Pannenkoeken Paradijs in Haarlem

Het Pannenkoeken Paradijs Haarlem is helemaal nieuw en geopend vanaf december 2016. Gelegen in het mooie en onlangs gerenoveerde Reinaldapark in Haarlem. Een heerlijke groene en rustige omgeving.

Het is dé uitvalsbasis om te genieten met je gezin, vrienden en/of familie.

Na een heerlijke fietstocht door Spaarnwoude, gewinkeld te hebben in de binnenstad van Haarlem of een bezoekje aan Ikea te hebben gebracht kunnen jullie genieten van een pannenkoek, maar ook van verschillende salades, broodjes of vleesgerechten. Iedereen kan bij ons terecht voor een lunch of een heerlijk diner.

Met een groots enthousiasme zorgen wij ervoor dat iedereen even helemaal bij kan komen van de dagelijkse hectiek. Er zijn veel speelmogelijkheden voor de kinderen en heerlijke zitmogelijkheden voor de volwassenen. Een heus paradijs voor zowel jong en oud.

Rust, gezelligheid, kwaliteit en plezier voor iedereen zijn de kernwoorden waar het bij ons om draait.

SPEELPARADIJS
Als de ouders lekker zitten kunnen de kinderen buiten genieten van een grote zandbak met daarin een klimtoestel met glijbaan en een ligschommel.
Er staan grote trampolines met een net eromheen en er kan gevoetbald worden.

Binnen is er in het restaurant een speelhoek speciaal voor de wat jongere kinderen gecreëerd. Zij kunnen zich goed vermaken met een Barbie huis, treinbaan, bouwblokken en leeshoek.

In de speelkelder is er een mega ruimte voor de wat oudere kinderen. Denk dan aan tafelvoetbal, air-hockey, grote Esda speelblokken, grote 4 op een rij, WII en Playstation 4 met FIFA 17.

Op gezette tijden zal er een medewerker aanwezig zijn voor jullie kinderen. Hij/zij zorgt ervoor dat alles gezellig en netjes blijft.

* Spelen in het Pannenkoeken Paradijs Haarlem is geheel op eigen risico.

1602028152 73
1620923472 73

1. We had a great lunch at the Pannekoeken Paradijs. Food and Service were excellent.

2. We waren hier voor de 7de verjaardag van onze dochter. Er was voor haar een stoel versierd, ballonnen stonden op tafel dus ze was helemaal blij. Op het einde kreeg ze ook nog een bolletje ijs met een fontein en een klein cadeautje! Dus helemaal goed. En tussen de gangen door lekker in de speeltuin spelen. Kortom een top ervaring.

3. Het eten en de bediening en de service top. Alleen erg druk en bij de wc erg druk, ze gingen niet opzij, was een feestje en afstand deden ze niet. Erg jammer.

4. Het eten en drinken was prima verzorgt, aardige bediening.

5. Ina Busscher

Gewoon vreselijk leuk en gezellig. Ook de bediening is correct, vriendelijk.
    Tevens lekker in de buurt.

6. We vierden hier de verjaardag van onze dochter afgelopen maandag. Wat een fijne sfeer. De kinderen konden heerlijk spelen zowel buiten als de gelegenheden binnen. Bij onze bestelling zaten wat bijzondere verzoeken maar dit kon allemaal makkelijk aangepast worden. Bedienend personeel was vriendelijk en vlot. En het eten was goed. Iedereen kreeg tegelijk het bord op tafel (10 mensen).
    Aanrader, de verrassingspannenkoek, met ranja, ijsbeker en cadeautje.

7. Goed gevulde pannenkoek, heerlijk van smaak.

8. Super vriendelijke bediening, heerlijke pannenkoek gegeten en een lekker dessert

9. Een leuke entourage maar met 10 mensen binnen was de akoestiek al vreselijk. De spekpannenkoek was helaas niet zoals we hadden gevraagd, de spek niet uitgebakken en de pannenkoek zelfs niet gaar van binnen.
    Er stond ook een drankje op onze rekening dat we niet hadden besteld, kortom geen aanrader.

10. Heerlijk gegeten… vlot bediend en op verzoek werd er een speciaal ijsje gemaakt voor mijn kleindochter… komen zeker nog een keer terug.

