Het Pannenkoeken Paradijs Haarlem is helemaal nieuw en geopend vanaf december 2016. Gelegen in het mooie en onlangs gerenoveerde Reinaldapark in Haarlem. Een heerlijke groene en rustige omgeving.

Het is dé uitvalsbasis om te genieten met je gezin, vrienden en/of familie.

Na een heerlijke fietstocht door Spaarnwoude, gewinkeld te hebben in de binnenstad van Haarlem of een bezoekje aan Ikea te hebben gebracht kunnen jullie genieten van een pannenkoek, maar ook van verschillende salades, broodjes of vleesgerechten. Iedereen kan bij ons terecht voor een lunch of een heerlijk diner.

Met een groots enthousiasme zorgen wij ervoor dat iedereen even helemaal bij kan komen van de dagelijkse hectiek. Er zijn veel speelmogelijkheden voor de kinderen en heerlijke zitmogelijkheden voor de volwassenen. Een heus paradijs voor zowel jong en oud.

Rust, gezelligheid, kwaliteit en plezier voor iedereen zijn de kernwoorden waar het bij ons om draait.

SPEELPARADIJS
Als de ouders lekker zitten kunnen de kinderen buiten genieten van een grote zandbak met daarin een klimtoestel met glijbaan en een ligschommel.
Er staan grote trampolines met een net eromheen en er kan gevoetbald worden.

Binnen is er in het restaurant een speelhoek speciaal voor de wat jongere kinderen gecreëerd. Zij kunnen zich goed vermaken met een Barbie huis, treinbaan, bouwblokken en leeshoek.

In de speelkelder is er een mega ruimte voor de wat oudere kinderen. Denk dan aan tafelvoetbal, air-hockey, grote Esda speelblokken, grote 4 op een rij, WII en Playstation 4 met FIFA 17.

Op gezette tijden zal er een medewerker aanwezig zijn voor jullie kinderen. Hij/zij zorgt ervoor dat alles gezellig en netjes blijft.

* Spelen in het Pannenkoeken Paradijs Haarlem is geheel op eigen risico.

1491198893 52
1519168157 78
1520439488 79
1542052101 78

1. Pannenkoek shoarma en 1 glutenvrije pannenkoek met gegrilde groenten/geitenkaas + noten was prima keus.. jammer dat er weinig keus was voor glutenvrij dessert, maar werd prima oplossing voor bedacht!

2. We hebben een heel gezellige avond gehad.
    Eten/drinken/bediening was prima!👍

3. Heerlijk gegeten tijdens een werkbespreking buiten de deur.

4. Op zaterdag zijn wij met 4 volwassen en 2 kinderen bij het Pannenkoeken Paradijs geweest. Hoewel het eten goed was en de bediening vriendelijk, zullen wij hier niet meer terugkomen. De speelhoek voor kleintjes bevatte enkel wat kussens, het tapijt zat met tape vast en de oudere kinderen moesten noodgedwongen daar spelen omdat de speelruimte beneden dicht was. Daarnaast waren beide ruimtes zo smoezelig dat dit niet bevoordelijk werkte voor onze eetlust.

Super jammer want het concept sprak erg aan!

5. Afgelopen zaterdagavond hebben wij hier gegeten met twee kinderen van 1,5 jaar. Op internet sprak de speelruimte voor kleine kinderen ons erg aan en hebben daarom voor dit restaurant gekozen.
    Eenmaal aangekomen in het restaurant waren er alleen wat kussens om mee te spelen. Het tapijt was erg vies, aan elkaar geplakt met tape en ook in de hoeken lag het vol vuil en stof. De treinbaan etc. wat aangegeven staat op de website was er niet.
    De speelruimte beneden voldoet absoluut niet aan de beschrijving. Vieze vloer, losliggende vloerdelen (wat erg gevaarlijk is), speelmaterialen waren ook niet erg proper.

Het eten is prima, maar doordat de speelhoeken niet aan onze verwachtingen voldoen en erg vies zijn, komen wij helaas niet meer terug.

