Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarlem verdeeld zijn.

1. Internationaal Haarlem

Dennis

Slecht! 18.00 uur gebeld 19.20 uur pas eten! Kip saté is anders niet mijn smaak! Jammer bestel geen saté meer!!

Ricardo

4. Internationaal Haarlem

Sunday lunch with juicy roast beef, Yorkshire puddings and live jazz music, very enjoyable!

5. Pannenkoekenhuis Haarlem

Goede pannenkoeken en vriendelijke bediening.

6. Pannenkoekenhuis Haarlem

Erg lekker gegeten. Voor de kinderen was er genoeg vermaak!

7. Chinees-Indisch Haarlem

Nasi met tjap tjoy en mie hoen met foe yong hai gehaald. Tijdens het eten thuis voelde mij vrouw iets hards en scherps in haar mond. Dit bleek een stuk scherp staalwol te zijn van een schuurspons Even later haalde ik tussen het eten van mijn bord veel groter stuk staalwol vandaan. Zeer slechte zaak!!! Voor het zelfde geld een maag of darmperforatie. Ik ben terug gegaan en kreeg het geld terug. Ga er nooit meer iets bestellen.

8. Chinees-Indisch Haarlem

George de Vries

Once again, we had a fabulous evening at Cafe Colette. I was our second time at the restaurant and it did not disappoint. The staff are very friendly and accommodating, service is awesome and the food was excellent. We will definitely be back again and again. Love the place.

Heerlijk gegeten, prima wijn, en super adequate en gezellige bediening! Aanrader!

11. Pizzeria Haarlem

Linda Struik

Meerdere keren prima gegeten bij nolita. De anti pasta voor 2 personen is een toppertje. Pizza's zijn prima, we nemen altijd de kleine variant. Zou wel fijn zijn als er wat andere variatie in komt op kaart.

12. Pizzeria Haarlem

Machiel van der Aar

Nolita doet haar populariteit zeker eer aan. Wie een verfrissende pizza wil i.p.v. de "snackbar-pizza's" (waarvan de kwaliteit doorgaans tussen een 3 en mager 6je fluctueert) kan met een gerust hart eens een beginnen om online een pizza te bestellen bij Nolita! Oordeel zelf!

Ons eerste kennismaking met de Ramen Brothers was ook meteen een hele prettige kennismaking. De ramen is heerlijk, voldoende variatie en met een glutenvrije optie (heel fijn!). We komen zeker terug!

14. Internationaal Haarlem

Super vriendelijk personeel welke je graag informeren over de verschillende bieren. Daarnaast was het eten super, heerlijke burgers, goed gegrild vlees en de lekkerste fish&chips! Aan het einde ook nog kunnen genieten van live jazz muziek! In 1 woord: Hier kom ik graag terug!

Kleine kaart, zeker voor drank.
    Noodle heel vers en super lekker.

16. Internationaal Haarlem

Best spareribs in town

17. Pannenkoekenhuis Haarlem

Top eten, bediening was top.

Jeanette van Duuren

Gisterenavond lekker gegeten in jullie restaurant. Bij de eindafreking zag ik staan dat voor een glaasje water 4, - euro werd gerekend. Dit vind ik in verhouding water/prijs erg veel geld. Jammer ik zou Luca niet aanraden om te gaan eten.

Altijd fan van de service bij Colette. Maar ook het eten en de ambiance is echt fantastisch. Ik kom hier heel graag omdat het altijd goed is.

20. VIZ
    Vis Haarlem

Heerlijk geluncht met zalm en kabeljauw. Vers en goed bereid. De minimalistische inrichting en de sympathieke bediening maken lunchen hier erg aangenaam.

21. Chinees-Indisch Haarlem

Bepaald geen authentiek Indonesisch eten (ben daar geweest, dus I know), maar Indisch eten wat behoorlijk vernederlandst is. Met andere woorden, veel kruiden weggelaten en vervangen door suiker. Eten is daarom aan de milde en zoetige kant. Zie je ook vaak in goedkope Chinese restaurants, erg zoet allemaal en vrijwel kruidenloos.

Daarentegen is de service prima en de portie's behoorlijk ruim. Prijzen zijn laag. Ik snap daarom wel dat ze goed draaien, maar ik leg de lat qua kwaliteit en authenticiteit van het eten toch net wat hoger.

Bij Colette is het relaxt en lekker eten & drinken. Je wordt er zeer gastvriendelijk bediend. Menukaart is kort maar krachtig. Ravioli is heerlijk, maar had als hoofdgerecht is groter gemogen wat ons betreft. Dit kan ook als compliment worden beschouwd natuurlijk :-)

23. Internationaal Haarlem

Heerlijk gegeten, ondanks dat ik als zwangere niet mee mocht doen met de wijntjes en de rauwe onderdelen. Wat ik wel jammer vond is dat de chef niet uit de keuken kwam om even een rondje te doen langs zijn gasten. Zeker als je je restaurant vernoemt naar jou, dan draait het ook om jou als chefkok. En een kleine artistieke suggestie, het viel ons op dat er 3 grote zwarte lijsten met doek hangen aan de muur om geluid te dempen, maar deze kunnen met een mooie beschildering of foto heel sfeerverhogend werken!

24. Pannenkoekenhuis Haarlem

Petronella

We hadden een gezellige middag, de pannenkoeken en uitsmijters werden zeer goed gewaardeerd. De kinderen hebben zich goed vermaakt.

Grietus Brouwer

Ik heb veel indiase restaurants bezocht, ook in Londen, waar er vele zijn. Echter deze lamsbiryani en sheek Kabab waren top. En Dan die mangokulfi… blijft lang bestaan India Palace. Nemeste.

26. Indonesisch Haarlem

Heerlijk gegeten, lekkere gerechten, veel variatie (en veel meer dan we op konden.), Heel vriendelijke beleefde bediening. Top!

Van de ontvangst op het terras tot de afsluiting van het diner: heel goede sfeer, leuke bediening en prima kwaliteit van de maaltijd.
    Echt een zaak om naar terug te keren.

28. Internationaal Haarlem

Tommy Vader

29. Internationaal Haarlem
    Vertaal van English naar Nederlands

Found this little gem on our first night in Haarlem. Food was fantastic both in presentation & quality. We were the only international diners, everyone else was Dutch. We returned twice more for our evening meals and both times the staff remembered us - a great accolade to them!

30. Marokkaans Haarlem

Zaterdag 11 Augustus een Arabische High Tea gehad bij Marrakez.
    Een lekker Harira soepje en heel veel bijzondere Arabische hopjes.
    Bediening is ook top!