11. Was gewoon oké allemaal! Leuke sfeer, vriendelijke en snelle bediening, prima eten. Aanrader en voor herhaling vatbaar.

12. Lekker gegeten, de pannenkoek van de maand was heerlijk en ook de hamburger van mijn man was top. Minpuntje de lift deed het niet en met mijn vader die zeer slecht ter been is, is dat niet fijn maar de vrouw die ons hielp kwam met een oplossing en mijn vader mocht door de keuken op het personeelstoilet.

13. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir haben einen schönen Abend dort verbracht. Leckere Pfannkuchen und tolle Lage im Park !!

14. Leuke locatie aan een park. Veel speelruimte voor kinderen.

15. Lars Steunenberg

Eten en drinken was goed. Service was goed, ondanks dat de bediende haar eerste dag had. Sfeer was rustig, omdat het niet druk was in het restaurant maar dat was niet erg. Verder hele goede prijs kwaliteit verhouding.

16. Paula Baas

Eten is hier altijd erg goed. Zelf ben ik geen pannenkoekenliefhebber, maar mijn partner wel. Ik kan dan erg genieten van de erg goede vleesgerechten. Zo zijn we beiden tevreden; mijn vriend enorm veel keuze uit zeer lekkere goed belegde pannenkoeken en ik van heerlijk vlees. Sfeer is erg goed, leuk personeel en mooie locatie. Ook een enorme aanrader voor het geven van feestjes!

17. Linda de Boer

Heerlijk gegeten. We waren hier voor het eerst maar komen zeker terug.

18. De bediening is super vriendelijk. Kinderen kunnen zowel binnen als buiten spelen. Echt een hele leuke avond gehad.

19. Koeckie

De pannenkoek met geitenkaas, noten en honing was zeer royaal belegd en smaakte uitstekend.

20. Super vriendelijk en leuke plek om met kinderen naar toe te gaan. Echte lekkere pannenkoeken. Keuze voldoende.

Reserveren via de EET.NU site was het minst leuke, bijna vervelend!! :-(

21. Barlage

De pannenkoeken waren heerlijk. De sfeer was prima. Niet druk met gasten vanwege coronatijd. Gepaste afstanden aan tafel. De bediening was prima. De kinderen konden na hun pannenkoeken verorberd te hebben heerlijk spelen in de speeltuin.

22. Het was fantastisch.
    Top-locatie.
    Heerlijk eten.
    Prima personeel.

23. De lokatie is erg leuk zo in het park en zeker leuk voor de kids met het binnen en buiten speelterrein. Helaas was het eten echt slecht en dat zeg ik niet snel. Pannenkoek was taai, hamburger, kip, spareribs waren lauw en kwaliteit was echt minder en ontzettend duur voor wat je krijgt. De bediening was wel heel vriendelijk. Helaas voor de kinderen, maar wij gaan niet meer...

1,7
  24. Geen, nergens rivm regels, meer dan 30 mensen, eten was 6je waard, sla was bruin, bestek was vies, tafels en stoelen vies, ook erg oud denk ik zo... bediening was vriendelijk, personeel liep met sigaretten, wel uit, naar buiten waar je op uit keek, geen herhaling vatbaar

25. Danny 28 punten

Wij gaan hier niet meer heen. Slappe niet doorbakken pannenkoeken. Geen cadeau pannenkoeken voor jongens er lag enkel maar meisjes dingen in de vitrine. En er zat meer dan 30 mensen binnen. Wij voelde ons niet prettig in deze tent. Wij gaan voortaan weer naar een andere pannenkoekenzaak. Jammer had er meer van verwacht.

26. Super daar en zo lief en vriendelijk.

27. Petronella

Vriendelijke bediening, heel goed gebakken pannenkoeken, rijk gevuld. Aanrader!

28. mevr.G.v.d.Schaar

Eten en drinken was prima; bijzonder vriendelijke bediening die precies wist wat we besteld hadden. Sfeer was minder: groot, ruim en kaal. Waarschijnlijk in het weekend drukker en dan ook gezelliger; een aanrader om er 's zomers te komen en buiten te zitten.

29. Bloemzaad

Prima restaurant, niet alleen voor pannenkoeken, zeer uitgebreide kaart, prettige bediening, zeker zomers een bezoek waard gezien het grote terras, kindvriendelijk.

