Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 16 mrt t/m 31 mei

Het Pannenkoeken Paradijs Haarlem is helemaal nieuw en geopend vanaf december 2016. Gelegen in het mooie en onlangs gerenoveerde Reinaldapark in Haarlem. Een heerlijke groene en rustige omgeving.

Het is dé uitvalsbasis om te genieten met je gezin, vrienden en/of familie.

Na een heerlijke fietstocht door Spaarnwoude, gewinkeld te hebben in de binnenstad van Haarlem of een bezoekje aan Ikea te hebben gebracht kunnen jullie genieten van een pannenkoek, maar ook van verschillende salades, broodjes of vleesgerechten. Iedereen kan bij ons terecht voor een lunch of een heerlijk diner.

Met een groots enthousiasme zorgen wij ervoor dat iedereen even helemaal bij kan komen van de dagelijkse hectiek. Er zijn veel speelmogelijkheden voor de kinderen en heerlijke zitmogelijkheden voor de volwassenen. Een heus paradijs voor zowel jong en oud.

Rust, gezelligheid, kwaliteit en plezier voor iedereen zijn de kernwoorden waar het bij ons om draait.

SPEELPARADIJS
Als de ouders lekker zitten kunnen de kinderen buiten genieten van een grote zandbak met daarin een klimtoestel met glijbaan en een ligschommel.
Er staan grote trampolines met een net eromheen en er kan gevoetbald worden.

Binnen is er in het restaurant een speelhoek speciaal voor de wat jongere kinderen gecreëerd. Zij kunnen zich goed vermaken met een Barbie huis, treinbaan, bouwblokken en leeshoek.

In de speelkelder is er een mega ruimte voor de wat oudere kinderen. Denk dan aan tafelvoetbal, air-hockey, grote Esda speelblokken, grote 4 op een rij, WII en Playstation 4 met FIFA 17.

Op gezette tijden zal er een medewerker aanwezig zijn voor jullie kinderen. Hij/zij zorgt ervoor dat alles gezellig en netjes blijft.

* Spelen in het Pannenkoeken Paradijs Haarlem is geheel op eigen risico.

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 16 mrt t/m 31 mei

1503205773 52
1511519796 79
1519833819 79
1521912325 79
1578031982 70

1. Hele dag lopen verheugen op mijn redvelvet pannenkoek die het paradepaardje van het pannenkoekenparadijs zou zijn, op de foto’s op de site staat en waarvan ik weet dat hij goddelijk is😩 helaas niet meer op de kaart. Zo jammer, nu maar een koude pannenkoeken met spek en kaas gegeten waarvan een paar stukken verbrand waren. Maar mijn jarige vader heeft genoten, hij had zijn spek kaas pannenkoek voor Zijn 84e verjaardag (helaas ook koud).

2. mevr.G.v.d.Schaar

Eten en drinken was prima; bijzonder vriendelijke bediening die precies wist wat we besteld hadden. Sfeer was minder: groot, ruim en kaal. Waarschijnlijk in het weekend drukker en dan ook gezelliger; een aanrader om er 's zomers te komen en buiten te zitten.

3. Bloemzaad

Prima restaurant, niet alleen voor pannenkoeken, zeer uitgebreide kaart, prettige bediening, zeker zomers een bezoek waard gezien het grote terras, kindvriendelijk.

4. Ik vond het heel ontspannen en fijn om er met kinderen van verschillende leeftijden te zijn - volop speelmogelijkheden. Ontvangst hartelijk en begripvol. Voor herhaling vatbaar!

5. Het eten was heerlijk, bediening super. Er werd aangegeven van het kan iets langer duren omdat er meerdere grote groepen zijn, maar het eten was er nog bijzonder snel. In één woord top! Aanrader!!

6. Vriendelijke mensen en hele mooie locatie. Maar het eten was echt niet lekker. Dikke pannenkoeken die niet gaar waren. Veel te zoute patat en heel droog Turks brood. Jammer want de lokatie en omgeving is top. En aardige bediening.

7. Leuk en kind vriendelijk restaurant. Leuke buitenspeelplaats. Binnen speelgelegenheid is vrij klein. Wel konden de kinderen aan tafel kleuren en vouwen met gekleurde blaadjes. Ook krijgen we een pak kaarten om gezellig een kaart spelletje te kunnen doen! Erg leuk.
    Het eten smaakte ons erg goed. Wij komen zeker hier nog eens terug.

