Novecento in Haarlem

Parkeren in parkeergarage Houtplein of op het Nieuwe Kerksplein

Lijn 140, 2, 300, 3

Bezorgrestaurants in de buurt van Novecento

• Veganistisch

1219949028 86
1372050292 77
1420446149 68
1461928312 85
1468842006 84
1558720026 79

1. Het perfecte restaurant voor een casual etentje met bijvoorbeeld vrienden of familie. Ze hebben een vrij uitgebreide, Italiaanse kaart met leuke prijzen. Er hangt een gezellige sfeer en het personeel is enorm vriendelijk!

Zeker een aanrader voor iedereen die tóch even lekker uit eten wil gaan, maar niet uren wil tafelen.

2. Gea Janssen

Mijn favoriete Italiaan in Haarlem. Ik kom hier al jaren naar tevredenheid. Geschikt om met zijn 2-en te eten of met groter gezelschap. Zeer uitgebreide kaart, en veel lekkers om uit te kiezen. Bij warmer weer ook leuk om in de binnentuin te zitten.

Wij voelen ons er altijd zeer welkom, goede service en ontvangst met een lach.

Een populair restaurant met een goede formule, waardoor altijd even reserveren.

Tot snel Novecento!

3. Pizza en pasta waren smaakloos. Schande voor de Italiaanse keuken...

4. We hadden gereserveerd om 18.15.
    Bestelt voor 18.30. Om 19.30 Nog geen eten. Na twee keer vragen nog niets. Om 19.45 Weggegaan zonder te eten.

5. Frans Dijkstra

Heerlijk en biologisch Italiaans gegeten. Wij komen snel terug!

6. Heerlijk gegeten met collega's! Sfeer als service erg goed! Wij kozen ervoor om voor, hoofd en nagerecht te bestellen. Allen voldeden aan de verwachting! Pinot grigio biologisch en erg lekker.

7. José van der Niet

Gisteren heerlijk gegeten bij Novecento. Bediening vriendelijk. Was erg druk maar eten kwam vrij vlot. Vooraf heerlijke tomatensoep en hoofdgerecht een pizza de luxe en een heerlijk ijsje toe. Lekkere merlot erbij gedronken. De prijs viel erg mee. Kortom... voor herhaling vatbaar.

8. Heerlijk gegeten! Goede sfeer, bediening en prijzen. Aanrader:)

9. Eten altijd goed maar nu mijn laatste bezoek bestel ik een 7up. Dan krijg je geen flesje maar een heel klein mini glaasje van de tap met ijs erin. Bij navraag zegt de bediening. Het heeft dezelfde inhoud als een flesje.

10. Mary Adriaans Krion

Heerlijke pizza’s en super vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

11. Hans Van der Laan

Inmiddels al een geruime tijd de favoriet van mijn vrouw, mijn gezin en ikzelf. Wij zijn woonachtig in Leiden maar rijden hier altijd graag een paar kilometers voor om.

Novecento weet gastvrijheid en service te combineren met een uitgebreide kaart vol heerlijke gerechten. Deze gerechten zijn eerlijk geprijsd en zeer smaakvol te noemen. Van de vers bereidde pizza’s tot de heerlijk gebakken vlees- of visgerechten. Altijd een feest!

Een plek waar men kan genieten, zowel binnen in het restaurant als in de heerlijke binnentuin.

Daarnaast een groot compliment voor het assortiment aan (biologische)Italiaanse wijnen! Waar zit men dit nog?

Wij komen geregeld bij Novecento en ons zult u dan ook vaak nog terugzien!

12. Er mag wel meer kaas in de potjes kaas maar verder alles prima.

13. Wat een heerlijke tent. Leuke jonge bediening en lekker eten voor niet veel. Op een leuke plek gelegen midden in de stad. Ze hadden per ongeluk het verkeerde drankje gebracht, maar dat werd meteen weer opgelost. Wij komen zeker terug.

14. Teveel mensen aan de tafels. Pizza werd door zowat van je bord geveegd door de constante stroom mensen die langs onze tafel liep. Pizzabodem slecht. Lijkt alsof het uit een bakvorm komt. Vulling redelijk maar vieze smaak bodem overheerst helaas. Bediening: lang wachten. Als je lekkere pizza wilt eten moet je hier niet zijn. Als je goedkoop wilt eten moet je hier wel zijn.

15. Heerlijk gegeten, prima verhouding prijs-kwaliteit!

16. Lekker gegeten voor weinig geld.

17. Greet Bravenboer

We hebben heerlijk gegeten, tot dat we de rekening kregen.
    Die Was gratis, niet te geloven, “ Pay it forward”
    Dus doe iets goed voor een ander dan, nou wij werken in de zorg, dus wij doen idd heel veel voor andere geweldig was dit, dat wij nu ook eens verrast werden.
    Super bedankt.