30. Ik vond het heel ontspannen en fijn om er met kinderen van verschillende leeftijden te zijn - volop speelmogelijkheden. Ontvangst hartelijk en begripvol. Voor herhaling vatbaar!

31. Het eten was heerlijk, bediening super. Er werd aangegeven van het kan iets langer duren omdat er meerdere grote groepen zijn, maar het eten was er nog bijzonder snel. In één woord top! Aanrader!!

32. Vriendelijke mensen en hele mooie locatie. Maar het eten was echt niet lekker. Dikke pannenkoeken die niet gaar waren. Veel te zoute patat en heel droog Turks brood. Jammer want de lokatie en omgeving is top. En aardige bediening.

33. Leuk en kind vriendelijk restaurant. Leuke buitenspeelplaats. Binnen speelgelegenheid is vrij klein. Wel konden de kinderen aan tafel kleuren en vouwen met gekleurde blaadjes. Ook krijgen we een pak kaarten om gezellig een kaart spelletje te kunnen doen! Erg leuk.
    Het eten smaakte ons erg goed. Wij komen zeker hier nog eens terug.

34. Met de oudjes

Gisteren met onze ouders, die al zeer op leeftijd zijn (89 en 90 ) gegeten bij het PannenkoekenParadijs.
    Vriendelijke en vlotte bediening. Pannenkoeken lekker, wel wat dun en voor een normale eter aan de kleine kant. Smaak en samenstelling overigens prima.
    Sfeer en ambiance ontbreekt helaas. Vreemde felgekleurde lampjes en te koud binnen.
    Best oke voor 1×, maar niet zo snel een tweede keer.

35. Vriendelijk personeel, eten was erg snel.
    Hebben lekker gegeten.

36. Hans Boxem

Pannenkoeken waren heerlijk, maar de patat voor de kinderen waren slap en helaas niet geslaagd. Dit hebben wij doorgegeven.

37. Eten is goed.
    We waren met grote groep en vooral er naar toe gegaan om de volgende reden… de kinderen zouden lekker beneden kunnen spelen.
    Maar helaas was dit opgedoekt.

Buiten kan je zeker spelen maar niet met waardeloos weer.

38. De dag na kerst gegeten. Erg druk. Chaotisch. Bediening redelijk. Eten redelijk. Duidelijk te weinig personeel. Schaatsidee leuk concept.

39. Slechte service, voor zowel drinken als eten bestellen maar naar de bar gelopen om het door te geven want na lang wachten geen personeel aan onze tafel geweest. Restaurant is verder sfeerloos met veel lawaai. Eten is verder niet bijzonder, niet slecht maar zeker niet voldoende om nog een keer te gaan eten.

40. Marjan stroeve

Ondanks dat onze reservering niet goed binnen was gekomen, waren we direct welkom.
    Snel geholpen, vriendelijke bediening, eten was er super snel, en smaakte prima,
    Prijs/ kwaliteit is ietsjes uit verband, prijzen aan de hoge kant.
    Maar verder prima.

41. Wij hadden voor 2e Kerstdag geboekt (8 volwassenen + 7 kinderen) na het lezen van de website van Pannenkoeken Paradijs. Daar stond: "In de speelkelder is er een mega ruimte voor de wat oudere kinderen."
    Hierdoor zouden wij als volwassenen de gelegenheid hebben om redelijk te kunnen tafelen, terwijl de kinderen zich vermaakten.
    Het bleek echter dat deze speelruimte was afgesloten toen wij er waren. Een fikse tegenvaller voor ons gezelschap. Ik had net zo goed dan een beter restaurant uit kunnen kiezen qua mogelijkheden mbt keuzemogelijkheid van het menu.
    Ik heb een klacht ingediend bij het Pannenkoeken Paradijs, welke teleurstellend is beantwoord: "Tijdens de feestdagen hebben wij bewust er voor gekozen om de speelkelder tijdelijk buiten gebruik te zetten en de bar/feestzaal te activeren , gezien de vele partijen die bij ons gevierd zijn en worden."
    Jammer.

42. C.C.M. Bosschert

Het voldeed aan onze verwachtingen en wij gingen tevreden naar huis.