8. Met de oudjes

Gisteren met onze ouders, die al zeer op leeftijd zijn (89 en 90 ) gegeten bij het PannenkoekenParadijs.
    Vriendelijke en vlotte bediening. Pannenkoeken lekker, wel wat dun en voor een normale eter aan de kleine kant. Smaak en samenstelling overigens prima.
    Sfeer en ambiance ontbreekt helaas. Vreemde felgekleurde lampjes en te koud binnen.
    Best oke voor 1×, maar niet zo snel een tweede keer.

9. Vriendelijk personeel, eten was erg snel.
    Hebben lekker gegeten.

10. Hans Boxem

Pannenkoeken waren heerlijk, maar de patat voor de kinderen waren slap en helaas niet geslaagd. Dit hebben wij doorgegeven.

11. Eten is goed.
    We waren met grote groep en vooral er naar toe gegaan om de volgende reden… de kinderen zouden lekker beneden kunnen spelen.
    Maar helaas was dit opgedoekt.

Buiten kan je zeker spelen maar niet met waardeloos weer.

12. De dag na kerst gegeten. Erg druk. Chaotisch. Bediening redelijk. Eten redelijk. Duidelijk te weinig personeel. Schaatsidee leuk concept.

13. Slechte service, voor zowel drinken als eten bestellen maar naar de bar gelopen om het door te geven want na lang wachten geen personeel aan onze tafel geweest. Restaurant is verder sfeerloos met veel lawaai. Eten is verder niet bijzonder, niet slecht maar zeker niet voldoende om nog een keer te gaan eten.

14. Marjan stroeve

Ondanks dat onze reservering niet goed binnen was gekomen, waren we direct welkom.
    Snel geholpen, vriendelijke bediening, eten was er super snel, en smaakte prima,
    Prijs/ kwaliteit is ietsjes uit verband, prijzen aan de hoge kant.
    Maar verder prima.

15. Wij hadden voor 2e Kerstdag geboekt (8 volwassenen + 7 kinderen) na het lezen van de website van Pannenkoeken Paradijs. Daar stond: "In de speelkelder is er een mega ruimte voor de wat oudere kinderen."
    Hierdoor zouden wij als volwassenen de gelegenheid hebben om redelijk te kunnen tafelen, terwijl de kinderen zich vermaakten.
    Het bleek echter dat deze speelruimte was afgesloten toen wij er waren. Een fikse tegenvaller voor ons gezelschap. Ik had net zo goed dan een beter restaurant uit kunnen kiezen qua mogelijkheden mbt keuzemogelijkheid van het menu.
    Ik heb een klacht ingediend bij het Pannenkoeken Paradijs, welke teleurstellend is beantwoord: "Tijdens de feestdagen hebben wij bewust er voor gekozen om de speelkelder tijdelijk buiten gebruik te zetten en de bar/feestzaal te activeren , gezien de vele partijen die bij ons gevierd zijn en worden."
    Jammer.

16. C.C.M. Bosschert

Het voldeed aan onze verwachtingen en wij gingen tevreden naar huis.

17. Lekker gegeten, pannenkoeken waren helemaal goed, bediening was prima.

18. Goed eten, goede service en leuke sfeer duurde een beetje lang voor we het eten kregen maar het was heel erg druk en ik heb gewoon geen geduld.

19. Onze ervaring bij het pannekoekenparadijs was niet goed. Reservering was niet goed doorgekomen. Gelukkig nog wel een tafel beschikbaar maar het restaurant leek erg onderbezet qua personeel. Chaos, overal onafgeruimde tafels en nadat we klaar waren was onze tafel na een half uur nog steeds niet afgeruimd. Hebben maar geen koffie meer besteld en zijn naar huis gegaan. Voor ons niet meer.

20. Dacht je naar een leuk optreden met diner te gaan.. bij binnenkomst een kwartier vastgezeten in de lift waarvan het bedieningspaneel met Ductape!! bij elkaar wordt gehouden! Daarna door een sjaggerijnige manager te horen krijgen dat we niet naar binnen mochten want anderen, zonder reservering, waren al aan onze tafel geplaatst, dus wij waren niet meer welkom terwijl wij al maanden geleden gereserveerd hadden! met godsgratie werd er een tafel gehaald met natte stoelen.. hierna uur gewacht maar geen eten, personeel stond maar een beetje om zich heen te staren en wist totaal niet wat ze moesten doen, zijn direct weggegaan, jammer voor het optreden. Dag later heel veel klachten gehoord, zelfs de band had er de balen in..

