Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Haarlem verdeeld zijn.

1. Lekker en staat snel klaar groetjes dirk trea donker

2. Chinees-Indisch Haarlem

Hier onlangs heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening, ondanks de drukte (restaurant en bezorging) toch prima aandacht.
    De tipan gerechten zijn een aanrader!

3. Na ruim anderhalf uur wachten werden de twee gerechten zonder de bestelde (en betaalde) rijst geleverd.
    Ze wilden dit nog wel na leveren, maar het was wel druk en kon wel even duren.
    Er was geen begrip voor de situatie en was ook niet bereid een gedeelte van de kosten terug te storten.
    Het eten dat we wel hebben ontvangen was middelmatig van kwaliteit en de loempia’s volgezogen met vet en van slechte kwaliteit te noemen. Wij bestellen hier niet meer.

4. Indonesisch Haarlem

Marcel Bout

We hadden ons zo verheugd op het avondje bij Samabe, maar helaas!
    Maar niet getreurd, er is ook een Take Away! Heerlijk gegeten, het was weer heel smaakvol en alles stond voor ons klaar!

2 vorige recensies
  5. Chinees-Indisch Haarlem

Wij komen al 15 jaar Jin Lai, vanaf dat het nog niet verbouwd was tot wereld restaurant.
    In al die jaren zijn wij tevreden naar huis gegaan en dus heerlijk gegeten!
    Zeker nu het restaurant omgebouwd is tot wereld restaurant is de keuze van eten overweldigend en alles is lekker en vers.
    We hopen ondanks de vervelende situatie nu nog veel jaren te komen.
    Wij wensen jullie weer sterkte deze corona elende te overleven.
    Fam. Klein

6. We hadden bij dit restaurant geboekt ter gelegenheid van de vijftiende verjaardag van mijn dochter.
    Helaas hebben we hier een erg verdrietige ervaring gehad . Moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat mijn vrouw en zoon lekker hebben gegeten. De enige klacht van mijn zoon was dat de hertenbiefstuk vrij taai was. Waar we het allen over eens waren was dat de frieten niet lekker waren. Vroeger waren deze zeer goed maar nu van een bedenkelijke diepvries kwaliteit en melig.We hadden bij het pakhuis geboekt omdat we in het verleden prima ervaringen hadden. Zelf was ik er tien jaar geleden en had ik er toen prima gegeten tegen schappelijke prijzen. Inmiddels zijn de prijzen flink gestegen en blijft de kwaliteit ver achter. De porties zijn ronduit schandalig klein.
    Zelf begon ik met de broccolisoep (9 euro) die geserveerd werd in het aller kleinste soep kommetje wat ik ooit gezien had. De soep was iets te koud en in vijf happen was het kommetje leeg. Teleurstellend voor dit bedrag. De soep had overigens wel een goede smaak. Als hoofdgerecht had ik een tortilla besteld van ik meen 19 euro. Deze was zeer klein en schamel gevuld met hoofdzakelijk kidneybonen en tomatensaus. Ik ervaarde het als de maaltijd van een student die voor het eerst gekookt had en even snel een recept van internet geplukt had. Vreselijke teleurstelling en voor dat bedrag nota bene.
    Mijn dochter had een hamburger die veel te rauw was met een heel oud en een vreselijk vies bolletje. Mijn dochter is een kieskeurige eter dus haar moeder en broer hadden het broodje geproefd en konden beamen dat het inderdaad erg oud en smerig was.
    Het bakje groente wat we voor mijn dochter besteld hadden was volledig kapot gekookt en echt niet te eten. Mijn dochter was zeer teleurgesteld en kon achteraf alleen de bitterballen vooraf en de Sprite als lekker bestempelen. We hebben onze teleurstelling kenbaar gemaakt aan de serveerster maar de enige compensatie was een kop koffie. We konden gewoon de rekening van 125 euro aftikken. Het argument was dat ik de tortilla had kunnen teruggeven en dat deze dan van de rekening gehaald had kunnen worden. Ik had hem echter opgegeten aangezien ik, na een lange wachttijd, vreselijke honger had. Misschien mijn fout maar ik had toch echt een betere oplossing willen zien.
    Mijn dochter heb ik beloofd dat we nog een keer lekker gaan eten want haar feestje viel in duigen.

7. Corona tijden. Bijna Lockdown. Horeca gesloten. Bistrobar Indonesia is "open" : je kan eten bestellen en thuis laten bezorgen. Lang verhaal kort : geweldige kwaliteit, precies goed bereid, zeer veel en verse smaken. Meer dan uitstekende prijskwaliteit verhouding. Slechts één keer in mijn lange leven een lekkerder rijsttafel genoten, bij een leerling van Lonny. Dit is ongelogen nummer 2. Hun rijsttafel bestaat uit 2x rijst en 10 gerechtjes. Voor 2 personen. Is ook ruim voldoende voor 3 pp bij kleinere eters. 35 euri voor zo'n kwaliteit is bijna een gotspe.