43. Lekker gegeten, pannenkoeken waren helemaal goed, bediening was prima.

44. Goed eten, goede service en leuke sfeer duurde een beetje lang voor we het eten kregen maar het was heel erg druk en ik heb gewoon geen geduld.

45. Onze ervaring bij het pannekoekenparadijs was niet goed. Reservering was niet goed doorgekomen. Gelukkig nog wel een tafel beschikbaar maar het restaurant leek erg onderbezet qua personeel. Chaos, overal onafgeruimde tafels en nadat we klaar waren was onze tafel na een half uur nog steeds niet afgeruimd. Hebben maar geen koffie meer besteld en zijn naar huis gegaan. Voor ons niet meer.

46. Dacht je naar een leuk optreden met diner te gaan.. bij binnenkomst een kwartier vastgezeten in de lift waarvan het bedieningspaneel met Ductape!! bij elkaar wordt gehouden! Daarna door een sjaggerijnige manager te horen krijgen dat we niet naar binnen mochten want anderen, zonder reservering, waren al aan onze tafel geplaatst, dus wij waren niet meer welkom terwijl wij al maanden geleden gereserveerd hadden! met godsgratie werd er een tafel gehaald met natte stoelen.. hierna uur gewacht maar geen eten, personeel stond maar een beetje om zich heen te staren en wist totaal niet wat ze moesten doen, zijn direct weggegaan, jammer voor het optreden. Dag later heel veel klachten gehoord, zelfs de band had er de balen in..

47. Keurige ontvangst… tafeltje op mooi plekje gereserveerd… pannenkoeken waren lekker… maar: voor onze kleinzoons (4 en 7) bestelden we expres uit de keuze van de kindermenu's in de veronderstelling dat de grootte dan ook voor een kinderbuikje zou zijn. Maar helaas waren die kinderpannenkoeken van de zelfde afmeting als van ons. Beetje zonde want ze eten daarvan allebei maar een halve van op. Dus weggegooid geld.
    Ze doen niet aan kleinere pannenkoeken… beetje jammer.

48. Goede gerechten, snelle en correcte bediening.
    Mooie zaak, en zeker aan te bevelen👍👍🍷🎂

49. Vertaal van English naar Nederlands

Great service and very friendly staff.we love the kids area. totally recommended.
    I just wish they would add more hot dishes (dinner food) to their menu, i know they are a pancake house but the place is very cosy and we would like to spend more time there during dinner a well as lunch.

50. Wij, drie zussen zijn met onze ouders die in het Reinalda huis wonen wezen eten. Mijn vader is rolstoel gebonden en daar werd goed rekening mee gehouden. Buiten het feit om dat het een kinderparadijs is kun je er ook heel goed met een groep volwassenen heerlijk eten. Het is evengoed sfeervol en de bediening is vriendelijk en behulpzaam.

51. Zonnebloemafdeling Haarlem-Oost

Met een grote groep gasten van onze Zonnebloemafdeling en enkele vrijwilligers hebben we genoten van de gastvrijheid van het Pannenkoekenparadijs. De pannenkoeken waren overheerlijk en de bediening was TOP.

52. Restaurant is goed bereikbaar, goede entree, nette bediening, mooie ruimte waar je eet, snel en accuraat, kortom wij komen zeker terug.

53. Slechte akoestiek. Je word moe van de herrie, pannenkoek prima. Spareribs waren smakeloos en droog.
    Voor ons niet nog eens.

54. Helaas viel het assortiment ons een beetje tegen voor een pannenkoekenparadijs. Ook waren de pannenkoeken wat kleiner dan we op andere locaties gewend zijn en hadden we dus niet genoeg aan 1 pannenkoek. Verder waren de wachttijden voor drinken en eten abnormaal lang. Personeel was verder aardig en deden ook echt hun best.

55. Eten was lekker maar stelde niet echt iets voor, kipsate spies met 4 stukjes kip er op met patat en rauwkost.
    Prijs vond ik best wel aan de hoge kant,
    Voor die prijs krijgt je meestal een Varkenshaas saté.
    Bediening was naar mijn mening erg vriendelijk ook al loopt er wat jongegere bediening rond ze doen hun best.
    Sfeer was ver te zoeken erg rumoerig even gezellig een babbeltje maken zit er niet in vind ik.
    Maar daar is dit restaurant niet voor gemaakt denk ik.
    Meer gericht op familie en kinderen.