21. Keurige ontvangst… tafeltje op mooi plekje gereserveerd… pannenkoeken waren lekker… maar: voor onze kleinzoons (4 en 7) bestelden we expres uit de keuze van de kindermenu's in de veronderstelling dat de grootte dan ook voor een kinderbuikje zou zijn. Maar helaas waren die kinderpannenkoeken van de zelfde afmeting als van ons. Beetje zonde want ze eten daarvan allebei maar een halve van op. Dus weggegooid geld.
    Ze doen niet aan kleinere pannenkoeken… beetje jammer.

22. Goede gerechten, snelle en correcte bediening.
    Mooie zaak, en zeker aan te bevelen👍👍🍷🎂

23. Vertaal van English naar Nederlands

Great service and very friendly staff.we love the kids area. totally recommended.
    I just wish they would add more hot dishes (dinner food) to their menu, i know they are a pancake house but the place is very cosy and we would like to spend more time there during dinner a well as lunch.

24. Wij, drie zussen zijn met onze ouders die in het Reinalda huis wonen wezen eten. Mijn vader is rolstoel gebonden en daar werd goed rekening mee gehouden. Buiten het feit om dat het een kinderparadijs is kun je er ook heel goed met een groep volwassenen heerlijk eten. Het is evengoed sfeervol en de bediening is vriendelijk en behulpzaam.

25. Zonnebloemafdeling Haarlem-Oost

Met een grote groep gasten van onze Zonnebloemafdeling en enkele vrijwilligers hebben we genoten van de gastvrijheid van het Pannenkoekenparadijs. De pannenkoeken waren overheerlijk en de bediening was TOP.

26. Restaurant is goed bereikbaar, goede entree, nette bediening, mooie ruimte waar je eet, snel en accuraat, kortom wij komen zeker terug.

27. Slechte akoestiek. Je word moe van de herrie, pannenkoek prima. Spareribs waren smakeloos en droog.
    Voor ons niet nog eens.

28. Helaas viel het assortiment ons een beetje tegen voor een pannenkoekenparadijs. Ook waren de pannenkoeken wat kleiner dan we op andere locaties gewend zijn en hadden we dus niet genoeg aan 1 pannenkoek. Verder waren de wachttijden voor drinken en eten abnormaal lang. Personeel was verder aardig en deden ook echt hun best.

29. Eten was lekker maar stelde niet echt iets voor, kipsate spies met 4 stukjes kip er op met patat en rauwkost.
    Prijs vond ik best wel aan de hoge kant,
    Voor die prijs krijgt je meestal een Varkenshaas saté.
    Bediening was naar mijn mening erg vriendelijk ook al loopt er wat jongegere bediening rond ze doen hun best.
    Sfeer was ver te zoeken erg rumoerig even gezellig een babbeltje maken zit er niet in vind ik.
    Maar daar is dit restaurant niet voor gemaakt denk ik.
    Meer gericht op familie en kinderen.

30. Esther De jong

Super gegeten voor een leuke prijs… leuke bediening vriendelijk… kort om top.

31. Van de zomer met een verjaardagsfeestje geweest en dat was helemaal top. Besloten om daar te lunchen voor de verjaardag van mijn zoontje. Helaas was het slecht weer dus de kinderen konden nauwelijks buiten spelen. Binnen was het helemaal blauw van de rook uit de keuken. Moest er echt van hoesten. Het eten was matig en de borden, bleven erg lang staan voordat ze afgeruimd werden. Ik raad dit alleen aan bij mooi weer zodat je lekker buiten kan zitten/spelen.

32. Anoniempje

Sinds de nieuwe eigenaar is de kwaliteit van het eten, de sfeer en inrichting zeer achteruit gegaan. Heel erg jammer, wij komen niet meer terug.

33. C. Laurenssen

Gezellig restaurant, prima eten en super vriendelijk personeel.

34. Heerlijk gegeten en goede kwaliteit van producten.

35. Jhg van Oostrum

Vriendelijk personeel en mooie embiance. Lekker gegeten.

36. J van Schie

De pannenkoeken waren heerlijk. Onze kleinkinderen hebben heerlijk buiten gespeeld. Alleen jammer dat we geen tosti meer konden bestellen, terwijl die op de tafel naast ons wel geserveerd werd. Verder hebben we wel rustig gezeten, hoewel ik het al met al wel prijzig vind.

