Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarlem verdeeld zijn.

Claudia Sturmans

Verrukkelijke haring op vakkundige wijze schoongemaakt door de beste haringsnijdster. Ook de kibbeling is erg lekker. Vriendelijk personeel met oog voor kwaliteit. Zeker een aanrader!

2. Aziatisch Haarlem

Op zich een leuk restaurant met leuke uitstraling, echter voor ons te veel op elkaar gepropt en te druk. De kaart zag er op zich goed uit, maar het eten viel ons tegen. Het had weinig smaak. Wij zijn Aziatisch eten gewend van huis uit, maar ook van Aziatische restaurants die zich op 1 keuken richten. Omdat het hier verschillende Aziatische keukens betreft, was het voor ons allemaal net niet… Toen we om Sriracha vroegen bij de Pho werd er ook vreemd opgekeken. Jammer.

3. Internationaal Haarlem

W.M de. Klerk

Sfeer was rommelig en onrustig. Onhandig is dat soep en hoofdmaaltijd tegelijk komen. Als je dat niet wilt moet je steeds opnieuw in de rij gaan staan! Het eten is kwalitatief goed!

Het eten was veel te zout, we kregen het bijna niet weg. Voorgerecht was niet wat ik me voorstelde, ik mocht iets anders uitkiezen nadat de serveerster met blote handen het voorgerecht had aangeraakt. Bediening was traag.

5. Italiaans Haarlem

Heerlijk gegeten met collega's! Sfeer als service erg goed! Wij kozen ervoor om voor, hoofd en nagerecht te bestellen. Allen voldeden aan de verwachting! Pinot grigio biologisch en erg lekker.

We hadden een tafel besteld voor 9 personen.
    Het bleek dat voor een groep van meer dan 6 alleen fajita's besteld kunnen worden.
    Jammer dat we dat niet van tevoren wisten. Niks mis met de fajita's, maar wel uitermate beperkt. Ook teleurstellend dat er zogoed als geen nagerechten te bestellen waren.
    De bediening was zeer vriendelijk.

We hebben echt heerlijk gegeten, ik was hier al eens eerder geweest, 5 of 6 jaar geleden.
    Nu was ik weer eens in haarlem met vrienden uit Duitsland en England en had dit restaurant gekozen, vanwege de keuken, de ligging (direkt aan het water en de molen) en de sfeer, het gezellige leuke knusse huis zelf. Omdat we met 8 Personen op zaterdagavond wilde eten en het niet zo'n groot restaurant is, heb ik een tafel laten reservieren via eet.nu. Enig minpuntje vandaar 8 punten bij sfeer, is dat we helaas een tafel boven hadden bij de muur, waar het echt heeeeel donker is, we moesten onze Handys gebruiken voor licht om de menukaart te kunnen lezen. Dus als je daar reserveerd, vraag naar een tafel beneden dat is het leukst.

8. Internationaal Haarlem

Zeer gezellig restaurant, lekker kleinschalige met een perfecte persoonlijke benadering. Uitstekend wijnadvies en verzorgde gerechten. Srrvice met een lach. Zeker terugkomen!

9. Nederlands Haarlem

Gezellig, de hapjes-optie voor het diner is een uitkomst voor als je niet heel veel hoeft te eten. En niet onbelangrijk: het geluidsniveau laat een prettig gesprek voor met z'n viertjes toe.

10. Internationaal Haarlem

Lambertus Wip

Lekker gegeten! Leuke ambiance, leuke bediening! 1 Klein verbeterpuntje wat mij betreft: Bij de schol een roomsausje (mag apart) serveren.

11. Pizzeria Haarlem

Sophia van Bennekom

We hebben heerlijk gegeten en lekkere wijn gedronken, dus we raden deze pizzeria aan anderen die van een hip plek met aandacht voor lekkere eten houden.

12. Pizzeria Haarlem

Voor een ieder!
    Zoals altijd!
    Een zeer prettige en vriendelijke bediening.
    Een heerlijk en goed gemaakte pizza.
    Een lekker glas wijn,

Andre de Haas

Heerlijk eten, kom er nu al ongeveer 16 jaar met de gehele familie TOPPIE!