56. Esther De jong

Super gegeten voor een leuke prijs… leuke bediening vriendelijk… kort om top.

57. Van de zomer met een verjaardagsfeestje geweest en dat was helemaal top. Besloten om daar te lunchen voor de verjaardag van mijn zoontje. Helaas was het slecht weer dus de kinderen konden nauwelijks buiten spelen. Binnen was het helemaal blauw van de rook uit de keuken. Moest er echt van hoesten. Het eten was matig en de borden, bleven erg lang staan voordat ze afgeruimd werden. Ik raad dit alleen aan bij mooi weer zodat je lekker buiten kan zitten/spelen.

58. Anoniempje

Sinds de nieuwe eigenaar is de kwaliteit van het eten, de sfeer en inrichting zeer achteruit gegaan. Heel erg jammer, wij komen niet meer terug.

59. C. Laurenssen

Gezellig restaurant, prima eten en super vriendelijk personeel.

60. Heerlijk gegeten en goede kwaliteit van producten.

61. Jhg van Oostrum

Vriendelijk personeel en mooie embiance. Lekker gegeten.

62. J van Schie

De pannenkoeken waren heerlijk. Onze kleinkinderen hebben heerlijk buiten gespeeld. Alleen jammer dat we geen tosti meer konden bestellen, terwijl die op de tafel naast ons wel geserveerd werd. Verder hebben we wel rustig gezeten, hoewel ik het al met al wel prijzig vind.

63. Toen we binnen kwamen was er een vriendelijke dame die ons hielp. Mijn man en ik hadden heerlijke pannenkoeken.
    Ons neefje had een verbrandde. Eerste durfde hij niks te zeggen. Hij was niet mega verbrand maar wel donkerder dan die van ons met hier en daar een zwart plekje. Op het oog viel het mee. Tot ons neefje zei moet je maar proeven. Het smaakte echt verbrand. Hij kreeg een nieuwe maar blijkbaar vond de serveerster(andere dan bij binnenkomst) het niks. We hadden gekozen voor kind pannenkoek met speeltje uitzoeken. Dat liep anders. Kreeg iets in zijn hand gedrukt en kon gaan. Serveerster keek ook wat geirriteerd. Neefje telleurgesteld. We dachten iets leuks te hebben gevonden waar we vaker heen kunnen. Maar voor ons is dit nu eerste keer en de laatste keer.

64. Voor kleine kinderen superleuk om buiten te spelen met ballenbad, klimrekken, glijbanen, trampolines, zandbak.
    Binnen ook nog een grote speelhal voor veel verschillende leeftijden.
    Heel behulpzaam personeel.
    Lekker ruim.
    Pannenkoek was net even te dik/klef naar mijn smaak, dat kan echt beter. Patat was dan juist weer overheerlijk. Pluspunt: Behalve pannenkoeken ook veel andere keuze om te eten.
    Eindconclusie: echt prima plek om met kinderen naartoe te gaan!

65. Sharonne

Vreselijk!
    Eten is taai, er loopt jong grut rond wat niet eens weet wat een pannenkoek is.
    En dan ook nog heel veel geld kwijt…
    Nooit maar dan ook nooit meer…

66. Bediening was erg vriendelijk en attent. Bij de bestelling van de pannenkoeken ging er bij 1 van de 7 wat fout. We hebben toch de “verkeerde” pannenkoek genomen en moesten maar betalen voor de goedkopere die we hadden besteld. Pannenkoeken zijn lekker, maar ook best prijzig.

67. Voor een snelle hap, zonder sfeer of iets. Trip naar de snackbar is gezelliger.

68. Heerlijk gegeten, vooral de hamburger ameriano heerlijk met patat en salade /lekker toetje.
    Gezellige sfeer een 10, komen zeker terug.

Eén vorige recensie
  69. Snelle service, lekker gegeten.

70. Voor kinderen vooral een feest om hier te eten… Ze kunnen lekker buiten spelen en de ouders kunnen gerust binnen blijven je hebt hoge ramen dus je kunt goed naar buiten kijken… Super lief personeel en het eten was heerlijk… Salade echt een aanrader en de wijn trouwens ook… Pannekoek zag er ook top uit en me vriendin haar eten ook al met al een gezellige en fijne avond… Bedankt Pannekoeken paradijs.