37. Toen we binnen kwamen was er een vriendelijke dame die ons hielp. Mijn man en ik hadden heerlijke pannenkoeken.
    Ons neefje had een verbrandde. Eerste durfde hij niks te zeggen. Hij was niet mega verbrand maar wel donkerder dan die van ons met hier en daar een zwart plekje. Op het oog viel het mee. Tot ons neefje zei moet je maar proeven. Het smaakte echt verbrand. Hij kreeg een nieuwe maar blijkbaar vond de serveerster(andere dan bij binnenkomst) het niks. We hadden gekozen voor kind pannenkoek met speeltje uitzoeken. Dat liep anders. Kreeg iets in zijn hand gedrukt en kon gaan. Serveerster keek ook wat geirriteerd. Neefje telleurgesteld. We dachten iets leuks te hebben gevonden waar we vaker heen kunnen. Maar voor ons is dit nu eerste keer en de laatste keer.

38. Voor kleine kinderen superleuk om buiten te spelen met ballenbad, klimrekken, glijbanen, trampolines, zandbak.
    Binnen ook nog een grote speelhal voor veel verschillende leeftijden.
    Heel behulpzaam personeel.
    Lekker ruim.
    Pannenkoek was net even te dik/klef naar mijn smaak, dat kan echt beter. Patat was dan juist weer overheerlijk. Pluspunt: Behalve pannenkoeken ook veel andere keuze om te eten.
    Eindconclusie: echt prima plek om met kinderen naartoe te gaan!

39. Sharonne

Vreselijk!
    Eten is taai, er loopt jong grut rond wat niet eens weet wat een pannenkoek is.
    En dan ook nog heel veel geld kwijt…
    Nooit maar dan ook nooit meer…

40. Bediening was erg vriendelijk en attent. Bij de bestelling van de pannenkoeken ging er bij 1 van de 7 wat fout. We hebben toch de “verkeerde” pannenkoek genomen en moesten maar betalen voor de goedkopere die we hadden besteld. Pannenkoeken zijn lekker, maar ook best prijzig.

41. Voor een snelle hap, zonder sfeer of iets. Trip naar de snackbar is gezelliger.

42. Heerlijk gegeten, vooral de hamburger ameriano heerlijk met patat en salade /lekker toetje.
    Gezellige sfeer een 10, komen zeker terug.

Eén vorige recensie
  43. Snelle service, lekker gegeten.

44. Voor kinderen vooral een feest om hier te eten… Ze kunnen lekker buiten spelen en de ouders kunnen gerust binnen blijven je hebt hoge ramen dus je kunt goed naar buiten kijken… Super lief personeel en het eten was heerlijk… Salade echt een aanrader en de wijn trouwens ook… Pannekoek zag er ook top uit en me vriendin haar eten ook al met al een gezellige en fijne avond… Bedankt Pannekoeken paradijs.

45. Marieke

Eten was redelijk. Helaas was er een stuk plasic in maaltijd verwerkt, waar vrij nonchalant over werd gedaan. Speelkamer was gesloten. Buitenterrein was wel open, maar erg nat, met doordrenkte kinderen tot gevolg. Te hoge prijs voor kwaliteit.

46. Gisteravond heerlijk met het gezin bij pannenkoeken paradijs gegeten. Super vriendelijk personeel. We zaten bij een open deur waar het nogal fris was. Nadat wij dit aangaven werd er onmiddellijk, zonder moeilijk te doen, een andere tafel geregeld!

47. Floortje

Heerlijke pannenkoeken, leuke bediening, aardige mensen, fijne en mooie inricht en opzet.
    Mooie locatie, zeker een aanrader.

48. Vandaag maar liefst 45 minuten gewacht op de bediening... die nooit kwam. Men keek elke x net ‘even’ de andere kant op.
    Na 20 min. sprak ik iemand aan en die gaf antwoordt met dat ze iemand naar ons zou sturen. Natuurlijk kwam ook die nooit. Om me heen is iedereen gewoon geholpen. Misschien toevallig maar allemaal “white people” Sinds de opening ben ik daar heel vaak geweest. Zo erg als vandaag niet mee gemaakt. Heel jammer! Daar komen wij dus niet meer en ik zou iedereen hetzelfde adviseren.

