Lucas & Lucas in Haarlem

1. Niets aan te merken op het overheerlijke eten van prima italiaanse kwaliteit,de bediening is echter zeer slecht,minimaal half uur moeten wachten voordat men de bestelling op kwam nemen en we dus op een droogje zaten,toen de drankjes werden bezorgd was men de fles witte wijn vergeten en zat de helft van de tafel dus weer een tijd zonder drank,een aantal tafelgenoten rookt en we vroegen om een asbak,maar dat was teveel moeite om te brengen,dus we hebben de hele avond zelf maar asbakken gepakt. Toen eindelijk de bestelling voor het eten werd opgenomen en één van onze tafelgenoten als vooraf en als hoofdgerecht pasta wilde,werd daar erg lang over doorgezeurd dat dat niet hoorde,we waren met zeven personen en zowel bij het voor als het nagerecht,moest één persoon wachten op zijn gerecht en kon later starten met eten,na het hoofdgerecht werd de tafel voor de helft afgeruimd en vervolgens kwam er niemand meer om het desert aan te bieden,de drukte kon het toen niet meer zijn,want er waren nauwelijks nog andere tafels bezet,en een sambuca even aansteken kon al helemaal niet want dat was niet italiaans en al zeker niet de procedure van het restaurant.Kortom jammer dat door de bediening het overheerlijke eten een wrange nasmaak heeft gekregen, de koks in het restaurant verdienen een beter bedienend personeel

2. Super restaurant, heerlijke pizza's, vlees, drinken enzovoort. Echt een aanrader voor iemand die van lekker eten houd. De service is goed en de mensen die er werken zijn erg vriendelijk. Als je er met zijn tweeen eet ben je ongeveer 75 euro kwijt. Dat is met voor, hoofd, en na-gerecht. :-)