6. Goedemiddag,
    Wij hebben heerlijk gegeten bij u en de service was ook fantastisch.
    Het enige wat ik heel jammer vond was het volgende:
    Ik had op internet gezocht naar een gezellig restaurant waar de kinderen konden spelen. Nu zag ik dat er voor de iets oudere kinderen beneden van alles zou zijn, maar dat viel ontzettend tegen! De vloer vond ik eigenlijk best gevaarlijk voor de kinderen en het was er ook vies. Lag allemaal troep en er was eigenlijk niets te doen, behalve blokken.
    Dat was heel jammer, maar we hebben het toch gezellig gehad.
    Met vriendelijke groet,
    Hennie van der Voorn

7. Eten was prima, bediening ook uitstekend.
    Speelruimte beneden is voor verbetering vatbaar.

8. Lekkere pannenkoeken en aardige mensen, maar de speelkamers en plekken zitten er vrij slecht uit. Niets te vergelijken met de fotos op de website. Niet goed onderhouden, maar ook vies. Ik had twee teleurgesteld kinderen mee…

9. Joanna v koningsbruggen

Het eten is lekker super leuk.

10. Speelruimte voor kinderen in de kelder was goor en wat er stond was stuk of incompleet...
    Zeker geen PlayStation oid wat op de site staat of scherm met tekenfilm...

Boven een klein hoekje met wat speelgoed en een goor aquarium.

Personeel die een vakantie baan heeft zoals overal, zeker geen interesse of passie voor de horeca.

11. Prachtige locatie.
    Pannekoeken smaakloos.
    Personeel was drukker bezig met elkaar bij praten over hun week, dan met de service.
    Speel hoek voor de kinderen erg leuk.

12. Marjet Lutgerink

Afgelopen zaterdag waren wij met 15 personen voor een lunch tgv verjaardag bij het Pannenkoeken Paradijs. We hebben het erg naar ons zin gehad, sfeer was vriendelijk en behulpzaam, alles was prima geregeld en het eten was lekker. Ook de kinderen (onder de 6 jr) hebben zich goed vermaakt, er waren kinderstoelen, kleurplaten, kleurtjes, en een speelhoek en aquarium. We waren hier nog niet eerder geweest, maar komen hier vast nog wel eens terug.

13. Groep van 12. Snelle, vriendelijke bediening.
    Kregen gelijktijdig eten en een goede prijs kwaliteitverhouding.
    Tevreden!

14. a. de jager

Hebben weer heerlijk gegeten! De kids hebben zich ook niet verveeld!

15. Voor eerst naar het pannenkoekenparadijs, nadat we naarhet circuswaren geweest. De pannenkoeken smaakte prima, ook de kinderen hadden hun pannenkoek snel helemaal op heerlijk. Bediening was goed. Veel te duur voor wat je krijgt. Ik schrok wat we betaalden voor drie kinderijsjes €27,75, maar ja dat was hun keus en niet naar de prijs gekeken. De kinderen waren heerlijk aan het spelen, en vroegen of ik even mee wilde naar de speelhoek. Leuk voor ze om te spelen, maar ik schrok heel erg hoe smerig de speelblokken waren daar zou ikze niet mee willen laten spelen. Ook de vloerbedekking vies en kapot. Dat verwachtje niet in een paradijs. Ook beneden een prachtige speelruimte super, maar sterk verouderd. Nadat we klaar waren en naar buiten gingen, lag er aardig wat afval buiten bij de ingang.
    Jammer maar hier gaan we liever niet meer naar toe.

16. Pannenkoeken waren goed, maar spareribs erg slecht.

17. W.Graeuwert

Het eten was prima, de service goed.
    Wij vonden alleen dat het erg luidruchtig was. Al met al wel voor herhaling vatbaar.

18. Heel vriendelijk personeel en top tegeb me kleine meid van 2jaar. Eten was siper goed en goed warm. Lekker huiselijke sfeer.

19. Was leuk om met 11 mensen te eten. Kinderen vonden het erg gezellig.

20. Cindy Hooning

Heerlijke pannenkoeken, ook als je even geen zin hebt in pannenkoeken is er genoeg keuze. Eten van hoog kwaliteit en goede prijs.

21. Heerlijke pannenkoek. Leuke bediening.
    Wel matige akoestiek.

22. Fred en Brenda

Heerlijk gegeten. Alleen wat weinig keus/variatie voor kinderen. Voor de rest leuke sfeer en vlotte bediening.