1 positieve stem1 negatieve stem
  49. Jolanda van den Dool

Vanavond weer bij het pannenkoekenparadijs gegeten. Wat ons betreft is de verandering van eigenaar geen verbetering. Het was rommelig met half gedekte tafels. Er waren 6 tafels bezet en toch duurde het een kwartier voordat we geholpen werden nadat we naar de bar waren gelopen en de dames verzocht hebben om onze bestelling op te nemen. Ook twee tafels die al enige tijd niet bezet waren hebben toch zeker 20 minuten moeten wachten om opgeruimd en schoongemaakt te worden. De kaart doet goedkoop aan, wat dikker karton wat plakkerig was van alle stroophanden met een ringband erdoorheen is toch anders dan de kaart die er was. Ook het plastic mandje voor een broodje met smeersels (kruidenboter en aioli) à €5,25 heeft een goedkope uitstraling, zeker voor deze prijs. Ook de placemat met niet bijpassende bestekhouder doet goedkoop aan.
    Ook de plastic beker met water voor ons zoontje van een jaar water wordt gerekend.
    De pannenkoeken waren heerlijk, gelukkig minder vet dan voorgaande keer dat wij hier gegeten hebben. De spies met ossenhaas viel erg tegen en was zeker geen ossenhaas, goedkope biefstuk komt nog het meest in de buurt, dat valt wel tegen als je meer dan €19,- betaald voor dit gerecht. Er zaten wel meer dan voldoende frites bij.
    Een heerlijke locatie voor de kinderen met voldoende speelgelegenheid, maar op deze manier wordt de locatie snel ‘uitgewoond’ en dat vind ik echt zonde.

50. Met 2 kinderen en 3 volwassenen gaan eten. Het eten werd belachelijk snel gebracht. Echt met 10 min al. Zag er allemaal opzich prima uit. Ze hadden ipv een carpaccio voor mij een cappuccino besteld en toen iedereen hun eten kreeg en ik een cappuccino die ik niet besteld had ben ik gaan vragen of het klopte. Nee sorry foutje. Ok kan gebeuren. Binnen 5 min kreeg ik een carpaccio. Voor 16 euro vond ik het erg magertjes. Flink opgevuld met gewone veldsla haast geen pijnboompitten en saus zat er niet op alleen een soort slafix achtig iets.
    Een cadeau pannenkoek voor maar liefst 12.95 Met een cadeau die de kermis niet eens durft weg te geven terwijl er allerlei leuke cadeaus op hun website staan en er staat vermeld dat er goeie kwaliteit speelgoed bij zit. Na een toch wat van te hebben gezegd mochten de kinderen 2 dingetjes uitzoeken maar dan nog was het een aanfluiting. Dat drinken en ijsje wat erbij hoort hebben we niet gezien.
    Toen de rekening kwam schrok ik me wezenloos ruim 90 euro! Een wafel met een schep slagroom is al bijna 9 euro!

Mooie tent vooral buiten vinden de kids geweldig maar het eten voor dat geld vind ik echt ronduit slecht! Het eten komt zo snel dat ik me afvraag of het niet allemaal al klaar staat en alleen wordt opgewarmd.
    Het personeel is super lief alleen snapt het allemaal niet zo.

Nee get is eeuwig zonde maar baal als een stekker dat ik zoveel kwijt was en kan oprecht zeggen dat ik met trek de deur uitliep en behoorlijk druk in de weer was geweest met foutjes oplossen en achter dingen aanzitten die er niet bij zaten enzo dat ik beter zelf pannenkoeken had kunnen bakken thuis.

Alle volwassenen waren het ermee eens daar gaan we niet meer heen! Zonde!

51. Hoopte op een leuk avondje op een fijne locatie! Helaas was dat minder waar, na een half uur nog steeds geen kaart gekregen uiteindelijk zelf maar gepakt. Ook was het eten niet compleet en kreeg je niet wat er wel werd vermeld op de kaart. Daarnaast werd er niet gevraagd of we een tweede drankje wouden dus zelf maar gelopen naar de bar (ze zouden naar de tafel komen) alleen tja nooit geweest, na weer 20 min maar weer naar de bar gelopen en bestelt. Korte samenvatting; leuke locatie alleen verschrikkelijke service en eten valt ook tegen!!

52. Gezellige avond gehad en vriendelijke en goede bediening. Zoontje lekker gespeeld en kreeg nog een munt voor hobbelpaard.
    Enig puntje, schnitzel vrij prijzig en was vrij stug, spareribs en kipsate prima mals maar porties konden iets ruimer.

53. Werden zeer vriendelijk ontvangen, eten was super goed verzorgd, ook bestelde we nog wat niet op de kaart stond wat geen enkel probleem was.
    Werden ook zeer vriendelijk geholpen wat ons een hele leuke avond heeft opgeleverd. Echt een aanrader

54. Familie Bodenstaff

De locatie is fantastisch, de speeltuin te gek! Het eten is prima, de prijs ook. Zowel binnen als buiten ziet het er goed uit!

De communicatie tussen het personeel bedroevend, de wachttijden ook. Het was niet heel druk, er was ruimschoots personeel in keuken, bar en bediening aanwezig. Toch moesten we lang wachten op het eten, waarbij de kindergerechten een kwartier later kwamen.