8. Indonesisch Haarlem

Eline Hakkert

Heerlijke rijsttafel gegeten in een sfeervol ingericht restaurant.

9. Wim

10. Internationaal Haarlem

José Gronloh

Het was super gezellig zoals altijd, helaas door de coronamaatregelen voorlopig de laatste keer.

2 vorige recensies
  11. Indonesisch Haarlem

Heerlijke rijsttafel en leuke bediening.

12. Afhaal en bezorg Haarlem

Angela van Kjn

13. Internationaal Haarlem

Ronald Besuyen

Goed personeel en erg goed en gezellug

14. Internationaal Haarlem

As always the food and the service was great. We always like the music as well. Love the new menu, we had the steak sandwich and the mixed grill. Both were lovely. All in all a great night again.

11 vorige recensies
  15. Karen van Tongeren

Heerlijke intieme sfeer met bevlogen eigenaren, die van hun hobby hun werk hebben gemaakt. Het zijn echte herbergiers, die hun klanten een hele fijne avond willen bezorgen, met een fantastische keuken en mooie wijnen.

16. Indonesisch Haarlem

Miranda van Steenis

Afgelopen zomer hier buiten op terras gegeten. Wij vonden het zo goed, dat wij daarom nu terug zijn gegaan met onze kinderen. Vriendelijke bediening, heeeerlijk eten en prijs/ kwaliteit goed in verhouding. De uitgebreide rijsttafel is een aanrader. Heerlijk om alles te proeven. Jammer dat we maar tot tien uur konden blijven zitten maar complimenten voor de bediening die zich op een leuke manier goed aan de regels wist te houden.

17. Internationaal Haarlem

Heerlijk gegeten. Prachtig opgemaakte borden. Sublieme gerechten. Goede service, adequate bediening. Heerlijke en fijne avond gehad.

18. Goede avond vandaag besteld, al heel vaak gedaan, altijd lekker en warm en op tijd. Maar vandaag was het heel. Slechte kip met saté saus en bami, het was koud en niet lekker. Jammer, ik wilde dit toch even doorgeven grt Ria Ebbing

19. Gertie Evers

Heerlijk gegeten, ambiance is top! Prijs kwaliteit prima 👌 ofwel we komen zeker keer terug! Un trouvaille 🥰

20. Joop Zieltjens

Het restaurant was keurig aangepast i.v.m. Covid. De bediening was zeer goed en vriendelijk. En het eten was, zoals gewoonlijk, erg lekker. Wij zijn hier al meerdere keren geweest en blijven terug komen.

21. Wat een sympathiek restaurant is Witte. Het eten is heerlijk en de sfeer gezellig. De bediening plezierig. We komen terug!

22. Internationaal Haarlem

Nooit geweten dat je hier buiten heerlijke whiskeys, grote variatie aan bier, en een goede kroeg atmosfeer, ook heerlijk pub-food hebt. Samen 2 varianten van de geweldige "fall of the bone" spareribs gegeten en wat "finger food" van tevoren. Laguinitas van de tap is ook echt een aanrader. Kom terug voor de rest van het menu en de sfeer die er hing (muziek, decor, en iers/engels sprekend personeel)

23. Internationaal Haarlem

Het eten was erg goed sfeer was snackbar achtig dat vonden we jammer.

24. We had a great lunch at the Pannekoeken Paradijs. Food and Service were excellent.

25. Leuke ervaring op aanraden van iemand hier gaan eten. Goed eten, goeie prijs/ kwaliteit verhouding, ontspannen sfeer👌. Aanrader!!

26. Wim

27. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer. Kom zeker weer terug.

Eén vorige recensie
  28. Italiaans eten zonder opsmuk. Heel aardige (Italiaanse) bediening. De sfeer is zoals je in een restaurantje op het Italiaanse platteland kunt verwachten. Licht en basic. Het eten is prima, en je wordt op je wenken bediend. Aangenaam in een verder toeristische omgeving.

29. Nadat het COVID-19 virus roet in onze eerste eetafspraak had gegooid, was het gisteravond dan toch tijd om ons buurtrestaurant te beproeven. Het was een aangename verrassing. Het voorgerecht van zalm in een zure saus en de coquilles waren heerlijk. De zalm was ronduit verrukkelijk en hoewel de coquilles een licht korstje miste, waren deze prima van garing. Ik had als hoofdgerecht de zeetong. Deze was prima, maar niet uitzonderlijk. Mijn tafelgenoot had de filetsteak welke zij redelijk vond. Miste wat smaak van het vlees zelf. Al deze gerechten werden begeleid door verschillende wijnen, die zowel bij mij als mijn tafelgenoot in de smaak vielen. Als afsluiting hadden we het kaasplankje en een glaasje Port.
    Het was een fijne avond die mede door de ongedwongen sfeer van de bediening een aanbeveling verdiend.

30. Eten was heerlijk! Veel Vega opties. Bediening was vriendelijk.