18. Afgelopen week weer hier gegeten. Wat een heerlijk eten (stoofpotje kip!) voor een prima prijs. Zoon moet glutenvrij eten en daar wordt ook echt goed op gelet dat er niets fout gaat in de keuken. Stokbroodje werd voor hem vervangen door oven aardappeltjes maar werd niets extra voor berekend. Super goede service. Vriendelijke bediening, echt top!

19. We hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs. Is zeker voor herhaling vatbaar.

20. Prima voor mooie prijs.

21. Heerlijk gegeten, voor een mooi laag bedrag. Bediening is goed, gaat als een geoliede machine. De volgende keer eten staat alweer gepland.

22. Annemiek

Het was wederom HEERLIJK! Toch een van de lekkerste pizza's die ik ooit gegeten heb, eet ik bij Novocento... En dat voor een zeer schappelijke prijs!

23. Sonja Goyarts

Lekkere pizza,heerlijke pasta, goed gevuld stoofpotje. Erbij een heerlijk wijntje.Vlotte bediening. Betaalbaar en goed.

24. Belachelijk dat dit restaurant bestaat! Slecht eten, waardeloze bediening die niet op de hoogte is van de gerechten. De keuken kan de capaciteit van het restaurant niet aan. We hebben heel lang moeten wachten op harde lasagne, keiharde pizzabodems en vergeten toppings. De manager heeft geen overzicht en stuurt het personeel niet aan. Excuses zijn overduidelijk niet gemeend, drama. Niet hier eten dus. Wij hebben nog maar een patatje elders gegeten.

1,1
  25. Erg lekker gegeten. Wel druk en veel geluid maar het ging desondanks heel snel qua wachten op het eten!

26. We hebben met veel plezier gegeten in dit restaurant. En met smaak! Wil je snel klaar zijn is dit het verkeerde adres. Dat is dan ook het enige minpuntje. Genoeg tijd voor een goed gesprek! Aardig en correct personeel. Gezellige sfeer, wat ook komt door de vele studenten? En een prima prijs! Bij een volgend bezoek aan Haarlem komen we vast terug.

27. Anna Verdeurne

28. Een avondje heerlijk uiteten voor weinig kan heel makkelijk hier! Veel keus en alles wat ik tot nu toe heb gegeten was altijd goed en lekker. Gezellig personeel en de sfeer is ook altijd helemaal top!

29. Eerst 30 minuten wachten terwijl ik gereserveerd had. Daarna met veel moeite na nog een 15 minuten wachten kunnen bestellen.

Voorgerecht kwam daarna redelijk snel. Hoofdgerecht weer lang wachten. Bediening was kortaf en kwam niet graag aan tafel. Service zeer slecht. Tegen onbeschoft aan.

Eten was oké, maar met deze service echt geen aanrader.

30. keesenwilma

Onze vrienden had leuk restaurantje gereserveerd en dat was Novecento.
    Het was een schot in de roos met al die 1001 restaurantjes in Haarlem.
    Leuke personeel met humor, pizza's zagen er goed uit en vooral LEKKER, sfeer in het restaurant was optimaal gezellig.
    Kortom voor kleine portemonnee is dit leuke uitje om ff uit te gaan.

31. Helaas, hier kom ik dus nooit weer! Ik had in de middag wat laat gegeten maar omdat ik om 18.00 weer een afspraak had wilde ik romd 17.00 wat eten met een vriendin. Eenmaal aan het bestellen werd ik verplicht om een hoofdgerecht te nemen. "Ja, wij moeten nou eenmaal ook rond komen!" De klant is toch koning? Ik had ook niet kunnen komen. Eigenlijk had ik gewoon op moeten staan, ze beseften waarschijnlijk niet dat ze dan niks meer gehad hadden...

32. Veel te druk en te klein, een kompleet kippenhok.
    Eten is redelijk en niet duur.
    Maar nogmaals ontspannen eten is het zeker niet

33. We komen er al jaren! Ook onze kinderen nu 4 en 11 vinden het geweldig! Het smaakt ons altijd heerlijk en het is een feestje als we weer een keer gaan!

34. D. Adriaanse

35. Door de rumoer zijn gesprekken er moeilijk te volgen. Personeel is onvriendelijk. De bediening laat op zich wachten. Niet voor herhaling vatbaar.

36. Als studente heb ik niet ontzettend veel te besteden en met een bijbaantje in een goed restaurant ben ik ook wat betreft kwaliteit wel iets gewend. Heb hier pas een paar keer gegeten, de pizza's zijn zeker aan te raden, heerlijk vers. Ik heb tot nu toe niets te klagen over de kwaliteit van het eten.

Personeel is wel gehaast en moet je echt naar je tafel toe lokken om een drankje te kunnen bestellen, maar op het moment dat je bord leeg is wordt het al bijna van tafel gegrist voor je je mond hebt leeggegeten.