Het personeel was zelf ook zeer gedemotiveerd door de situatie. Ze zeiden meerdere malen dat ze het wel gewend zijn. We hadden eigenlijk medelijden met ze.

De baas was niet bereid naar onze klacht te luisteren.

55. Niet gegeten, jullie hadden mij niet op de lijst staan ik had wel een herinnering gekregen maar stond er niet op. Daar stond ik met me moeder van 89 ben weg gegaan want ik was diep teleurgesteld over de manier hoe het ging.

56. Ik mag hopen dat het kwam doordat we er aten vlak na de opening maar reserveren om 17:30 uur en pas on 19:10 het mandje brood en 15 minuten later de pannenkoek kan echt niet! Onze zoon was doodop en hongerig tegen de tijd dat hij eindelijk iets te eten kreeg.

57. Annemieke

Eten was goed het duurde alleen heel lang. We hebben ruim 3 kwartier op onze pannenkoeken gewacht.

58. Klaver

Heerlijk gegeten, porties voldoende groot en zeer vriendelijke bediening.

59. Waarschijnlijk kwam het door de overgang van een nieuwe eigenaar, dat alles erg rommelig was. Het eten was lekker. De akoestiek was niet goed, door het hoge plafond en het hout was het gegil van andere kinderen extra goed hoorbaar. De menukaarten vielen uit elkaar, ze waren niet compleet en kapot. Het speelgedeelte beneden was dicht, dus voor de kinderen was er helaas niets te doen.

60. Gaarne een invalide plaats regelen bij het restaurant.
    Eerste pannenkoek was iets te hart gegaan dus zwart. De tweede pannenkoek was prima.

61. Nathalie

Op 2de Paasdag hebben we hier met 12 personen een drankje gedronken en een snackje gegeten. Wij kwamen met 3 personen eerder op het terras aan en het duurde 15 minuten voordat er iemand van de bediening ons ons aansprak. Toen waren inmiddels de andere vriendenn ook gearriveerd dus hebben we met elkaar drankjes besteld.
    Het was een warme dag, jammer dat er geen ijsblokjes in ons drinken zat. De snackjes die we bestelden waren helaas té vet, geen servetjes op tafel/cocktailprikkertjes erbij maar ook relatief erg duur. Er was, in ieder geval kregen wij die indruk, erg veel personeel die of op het terras zaten te roken of binnen stonden. Echt oprecht jammer dat er niet een beetje extra service en aandacht was. Jullie hebben sinds 3 weken een nieuwe eigenaar en dan zou je moeten "hollen" voor al je klanten.

62. Bibianne

Personeel mopperde op elkaar en was duidelijk te horen aan tafel. Waren met ze 4e en mijn pannenkoek was er en die van de rest pas 10 minuten later. Verkeerde ppannenkoek en na 5 minuten een nieuwe met rauw gehakt.. Niet te spreken en kom ook zeker niet meer terug.

63. Prima plek, lekkere pannenkoek, snelle service, goede prijs.

64. Jolande Veenhof

Mensen waren erg gastvrij terwijl ze pas 1 week open waren en er veel nieuwe medewerkers waren die het allemaal nog moesten keren.
    Het eten was heerlijk en was mooi gepresenteerd.
    Komen zeker nog een keer terug.

65. Dominique

Ik kom hier vaker en normaal is de service beter. We werden goed ontvangen naar de tafel gebracht en vervolgens pas na een half uur (nadat we zelf al een tijdje bezig waren om de aandacht te trekken) kwamen ze vragen of we iets wilden drinken, daarna circa weer 40 min voor er werd gevraagd wat we wilde bestellen voor eten. Gelukkig hebben ze buiten een speelplek, dus merkte onze kinderen (onder de 4) er niks van dat het eten wel erg lang duurde. De oudere dame was wel beter, zodra ze zag dat we keken, kwam ze, helaas voor ons bediende zij voornamelijk de tafels buiten. Ze waren voor de rest heel aardig en vooral de oudere dame was erg goed met de kinderen. Het eten was ook erg lekker. Ik ga er maar vanuit dat dit een eenmalig was en de volgende keer beter zal zijn.

66. Ontzettend lekker gegeten. Grote pannekoeken ruim belegd. Zag er mooi uit en het smaakte prima. Goede vlotte service. Leuk voor jonge kinderen. Mooi gelegen in stadspark met parkeerplek.

