Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarlem verdeeld zijn.

1. Natasha

Ik heb wel vaker bij de Beren gegeten dus ben wel bekend met het concept en weet dat het in andere steden best prima is. We hebben er gisteren gegeten met onze 2 kinderen. Ten eerste vind ik het echt van het gekke dat een glas appelsap EUR 2,50 kost, dat is gewoon te duur. We hebben onze bestelling gedaan en binnen 3 seconden hadden we het brood met smeersels en nog geen 10 seconden later mijn voorgerecht. En toen was het gedaan met de snelheid… we hebben zeker 40 minuten gewacht tot dat mijn bord weggeruimd werd en toen nogmaals 10 minuten op het hoofdgerecht gewacht. Mensen die later binnen waren gekomen hadden hun eten eerder. Daarnaast was het niet echt warm of super lekker – mijn man had de spareribs en ik denk dat deze iets te vaak verwarmd waren. We hadden 1 kindermenu en daar zit een ijsje bij in een beker. We vroegen dus of we niet 2 bekers konden krijgen met elk een bolletje ijs (ze zijn 2. Eten niet veel). Dat kon – de menu kostte EUR 9.90 En de beker EUR 4.95! Schandalig gewoon! Al met al niet een geweldig ervaring. Personeel is erg onervaren, niet onvriendelijk maar moeten echt leren om op te letten. We kwamen om 6 uur binnen en waren om 8 uur klaar… dat is gewoon te lang. Een beetje teleurstellend en erg duur voor wat je krijgt.

2. Internationaal Haarlem

Dominiek

Lekker gegeten! Ook glutenvrij helemaal top!
    Ik had gereserveerd, maar daar wordt geen rekening mee gehouden. Je zoekt gewoon een plaats. Relaxte hartelijke sfeer

3. Super lekkere rijsttafel gehad. Voor grote eters misschien wat kleine porties.

4. Nederlands Haarlem

Mireille

Gezellige accomodatie. Bediening is top. Aandacht voor de wijnen en de gerechten. Wil je een borrel met een hapje of wil je een volwaardige maaltijd. Beiden is mogelijk!

5. Heel gezellig en lekker gegeten.

6. Zoals altijd heerlijk gegeten. Een echte aanrader.

7. Tim van Ravensberg

8. Het restaurant ziet er leuk uit. Bediening viel tegen. Eten echt vreselijk dit geef ik nog niet aan mijn hond. Wat een teleurstelling!

2,2
  9. Internationaal Haarlem

Heerlijk gegeten voor 1e keer. Thaise curry met glaasje witte wijn. Kom zeker nog keer voor de hamburger.

10. Ik heb hier gister heerlijk gegeten met een vriendin. Top concept, veel keus en je zit er gezellig. Het was wel erg druk. Het enige wat we op sommige momenten wel vervelend vonden is dat we dan per ronde ieder 2 tapas mochten bestellen, maar ze allemaal op een ander moment kwamen. Dus bijvoorbeeld bij onze eerste ronde had mijn vriendin alle 2 haar gerechtjes al, en ik nog niks. Dus toen mijn eerste gerechtje (15 minuten later) kwam, was mijn vriendin al klaar met haar tapas...

11. Vandaag (koningsdag) zijn mijn vriendin en ik gaan lunchen bij Délifrance. Wij zijn 14 & 15 jaar oud en we hadden vanaf het begin af aan al niet het gevoel dat we erg serieus werden genomen. Wij zijn aan een tafeltje gaan zitten en we hebben niet eens een menukaart aangeboden gekregen. We zaten daar ongeveer 10 minuten toen de mensen naast ons vroegen of we hun kaart wilde lenen. We kregen zo dus de menukaart en toen we die, ik denk, 30 seconden hadden kwam de serveerster ineens naar ons toe om te vragen wat we wilden bestellen. Wij wisten het natuurlijk nog niet, we hadden tenslotte net de kaart gekregen, dus we zeiden dat we nog even wilden kijken, waarop ze boos wegliep. Vervolgens waren we klaar met kijken, werd er een half uur niet meer naar ons omgekeken. Al de mensen die net binnen kwamen werden al geholpen en wij zaten daar maar te wachten tot er iemand langs ons tafeltje liep die ons niet volledig negeerde. We stonden op het punt om weg te lopen, en toen ineens kwam ze onze bestelling wel opnemen. Het eten was er wel snel (nadat we eindelijk konden bestellen) en het eten was ook lekker. Wij kwamen daar aan om 13:00 en rond 14:00 moesten we eigenlijk naar huis. Onze bestelling werd pas opgenomen rond 13:35 en toen was het eten er na 10 minuten. Wij moesten toen dus redelijk snel eten en toen we best snel gingen betalen keek de serveerster ons weer erg raar aan. Ook stond op de menukaart dat ons broodje €4,95 kostte, maar we moesten er €5,25 voor betalen. Omdat we al niet erg blij meer waren hebben we gezegd dat op de menukaart €4,95 stond, waarop de mevrouw achter de kassa haar schouders ophaalde. De service bij Delifrance is dus erg teleurstellend, het lijkt wel alsof al die mensen daar hun werk verschrikkelijk vinden.