14. Eetcafé Haarlem

Een vreetschuur met pretenties.

Veel te duur voor wat je krijgt. Wij hadden een well done tournedos, (medium gevraagd), paar lauwe patatje (waar je extra voor betaald) en de groentes waren niet gaar. Dit aangegeven en het onervaren personeel wisten niet wat te doen. ER was er 1 die wel 20x zei,, o o o o o o ooooooo wat erg. We hebben het zo gelaten. Nooit meer.

1,3
  15. Surinaams Haarlem

Uitstekend eten, ook vegetarisch, goed verpakt, echt een aanrader!

16. Internationaal Haarlem

Een hele leuke plek, met heerlijk eten en goede wijnen. Toen we klaagden over te harde muziek werd die meteen zachter gezet.

17. Internationaal Haarlem

Onze eerste bezoek was meteen in de roos.

Wat een heerlijke plek om te eten, drinken, jezelf te zijn en jezelf te laten verwennen door een enthousiaste equipe.

Witte geeft je een een warm gevoel in maag en geest.

Meindert Jan Krijnsen

hartelijke ontvangt en zeer alerte bediening

19. Internationaal Haarlem

Ontzettend genoten van het truffelmenu. Stuk voor stuk heerlijke gerechten en fijne bediening. Alle gerechten waren geweldig, maar het hoofd- en nagerecht waren echt fantastisch. Vlees geweldig bereid en het lekkerste nagerecht sinds tijden. Aanrader!

Jan Peter Versteege

Vertaal van English naar Nederlands

I come regularly at the Indian Palace. I love the papadums en the nice food of the restaurant. I would recommend the plaze too everyone.

Altijd weer lekker eten, goede sfeer en fijne bediening!

22. Internationaal Haarlem

Heerlijk gegeten en erg goede service. Zeker voor herhaling vatbaar!

23. Indonesisch Haarlem

Martrees Groffen

Heerlijk gegeten, vooral de vegetarische rijsttafel. Prettige bediening.
    Zeer aan te bevelen.

24. Internationaal Haarlem

Leuke entree, Frank heet ons welkom. Goede sfeer en direct contact met onze ‘buurtafel’. Kaart is simpel maar toegankelijk. Huiskamergevoel ontbreekt enigszins in de achterruimte. Personeel lijkt niet opgeleid of gemotiveerd om in de zaak te werken. Dame in bediening is eigenlijk gewoon ‘chagerijnig’. We zijn meermaals.
    Verkeerd geïnformeerd over de kaart, en de eerste drankjes kwamen pas na 40 min. Zullen helaas geen tweede keer terug gaan.

25. Snackbar Haarlem

Helemaal geweldig wij vinden dit nog lekkerder dan Mac donalds👍

Heerlijke Chateaubriand van de houtskool grill, een aanrader. Ook de huisgerookte zalm smelt op je tong. De bediening is kundig, snel en adrem, fijn dat er ervaren mensen lopen i.p.v. bij verdienende scholieren (helemaal niets mis mee natuurlijk maar geen specialisten).

27. Pannenkoekenhuis Haarlem

Cindy Hooning

Heerlijke pannenkoeken, ook als je even geen zin hebt in pannenkoeken is er genoeg keuze. Eten van hoog kwaliteit en goede prijs.

28. Internationaal Haarlem

Toch hoge verwachting als je de sumiere site leest.
    Eten is niet bijzonder.
    Eenvoudig en kleine porties.
    Niet nog een keer.

29. Lunchroom Haarlem

Super lekkere high tea gehad!
    Was heerlijk. Goede sfeer en uitstekende service. Een aanrader!

Lo van Raalte

Voor de vierde keer naar Collette. Het wordt drukker en er is niet genoeg personeel. Gevolg: minder aandacht, meer ruis, haastig personeel, verkeerde bestellingen. Collette gaat er niet op vooruit en dat is jammer. Het eten is nog steeds prima, al blijven de porties aan de kleine kant. We gaan richting vreetschuur, en dat had ik niet verwacht. Voor ons is het dit voorlopig de laatste keer.