67. theo

68. Lekker gegeten, bediening was niet heel attent. Akoestiek is matig, speelplek was prima.

69. Het eten is goed, service is goed, bediening is matig (duurt lang voordat je nog een keer drinken kan bestellen en borden blijven lang op de tafel staan). Speelkelder valt erg tegen en is koud. Hoe ze op de website de speelkelder beschrijven is niet juist. Alleen de legoblokken en tafelvoetbal zijn aanwezig. Website is sowieso niet recent bijgewerkt.
    Buiten zag er leuk uit voor de kinderen, was alleen het weer niet goed voor.

70. Nicola van der Woude

Lekker eten en snel te bestellen, goed prijs/kwaliteit.

Alleen heel druk met klein kinderen! 😬

71. We komen hier graag omdat de kinderen zich hier prima vermaken en de pannenkoeken zijn redelijk. Het ligt er wel aan wie er in de keuken staat want de hoeveelheid beleg op de pannenkoek is iedere keer anders. De kinderen moeten na het spelen wel grondig onder de douche want het restaurant, speelhoek en ruimte beneden is allemaal even smerig. Brrr.

72. Pannenkoek shoarma en 1 glutenvrije pannenkoek met gegrilde groenten/geitenkaas + noten was prima keus. Jammer dat er weinig keus was voor glutenvrij dessert, maar werd prima oplossing voor bedacht!

73. We hebben een heel gezellige avond gehad.
    Eten/drinken/bediening was prima!👍

74. Heerlijk gegeten tijdens een werkbespreking buiten de deur.

75. Op zaterdag zijn wij met 4 volwassen en 2 kinderen bij het Pannenkoeken Paradijs geweest. Hoewel het eten goed was en de bediening vriendelijk, zullen wij hier niet meer terugkomen. De speelhoek voor kleintjes bevatte enkel wat kussens, het tapijt zat met tape vast en de oudere kinderen moesten noodgedwongen daar spelen omdat de speelruimte beneden dicht was. Daarnaast waren beide ruimtes zo smoezelig dat dit niet bevoordelijk werkte voor onze eetlust.

Super jammer want het concept sprak erg aan!

76. Afgelopen zaterdagavond hebben wij hier gegeten met twee kinderen van 1,5 jaar. Op internet sprak de speelruimte voor kleine kinderen ons erg aan en hebben daarom voor dit restaurant gekozen.
    Eenmaal aangekomen in het restaurant waren er alleen wat kussens om mee te spelen. Het tapijt was erg vies, aan elkaar geplakt met tape en ook in de hoeken lag het vol vuil en stof. De treinbaan etc. wat aangegeven staat op de website was er niet.
    De speelruimte beneden voldoet absoluut niet aan de beschrijving. Vieze vloer, losliggende vloerdelen (wat erg gevaarlijk is), speelmaterialen waren ook niet erg proper.

Het eten is prima, maar doordat de speelhoeken niet aan onze verwachtingen voldoen en erg vies zijn, komen wij helaas niet meer terug.

77. Goedemiddag,
    Wij hebben heerlijk gegeten bij u en de service was ook fantastisch.
    Het enige wat ik heel jammer vond was het volgende:
    Ik had op internet gezocht naar een gezellig restaurant waar de kinderen konden spelen. Nu zag ik dat er voor de iets oudere kinderen beneden van alles zou zijn, maar dat viel ontzettend tegen! De vloer vond ik eigenlijk best gevaarlijk voor de kinderen en het was er ook vies. Lag allemaal troep en er was eigenlijk niets te doen, behalve blokken.
    Dat was heel jammer, maar we hebben het toch gezellig gehad.
    Met vriendelijke groet,
    Hennie van der Voorn

78. Eten was prima, bediening ook uitstekend.
    Speelruimte beneden is voor verbetering vatbaar.

79. Lekkere pannenkoeken en aardige mensen, maar de speelkamers en plekken zitten er vrij slecht uit. Niets te vergelijken met de fotos op de website. Niet goed onderhouden, maar ook vies. Ik had twee teleurgesteld kinderen mee…

80. Joanna v koningsbruggen

Het eten is lekker super leuk.

81. Speelruimte voor kinderen in de kelder was goor en wat er stond was stuk of incompleet...
    Zeker geen PlayStation oid wat op de site staat of scherm met tekenfilm...

Boven een klein hoekje met wat speelgoed en een goor aquarium.

Personeel die een vakantie baan heeft zoals overal, zeker geen interesse of passie voor de horeca.

82. Prachtige locatie.
    Pannekoeken smaakloos.
    Personeel was drukker bezig met elkaar bij praten over hun week, dan met de service.
    Speel hoek voor de kinderen erg leuk.

