Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarlem verdeeld zijn.

1. Zeer vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten! Aanrader in Haarlem. Is weer wat anders dan standaard.

2. Truffels is een behoorlijk groot restaurant wat je echt goed merkt als je er alleen zit te eten… de kwaliteit was een beetje zo, zo. Geen jing en geen jang. Niet slecht maar ook niet zo goed dat ik er snel weer naartoe ga.

3. Een heerlijke lunch met mijn zus op een voor ons onbekende locatie.
    We zijn blij verrast.
    De kwaliteit is heel goed, het personeel vriendelijk…
    ga zo door!

4. Het is echt een top zaak en dat in Haarlem met zo veel keus! Heerlijk eten en fijne prijs kwaliteit! Goede bediening en verassende gerechten! Komen graag terug. Ook voor kerst een aanrader.

5. Monique heemskerk

We hebben heerlijk gegeten bij Brick ter ere van ons 25-jarig huwelijk. We hebben alle 7 het verrassingsmenu gekozen. Hierbij had je wel de keuze vlees of vis of een combinatie.
    Het eten was voortreffelijk en de ambiance ook. We zaten op de eerste etage. De bediening was ook zeer vriendelijk en was goed geinformeerd en heel gezellig. Kortom een aanrader!

6. Rogier Gerritsen

Heel vriendelijke bediening en lekker gegeten.

7. Weer heerlijk gegeten bij Bonetti, verse tagliatelle met truffel en een overheerlijke luchtige tiramisu. Vriendelijke bediening met verstand van eten. Enig minpuntje zijn de stoelen en krappe ruimte. Maar we gaan er zeker weer heen!

8. Internationaal Haarlem

Super tentje! Net nieuw en loopt als een klokje. Interieur is fijn, niet te sjiek niet te populair. Lekker knus. De bediening was onwijs vriendelijk en hadden veel zin in hun gasten het naar de zin te maken. Omdat we er nog niet waren geweest alles geprobeerd met bubbels en al netjes binnen de grenzen van wat we uit wilde geven. 6 gangen met alles top op smaak. De eerste gang met scheermes en inktvis was meteen een smaak bom met zwarte dashi rijst heerlijk. Heilbot ook top en de eend met drop appelstroop saus Jummie. Snel weer reserveren want het zal er wel druk zijn.

9. Prima gegeten. Wel wat gehorig.

10. Mooie locatie en levendige, ontspannen sfeer. Supervriendelijk personeel. Wijn was lekker, maar helaas waren de drie (kleine) stukjes dorade droog en doorbakken.

11. Het eten was voortreffelijk en de bediening uitstekend.

12. Top gegeten, veel variatie op het bord. Service ook top, niet te stijf maar wel veel kennis van de wijnen, kaas en het eten natuurlijk.

13. Leuke avond gehad bij onze eerste keer bij Colette. Na een paar negatieve reviews gelezen te hebben wisten we niet helemaal zeker wat we zouden aantreffen. Het viel alles mee! Erg leuk ingericht, mooie spullen en prima ruimte. Inderdaad soms wat weinig ruimte tussen de tafels, maar dit stoort totaal niet. De bediening was enthousiast, attent en gaf ons genoeg aandacht om er zeker van te zijn dat alles naar wens was. Het eten kwam snel en was erg lekker.
    Enige puntje vond ik dat de garnalen kroketten wat saai waren; waarschijnlijk door mijn eigen verwachtingen (het waren 3 kroketjes en een sausje, ik had gehoopt op een stukje toast erbij o.i.d.), maar ondanks dit erg lekker gegeten.
    Lekker eten dus in een gezellige sfeer op een top locatie!

Zeker een aanrader om eens te proberen!