71. Marieke

Eten was redelijk. Helaas was er een stuk plasic in maaltijd verwerkt, waar vrij nonchalant over werd gedaan. Speelkamer was gesloten. Buitenterrein was wel open, maar erg nat, met doordrenkte kinderen tot gevolg. Te hoge prijs voor kwaliteit.

72. Gisteravond heerlijk met het gezin bij pannenkoeken paradijs gegeten. Super vriendelijk personeel. We zaten bij een open deur waar het nogal fris was. Nadat wij dit aangaven werd er onmiddellijk, zonder moeilijk te doen, een andere tafel geregeld!

73. Floortje

Heerlijke pannenkoeken, leuke bediening, aardige mensen, fijne en mooie inricht en opzet.
    Mooie locatie, zeker een aanrader.

74. Vandaag maar liefst 45 minuten gewacht op de bediening... die nooit kwam. Men keek elke x net ‘even’ de andere kant op.
    Na 20 min. sprak ik iemand aan en die gaf antwoordt met dat ze iemand naar ons zou sturen. Natuurlijk kwam ook die nooit. Om me heen is iedereen gewoon geholpen. Misschien toevallig maar allemaal “white people” Sinds de opening ben ik daar heel vaak geweest. Zo erg als vandaag niet mee gemaakt. Heel jammer! Daar komen wij dus niet meer en ik zou iedereen hetzelfde adviseren.

1 positieve stem1 negatieve stem
  75. Jolanda van den Dool

Vanavond weer bij het pannenkoekenparadijs gegeten. Wat ons betreft is de verandering van eigenaar geen verbetering. Het was rommelig met half gedekte tafels. Er waren 6 tafels bezet en toch duurde het een kwartier voordat we geholpen werden nadat we naar de bar waren gelopen en de dames verzocht hebben om onze bestelling op te nemen. Ook twee tafels die al enige tijd niet bezet waren hebben toch zeker 20 minuten moeten wachten om opgeruimd en schoongemaakt te worden. De kaart doet goedkoop aan, wat dikker karton wat plakkerig was van alle stroophanden met een ringband erdoorheen is toch anders dan de kaart die er was. Ook het plastic mandje voor een broodje met smeersels (kruidenboter en aioli) à €5,25 heeft een goedkope uitstraling, zeker voor deze prijs. Ook de placemat met niet bijpassende bestekhouder doet goedkoop aan.
    Ook de plastic beker met water voor ons zoontje van een jaar water wordt gerekend.
    De pannenkoeken waren heerlijk, gelukkig minder vet dan voorgaande keer dat wij hier gegeten hebben. De spies met ossenhaas viel erg tegen en was zeker geen ossenhaas, goedkope biefstuk komt nog het meest in de buurt, dat valt wel tegen als je meer dan €19,- betaald voor dit gerecht. Er zaten wel meer dan voldoende frites bij.
    Een heerlijke locatie voor de kinderen met voldoende speelgelegenheid, maar op deze manier wordt de locatie snel ‘uitgewoond’ en dat vind ik echt zonde.

76. Met 2 kinderen en 3 volwassenen gaan eten. Het eten werd belachelijk snel gebracht. Echt met 10 min al. Zag er allemaal opzich prima uit. Ze hadden ipv een carpaccio voor mij een cappuccino besteld en toen iedereen hun eten kreeg en ik een cappuccino die ik niet besteld had ben ik gaan vragen of het klopte. Nee sorry foutje. Ok kan gebeuren. Binnen 5 min kreeg ik een carpaccio. Voor 16 euro vond ik het erg magertjes. Flink opgevuld met gewone veldsla haast geen pijnboompitten en saus zat er niet op alleen een soort slafix achtig iets.
    Een cadeau pannenkoek voor maar liefst 12.95 Met een cadeau die de kermis niet eens durft weg te geven terwijl er allerlei leuke cadeaus op hun website staan en er staat vermeld dat er goeie kwaliteit speelgoed bij zit. Na een toch wat van te hebben gezegd mochten de kinderen 2 dingetjes uitzoeken maar dan nog was het een aanfluiting. Dat drinken en ijsje wat erbij hoort hebben we niet gezien.
    Toen de rekening kwam schrok ik me wezenloos ruim 90 euro! Een wafel met een schep slagroom is al bijna 9 euro!