Stokbroodje met huisgemaakte kruidenboter is zeker aan te raden. Is niet zozeer kruidenboter als wel pestoboter, heerlijk!

37. Leuk restaurant. Mooi stijlvol ingericht, niet die "Italiaanse" troep aan de muur. Lekker eten vriendelijke mensen. De stoofpot met Vis is bij mij favoriet. Ik liep toevallig een keer binnen en had geen hoge verwachtingen. Maar het is echt de moeite waard.

Aldo.

38. Restaurant met eenvoudig maar smakelijk eten en een goede, vriendelijke bediening. Het interieur is erg sober, maar daar staat een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding tegenover. Sympathiek is verder hun goede-doelenactie, een mooi voorbeeld van duurzaam ondernemen. Toch ook een kritische noot: je wordt lekker gemaakt met een mooie lunchkaart, maar als je de dag na je avondmaaltijd terugkomt omdat je ook nieuwsgierig bent naar die lunch, dan sta je opeens voor een gesloten deur (vrijdagmiddag, 13.15 uur). Wat verstaan jullie onder lunch, Novecento?

39. brakeboer

Tot afgelopen donderdag favoriet bij ons. Maar die donderdag ging alles fout, de bediening liep niet vlot en wat we voorgeschoteld kregen was van slechte kwaliteit, halfverbrande pizza, veel te hard gebakken dus ontzettend droog enige kompensatie was een kopje koffie voor meneer want verbrand hoorde niet. Zelfs bij het verlaten van de zaak kon er geen netjes goedenavond van af. Heel naar eigenlijk.

40. mr Wiersma

Echt een heerlijk en vooral gezellig restaurant. De bediening is goed en je kunt in de keuken kijken, wat getuigt van een goed product. Echt een aanrader voor een ieder, zowel de kleine als de grote portemonnee.

41. Dit restaurant is meer voor mensen met een kleine portemonnee die ook een keer uit eten willen. Gewoon een avondje gezellig op stap maar niet voor echte culinair ingestelde mensen.

Het eten laat lang op zich wachten en is niet altijd even lekker. Ook de tafeltjes zijn ingesteld voor even snel eten en weer weg.

Veel te druk en teveel lawaai. Vroeger was het een goeie tent maar wegens de populariteit van nu rent het echt achteruit. Ook de vriendelijkheid van het personeel.
    Erg zonde!

42. Ongeschikt voor senioren, rumoerig, gesprekken daardoor moeilijk te volgen. Erg donker, menukaart met kleine letters daardoor niet te lezen. Tafeltje te klein voor 6 personen. Porties vallen tegen, weinig friet, weinig sla, risotto blijkt smaakloze witte kleefrijst bedekt met pesto drap. Ook mijn tunasteak was bedolven onder de pestodrap wat de smaak niet ten goede kwam. Heb niet lekker en weinig gegeten en daardoor relatief duur gegeten. Geen aanrader. Ciao. Bediening vriendelijk maar maakte veel fouten.

43. Helemaal goed om ff een hapje te eten.

Prijzen zijn laag en het eten is altijd prima.

Bediening laat af en toe wat op zich wachten, maar is zeker erg vriendelijk!

44. Het eten is goedkoop, maar dat is ook echt alles.

De bediening duurt lang, er zat ruim een uur tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht! :S.

45. Het eten is elke keer weer erg lekker en niet duur. Wij gaan hier zeker nog vaak naartoe. Wel reserveren want het is vaak gezellig druk.

Ook aan de kinderen is gedacht: kleurplaat, kleurtjes enz.

Kortom echt 'n top restaurant!

46. Waar eet je nu nog voor 50 euro met zijn tweetjes.

Gezellige tent, leuk personeel en goed eten.

Leuk puntje: een deel van de opbrengst geeft het personeel aan een goed doel.

Als we nog eens in Haarlem zijn,zien ze ons zeker terug.

Helemaal top!

47. John lammers

Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Novecento. Mijn favoriet Pollo con Limone. Leuke sfeer, wel af en toe een beetje druk.

48. marga van Haeren

49. annewies willems

Een van de gezelligste zaken van Haarlem.
    Goed eten en vriendelijke meiden.

50. saskia Sweers

51. Joost en BJ

Wij eten hier een aantal keer per jaar met z'n zessen. Het eten is altijd uitstekend en de sfeer en bediening zijn prima. Omdat het bijna altijd vol zit is het verstandig om te reserveren. De prijzen zijn vriendelijk.

52. trudy ter hage

Geweldig restaurant, goede bediening, aardige mensen. Helemaal TOP.

53. Het is echt Heerlijk eten ! alleen moet je wel lang wachten op je eten maar dat is de moeite waart en het ook helemaal niet duur.