12. Eigenlijk was het zo perfect dat ik het liever voor mijzelf zou willen houden, dus als je dit leest, ga er snel naar toe voor dat je geen plaats meer krijgt.

13. Ronald van Eimeren

Bij binnenkomst na 10 minuten te laat bijna de tafel weggegeven?
    Ipv 1 voorgerecht, twee gekregen!
    Dit is wel later van de rekening afgehaald.
    Whisky €7,75 en 2 CL... vond ik wat mager ingeschonken, kreeg na reklameren wel nog 1 cc achteraf 😊
    Eten was meer dan heerlijk en goede bediening, leuke medewerkers 👍

6,7
  14. Leuke, gemoedelijke sfeervol eetcafé.
    Lekker gegeten met vriendelijke bediening, leuke barman 😉

15. Gezellig restaurant met heerlijk eten en ontzettend vriendelijk personeel!! Wij komen er regelmatig, zeker een aanrader!

16. Internationaal Haarlem

We hadden gereserveerd en gevraagd of dat buiten kon..... dat kon niet ivm drukte, alleen is het dan wel heel apart dat kennissen van het personeel wel een gereserveerde tafel krijgen buiten en dat ons nog meld ook! Niet echt heel klantvriendelijk. Door de drukte was de kwaliteit ook niet super! Dat is jammer, want we kwamen hier graag.....

17. Michelle Zijlstra

Ruim assortiment, ook vega en vegan optie.
    Goede smaak van eten.
    Leuke sfeer, vriendelijke bediening.

18. Michelle

Heerlijk, echt genoten van de verrukkelijke pizza. Vriendelijke bediening, gezellig straatje. Komen zeker terug!!!

19. Marlien van Eeden

Nom, nom, nom. Alles even heerlijk en leuk om pizzettes te delen! Hele aardige bediening. Supergezellige avond gehad! 🍷🍕

20. Wij hebben heerlijk gegeten bij Witte. Hoog kwaliteit, traditioneel Franse keuken en heerlijke wijnen, ook van buiten Frankrijk.

21. Cees Hendriks

Heerlijk gegeten op een warme avond in april. Fijne bediening, excellente gerechten ( hoe doen ze het toch?) met een heerlijk bob wijn arrangement. Een van de betere restaurants van Nederland waarbij de prijs kwaliteits verhouding gewoon oké is. Heel jammer en onbegrijpelijk dat deze formule nu stopt. Wij zijn zeer benieuwd naar het vervolg.

22. Ik kende dit restaurant goed voor de verbouwing. Het eten is achteruit gegaan… vroeger was het beter. Er worden veel fouten gemaakt… verkeerde bonnen en bestellingen gebracht. Een communicatie fout dus. Het restaurant zelf ziet er goed uit… jammer dat ik nu niet meer kan zeggen dat ik hier het liefste eet.

23. de Paauw

Indisch eten zoals het hoort te zijn, supervriendelijke bediening, top!!!

24. Alles is voortreffelijk, meestal wordt het rijsttafel Kuning en anders een nasi rames.
    Prettige bediening.
    Een echte aanrader, een begrip in Haarlem.

25. Clare Mummery

Excellent food, very high price but ok quality. Main dishes took a long time, 1hr 10 between starter and mains. The wrong wine was brought to us and even though we informed them, the wrong wine was put on the bill. Due to terrace being very busy inside was forgotten about! Overall 6/10.

26. Enorm lang gewacht op de pizza's. toen ze eindelijk kwamen dachten we dat er een vergissing was gemaakt, zo idioot klein waren de pizza's. Net genoeg voor een peuter. Maar wel >13 euro per pizza kwijt. En de zalm en spinazie waar voor betaald was konden we niet ontdekken. 1 keer, nooit meer.

27. Konijnen

28. Internationaal Haarlem

D. Heiliegers

Zoals altijd was alles weer helemaal goed. De service, het eten en het bier. We blijven terugkomen!

29. Pizza’s zijn super vers mooi belegd en komen warm en stomend uit de oven.
    Parmigna melelzana is ook heerlijk.
    Wijn is lekker.
    De rest van de kaart is ook goed.
    De bediening is vriendelijk.

30. Carolina

Echt lekker!