Mooie tent vooral buiten vinden de kids geweldig maar het eten voor dat geld vind ik echt ronduit slecht! Het eten komt zo snel dat ik me afvraag of het niet allemaal al klaar staat en alleen wordt opgewarmd.
    Het personeel is super lief alleen snapt het allemaal niet zo.

Nee get is eeuwig zonde maar baal als een stekker dat ik zoveel kwijt was en kan oprecht zeggen dat ik met trek de deur uitliep en behoorlijk druk in de weer was geweest met foutjes oplossen en achter dingen aanzitten die er niet bij zaten enzo dat ik beter zelf pannenkoeken had kunnen bakken thuis.

Alle volwassenen waren het ermee eens daar gaan we niet meer heen! Zonde!

77. Hoopte op een leuk avondje op een fijne locatie! Helaas was dat minder waar, na een half uur nog steeds geen kaart gekregen uiteindelijk zelf maar gepakt. Ook was het eten niet compleet en kreeg je niet wat er wel werd vermeld op de kaart. Daarnaast werd er niet gevraagd of we een tweede drankje wouden dus zelf maar gelopen naar de bar (ze zouden naar de tafel komen) alleen tja nooit geweest, na weer 20 min maar weer naar de bar gelopen en bestelt. Korte samenvatting; leuke locatie alleen verschrikkelijke service en eten valt ook tegen!!

78. Gezellige avond gehad en vriendelijke en goede bediening. Zoontje lekker gespeeld en kreeg nog een munt voor hobbelpaard.
    Enig puntje, schnitzel vrij prijzig en was vrij stug, spareribs en kipsate prima mals maar porties konden iets ruimer.

79. Werden zeer vriendelijk ontvangen, eten was super goed verzorgd, ook bestelde we nog wat niet op de kaart stond wat geen enkel probleem was.
    Werden ook zeer vriendelijk geholpen wat ons een hele leuke avond heeft opgeleverd. Echt een aanrader

80. Familie Bodenstaff

De locatie is fantastisch, de speeltuin te gek! Het eten is prima, de prijs ook. Zowel binnen als buiten ziet het er goed uit!

De communicatie tussen het personeel bedroevend, de wachttijden ook. Het was niet heel druk, er was ruimschoots personeel in keuken, bar en bediening aanwezig. Toch moesten we lang wachten op het eten, waarbij de kindergerechten een kwartier later kwamen.

Het personeel was zelf ook zeer gedemotiveerd door de situatie. Ze zeiden meerdere malen dat ze het wel gewend zijn. We hadden eigenlijk medelijden met ze.

De baas was niet bereid naar onze klacht te luisteren.

81. Niet gegeten, jullie hadden mij niet op de lijst staan ik had wel een herinnering gekregen maar stond er niet op. Daar stond ik met me moeder van 89 ben weg gegaan want ik was diep teleurgesteld over de manier hoe het ging.

82. Ik mag hopen dat het kwam doordat we er aten vlak na de opening maar reserveren om 17:30 uur en pas on 19:10 het mandje brood en 15 minuten later de pannenkoek kan echt niet! Onze zoon was doodop en hongerig tegen de tijd dat hij eindelijk iets te eten kreeg.

83. Annemieke

Eten was goed het duurde alleen heel lang. We hebben ruim 3 kwartier op onze pannenkoeken gewacht.

84. Klaver

Heerlijk gegeten, porties voldoende groot en zeer vriendelijke bediening.

85. Waarschijnlijk kwam het door de overgang van een nieuwe eigenaar, dat alles erg rommelig was. Het eten was lekker. De akoestiek was niet goed, door het hoge plafond en het hout was het gegil van andere kinderen extra goed hoorbaar. De menukaarten vielen uit elkaar, ze waren niet compleet en kapot. Het speelgedeelte beneden was dicht, dus voor de kinderen was er helaas niets te doen.

86. Gaarne een invalide plaats regelen bij het restaurant.
    Eerste pannenkoek was iets te hart gegaan dus zwart. De tweede pannenkoek was prima.