14. Lekker gegeten, top bediening.

15. Ik ben nu 4 keer bij de Beren in Haarlem geweest. De bediening is erg vriendelijk maar nogal vergeetachtig. Onze drankjes werden vergeten, daarna kregen wij de drankjes dubbel. Om de kaart moesten we zelf vragen. Het eten is ook niet geweldig. De burgers die well done moesten waren medium rare, en de burger die medium moest was well done. De friet was koud en keihard (waarschijnlijk twee keer gefrituurd). De creme brulee heb ik 3 keer besteld. Twee keer was deze op kamertemperatuur en de derde keer was hij ijskoud (net uit de koeling). Daar werd over gezegd dat het zo hoort (het zal wel). Ik hoef zelf niet meer naar de Beren.

3,7
  16. Internationaal Haarlem

Hans en Marijke van Lamoen

Heerlijk gegeten en gedronken. Leuke bediening! Bart kwam zelf ook nog twee gerechten brengen en toelichten.
    We hopen van harte dat de mensen die in Haarlem gaan eten Petossi zullen vinden. Zeer de moeite waard. Prijs kwaliteit verhouding klopt helemaal.
    Ook het wijn arrangement klopte. Wij wilden alleen maar Bob glazen en dat ging ook prima. We wensen Bart en zijn team veel succes voor de toekomt. Telefoon.

17. Anita Jonk

Heerlijk gegeten en super aardige bediening.

18. Daan Terlingen

Heerlijke zondagavond. Oprecht vriendelijke en goedlachse bediening.
    Smakelijk eten plus een goed wijnadvies. Mooie plek in Haarlem met betaalbare prijzen. Komen zeker terug. Alle succes en meer.

19. mano

20. Een goed gevuld restaurant met slechts twee serveerders. Beiden renden zich zo'n beetje de hele avond zich de benen uit het lijf. Desondanks best lang wachten van rondje tapas naar rondje tapas.
    Het eten was goed maar ook hier: er raakte van alles op gedurende de avond.

21. Nederlands Haarlem

Heerlijk gegeten, gezellig sfeer. Bediening lief, vriendelijk,

22. Sanne Terhoeven

Hele leuke avond gehad met een superbediening. Het eten was ook lekker. Alleen jammer dat als je een 3 gangen verrassingsmenu neemt waarbij men aangaf dat deze bestond uit gerechten die niet op de a la carte, je dan als vegetariër precies de gerechten krijgt die op de a la carte menukaart staan. Dat is dan niet zo verrassend.......maar verder goed & gezellig!

23. Internationaal Haarlem

Wat een mooie gerechten en combinaties, alle gerechtjes waren stuk voor stuk een verrassing. De service was heel persoonlijk en elke gang werd heel enthousiast toegelicht. Wij hebben een 5 gangen menu genomen; van eendenborst in dropsaus tot bloemkool die op verschillende wijze was bereid, alles perfect en heerlijk!

Echt een heel enthousiast en gemotiveerd team, dit gaat een groot succes worden!

24. Internationaal Haarlem

Guusje Broekhof

25. jp hoogeveen

Vertaal van English naar Nederlands

Fantastic, as if I was back in Thailand! The food was outstanding, I would marry the cook!

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Fantastisch, alsof ik terug was in Thailand. Het eten was voortreffelijk. Zou zo met de kok trouwen.

26. Heerlijk gegeten voor die prijs! Zoals Italiaans eten hoort te smaken, zo smaakt het ook. Prima niets op aan te merken. Aardig personeel.
    Jammer was dat ze geen kindermenu / kleinere porties voor kinderen hadden. Dus moesten voor onze dochter van 2 gewoon een volle portie bestellen (en betalen).

27. Ik heb met mijn zusje uit Amerika hier gegeten. We zijn alle twee in Indonesie geboren en "hebben genoten van het eten, het was prima en de bediening was ook heel plezierig

28. Wat een heerlijk restaurant met super leuke enthousiaste bediening! Aanrader!

29. Heerlijke pizza gegeten, belegd met echt goede producten, perfecte bodem.
    Super aardige en professionele bediening.
    Alles klopte.
    Zonder overdrijving beste pizzeria ooit in Nederland.

30. Prima gegeten. Maar heb ook wel eens een lekkerdere burger gehad in een restaurant. Frietjes waren lekker!