks die druk met koken bezig waren. Ik heb vroeger zelf ook in de horeca gewerkt. Het zag er allemaal professioneel uit. Toen we de wijn hadden besteld echt lekkere wijn! Kregen we een amuse. Overheerlijke gepofte paprikasoep ik had nog nooit zoiets lekker gegeten. En het brood was vers afgebakken. We besloten het 3 gangen menu te nemen voor 27,50. zeker een aanrader het voorgerecht was echt super! in limoensap gegaarde kabeljauw. Met heerlijke krab salade. De kabeljauw was precies goed gegaard en mooi opgemaakt. het hoofdgerecht was gegrilde diamanthaas. Ik had er nog nooit van gehoord maar het was erg mals vlees. En toen het dessert wat een plaatje! vanille cremé met peer gemarineerd in port. En wat het dessert afmaakte was dat overheerlijke ijs. Volgens mij was het zelfgemaakt. Ik heb een gezellig avond gehad en heerlijk gegeten. Jullie zien mij zeker terug. Hartelijk dank team Brick!

93. A.D. Kuijpers

Erg aardige bediening, fijne sfeer en een chef die rekening hield met mijn veganistische voorkeuren. Ik raad het restaurant zeker aan!

94. Een gezellige avond, lekker eten en een plezierige service.

95. Voortreffelijk eten en goede wijn. Leuke, gezellige omgeving. Voor de grote eter iets minder geschikt, want vullers zoals patat of gebakken aardappeltjes horen er niet standaard bij. Jammer; dan maar liever iets hogere menuprijzen of nadrukkelijker aanbieden. Wij kwamen er wat laat achter.

96. We werden vriendelijk ontvangen en de zaak heeft een leuke sfeer. Mooie kaart mét verrassingsmenu maar omdat wij naar t theater moesten om 8 uur toch stiekem verteld. Keuze uit verschillende wijntjes ook altijd fijn. Hoofdgerecht was érg smakelijk. De gastheer was alert en heel vriendelijk.

97. Cees Nuijens

Prima gegeten, heerlijk en verrassend! Complimenten aan de kok en ook voor de vriendelijke bediening

98. Heerlijk gegeten en gedronken. Met uitzicht op de keuken. Goede sfeer en leuke prijs, aanrader.

99. Gisteravond hier gegeten. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Het eten was heerlijk, inclusief de wijnen die erbij aangeraden werden. Kortom een zeer geslaagde avond en gezellig enthousiast personeel!

Volgende pagina