23. Diantha van den berg

We waren met 7 mensen en kregen 1 mandje brood vooraf maar er zat maar 5 sneetjes brood in... eten was okee. Sfeer was druk maar begrijpelijk door de kinderen. Prijs duur voor wat je krijgt.

Niet voor herhaling vatbaar.

24. Speelfaciliteit binnen zeer verouderd en meeste in de kelder, eten middelmatig, bediening was redelijk goed, goede buitenspeelfaciliteit. Al met al redelijk, waarschijnlijk beste voor lunch met een mooie dag zodat de kinderen buiten kunnen spelen.

25. Was supper en goed eten bij pannenkoek paradijs de sfeer was ook goed en zag er allemaal mooie uit en betaalbaar ik heb zelf mensen aan te raden om bij jullie een keer komen eten 👍👍

26. Clubsandwich, fish en chips en pannekoek besteld. Vis van fish en chips was smaakloos, clubsandwich steenkoud, droog zoet brood verder droge bedoeling hele gerecht, miste iets smeuïgs. Na door geven van commentaar kregen we te horen dat de gerechten zo hoorde te smaken. Maar als we het echt niks vonden dan konden we wel wat anders bestellen… best raar. Pannenkoeken smaken prima maar de rest van de kaart zou ik lekker over slaan. Vriendelijke bediening.

27. Een geweldig restaurant, zeker als je met kinderen bent! De pannenkoeken zijn lekker, er zijn speciale kinderpannenkoeken / cadeaupannenkoeken, en voor de volwassenen is er ook veel keuze, ook als je iets anders wilt eten.

Vriendelijke bediening, top!

Enig nadeel is de akoestiek, misschien kunnen er akoestische plafonds opgehangen worden om het geluid wat te dempen?

28. C.Dusterbeck

Geweldig goede sfeer bediening enz. Erg leuk! Heel veel voor de kinderen te doen op de speeltoestellen.

29. Goede pannenkoeken en vriendelijke bediening.

30. Erg lekker gegeten. Voor de kinderen was er genoeg vermaak!

31. Top eten, bediening was top.

32. Petronella

We hadden een gezellige middag, de pannenkoeken en uitsmijters werden zeer goed gewaardeerd. De kinderen hebben zich goed vermaakt.

33. Overheerlijke pannenkoeken en en ruime keuze. Fijne speelplaats voor kinderen. Mooie en rustige locatie.

34. Niet voor herhaling vatbaar. Ik heb inmiddels ook een gevraagde recentie geschreven op hun fb pagina.

Het is dat de kids lekker konden spelen, maar het lange wachteb terwijl er amper iemand zat is echt beneden pijl.

35. Super goede en snelle service. Bediening erg aardig en fijne plek om van het zonnetje te genieten. De pannenkoeken waren heerlijk!

36. Barlage

Leuke locatie en daarbij een leuke speelgelegenheid voor de kinderen.

37. van Rees

We hebben prima gegeten!
    Voor herhaling vatbaar.

38. Anneke de Vries

Hartelijke ontvangst. En we zaten er heerlijk, half schaduw, half zon. De tafel was niet schoongemaakt en plakte van de stroop.
    Waarschijnlijk de eigenaresse, kwam hem schoonmaken, een doortastende dame, na ons verzoek aan de eerste serveerster.
    Het eten was prima maar te veel, 3 sliptongen, 2 was genoeg geweest, waren prima bereid,
    Ook de groenten en de, goed smakende frites, waren te veel. Overigens de saus bij de frites was te zoet. Wat verder opviel dat er veel bedienend personeel langs kwam, de een haalde de lege glazen op en een ander bracht nieuwe drankjes en weer een ander bracht de gevulde borden. Ja, ik heb een leuke avond gehad. Er moet me nog een ding van het hart: De houten leuning van de trap naar de, overigens mooie, toiletten plakte van de suiker/ stroop.
    Maar nogmaals we bewaren plezierige herinneringen aan ons bezoek.