83. Marjet Lutgerink

Afgelopen zaterdag waren wij met 15 personen voor een lunch tgv verjaardag bij het Pannenkoeken Paradijs. We hebben het erg naar ons zin gehad, sfeer was vriendelijk en behulpzaam, alles was prima geregeld en het eten was lekker. Ook de kinderen (onder de 6 jr) hebben zich goed vermaakt, er waren kinderstoelen, kleurplaten, kleurtjes, en een speelhoek en aquarium. We waren hier nog niet eerder geweest, maar komen hier vast nog wel eens terug.

84. Groep van 12. Snelle, vriendelijke bediening.
    Kregen gelijktijdig eten en een goede prijs kwaliteitverhouding.
    Tevreden!

85. a. de jager

Hebben weer heerlijk gegeten! De kids hebben zich ook niet verveeld!

86. Voor eerst naar het pannenkoekenparadijs, nadat we naarhet circuswaren geweest. De pannenkoeken smaakte prima, ook de kinderen hadden hun pannenkoek snel helemaal op heerlijk. Bediening was goed. Veel te duur voor wat je krijgt. Ik schrok wat we betaalden voor drie kinderijsjes €27,75, maar ja dat was hun keus en niet naar de prijs gekeken. De kinderen waren heerlijk aan het spelen, en vroegen of ik even mee wilde naar de speelhoek. Leuk voor ze om te spelen, maar ik schrok heel erg hoe smerig de speelblokken waren daar zou ikze niet mee willen laten spelen. Ook de vloerbedekking vies en kapot. Dat verwachtje niet in een paradijs. Ook beneden een prachtige speelruimte super, maar sterk verouderd. Nadat we klaar waren en naar buiten gingen, lag er aardig wat afval buiten bij de ingang.
    Jammer maar hier gaan we liever niet meer naar toe.

87. Pannenkoeken waren goed, maar spareribs erg slecht.

88. W.Graeuwert

Het eten was prima, de service goed.
    Wij vonden alleen dat het erg luidruchtig was. Al met al wel voor herhaling vatbaar.

89. Heel vriendelijk personeel en top tegeb me kleine meid van 2jaar. Eten was siper goed en goed warm. Lekker huiselijke sfeer.

90. Was leuk om met 11 mensen te eten. Kinderen vonden het erg gezellig.

91. Cindy Hooning

Heerlijke pannenkoeken, ook als je even geen zin hebt in pannenkoeken is er genoeg keuze. Eten van hoog kwaliteit en goede prijs.

92. Heerlijke pannenkoek. Leuke bediening.
    Wel matige akoestiek.

93. Fred en Brenda

Heerlijk gegeten. Alleen wat weinig keus/variatie voor kinderen. Voor de rest leuke sfeer en vlotte bediening.

94. Diantha van den berg

We waren met 7 mensen en kregen 1 mandje brood vooraf maar er zat maar 5 sneetjes brood in... eten was okee. Sfeer was druk maar begrijpelijk door de kinderen. Prijs duur voor wat je krijgt.

Niet voor herhaling vatbaar.

95. Speelfaciliteit binnen zeer verouderd en meeste in de kelder, eten middelmatig, bediening was redelijk goed, goede buitenspeelfaciliteit. Al met al redelijk, waarschijnlijk beste voor lunch met een mooie dag zodat de kinderen buiten kunnen spelen.

96. Was supper en goed eten bij pannenkoek paradijs de sfeer was ook goed en zag er allemaal mooie uit en betaalbaar ik heb zelf mensen aan te raden om bij jullie een keer komen eten 👍👍

97. Clubsandwich, fish en chips en pannekoek besteld. Vis van fish en chips was smaakloos, clubsandwich steenkoud, droog zoet brood verder droge bedoeling hele gerecht, miste iets smeuïgs. Na door geven van commentaar kregen we te horen dat de gerechten zo hoorde te smaken. Maar als we het echt niks vonden dan konden we wel wat anders bestellen… best raar. Pannenkoeken smaken prima maar de rest van de kaart zou ik lekker over slaan. Vriendelijke bediening.

98. Een geweldig restaurant, zeker als je met kinderen bent! De pannenkoeken zijn lekker, er zijn speciale kinderpannenkoeken / cadeaupannenkoeken, en voor de volwassenen is er ook veel keuze, ook als je iets anders wilt eten.

Vriendelijke bediening, top!

Enig nadeel is de akoestiek, misschien kunnen er akoestische plafonds opgehangen worden om het geluid wat te dempen?

99. C.Dusterbeck

Geweldig goede sfeer bediening enz. Erg leuk! Heel veel voor de kinderen te doen op de speeltoestellen.

100. Goede pannenkoeken en vriendelijke bediening.

Volgende pagina