Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarlem verdeeld zijn.

1. Indonesisch Haarlem

Afgelopen vrijdag samen met een vriendin heerlijk Indonesisch gegeten bij Flamboyant.
    Ik kom hier vaker eten.
    De Indische rijsttafels zijn ook een aanrader.
    Zelf ben ik ook van Indonesische afkomst en kook heel graag.
    De smaak van de gerechten waren erg smakelijk
    Bediening is heel vriendelijk.
    Heel mooi dat het restaurant een goede opknapbeurt heeft gehad.
    Zag er heel goed uit.
    Sfeer is heel goed.
    Wij hebben als hoofdgerecht een heerlijk vegetarisch gerecht gegeten met Tahu en Tempé.
    Als voorgerecht soto Ayam en Pangsit.
    De huisgemaakte sambal was ook heel lekker.
    Tot gauw.
    Gr.Priscilla

2. Nederlands Haarlem

Lekker gegeten.

Marcel Kooij

De laatste keer dat wij bij Truffels waren was nog aan de overkant in de ‘pijpenla’ zo’n 4 jaar geleden. Voor ons nieuwe restaurant heeft een mooie ambiance! Prima huiswijn (erg belangrijk, vaak is eten lekker maar verschrikkelijke huiswijn), prachtig opgediend en prachtige smaken. Niet opdringerig (dus niet iedere keer vragen of het smaakt). Opletten of iedereen ook idd klaar is met eten. Geweldig. De herrinnering aan het eten op het oude adres is na gisteren nog meer overtroffen.

4. Internationaal Haarlem

Tommy Vader

5. Pizzeria Haarlem

Heerlijk eten, fantástische scroppino (serieus, mogen we het recept?), enorm leuk en aardig personeel, en de sfeer was ook rustig en aangenaam. Aanrader!

Ik vond het eten prima maar de sfeer, ambiance en bediening niet. Te junior, te niet oplettend, te niet attent. Kwestie van smaak wellicht maar hier ga ik niet meer eten.

Een heerlijke avond gehad bij Café Colette! Genoten van alle fijne gerechten en het met zorg bereide eten. Ontzettend vriendelijke en servicegerichte bediening. Bij Café Colette voel je je als een koning(in) te rijk!

8. Indonesisch Haarlem

Het eten en de bediening was GEWELDIG.

Was super lekker en hun zorg goed voor ons…

Gezellig restaurant, gelukkig gereserveerd. Het was druk op zaterdagavond. Bediening was heel allert en actief en snel. Volgende keer weer!

11. Aziatisch Haarlem

Wat een vieze zoete onsmakelijke mie!
    De rendang was geen doorkomen aan en smakeloos.
    De kip was ook niet erg succesvol.
    De broccoli was niet wat je noemt.
    De wortel was ok.
    Het had weinig met tjaptjoy te maken.
    Kortom na vijf happen de vuilnisbak in!
    Het enige smakelijke waren de indonesische gehaktballetjes.
    Wat een teleurstelling.
    Volgende keer weer naar Wok to go!

12. Internationaal Haarlem

Super lekker eten en super bediening! Echt een aanrader als je relaxt en lekker wilt eten in Haarlem.

Sietse van der Peet

Onwijs lekker gegeten en goed geholpen, ober had goede kennis van wijn spijs combinaties. Al met al een goede ervaring gehad.

14. Indonesisch Haarlem

Erg gezellig, mooi opgeknapt en heerlijk gegeten.
    Dank U!

Vriendelijke groeten van J.M.. Schoonderbeek.

Vriendelijke bediening. Het was lekker. Alleen wat te weinig vlees in de saus.

Leuk restaurant, fantastische sfeer en zeer goed eten voor een nette prijs. Bediening weet waar ze het over hebben (verademing!)

kom er al meerdere jaren, kwaliteit is en blijft meer dan goed!

17. Indonesisch Haarlem

Heerlijk eten, zonder twijfel. Altijd vers! Aanrader, ook als je ervoor moet omrijden.

18. Nederlands Haarlem

Roxanne Allard

Heerlijk gegeten op deze supergezellige plek. Beste prijs-kwaliteitvrhouding van Haarlem. Alles vers, smaakvol en mooi gepresenteerd. Echt een aanwinst voor Haarlem!