39. Heerlijk gegeten.
    Kinderen vermaakte zich perfect in de buitenspeeltuin.
    Leuke/ gezellige serveersters!

Stempelkaart is bijna vol dus wij komen zeker nog een keer

40. F. Moring

Pannenkoeken eten bij het Pannenkoeken Paradijs was een hele leuke ervaring. Entourage en sfeer is heel gezellig en de pannenkoeken erg lekker. Bediening zeer correct en vriendelijk. Echt een aanrader.

41. Yolanda

Was heel gezellig en vriendelijke bediening. Ook fijn dat de kinderen lekker kunnen spelen.

42. Heerlijk gegeten, goede service. Nadat mijn zoon ineens last van hooikoorts had, was er 1 vd bediening zo aardig om een hooikoorts tabletje te geven en een bekertje water en ijsklontjes. Super!

43. Lekker gegeten en wat gedronken, goede bediening en prettige sfeer.

44. Het eten buiten zn naam (pannenkoeken) om is verrassend goed. Wij hebben er heerlijk gegeten. En de kids hebben zich tussen de maaltijden door prima vermaakt. De trampolines zijn een hit. We komen zeker nog een keer.

45. Joke dikmans

Erg gezellig fijn buiten onder boompje gegeten. Lekker eten.

46. J.opstal

Leuke bediening en heerlijke pannenkoeken een aanrader.

47. Heel gezellig en lekker gegeten.

48. Onze kleinzoon wilde graag een pannenkoek eten en kon daarbij nog lekker spelen. Zelf genoten van spareribs, ossenhaas, geheel volgens wens klaargemaakt en een paradijsburger.
    Dit is voor herhaling vatbaar.

49. W Wildeboer

Prettige sfeer, vlotte en vriendelijke bediening. Lekkere pannenkoeken.

50. Monique Dekker

Wij waren er vandaag voor het eerst en we werden echt ontzettend vriendelijk geholpen en er is genoeg te doen voor de kinderen.

51. Voor 2e keer geweest maar was minder goed dan 1e keer.
    Het begon met de mededeling dat de springkussen ruimte boven gesloten was en pas rond 15u open zou gaan. Wij zaten er zondag om 12u. De kinderen hadden zich daar juist op verheugd en snapten dit niet. Vooral na een eerder bezoek.
    Op weekend dagen verwacht je als bezoeker dat dit open is?
    Bediening niet scherp of snel.
    Eten was goed.

52. J Meijer

We wonen er maar 6 km vandaan en wisten dit niet. Niet zo massaal. We hebben heerlijk gegeten en de kinderen hebben zich prima vermaakt.

53. Heerlijk gegeten en goede service.

Voor kinderen zijn er volop speelmogelijkheden.

54. P.de Vries

We hebben met de kinderen en kleinkinderen lekker gegeten. De kleinkinderen konden lekker spelen zodat wij ook lekker konden praten met elkaar. Het was niet druk omdat we om twee uur daar waren en om drie uur gingen eten. Was gezellig.

55. Pannenkoeken waren heerlijk, jammer alleen dat als je met kinderen komt zonder bericht en of uitleg de speelhal gesloten is. Dat is juist waar kinderen zich op verheugen. En de cadeautjes bij de pannekoek waar je flink voor betaald vielen erg tegen en soms mi niet gepast voor jonge kinderen.

56. Erg lekker gegeten in het Pannekoeken Paradijs. De pannekoek met zalm en avocado vind ik echt een aanrader. Op de benedenverdieping bevindt zich een echt "paradijs" voor de kinderen, waar ze heerlijk kunnen spelen.

57. Eten was goed en lekker.
    Kregen helaas druiven bij het toetje die niet meer goed waren.
    De service was wat minder. Bediening was veel in de keuken waardoor eventuele vragen niet gesteld konden worden. Ook ging het uitserveren slordig. Lepels in de saus enz.

Jammer van de service. Want het eten was goed en voldoende. Kregen de patat zelfs niet op.

58. Op 2e kerstdag met 7 personen heerlijk gegeten. Kinderen hadden het ook weer erg naar hun zin. Aanrader!

59. Jacqueline

Het personeel was heel aardig en netjes. Alle gerechten waren heel erg lekker op 1 tje na. Het was en nieuwe schotel en weer hebben aangegeven wat anders kom.
    Daar waren ze blij mee. Ze staan open voor opbouwende kritiek.
    Prima eettent dus.
    We gaan er zeker weer hem.
    Op verzoek en rustige tafel en is top geregeld.