87. Nathalie

Op 2de Paasdag hebben we hier met 12 personen een drankje gedronken en een snackje gegeten. Wij kwamen met 3 personen eerder op het terras aan en het duurde 15 minuten voordat er iemand van de bediening ons ons aansprak. Toen waren inmiddels de andere vriendenn ook gearriveerd dus hebben we met elkaar drankjes besteld.
    Het was een warme dag, jammer dat er geen ijsblokjes in ons drinken zat. De snackjes die we bestelden waren helaas té vet, geen servetjes op tafel/cocktailprikkertjes erbij maar ook relatief erg duur. Er was, in ieder geval kregen wij die indruk, erg veel personeel die of op het terras zaten te roken of binnen stonden. Echt oprecht jammer dat er niet een beetje extra service en aandacht was. Jullie hebben sinds 3 weken een nieuwe eigenaar en dan zou je moeten "hollen" voor al je klanten.

88. Bibianne

Personeel mopperde op elkaar en was duidelijk te horen aan tafel. Waren met ze 4e en mijn pannenkoek was er en die van de rest pas 10 minuten later. Verkeerde ppannenkoek en na 5 minuten een nieuwe met rauw gehakt.. Niet te spreken en kom ook zeker niet meer terug.

89. Prima plek, lekkere pannenkoek, snelle service, goede prijs.

90. Jolande Veenhof

Mensen waren erg gastvrij terwijl ze pas 1 week open waren en er veel nieuwe medewerkers waren die het allemaal nog moesten keren.
    Het eten was heerlijk en was mooi gepresenteerd.
    Komen zeker nog een keer terug.

91. Dominique

Ik kom hier vaker en normaal is de service beter. We werden goed ontvangen naar de tafel gebracht en vervolgens pas na een half uur (nadat we zelf al een tijdje bezig waren om de aandacht te trekken) kwamen ze vragen of we iets wilden drinken, daarna circa weer 40 min voor er werd gevraagd wat we wilde bestellen voor eten. Gelukkig hebben ze buiten een speelplek, dus merkte onze kinderen (onder de 4) er niks van dat het eten wel erg lang duurde. De oudere dame was wel beter, zodra ze zag dat we keken, kwam ze, helaas voor ons bediende zij voornamelijk de tafels buiten. Ze waren voor de rest heel aardig en vooral de oudere dame was erg goed met de kinderen. Het eten was ook erg lekker. Ik ga er maar vanuit dat dit een eenmalig was en de volgende keer beter zal zijn.

92. Ontzettend lekker gegeten. Grote pannekoeken ruim belegd. Zag er mooi uit en het smaakte prima. Goede vlotte service. Leuk voor jonge kinderen. Mooi gelegen in stadspark met parkeerplek.

93. theo

94. Lekker gegeten, bediening was niet heel attent. Akoestiek is matig, speelplek was prima.

95. Het eten is goed, service is goed, bediening is matig (duurt lang voordat je nog een keer drinken kan bestellen en borden blijven lang op de tafel staan). Speelkelder valt erg tegen en is koud. Hoe ze op de website de speelkelder beschrijven is niet juist. Alleen de legoblokken en tafelvoetbal zijn aanwezig. Website is sowieso niet recent bijgewerkt.
    Buiten zag er leuk uit voor de kinderen, was alleen het weer niet goed voor.

96. Nicola van der Woude

Lekker eten en snel te bestellen, goed prijs/kwaliteit.

Alleen heel druk met klein kinderen! 😬

97. We komen hier graag omdat de kinderen zich hier prima vermaken en de pannenkoeken zijn redelijk. Het ligt er wel aan wie er in de keuken staat want de hoeveelheid beleg op de pannenkoek is iedere keer anders. De kinderen moeten na het spelen wel grondig onder de douche want het restaurant, speelhoek en ruimte beneden is allemaal even smerig. Brrr.

98. Pannenkoek shoarma en 1 glutenvrije pannenkoek met gegrilde groenten/geitenkaas + noten was prima keus. Jammer dat er weinig keus was voor glutenvrij dessert, maar werd prima oplossing voor bedacht!

99. We hebben een heel gezellige avond gehad.
    Eten/drinken/bediening was prima!👍

100. Heerlijk gegeten tijdens een werkbespreking buiten de deur.

Volgende pagina