Uitstekend 4 gangen menu. Mooie smaken, goed in balans! Prima prijs-kwaliteit verhouding, attente en aardige bediening. Niets dan lof!

20. Lunchroom Haarlem

Restaurant ligt in een gezellige winkelstraat. We konden op korte afstand (betaald)parkeren. Verrassend was dat we konden kiezen uit de hele kaart tot een bepaald bedrag. We kregen zelfs van de serveerster pen en papier om uit te rekenen wat we konden uitgeven. Met een roseetje vooraf en een zeer uitgebreide uitsmijter en heerlijke kipsate met frites namen we na de lunch nog een kopje koffie en moesten toen netto 1.36 Euro bijbetalen.
    Zeer aan te bevelen.

We hadden gereserveerd voor Valentijnsdag, bij het reserveren heb ik om een plek bij het raam gevraagd. Niet gekregen. Wat betreft klantvriendelijkheid. Ze gaven ons totaal geen aandacht de rest in het restaurant wel. We moesten zelf vragen om een kaarsje ‘aan’ te maken. Alsof we niet welkom waren.. het lange wachten op het eten heeft het er niet beter op gemaakt. Qua eten was het ook niet lekker genoeg. Er werd aan de andere gasten wel een paar keer gevraagd of alles naar wens was. Bij ons 1 x met moeite. Personeel komt chaostisch over alsof ze niet de drukte kunnen handelen. Voor ons echt de laatste keer!!! Liever eten bij de Indiase tent paar deuren verder.

22. Nederlands Haarlem

Super leuk tentje. Heerlijke sfeer en service.
    Wij kregen een verassings menu wat zeer smakelijk was.
    Echt een aanrader en we komen zeler terug.

Het eten was gewoon goed. Niet slecht maar ook niet wauw. Gewoon goed.

24. Indonesisch Haarlem

Heerlijk gegeten bij Flamboyant. Van begin tot eind top!
    De nieuwe beste indo in Haarlem👍🏻

25. Nederlands Haarlem

Derde keer bij Pand 13 en deze keer was het minst. Kan er niet goed mijn vinger op leggen, maar zowel de bediening als het eten voldeden deze keer niet aan de verwachtingen. Jammer maar niet getreurd, er komt een vierde keer!

26. Nederlands Haarlem

Weer heerlijk gegeten bij pand 13. Fijne salade met geitenkaas en knapperige frieten. Lekkere wijn erbij. Kortom n prettige plek om bij te praten met n oude bekende in een gezellige, kleinschalige omgeving.

27. Internationaal Haarlem

In verband met allergieën heb ik nogal wat beperkingen. De ober sprak vrij slecht Nederlands en erg onduidelijk. Na meerdere keren te hebben gezegd dat wij wilden weten wat er in de gerechten zaten, sprak hij heel zacht (was haast onverstaanbaar) wat er in zat. We moesten de ober meerdere keren aanspreken wanneer wij wat te drinken wilden hebben, terwijl wij gewend zijn dat de ober zo nu en dan langskomt met de vraag of wij nog wat te drinken willen hebben.

Ondanks dat we niet super blij waren met de ober hebben, heeft de kok het weer goed gemaakt door toch nog even te vragen wat ik mag hebben met het hoofdgerecht.

De gerechten zijn simpel, maar je proeft duidelijk dat de producten heel vers zijn. Het voorgerecht was wat weinig, maar daar in tegen was het hoofdgerecht zo vullend dat wij goed vol zaten.

28. Indonesisch Haarlem

Andermaal heerlijk gegeten. Maar waar de vorige keer na het afhalen er geen rijst (!) bij bleek te zitten was hen nu niet aan het verstand te brengen wat we wilden eten. Bedienend personeel kon niet uitleggen wat het menu op het bord buiten inhield. Uiteindelijk rijsttafel genomen. Erg lekker maar veel te veel voor ons gezelschap.

29. Pannenkoekenhuis Haarlem

Heerlijk gegeten en goede service.

Voor kinderen zijn er volop speelmogelijkheden.

30. Internationaal Haarlem

Leon