60. Doordeweekse dag.
    Heerlijke pannenkoek gegeten.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Echt een aanrader.

61. Wij hebben hier gister geluncht.
    Zowel de sandwiches (avocado/zalm), de omeletten, als de pannekoeken waren overheerlijk! De bediening was ook erg aardig.

We komen hier absoluut terug en kunnen het iedereen aanraden.

62. Het eten was lekker en goed, de bediening was vriendelijk en goed en de sfeer in het restaurant was prettig.

63. Jaimy van Zanten

Heel fijn om met ons hele gezin met 5 kids hier te eten.. de kinderen kunnen gewoon kind zijn en dat is voor ons erg fijn.. daarbij komt dat het eten echt lekker was, de service top en over het algemeen echt voor herhaling vatbaar!

64. Heerlijk pannenkoeken met spek gegeten uitstekende bediening geschikt voor twee personen tot grote groepen.

65. Jammer voor zo'n leuke locatie.. duidelijk (nog) niet op orde. Eten duurt veelste lang en als de bediening daar nou een beetje inspeelt maar helaas ook nog eens 20min met een lege glazen gezeten. Helaas moet om alles gevraagd worden en prijs kwaliteit buiten de pannekoeken is echt beneden peil, wellicht omdat in haast is klaar gemaakt omdat wij er ook echt klaar mee waren. Helaas was het ook niet de eerste keer maar voor ons wel echt de laatste keer geweest, we dachten dat het een opstart fase was maar na bijna een jaar zou het op orde moeten zijn.
    Helaas horen wij vele andere er ook over, hoop van harte dat ze er wat mee doen!

66. evelien huiskens

Zeer prettig licht en ruim restaurant. Goede en vriendelijke bediening. Heerlijke pannenkoeken en ongelofelijke lekkere toetjes! En groot!

67. Nou wij hadden een goede ervaring leuke serveerster.
    Vriendelijk en de bediening was ook voortreffelijk.
    Eigenlijk niets op aan te merken wat niet goed was.
    Wij komen zeker terug.

68. Ed

69. Personeel lacht niet kijkt chagrijnig.
    Weinig sfeer wel een mooie restaurant.

70. Frans vogel

Hebben vandaag heerlijke pannenkoeken gegeten echt een aanrader. Prima bediening zeer vriendelijk komen zeker terug.

71. Vanavond voor het eerst gegeten op het terras van het Pannenkoekenparadijs.
    Gezellig en lekker, totdat ik mij helemaal niet goed begon te voelen. Te duizelig en misselijk om op te staan, vroeg mijn dochter de eigenaar een taxi te bellen. Hij kwam terug met de mededeling, dat de taxi er over 25 minuten kon zijn. Na drie kwartier nog steeds geen taxi en mijn dochter vroeg de eigenaar de taxi af te zeggen. Inmiddels kon een familielid mij ophalen. Reactie van de eigenaar iets in de trant van dat zal de taxichauffeur zeker niet leuk gaan vinden. Jammer van dit gebeuren, wat naar mijn idee echt niet kan. Je zult daar maar een hartinfarct krijgen. De bedienende jonge vrouwen waren heel erg aardig, maar zaten duidelijk aan de touwtjes van de baas. Ik ben nog wel benieuwd naar het bewuste taxibedrijf en eigenaar ga met je personeel een EHBO cursus volgen

72. Joop van der Heijden

Heel mooie locatie, maar met abominabele akoestiek. Afgezien van een klein ietwat luidruchtig gezelschap was de tent leeg, maar in combinatie met de net iets te luide achtergrondmuziek werd het audioverzadigingspunt voor ons vrij snel bereikt.

Pannenkoeken waren in eerste instantie echt heel smakelijk, maar allebei hadden we daarna een ondefinieerbaar vervelend nasmaakje, wat nog minstens een uur is blijven hangen. Misschien is het Amstel Maltje daar ook wel debet aan geweest, maar echt fijn was het dus niet.

Wat ons betreft geen aanrader.